Home

آینه لوزی مسی

آینه جزو وسایل ضروری هر محیطی محسوب میشه آنها دارای اشکال مختلفی هستن. که هر کدوم مناسبت فضای خاص خودشون هستن آینه لوزی مسی یکی از انواع منحصر به فرد آینه محسوب می‌شه.که میشه اونو به صورت پازلی یا تیکه‌ای در پذیرایی یا دکوراسیون‌های کاری هم استفاده کرد.

رنگی آینه مسی از جمله رنگ‌های لوکس آینه محسوب میشه. کار شدن این آینه در دیوار جلوه‌دهی بالایی برای فضا داره. امروزه این سبک آینه با کیفیت قابل توجهی تولید میشه.و این امر باعث شده که رنگش درخشش و شفافیت بالایی داشته باشه. و استحکام و مقاومت بالایی هم در برابر ضربه و برخورد اشیا داشته باشه.

حتی میشه از نورپردازی برای ریبایی بیشتر کار بهره برد. آینه‌های بک‌لایت نمونه‌ی بارز آینه‌های نوری هستن که ، که هم خیلی کارایی دارن و هم از نظر ظاهری خیلی جذاب و خیره‌کننده هستن. حالا بستگی به نوع مصرف شما داره که چه کاربردی رو از آینه انتظار دارین تا ، مطابق اون رنگ نوش رو انتخاب کنین. یا حتی شدت نورش رو بالا و پایین کنین.


آینه به طور کلی یکی از پر مصرف‌‌ترین ابزار شخصی و عمومی در دکوراسیون محسوب می‌شه.بنابر این بهتره برای انتخاب آن وقت و دقت زیادی گذاشته بشه. دقت کنین آینه لوزی مسی مورد نیاز خود رو از شرکت های معتبری که دارای مجوز باشن تهیه کنین تا از آینه با کیفیتی برخوردار بشین .

آینه‌های لوزی رو هم میشه به صورت تکی و هم به صورت پازلی در چیدمان پذیرایی و دیوارهای محل مورد نظر آینه‌کاری کرد و از زیبایی خیره‌کننده‌ی اون بهره برد.

تولیدی آینه با کیفیت

آینه لوزی

مجموعه‌ی فرکو با سابقه‌ای طولانی تولید کننده‌ی برتر انواع آینه ی با کیفیت خاورمیانه اس. که شما عزیزان می‌تونین آینه‌ی مورد نظر خود رو از شرکت فرکو تهیه کنین.
در انتهای متن توضیح مفصل‌تری درباره‌ی نحوه‌ی سفارش و قیمت محصولات گذاشته شده اس. اما قبل از اون بهتره متن رو کامل بخونین تا انتخاب بهتر و درست تری داشته باشین.

آینه مسی چیه؟

آینه ها انواع مختلفی دارن و بعضی از اونا آینه های شفاف سفید ساده هستن. که به اونا آینه های بدون رنگ و معمولی هم گفته می‌شه. اما برخی دیگر از انواع آینه وجود دارن که آینه های رنگی محسوب میشن. آینه های رنگی انواع مختلفی دارن که یکی از اونا آینه مسی اس.

آینه مسی چه رنگی اس ؟

آینه مسی 8

دلیل نامگذاری آینه مسی اینه که این آینه به رنگ فلز مس بیش از هر چیز دیگری شبیه اس. در بعضی از زوایا آینه مسی کمی شبیه به رنگ رزگلد هست. آینه مسی با آینه صلاحی متفاوته آینه مسی به رنگ فلز مس و آینه طلایی به رنگ فلز طلا ست و تفاوت این دو رنگ در همینه که آینه طلایی بیشتر به رنگ زرد مایله به خلاف آینه مسی بیشتر به نارنجی مانند هست.
آینه مسی همون آینه شامپاینی هست.

مزیت‌های استفاده از آینه مسی

  • تصویر ما را همانگونه که واقعاً هستیم به ما نشون میده
  • باعث گسترش فضا میشه و فضا رو بزرگتر نشون میده.
  • نور رو به خوبی در فضا انتشار می‌ده نور رو دو برابر می‌کنه
  • حالت دکوراتیو آنها زیبایی فضا رو دو چندان می‌کنه

انواع آینه لوزی رزگلد

  • آینه لوزی مسی ساده
  • آینه های مسی هالیوودی
  • آینه کاری با استفاده از آینه مسی لوزی
  • آینه ساده لوزی با قاب مسی
  • آینه مسی حکاکی شده لوزی

انواع آینه لوزی های ساده مسی

آینه لوزی مسی انواع مختلفی دارن. به طور مثال در نوع دو نوع بدون قاب ساده و قاب دار تولید می‌شن. که انواع بدون قاب اون صرفاً آینه های لوزی شکل هستن. که به صورت تکی یا آینه پازلی مسی روی دیوار نصب یا آویز می‌شن. معمولاً حاشیه‌های تیز و برنده این آینه ها رو در کارگاه و به هنگام تولید ابزار کاری و سنگ کاری می‌کنن. که به زبان ساده‌تر حالتی شبیه سوهان کاری داره تا این تیزی و برندگی را از بین ببرن تا خطری برای شما نداشته باشه. از شما از این بابت مطمئن باشین که داشتن یک آینه ساده و بدون قاب هیچ خطری نداره.

برای مطالعه در مورد آینه پازلی مسی اینجا کلیک کنین

انواع آینه لوزی شامپاینی ساده قاب‌دار

آینه مسی 89
  • آینه مسی با قاب چوبی
  • آینه با قاب سی ان سی
  • آینه مسی ساده با قاب مسی
  • آینه مسی قاب دار فلزی

آینه مسی قاب دار چوبی

چوب یکی از عناصر طبیعی اس که استفاده های فراوانی از اون در دکوراسیون‌های داخلی می‌شه. علت این موضوع اینه که چوب. علاوه بر استحکام و ویژگی های دیگری که داره زیبایی فوق‌العاده‌ای داره. البته انسان به صورت ذاتی هر آنچه که زاییده طبیعت باشه رو دوست داره. و به اون گرایش داره.خصوصا در عصر مدرنیته ی امروز که انسان درون ابر شهرهای صنعتی زندگی می‌کنه و طبیعت فاصله گرفته اس . هر کسی دوست داره که تکه ای از طبیعت رو در کنار خود ، در منزل و اتاق خواب یا محیط کارش داشته باشه . پس انتخاب یک آینه لوزی مسی با قاب چوبی می‌تونه. این نیاز رو برطرف کنه و گزینه ای مناسب برای افراد طبیعت دوست هست.

آینه لوزی با قاب سی ان سی

آینه مسی 9

این روزها از قاب‌های سی ان سی استفاده های زیادی می‌شه. به طور مثال در کشور ایران معمولا برای آینه های میز آرایش یا آینه های دست شویی از این آینه لوزی مسی با قاب سی ان سی است.

آینه مسی به همراه قاب مسی

استفاده از قاب هایی از جنس فلز مس در ترکیب با آینه لوزی مسی یک ترکیب فوق‌العاده می‌شه.قابی از جنس مس هنر دست یکی از هموطنان ما خواهد بود همانطور که می‌دونین هنرهای دستی بسیار ارزشمند و گران بها هستن.

آینه لوزی شکل با قاب فلزی

آینه مسی 98

قاب های فلزی نیز یکی از قاب هایی هستن که می‌توان برای آینه لوزی مسی در نظر گرفت . این قاب‌ها نیز زیبایی خاص خودشون رو داره که بیشتر در سبک‌هایی شبیه به سبک روستیک و صنعتی استفاده می‌شه.

آینه های مسی هالیوودی

آینه هالیوودی لوزی یک آینه ی سفارشی هست که مختص شما مشتری گرامی با ابعاد مورد نظر شما تولید میشه .
آینه های هالیوودی آینه هایی هستن که دور تا دور اونا پر از لامپ و چراغ هست. آینه های هالیوودی یا آینه گریم مختص آرایش هستن و به آرایش دقیق و بی نقص کمک می‌کنن. از این نو آینه ها علاوه بر داخل اتاق خواب و روی میز آرایش ، در آرایشگاه‌ها ، مزون‌ها ، بوتیک‌ها و… استفاده می‌شه.

آینه کاری با آینه لوزی

آینه مسی 5

آینه کاری که جزو هنر های تزئینی اس ، برای دیزاین دیوارها و سقف و ستون منازل یا محیط های کاری،سالن های زیبایی و سالن‌های عروسی و غیره ، استفاده می‌شه.آینه کاری مدر انواع مختلفی داره که یکی از اونا استفاده از آینه لوزی مسی هست که جلوه ی زیبایی داره و در سال‌های اخیر از اون برای زیباسازی فضاها استفاده می‌شه.

انواع شیشه در تولید آینه ها

  • شیشه سکوریت
  • شیشه فلوت معمولی
  • شیشه لمینت
  • شیشه ساتینا

چرا از شیشه سکوریت استفاده کنیم در تولید آینه

شیشه های سکوریت شیشه های نشکنی هستن که به تازگی در انواع تولیدات دکوراتیو از اونا استفاده می‌شه. نشکن بودن این شیشه ها باعث پر طرفدار شدن اون شده اس . شیشه های سکوریت در تولید آینه هایی نظیر آینه کاری های دیوار و ستون و سقف استفاده می‌شه زیرا ضریب خطرات ناشی از شکستگی آینه رو پایین میاره.

از مزیت‌های دیگر شیشه سکوریت ها اینه که اگر 1 % دچار شکستگی بشه تبدیل به قطعات بسیار ریز و پودر مانند می‌شه که خطری نداره .

آینه مسی

شیشه فلوت معمولی در تولیدات آینه

شیشه های فلوت راحت تر از شیشه های سکوریت یا لمینت دچار شکستی می‌شن.اما به هر حال این مهمه مقرون به صرفه اس اگر در تولید آینه ها دکوراتیو از آن استفاده بشه . استفاده از این آینه ها زمانی که به عنوان آینه های خانگی استفاده می‌شه ، کاربرد داره.آینه لوزی مسی با شیشه فلوت قیمت مناسب تری داره.

شیشه لمینت در تهیه ی آینه

شیشه های لمینت شده از کنار هم قرار دادن چندین شیشه فلوت تشکیل می‌شه . این عمل باعث می‌شه که شیشه مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه و فشار پیدا می‌کنه که همین مسئله ما رو مجاب می‌کنه تا از این شیشه ها در تولید آینه های لوزی شکل استفاده کنیم.

انواع آینه لوزی های دکوراتیو

  • آینه رو میزی مسی
  • آینه قدی مسی
  • آینه دیواری مسی

آینه رو میزی مسی لوزی

آینه های رو میزی خود شامل دو مدل هستن . یک مدل آینه های بزرگی هستن که رو ی میز آرایش یا میز کنسول قرار می‌گیرن . یکی هم آینه های کوچک رو میزی آرایشی هستن . این آینه ها دارای انواع مختلفی هستن که اونا رو می‌توان در سایزهای بزرگ تولید کرد . که مناسب اصلاح ابرو و یا آرایش‌های دقیق هست . این آینه ها رو می‌توان به شکل آینه لوزی مسی تولید کرد .

آینه قدی لوزی

این آینه ها نیز علاوه بر کاربردی بودن،آینه های دکوراتیو نیز محسوب می‌شن که برای ست کردن با سایر دکوراسیون منزل یا اتاق اداری و یا بوتیک‌ها و… می‌توان از این آینه ها استفاده کرد .

به عکس توجه کنین:

آینه های مثلث شکل گونه‌ای دیگه از آینه لوزی

در واقع با نصف کردن لوزی شکل مثلث به دست میاد . این شکل که نماد قاعده‌مندی اس کاربرد فراوانی در دکوراسیون های مینیمال داره. زیبایی آینه های مثلث شکل نیز چشمگیر هست . استفاده از آینه مسی مثلث شکل به ما کمک می‌کنه تا دکوراسیونی متفاوت داشته باشیم . این نوع از آینه ها که آینه ها ی دکوراتیو و کاربردی محسوب می‌شن ، از قیمت مناسبی نیز برخوردارن . البته مطمئنا قیمت هر آینه ای به جنس و ابعاد اون بستگی داره .

بهترین آینه لوزی رو از کجا تهیه کنیم؟

یکی از بهترین تولید کنندگان برتر ایران ، صنایع تولید آینه فرکو هست. این مجموعه‌ی تولیدی ایرانی با سابقه ی طولانی در تولید آینه های با کیفیت ، مفتخره ، تا به شما این تضمین رو بده که آینه هایی که از این شرکت تهیه می‌کنین بدون هیچ گونه موج و خط و خش خواهد بود. این آیین‌ها کاملاً شفاف و صاف و سالم ظرف ۷۲ ساعت به دست شما مشتری گرامی می‌رسه.

برای خرید حضوری باید چگونه اقدام کنیم؟

می‌تونین با رفتن به آدرس زیر به صورت حضوری محصولات فرکو را در کارگاه تولیدی این مجموعه ببینین و خرید خود رو به صورت حضوری انجام داده یا سفاش بدین.

آدرس صنایع تولیدی آینه و شیشه فرکو:
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

با توجه به شرایط امروز بهداشت جهانی و وجود ویروس کرونا بهتره که از طریق فضای مجازی آینه لوزی خود رو سفارش بدین.
برای خرید از طریق فضای مجازی می‌تونین باشماره تماسی که در پایین گذاشته می‌شه تماس حاصل بفرمایین از راه دور سفارش خود رو ثبت کنین.

tel:+982188068352

می توانید از طریق واتساپ اقدام کرده و از قیمت و موجودی محصولات با خبر بشین

tel:+989101767773

همچنین می‌تونی با دنبال کردن پیج اینستاگرام مجموعه فرکو محصولات بروز و مدرن رو به صورت روزانه ببینینی و از قیمت محصولات در قسمت دایرکت باخبر بشی.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو