Home

آینه کاری منزل مدرن

کلی پول برای دکوراسیون خونت خرج کردی اما هنوز اونطور که مدنظرته حرفه‌ای نشده؟ در ادامه مطلب با ما همراه باش تا با فوت کوزه گری دکوراسیون آشنا بشی. خیلی‌‌ها شکایت دارن که با وجود پول زیادی که برای دکوراسیون خرج کردن اما نهایتا کار اونطور که باید درنیومده!؟ اما چکار کنیم که خونمون یه دکوراسیون متفاوت و خاص داشته باشه و از اون حالت معمول خارج بشه؟ چه راهی بهتر از آینه کاری منزل به سبک مدرن! آینه کاری همیشه یکی از محبوب‌ترین روش‌های تزیین دیوار بوده. کمتر طراح دکوراسیون حرفه‌ای پیدا می‌شه که در طراحی خودش از آینه استفاده نکنه!

آینه کاری منزل مدرن

هیچ وسیله و تزیین دیگه‌ای خصوصیات آینه رو نداره و به جرعت می‌شه آینه و استفاده درست از اون رو مزه دهنده دکوراسیون دونست. به این دلیل که آینه کاری فقط یه دیوار رو تزیین نمی‌کنه بلکه تمام وسایل تزیینی محیط رو بیشتر تو چشم میاره و اینطوری هزینه‌ای که برای دکوراسیون محیط کردی خودشو نشون می‌ده.

آینه کاری منزل مدرن

اما واقعیت اینجاست که تو سال‌های گذشته سبک‌های دکور تغییر اساسی داشته. درسته که زیبایی نمونه‌های سنتی آینه کاری جای هیچ سوالی نداره اما اون طرح‌ها به هیچ وجه تطابقی با دکوراسیون یه منزل مدرن ندارن.

اما آینه کاری مدرن منزل فقط در مدل و طرح تعریف نمی‌شه! بلکه نحوه نصب و محل نصب آینه کاری هم باید اصولی باشه. در ادامه مطلب به صورت مفصل آینه کاری منزل و نکات مهمی که قبل از سفارش آینه کاری باید با اون آشنا باشین رو مورد بررسی قرار می‌دیم.

با این روش دکوراسیون منزلت رو متفاوت کن

استفاده اصولی و درست از آینه دقیقا همون چیزیه که می‌تونه به بهترین شکل به دکوراسیون سر و شکل حرفه‌ای‌تر بده. اما استفاده از آینه کاری چه مزیت‌هایی داره:

1- اولین مزیتی که آینه کاری برای محیط به وجود میاره شکوه بیشتره. هیچ وسیله و تزیین دیگه‌ای مثل آینه کاری نمیتونه در باشکوه شدن محیط موثر باشه. به خاطر همین در تمام بناهای سلطنتی ، لوکس و مدرن از کاخ سعدآباد و گلستان تهران تا کاخ ورسای در حومه پاریس! از آینه استفاده شده.

آینه کاری منزل مدرن

2- آینه کاری محیط رو پرنور و دلباز می‌کنه اما جنس این پرنور شدن متفاوته. انعکاس نور از آینه واقعا روح رو جلا می‌ده! به همین دلیل محیط‌هایی که آینه کاری دارن از نظر عکاسی خیلی محبوب هستن.

3- یکی از دلایلی که طراحان دکوراسیون رو به آینه علاقه مند کرده !مربوط به بزرگنمایی و نسبت‌های ابعادیه. آینه می‌تونه به محیط عمق بیشتری بده و فضا رو بزرگتر از چیزی که هست نشون می‌ده.

4- استفاده از آینه باعث می‌شه وسایل تزیینی که شما کلی بابتش هزینه کردید بیشتر تو چشم باشن. چرا که تصویر این وسایل تو آینه تشکیل می‌شه و این تصویر حتی می‌تونه نمای قشنگتری از خود وسیله نشون بده!

تفاوت آینه کاری مدرن و کلاسیک

طرح‌ها و سبک‌های زیادی از آینه کاری تو این چند سال ایجاد شده اما همه اون‌ها مدرن نیستن! چرا که بعضی از این مدل‌ها برای محیط‌های کلاسیک طراحی شدن. اما خصوصیات آینه کاری مدرن منزل و تفاوتش با نوع کلاسیک چیه؟

1- در محیط‌های مدرن از سبک‌هایی از آینه کاری استفاده می‌شه که طرح‌های شلوغ و پیچیده ندارن. در حالی که بر عکس این ، در سبک آینه کاری کلاسیک از طرح‌های شلوغ ، ریز و پیچیده استفاده می‌شه.

2- دومین تفاوت در اینه که در سبک‌های مدرن از طرح‌های جسورانه‌تر هم استفاده می‌شه که می‌تونه نامنظم و درهم باشه!

اینه کاری منزل

کدوم قسمت منزل رو آینه کاری کنیم؟

قسمت‌های مختلف خونه مثل پذیرایی ، اتاق خواب ، سرویس‌های بهداشتی و حتی آشپزخانه برای آینه کاری مناسبن. در ادامه هر کدوم از این قسمت‌هارو بررسی می‌کنیم.

آینه کاری سالن پذیرایی

همه می‌دونیم که زیبا شدن سالن پذیرایی اهمیت بیشتری از بخش‌های دیگه داره. به خاطر همین اکثرا آینه کاری رو تو سالن اجرا می‌کنن و اتفاقا استفاده از آینه کاری در سالن خیلی هم رایج شده. بهتره دیوار روبروی آینه یا لوستر آینه کاری بشن. تصویر لوستر روی آینه کاری و انعکاسی که تشکیل می‌شه جذابیت بی‌نظیری به محیط می‌ده. البته آینه کاری فقط تو دیوار پذیرایی اجرا نمی‌شه. سقف و قاب لوستر هم برای این کار مناسبن. بهتره جلوی دیوار آینه کاری شده وسایل تزیینی با گلدان و … بذارین.

اتاق خواب

آینه کاری برای اتاق خواب نسبت به پذیرایی کمتر رایجه اما تو سال‌های گذشته آینه کاری اتاق خواب هم خیلی بیشتر مورد توجه قرار گرفته. همه دوست دارن اتاقشون روشن و دلباز باشه وبزرگتر دیده بشه و چه تزیینی بهتر از آینه کاری برای این خصوصیات؟

آشپزخانه

از آینه کاری در دیوار و سقف آشپزخانه هم استفاده می‌شه. مخصوصا تایل‌های کوچک آینه‌ای برای فضای بین کابینت‌ها می‌تونن یکی از بهترین تزیینات باشن و یه ظاهر متفاوت و خاص به آشپزخانه می‌بخشن.

آینه کاری مدرن منزل به سبک نامنظم!

منظور از آینه کاری به سبک نامنظم طرح‌هایی هستن که تو اونا تکه‌های آینه استفاده شده ، شکل و اندازه مشخصی ندارن. هر تکه می‌تونه از هر نظر متفاوت باشه. این شاید با فلسفه پیچیده بودن دنیا همخونی داشته باشه!

آینه کاری منزل مدرن

آینه کاری مدرن منزل طرح لوزی

در آینه کاری به سبک لوزی از تکه‌های آینه‌ای با شکل لوزی استفاده می‌شه. اما این تکه‌های لوزی می‌تونن هم اندازه نباشن و در طرح‌های مختلف کنار هم قرار بگیرن.

انتخاب بهترین رنگ آینه کاری

رنگ آینه کاری هم از نکات مهمیه که قبل از سفارش آینه کاری باید بهش توجه بشه. طلایی ، نقره‌ای و شامپاینی محبوب‌ترین رنگ‌ها برای آینه کاری هستن که در ادامه هر کدوم رو بررسی می‌کنیم.

آینه کاری طلایی

رنگ طلایی همه رو به یاد طرح‌های سلطنتی و کلاسیک می‌ندازه اما واقعیت اینجاست که طلایی برای معماری مدرن هم مناسبه. به عنوان مثال آینه‌ کاری طلایی در کنار تم مشکی ، سفید و رنگ‌های خنثی اتفاقا ترکیب خیلی مدرنی تشکیل می‌دن.

آینه کاری مدرن منزل در رنگ شامپاینی

آینه کاری شامپیانی یا مسی تو سال‌های گذشته محبوبیت خیلی زیادی پیدا کرده. این طرح بیشتر از آینه کاری طلایی در معماری مدرن استفاده می‌شه. آینه شامپیانی شباهت زیادی به مدل طلایی داره اما نسبت به طلایی نرم‌تره.

آینه کاری منزل مدرن

آینه کاری نقره‌ای یا کروم

در این سبک آینه کاری از همون آینه‌های معمولی استفاده می‌شه. این سبک همیشه یکی از محبوب‌ترین‌ها بوده و مخصوصا برای محیط‌های مدرن ایده آله. قابل توجهه که این مدل از نظر خصوصیاتی مثل شفافیت و انعکاس تصویر بهتر از شامپاینی و طلاییه.

با این ترفند دکوراسیون منزلت رو باشکوه کن

تو بخش ابتدایی اشاره کردیم که آینه کاری فوت کوزه گریه دکوراسیونه! تو این بخش یه ترفند حرفه‌ای در آینه کاری رو معرفی می‌کنیم. گفتیم یکی از خصوصیات مهم آینه اینه که می‌تونه باعث بشه محیط بزرگتر و بلندتر دیده بشه و یکی از خصوصیاتش هم انعکاس نوره. با استفاده از یه ترفند می‌شه بیشترین بهره رو از این دو خصوصیت آینه برد. اما چطور؟

1- به جای اینکه آینه کاری رو فقط در یه سمت منزل یا یک دیوار اجرا کنین در دیوارهای مختلف و روبروی هم استفاده کنین. اینطوری می‌شه بیشترین بهره رو از خاصیت انعکاس نور آینه گرفت. مهم‌تر اینکه این ترفند باعث می‌شه دکوراسیون پیچیده‌تر بشه.

2- ارتفاع منزلت رو زیاد کن : اگه می‌خواید محیط بلندتر دیده بشه از آینه کاری به صورت قدی با عرض کم استفاده کنین.

3- متراژ خونت رو ببر بالا : اما اگه می‌خوای محیط مورد نظرت بزرگتر دیده بشه بهتره آینه کاری رو در وسعت بیشتر انجام بدین. اینطور به عمق محیط اضافه می‌شه و متراژ خونه بزرگتر دیده می‌شه. در نهایت از ترکیب این دو مورد هم می‌شه استفاده کرد.

چقدر باید بابت آینه کاری پول بدیم

آینه کاری تنوع خیلی زیادی از نظر طرح ، نقش و رنگ داره. از طرفی کیفیت ساخت آینه‌ها و ظرافت کار هم متفاوته. با این حال در حالت کلی آینه کاری ارزش خرید بالایی داره. چرا که تاثیر شگفت انگیزی در زیبایی محیط می‌ذاره و عملا می‌تونه کل دکوراسیون‌رو تکمیل کنه. از طرفی نسبت به وسایل تزیینی با عملکرد مشابه قیمت مناسب‌تری داره. با این حال طرح‌هایی که به ظرافت بیشتری نیاز دارن و مخصوصا به صورت آینه تراش تولید می‌شن گرونتر هستن.

آینه کاری لابی

قابل توجه که در آینه کاری تراش دار تکه‌های جداگانه آینه ، تراش می‌خورن و در محل مورد نظر کنار هم نصب می‌شن. در حالی که در روش دیگه که به آینه cnc معروفه کل ورق آینه در طرح‌های دلخواه حکاکی می‌شه. به همین دلیل آینه کاری با آینه تراش دار ظرافت بیشتری داره و قیمتش هم طبیعتا بالاتره. با این حال آینه تراش دار ارزش خرید خوبی داره. چرا که ساختار تکه‌ای داره و اگه آسیبی به آینه وارد بشه فقط تکه آسیب دیده تعویض می‌شه.

با این آینه کاری پولت هدر میره!

پیشنهاد می‌کنیم اگه میخواید یه آینه کاری ظریف و تر و تمیز داشته باشین سفارشتون از یه تولید کننده معتبر آینه انجام بدید. تو این سال‌ها سایت‌های زیادی در زمینه فروش کالاهای مختلف ساخته شدن. نمونه معروفش دیجی‌کالا. انصافا هم از جهات مختلف عالی هستن. اما توجه داشته باشید که آینه کاری یه هنره تخصصی و ظریفه و با خرید موبایل و وسایل سوپرمارکتی فرق داره! پس بهتره از یه تولیدی آینه که به صورت تخصصی آینه کاری می‌کنه خرید کنین. چرا که هم طرح‌های متنوع‌تری دارن و هم ظرافت کارشون خیلی بیشتره. اینطوری طرح نهایی آماتور نمی‌شه!

در آخر

در اهمیت آینه کاری همین بس که ” یه دکوراسیون حرفه‌ای و کامل بدون آینه کاری ممکن نیست! ” . پس اگه شما هم قصد دارین به سبک یه طراح حرفه‌ای داخلی منزلتون رو دکوراتیو کنین از آینه کاری نگذرین. اما کدوم مدل و طرح مناسبه؟ پیشنهاد می‌کنیم اگه منزلتون دکور مدرن داره از مدل‌های نامنظم ، لوزی ، پازلی و به صورت کلی طرح‌های خلوت استفاده کنین. رنگ رو هم مطابق تم منزلتون انتخاب کنین اما توجه داشته باشین که رنگ‌های آینه شفافیت و انعکاس متفاوتی دارن.

اگه شفافیت بیشتر می‌خواید آینه کاری کروم بهترین گزینه‌ست. با اینکه آینه‌های شامپاینی و طلایی کمتر شفافن اما از نظر دکوراتیو عالی هستن. برای مشاوره کامل در مورد آینه کاری و اطلاع از قیمت مدل‌های مختلف با شماره 09101767773 بگیرین.

آینه کاری منزل مدرن

سفارش آینه کاری مدرن برای منزل

یکی از مهمترین نکاتی که قبل از سفارش آینه کاری باید بهش توجه داشته باشین کیفیت و مرغوبیت آینه‌ست. اکثر افرادی که قصد آینه کاری دارن در مورد خش پذیری و ظرافت کار هم نگران هستن. اگه می‌خوای یه خرید بدون دغدغه با ضمانت 1 ساله داشته باشی گزینه‌ای بهتر از فرکو پیدا نمی‌کنی. مخصوصا که تا پایان این ماه تخفیفات ویژه‌ای‌رو برای آینه کاری در نظر گرفته.

صنایع فرکو یکی از گروه‌های تولیدی ایرانیه که به صورت تخصصی در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سبک‌های آینه کاری فعالیت می‌کنه. جدیدترین مدل‌های آینه کاری با ایده طراحان آینه فرکو در کارگاه خود مجموعه تولید می‌شن. نصب آینه هم توسط کارشناسان فرکو در سریع‌ترین زمان از زمان سفارش انجام می‌شه. با توجه به اینکه فرکو خودش تولید کننده آینه‌ست ، همه فرآیندهاس طراحی و تولید در کارگاه مجموعه انجام می‌شه. به این ترتیب هیچ واسطه‌ای وجود نداره و خرید مستقیم از تولیدی آینه صورت می‌گیره.

اینه کاری منزل

سفارشات مشتریان عزیز ظرف مدت 3 روز کاری در محل تحویل و توسط کارشناسان فرکو نصب می‌شن. آینه‌های فرکو با ضمانت و گارانتی کامل کیفیت فروخته می‌شن. یعنی اگه طرح اجرا شده مورد پسند مشتریان عزیز نباشه و مشتری احساس کنه کار ظرافت نداره ، با توجه به تمایل مشتری دوباره اجرا یا مبلغ پرداختی پس داده می‌شه. می‌تونید سفارشتون رو به روش‌های حضوری و غیرحضوری ثبت کنین.

پل ارتباطی با فرکو

  • می‌تونید با یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و09101767773
  • برای مشاهده جدیدترین طرح‌های آینه کاری پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
آینه کاری مدرن بهتره یا کلاسیک ؟

آینه کاری مدرن و کلاسیک از محبوب‌ترین انواع آینه کاری هستن که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو