Home

آینه کنسول رنگ مسی

آینه کنسول رنگ مسی انتخابی زیبا و به صرفه هست. چون در حالی که طلا و نقره به طور غیرقابل انکاری مشهورترین فلز در میان 95 عنصر موجود در عصر معاصر هست.

این آینه‌ها از آینه‌هایی با رنگ خاص و بسیار لوکس و لاکچری هستن که ، نقش اونو در دکوراسیون‌های منازل و ساختمونای اداری مدرن نمیشه نادیده گرفت.

آینه کنسول رنگ مسی
آینه کنسول رنگ مسی

برای ریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی آینه ی مسی اینجا کلیک کنین. شماره تماس شرکت فرکو جهت مشاوره 02188068352

آینه کنسول رنگ مسی به چند دلیل خوبه

  1. اعتقاد بر اینه که مس اولین فلز کشف شده بشر هست. که قدمت اون به 10 هزار سال پیش باز می‌گرده. حتی قبل از اینکه حاکمان امپراتوری‌های اول از تاج و لوازم طلایی استفاده کنن. مس به طور گسترده برای ظروف آشپزی ، ابزار کار و اتصالات مورد استفاده قرار می‌گرفت . و امروزه می‌تونین به راحتی یک آینه کنسول رنگ مسی در خونه‌ی خود داشته باشین .
  2. این خواص انبوهی اس که برای مجموعه وسیعی از کاربردهای ساختاری و تزئینی مفیده . و تزئین خونه با یک آینه کنسول رنگ مسی بسیار چشم نواز به نظر می‌رسه .
  3. این ماده از اکثر فلزات غیر آهنی فراوان‌تر هست . و شما می‌تونین محصولات خود رو با قیمت مناسب خریداری کنین .
  4. ترکیب با فلزات دیگر برای تشکیل آلیاژها آسونه ، در نتیجه امکان ایجاد مواد جدید و مناسب فراهم می‌شه.
  5. تولید مس چنان صنعتی عظیمه . که غالباً به عنوان مبنایی برای تعیین وضعیت تجارت جهانی مورد استفاده قرار می‌گیره.
آینه کنسول رنگ مسی
آینه کنسول رنگ مسی

خواص مس و تهیه‌ی آینه کنسول رنگ مسی

همانطور که گفته شد ، مس به دلیل بسیاری از خواص مفید ، ارزشمنده. جای تعجب نیست که فروش مس و برنج  در چند سال گذشته هرگز کاهش چشمگیری نداشته اس. دقیقاً به همین دلیل آلیاژهای مس بسیار مفید هستن . آینه کنسول رنگ مسی رو با هزینه‌ی به صرفه خریداری کنین . و می‌تونه به راحتی به منزل شما بیاد .

امر عملی-: مس یک فلز قابل انعطاف و شکل پذیر هست. می توان اونو چکش کاری کرد یا به صورت ورقهای نازک در آورد . و بدون شکستن به سیمهای کوچک کشید . به همین خاطر شما می‌تونین یک آینه کنسول رنگ مسی در اندازه و طرح دلخواه داشته باشین . در خالص ترین شکل ، مس می تونه سرد کار بشه . اما اگر یک تأمین کننده ورق مس با فلز قابل انعطاف دیگری مانند روی یا سرب ترکیب بشه. ممکنه مجبور بشه اونو گرم کار کنه .

هدایت الکتریکی / حرارتی: یکی از برجسته‌ترین خواص مس ، رسانایی الکتریکی و حرارتی بالای اون هست. آنقدر رسانا هست ، که 95 درصد از کل ترانسفورماتورها ، هسته های سیم های الکتریکی و سایر رساناها از مس ساخته شدن . نقره تنها فلزی اس که ، رسانای الکتریکی بیشتری نسبت به مس داره . اما در اداره گرما مهارت خوبی نداره. به همین دلیل مس همچنان برای کاربردهای الکتریکی ترجیح داده می‌شه.

آینه کنسول رنگ مسی
آینه کنسول رنگ مسی

ماندگاری وسایل مسی و آینه کنسول رنگ مسی

ماندگاری : اکثر فلزات در اثر اکسید شدن دچار خوردگی می‌شن. به عنوان مثال ، آهن در معرض اکسیژن به آرامی زنگ می‌‌زنه. از طرف دیگر ، مس با ایجاد یک لایه محافظ در سطح اون ، به نام پتینه ، اکسید میشه. هرچه بیشتر در معرض قرار بگیره ، پتین سخت‌تر میشه. این لایه محافظ سبز می‌تونه داخل مس رو برای هزاران سال حفظ کنه . به همین خاطر خیالتون از داشتن آینه کنسول رنگ مسی با دوام و ماندگاری بسیار راحته.

آنتی باکتریال : مس همچنین یکی از معدود فلزاتی هست که ، می‌تونه اثر الیگودینامیکی ایجاد کنه. پدیده ای که در اون یون‌های مس پروتئین‌های خاصی رو که موجودات تک سلولی رو تشکیل میدن. تجزیه می‌کنن. و در نهایت اونا رو از بین می‌برن .

قابل بازیافت: بیش از 80 درصد کل مس که تاکنون استخراج و تولید شده اس . هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیره و همه اونا قابل بازیافت هستن. به همین دلیل ، مس یکی از سازگارترین محیط زیست با فلزات محسوب می‌شه . اگر خواستین از طرح‌های جدید آینه کنسول رنگ مسی استفاده کنین . می‌تونین طرح‌های قبلی رو به راحتی در طبیعت رها کنین.

آینه کنسول رنگ مسی
آینه کنسول رنگ مسی

رنگ‌ها و سایه‌های مختلف مس

در اطراف شما چیزهای بیشتری وجود داره که از مس یا آلیاژ مس ساخته شدن . بیش از آنچه که احتمالاً می‌دونین وجود داره. بخشی از این دلیل اینه که ، آلیاژهای مس بسته به ترکیب اونا در رنگ ها و سایه های مختلفی وجود دارن. این بدان معنی اس که آنها یک ویژگی شناسایی ندارن. در اینجا لیستی از موارد استفاده از مس وجود داره.

سینک آشپزخانه : مس برای سینک ظرفشویی آشپزخانه انتخاب خوبی اس. زیرا به طور کلی در برابر خوردگی مقاومه و خاصیت ضد میکروبی داره . با این حال ، برای کسانی که طرفدار پتینه نیستن.انتخاب مناسبی هست. 

انعطاف‌پذیری و ساخت آینه کنسول رنگ مسی متنوع

برترین های میز : همانطور که قبلاً ذکر شد ، مس به شدت قابل انعطاف هست. می‌تونین اونو به ورق یا بشقاب های نازک تبدیل کنین. که یک پوشش مناسب برای تاپ های میز و پیشخوان ایجاد می‌کنه . خاصیت ضد میکروبی مس اونو برای این کاربرد مناسب می‌کنه زیرا اینا سطوح با لمس زیاد هستن. همین مزایا باعث می‌شه . که آینه کنسول رنگ مسی رو با خیال راحت در گوشه ای از خونه‌ی خود استفاده کنین.

جواهر سازی : مس همچنین ماده خوبی برای لوازم جانبی اس. حتی در دوران باستان ، کسانی که توانایی خرید جواهرات طلا رو ندارن . به جای اون از جواهرات مسی استفاده می کنن . به دلیل شکل پذیری بالا از انعطاف پذیری طراحی نیز برخورداره.

آینه کنسول رنگ مسی
آینه کنسول رنگ مسی

استفاده از مس در سایر وسایل

دستگیره درب و دستگیره‌های کششی : شاید تا به حال به این موضوع توجه نکرده باشین . اما بیشتر ، اگر نه همه ، دستگیره درها و دستگیره‌های کششی که تا به حال داشتین. بخشی از مس ساخته شده اس . آنها فقط می‌تونن برنجی یا برنزی باشن.

نرده ها: وقتی در قطار ، بالکن یا پله هستین ، احتمال اینکه به نرده‌های مسی نزدیک بشین ، وجود داره. مانند بالای میز ، نرده‌ها نیز به طور معمول سطوح لمسی هستن ، به همین دلیل بهتره از فلز با خاصیت ضد میکروبی ساخته بشن . آنها نیز چشمگیر هستن، بنابراین باید از یک ماده با ظاهری زیبا و زیبا ساخته بشن.

ابزارها : تا به حال فکر کردین . آچار ، انبر ، پیچ‌پیچ و سایر ابزار خانه شما از چه فلزی ساخته شده اس؟ . با قضاوت بر اساس ویژگی های جسمی اونا ، به راحتی می‌تونین بگین که اونا مبتنی بر مس هستن. به طور خاص ، اکثر اونا از مس بریلیم ساخته شدن. یک آلیاژ غیر جرقه ای و غیر مغناطیسی که در فضاهای کاری خطرناک به خوبی کار می‌کنه.

آلات موسیقی : آلیاژهای مس نیز از نظر کیفیت صوتی ، به ویژه برنج ، آلیاژ مس و روی دارای ارزش هستن. سازهای موسیقی مبتنی برنج بسیار زیاده که کل زیر مجموعه اونا برنج نامگذاری شد. سیم- رسانایی الکتریکی بالای مس ، اونو به ایمن ترین و کارآمدترین ماده برای هسته‌های سیم تبدیل می‌کنه. بر خلاف نقره ، هنگام انتقال ولتاژ بالا نمی‌سوزه.

آینه کنسول رنگ مسی
آینه کنسول رنگ مسی

خاصیت ضد میکروبی

خاصیت ضد میکروبی مسی لوله‌ها بسیار مفیده، و این بار در برنامه‌های تصفیه. لوله هایی که برای انتقال آب یا موادی که به سطح صفر آلودگی نیاز دارن. استفاده می‌شن . اغلب از آلیاژهای مس ساخته میشن .

این احتمالاً مقرون به صرفه ترین انتخاب نیست ، اما یک ناودان مسی یک گزینه عالی برای سیستم سقف شما است. ماندگاری اون بیشتر ، دفع کپکه و جذاب به نظر می‌رسه. با این حال ، از آنجا که مس کمی گرونتر از نمونه گالوانیزه اون هست. شما باید آماده دریافت پول بیشتری باشین .

در زندگی روزمره فقط تعداد زیادی استفاده از مس وجود داره. بیش از صد آلیاژ مبتنی بر مس مختلف از زمان انقلاب صنعتی کشف شده اس. و بیشتر اونا به صورت انبوه تولید شده و به صورت تجاری در دسترس هستن. با تشکر از تامین کنندگان معتبر وسایل مس مانند شرکت شیشه و آینه فرکو ، . شما به مواد برتر برای پروژه‌های خود دسترسی دارین.

چگونه از کیفیت آینه کنسول رنگ مسی مطمئن بشیم؟

تمام محصولات ما با گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر ارائه می‌شه. برای دریافت راهنمایی با مشاوران ما در تماس باشین شماره ی تماس 02188068352

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

16 پاسخ

  1. سلام آینه کنسول را برای اتاق خواب هم می شود استفاده کرد ؟ یا فقط مخصوص پذیرایی است ؟

    1. استفاده از آینه ها در منزل به دکوراسیون خانه بستگی دارد برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید شماره تماس 02188068352

    1. قرار دادن آینه در منزل به دکوراسیون داخلی مربوط می شود برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید شماره تماس ما 02188068352

    1. آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن بست آرمین پلاک 106

    1. آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن بست آرمین پلاک 106
      شماره تماس 02188068352

    1. آینه مسی هم وضوح خوبی دارد . برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید تا گپی دوستانه با هم داشته باشیم02188068352

    1. آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن بست آرمین پلاک 106 و شماره تماس 02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو