Home

آینه پازلی مسی

یکی از پرطرفدارترین آینه هایی که ما به عنوان آینه دکوراتیو می‌تونیم ازش استفاده کنیم آینه پازلی مسی رنگ هس.آینه های پازلی شکل در انواع رنگ های مختلف ، امروزه استفاده‌های فراوانی در دکوراسیون های داخلی دارن که رنگ مسی از بین این آینه های رنگی ، رنگی خاص و جالب توجه هست.

در اصل این رنگ ، رنگی لوکس و لاکچری در دکوراسیون آرایی منازل و محل‌های کاری هست. انواع مدل‌های این سبک آینه حالت پازلی و جورچینی یا حتی به صورت یک تکه در پوشش دهی دیوارها غوغا کرده. جلوه‌ی خاص و بی‌نظیر این مدل از آینه‌های مسی و شامپاینی همتا نداره.

اگه می‌خوای که آینه‌ای مدرن و خاص در فضای کاری و یا خونه داشته باشی که تاثیر عمیقی در چیدمان و زیبایی آفرینی محیطت داشته باشه نباید از آینه‌های مسی رنگ غافل بشی. تازه اگه سبک پازلی در آینه‌کاری رو می‌پسندی هر طرح و شکلی که مد نظرت باشه رو می‌تونی ثبت سفارش کنی تا این آینه فقط مخصوص خودت باشه.

آینه مسی چیست؟

آینه های مسی یکی از انواع آینه های دکوراتیو رنگی هستن که، کمک شایانی به زیباتر شدن فضا می‌کنن.آینه مسی ، رنگ خاص و منحصر به فردی داره رنگ اون به رنگ مس یا کمی کمرنگ تر هست. چیزی شبیه به رنگ رزگلد هست نام دیگر آینه مسی آینه شامپاینی اس. طراحان دکوراسیون داخلی امروز از این سبک از آینه ها استفاده های فراوانی در چیدمان دکوراسیون داخلی انجام میدن.

انواع آینه های مسی رنگ پازلی

آینه مسی 8
  • آینه کاری پازلی مسی
  • آینه دکوراتیو پازلی مسی

برای مطالعه در مورد آینه کاری در پله دوبلکس اینجا کلیک کنید

آینه کاری پازلی با رنگ مسی

آینه کاری یکی از هنرهای دستی ایرانی که از زیر شاخه های هنرهای تزئینی محسوب می‌شه از گذشته تا امروز طرفداران بسیار زیادی جهت تزیین انواع دیوارها و ستونها داشته از آینه کاری حتی در سقف ها نیز استفاده می‌شه که آن هم جلوه بسیار زیادی داره.

آینه کاری که با آینه پازلی مسی انجام می‌شه به این صورت هست که قطعات کوچک یا بزرگ آینه در اشکال مربع لوزی یا مثلث در کنار یکدیگر به حالت آینه کاری جورچین و پازلی قرار می‌گیرن و در واقع طرح یکدیگر رو کامل می‌کنن هنگامی که با انجام دادن این کار تمام یک دیوار یا قسمت بزرگی از دیوار یا تمام یک ستون یا سقف رو با آینه پازلی مسی پر می‌کنیم این کار آینه کاری به روش پازل و جورچین می‌گن.

انواع آینه کاری با آینه مسی رنگ

  • آینه کاری سنتی
  • آینه کاری مدرن

آینه کاری سنتی مسی

وقتی حرف از آینه کاری سنتی به میان میاد در واقع منظور ما استفاده از تکه های شکسته و بسیار کوچک آینه هست که در کنار یکدیگر یک شکل هندسی و اسلامی رو به تصویر می‌کشه هر چند که نام سنتی بر روی اون اطلاق می‌شه و امروزه در بسیاری از فضاهای غیرسنتی نیز کاربرد داره استفاده می‌شه. این سبک از آینه کاری با آینه پازلی مسی نیست انتخابی منحصر به فرد خواهد بود.

آینه کاری مدرن مسی

آینه مسی 59

آینه کاری های مدرن در واقع نوعی از آینه کاری هستن که از چیدن قطعات بزرگتری از آینه در کنار یکدیگر استفاده می‌شه.
هزینه و از آینه کاری در فضاهای مدرن جهت تزیین فضا استفاده میشه که جلوه ویژه بسیار زیادی و فضا میده.
استفاده از آینه پازلی مسی در فضاهای مدرن کاربردهای فراوانی داره که بهتر هست به اون پرداخته بشه.

مزیت های آینه کاری مدرن پازلی

  • آینه به ما کمک می کنه تا فضا رو گسترده‌تر از آنچه که هست نشون بدیم.
  • آینه کاری با بازتاب تشعشعات نورانی‌تر شدن فضا کمک میکنه
  • از نظر زیبایی بصری کمک می‌کنه تا فضایی مجلل تر و شیک تر داشته باشیم

آینه پازلی مسی برای افرادی که محیطی شاداب و لاکچری رو می پسندن برآورده کننده تمام هر آنچه که می‌خواهند هست.

انواع آینه پازلی مسی دکوراتیو

آینه 5

آینه های پازلی دکوراتیو با آینه کاری متفاوت هستن در واقع زمانی که ما می‌گیم آینه پازلی دکوراتیو منظور و استفاده از تعداد چند آینه در کنار هم و روی دیوار هست و هنگامی که می‌گیم آینه کاری در واقع منظور ما استفاده از آینه سرتاسر دیوار یا ستون‌ها یا حداقل حجم زیادی از دیوار هست.

با تعاریف بالا حال بهتر می‌دونیم که منظور ما از آینه دکوراتیو چه نوع آیینه ای اس آینه پازلی مسی دکوراتیو انتخاب بسیار زیبایی برای دیوار منازل یا حتی فضاهای اداری هس استفاده از آینه پازلی مسی در بوتیک‌ها آرایشگاه‌ها و فضاهای تجاری هم جلوه خاص و کاربرد فراوانی داره.

برای مطالعه در مورد آینه سفید ساده اینجا کلیک کنید

انواع آینه های دکوراتیو مسی

  • آینه گرد
  • آینه لوزی
  • آینه مستطیل افقی
  • آینه مستطیل عمودی( قدی )
  • آینه بیضی

آینه های گرد پازلی

آینه 2

گرد بودن آینه پازلی مسی به زیبایی آینه کمک فراوانی می‌کنه به طور کلی فلسفه شکل دایره فلسفه عمیقیه هنرمندان معتقدن که دایره نماد وحدت وجود همبستگی و اتحاد هست اگر این فلسفه رو در مورد اشکال گرد صحیح بدونیم در نتیجه باید از تاثیر آینه گرد نیز خرسند باشیم بودن آینه گرد در منازل رو به طور کلی مکان‌هایی که ما در اونجا قرار داریم باعث همبستگی و اتحاد اعضای اون مکان می‌شه.

برای مطالعه در مورد آینه گریم گرد ایجا کلیک کن

آینه لوزی مسی

آینه مسی 58

آینه های لوزی آینه های هستند که از نظر ظاهری جلوه بصری فراوانی دارن. روزی به دلیل اینکه در واقع یک مستطیل آمده محسوب میشه. انتخاب مناسبی برای کسانی اس که فضای خود رو به سبک مینیمال و یا مدرن دیزاین کردن. اضافه کردن شکل لوزی در قالب آینه پازلی مسی می‌تونه فضای شما رو کاملاً تحت تاثیر خود قرار داده و نظرها رو به خود جلب کنه.

آینه مستطیل افقی

آینه مسی 57

معمولاً از آینه های مستطیل افقی در فضاهایی مثل آرایشگاه ها استفاده می‌شه. هر چند که کاربرد فراوانی در منازل و اتاق خواب ها و همچنین سرویس های بهداشتی و اتاق های پذیرایی داره. به طور کلی آینه مستطیل دیوار ما رو طویل تر نشون می‌ده به همین دلیل پیشنهاد متخصصین معماری مجموعه فرکو به شما اینه که از آینه های مستطیل افقی در دیواره های استفاده کنین که ارتفاع اونا بیشتر از طولشان هس. یا حداقل دیوار شما مربع شکل باشه زیرا اگر در غیر این صورت از این نوع آیین‌های مستطیل افقی استفاده کنین ممکنه دیواره شما بیش از اندازه طولانی به نظر برسه.

آینه مستطیل عمودی

از کنار هم قرار دادن چند آینه پازلی مسی می توان یک پایه قدی یا همان آینه مستطیل عمودی تشکیل داد. آینه های مستطیل در موردی طرفداران بسیار زیادی دارن به طوری که در اتاق همه کسانی که به ظاهر خود اهمیت فراوانی میدن قطعاً یک آینه عمودی آینه قدی پیدا خواهید کرد .

آینه بیضی

آینه مسی

استفاده از چند آینه بیضی در کنار هم به صورتی که حالت پازلی پیدا کنه. جلوه بسیار خاص و زیبای داره معمولاً از شکل ویزی در سبک دکوراسیون های مینیمال استفاده می‌شه آینه های بیضی می‌تونن به صورت یک بیضی کامل باشن یا اینکه بیضی آنرمال که حالت نرم دارن هم باشن به این گونه از آینه ها آینه های فرمی نیز گفته می‌شه که در آینه پازلی مسی استفاده میشه و ظاهر فوق‌العاده ای نیز داره.

خواص روانشناختی آینه مسی رنگ

امروزه روانشناسان از تاثیرات زیادی که رنگ ها بر روی روحی و تمایلات افراد سخن میگن. این مسئله آنقدری جا افتاده که در رشته های معماری و دکوراسیون داخلی در دانشگاه ها تدریس میشه. برای مثال اگر کسی در فست فودی از رنگ آبی و یا رنگ های سرد استفاده کنه ، میل افراد برای غذا خوردن در آنجا کم میشه. برای همین هست که اگر به فست فودی ها دقت کنین همیشه رنگ های گرم مانند نارنجی و قرمز در دکور آنجا می‌بینین که افراد رو پر اشتها میکنه. حال که از اهمیت رنگ و تاثیرات اشیا در محیط گفتیم به بررسی آینه مسی رنگ می‌پردازیم.

آینه نماد پاکی و صداقت هست. نگاه کردن به آینه یعنی روجوع به درون خود برای ساختن مجدد خرابی های درونی برای درست کردن مشکلات درونی. رنگ مسی رنگی گرم و آرامش بخش هست. ترکیب این دو مفهوم باعث اینجاد انرژی مثبت فوق‌العاده زیاد و انرژی درونی و قدرت زیادی اس. استفاده از آینه های مسی در محیط منزل و محیط کار باعث میشه تمایل به پیشرفت افزایش پیدا کنه و از خستگی و بی انرژی بودن جلوگیری کنه. گفتنی اس که استفاده از رنگ مسی در دکور قهوه ای فوق‌العاده زیباست.

انواع آینه های پازلی تولید شده به رنگ مس

  • آینه های دیواری مسی
  • آینه قدی مسی
  • آینه سرویس بهداشتی
  • آینه روی در کمد دیواری

صنایع تولید آینه فرکو

آینه مسی 56

مسابقه طولانی در تولید انواع آینه های دکوراتیو و آینه کاری مفتخر هستیم که بگیم. با کیفیت ترین آیینه های خاورمیانه و حتی جهان رو می‌تونین در صنایع تولید آینه فرکو تهیه کنین.
سفارش‌های شما در سریعترین حالت ممکن تولید شده و به دست شما مشتری عزیز می‌رسه. طولانی ترین حالتی که ممکن هست سفارش شما آماده بشه ۷۲ ساعت هست.
تمام آینه های تولید شده در کارگاه فرکو کاملاً شفاف بدون موج گرفتگی و ضد خط و خش هستن.

راه های ارتباطی با مجموعه فرکو

خرید حضوری در بخش فروش : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
تماس مستقیم :tel:+982188068352
ارتباط از طریق واتساپ : tel:+989101767773

می‌تونین برای دیدن محصولات بیشتر تولید شده در شرکت فرکو از طریق پیج اینستاگرام مجموعه اقدام بفرمایین. با دنبال کردن صفحه اینستاگرام فرق و آدرس زیر می‌تونین شاهد معرفی روزانه محصولات تولید شده در این کارگاه باشین.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

تفاوت آینه مسی و برنز چیست؟

آینه های مسی همانطور که در تصاویر …

آیا آینه مسی و رزگلد باهم متفاوت اند؟

در حقیقت به رنگ مسی در زبان لاتین rosegold گفته میشه که این اصطلاح در زبان فارسی هم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو