Home
ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای برای فضای داخلی مدرن

ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای در فضای مدرن

در دنیای مدرن امروزی ، اکثر افراد خواستار دکوراسیونی مدرن و بروز هستن. تا بتونن علاوه بر دکوراسیونی زیبا ، با این عصر نیز همگام و همسو باشن. در این زمینه استفاده از انواع میزهای شیشه‌ای می‌تونه بسیار مؤثر باشه و با طراحی‌های شیک و جدید می‌تونه دکوری خاص و مدرن‌ ایجاد کنه. در این‌خصوص سعی دارم با ارائه ، ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای در فضای مدرن ، به‌شما کمک کنم.

اگه‌از طرفداران برنامه‌ها و مجلات دکوراسیون هستی و اخبار سلبریتی‌ها و افراد مشهور رو دنبال می‌کنی!

پس!

حتما تاحالا با میزهای زیبای شیشه‌ای آشنا شدی! و تاحدودی از انواع و مدل‌های بی‌نظیرش باخبری!

حالا‌که می‌دونی افراد خاص برای داشتن دکوراسیونی مدرن و جذاب از این میزهای شیشه‌ای برای دکور محیط‌های مختلف مسکونی و اداری‌شون بهره می‌برن

چرا؟!

تو یکی از اون‌ها نباشی :O

پس با ایده‌های جذاب میز شیشه‌ای ، یک فضای داخلی مدرن بساز 🙂

میز شیشه‌ای چقدر مقاومه ؟ ضمانتی برای کیفیتش وجود داره ؟ اگه‌بشکنه چی 🙁

اصلا نگران نباش!

با من قدم به‌دنیای میزهای شیشه‌ای بذار 😉

میز صفحه شیشه‌ای ناهارخوری و جلومبلی
ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای برای فضای داخلی مدرن
میز تمام شیشه فرکو در مدل ناهارخوری
ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای برای فضای داخلی مدرن
میز شیشه خم رنگی فرکو

میز شیشه‌ای چیه و چه‌انواعی داره

قبل از ارائه هر ایده و توضیحی ، بهتره میز شیشه‌ای رو برای کسانی‌که هنوز با انواع اون آشنا نشدن ، معرفی کنم. میزهای شیشه‌ای که‌از اسمشون هم مشخصه ، میزهایی با جنس شیشه‌ای هستن. یعنی یکی از سه قسمت اصلی میز ، یعنی سطح ، طبقات ، پایه و یا هر سه قسمت اصلی اون از شیشه ساخته می‌شه. میزهای زیبای شیشه‌ای براساس کاربرد شیشه در اون‌ها ، در چند نوع مختلف به‌فروش می‌رسن.

ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای برای فضای داخلی مدرن
میز خم فرکو با شیشه شفاف

دسته‌بندی میزهای شیشه‌ای

میز صفحه‌شیشه‌ای

میز پایه شیشه‌ای

میز تمام شیشه

ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای برای فضای داخلی مدرن
میز تمام شیشه با پایه متالیک

ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای پذیرایی در فضای مدرن

یکی از ایده‌های بسیار زیبا و پر طرفداره میز شیشه‌ای ، تولید انواع میزهای پذیرایی هست ، که‌با طرح‌های بروز و مدرنی تولید می‌شن. میزهای پذیرایی که‌با طراحی‌های ظریف و زیبا ، متناسب با فضاهای مسکونی وبا جنبه دکوراتیو ساخته می‌شن ، در هر سه دسته‌بندی تولید می‌شن. یعنی از میزهایی با سطح شیشه‌ای گرفته ، تا میز تمام شیشه ، در انواع میز پذیرایی قابل تولید هستن.

ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای برای فضای داخلی مدرن
میز شیشه خم پذیرایی فرکو با مدل جلومبلی

معرفی انواع میز شیشه‌ای پذیرایی

میز ناهارخوری

میز جلومبلی

میز عسلی

میز کنسول

ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای برای فضای داخلی مدرن
میز ناهارخوری تمام شیشه فوق شفاف کریستال

ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای آشپزخانه در فضای مدرن

درساخت انواع میز آشپزخونه‌هم ، از ایده میز شیشه‌ای می‌شه استفاده کرد. اتفاقا استفاده از این ایده در ساخت میز شیشه‌ای ناهار خوری ، بسیار زیباست و بسیار مورد پسند قرار گرفته. و اما جدا از زیبایی و جلوه این میز در محیط آشپزخونه ، باید به‌اهمیت استفاده از اون اشاره کنم. شیشه یک متریال با قابلیت بسیار بالاست ، که‌ضد باکتری بودن از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های اون محسوب می‌شه. از اون‌جایی‌که شیشه هیچ‌گونه منفذ و درزی نداره ، که‌آلودگی‌هارو جذب کنه و جنسش بگونه‌ای هست ، که‌امکان تکثیر باکتری هم در سطحش وجود نداره ، بهترین گزینه برای محیط آشپزخونه و سالن غذاخوری محسوب می‌شه.

میز صفحه شیشه‌ای غذاخوری مدرن

انواع میز شیشه‌ای آشپزخانه

میز آشپزخانه

کانتر آشپزخانه

ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای برای فضای داخلی مدرن
شیشه طرح‌دار حکاکی شده در کانتر آشپزخانه

ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای آرایشی در فضای مدرن

ایده ساخت میز شیشه‌ای آرایشی ، هم بسیار کاربردی و هم فوق‌العاده زیباست. این میزهای شیشه‌ای که‌می‌تونن با طراحی‌های مختلفی ساخته بشن برای محیط مورد نظر ، زیبایی خاصی رو به ارمغان میارن. درضمن سهولت تمیز شدن شیشه و همین‌طور ضد باکتری بودن اون در میزهای آرایشی ، هم بسیار با اهمیته و هم مطلوبه خانم‌های تمیز و با سلیقه‌ هست ، که‌بتونن همیشه از سطح تمیز میزشون لذت ببرن و از انواع آلودگی‌ها و بیماری‌های پوستی در امان باشن.

ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای برای فضای داخلی مدرن
میز آرایش شیشه خم فرکو با شیشه شفاف

انواع میز شیشه‌ای آرایشی

میز توالت

میز آرایشگاه

ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای برای فضای داخلی مدرن
میز شیشه‌ای خم فرکو در مدل میز آرایشی

ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای اداری در فضای مدرن

از ایده‌های جذاب میز شیشه‌ای ، ساخت انواع میز شیشه‌ای اداری هست ، که‌طراحی‌هایی بسیار رسمی ، شیک و مدرن دارن. میزهای اداری معمولا نمایی سرد و خشن دارن که‌تاثیر فضای حاکم در این محیط‌هارو ، هرچه بیش‌تر به‌سمت سردی و یکنواختی ، سوق می‌ده. و به‌همین دلیل محیط‌های اداری از انرژی مثبت کمی برخورداره ، که‌باعث بی‌حوصلگی و رکود کاری در کارمندان و ارباب رجوع می‌شه. استفاده از میزهای شیشه‌ای می‌تونه تغییر بسزایی در روحیه و انرژی افراد و زیبایی فوق‌العاده‌ای در دکوراسیون و فضای شرکت‌ها ایجاد کنه.

میز شیشه خم اداری در مدل میز منشی

انواع میز شیشه‌ای اداری

میز مدیریت

میز پرسنل

میز منشی

میز کنفرانس

میز کامپیوتر

میز پیشخوان

میز شیشه‌ای مدیریت

ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای کاربردی در فضای مدرن

انواعی از میزهای بسیار پر کاربرد ، در دکوراسیون محیط‌های مسکونی و غیر مسکونی وجود دارن ، که‌کاربری‌های زیادی دارن ، که‌با ایده میز شیشه‌ای در انواع بسیار جذابی تولید می‌شن. این میزها که‌با اهداف و مصارف خاصی تولید می‌شن ، بسیار مورد استفاده و حتی بسیار محبوب هستن. به‌تعدادی از اون‌ها در زیر اشاره می‌کنم.

ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای برای فضای داخلی مدرن
میز شیشه‌ای تلویزیون در مدل ترکیبی کشودار

انواع میزهای کاربردی

میز تحریر

میز کنار تختی

میز تلویزیون

میز مغازه

میز تحریر صفحه شیشه‌ای

میز شیشه‌ای چقدر مقاومه

می‌دونم که‌شیشه‌های اولیه ، ذهنیتی مبنی بر مقاومت کم و شکنندگی بالا‌رو در همه ما ایجاد کردن. که‌خوشبختانه دیگه این ذهنیت برای شیشه‌های امروزی وجود نداره. صنایع ساخت شیشه نسبت به‌گذشته بسیار پیش‌رفت داشته و نمونه‌های فوق‌العاده محکم و مقاومی‌رو تولید می‌کنه. شیشه‌هایی مثل: شیشه سکوریت و شیشه لمینت ، ذهنیت قدیمی‌رو به‌طور کامل از بین بردن. این شیشه‌ها نه‌تنها شکستنی و خطرساز نیستن ، بلکه نشکن و بی‌خطرن. و با صفت ایمن معرفی می‌شن.

ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای برای فضای داخلی مدرن
میز تمام شیشه نشکن

ضمانتی برای کیفیت میز شیشه‌ای وجود داره

میزهای شیشه‌ای می‌تونن در هر جنس و با هر کیفیتی ساخته بشن ، تولیدی‌های مختلفی وجود دارن که‌میزهای شیشه‌ای رو در انواع کیفیت تولید می‌کنن. میزان مقاومت میز شیشه‌ای کاملا به‌جنس شیشه انتخابی بستگی داره ، یعنی اگر میز شیشه‌ای با شیشه نشکن ساخته شده باشه ، از مقاومت بسیار بالایی برخورداره و موندگاری زیادی داره. ولی میز شیشه‌ای با جنس‌های معمولی اصلا قابل اعتماد نیست و با کوچکترین برخورد ، احتمال شکسته‌شدن داره و خطر زیادی برای افراد داره. در تولیدی فرکو میزهای شیشه‌ای با کیفیت بسیار عالی تولید و به‌دست مشتری ارائه می‌شه. فرکو ضمانت یک‌ساله و پشتیبانی پس از فروش رو برای تمام محصولاتش ارائه می‌ده. ضمانت یک‌ساله برای محصولات شیشه‌ای ، تاییدی‌بر کیفیت بالا و موندگاری طولانی در اون محصوله.

اگه‌بشکنه چی

اگه‌محصول ارسالی برای شما بشکنه و یا از نظر کیفیت و زیبایی ، طرح انتخابی ، رنگ و … متناسب با سلیقه و نظر شما نباشه ، محصول مرجوع و در صورت تمایل مشتری تعویض می‌شه.

ایده‌های زیبای میز شیشه‌ای در فضای مدرن

با فرکو آشنا شدی

از طریق پیج اینستاگرام با محصولاتمون آشنا شو

شماره‌های تماس با ما : 09101767773 _ 02188068352

آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو