Home

آینه کاری کلاسیک

آینه کاری کلاسیک یکی از مدلای خوشگل و دلنشین آینه دکوراتیوه.
تزیین کردن دیوار یکی از دیزاینای مهمه خونست پس باید جدی بگیرین!
البته که زیاد دیدیم که بخاطر تنوع زیاد و سلیقه‌های متفاوت خرید براتون سخت شده،اما اصلا نگران نباشین چون ما اینجاییم که کمکتون کنیم
حالا مایی که میگه منظورم کیه چیه؟!مجموعه فرکو یکی از تولیدکننده‌های برتر شیشه و آینه تو ایرانه که کاراش بخاطر وجود کیفیت و دوام بالا تونسته اولین انتخاب خیلیا باشه! کارای ما همشون خدمات پس از فروش دارن و تضمینی تحویل مشتری داده میشه.توی آینه کاری رنگای مسی و طلایی خیلی شیک و مدرنه و به شدت پیشنهاد میشه.حالا این آینه‌ها شکل‌های مختلفی داره که در موردش بیشتر صحبت میکنیم پس همرامون باشین.

آینه کاری کلاسیک
آینه کاری پذیرایی با آینه لوزی

مجموعه فرکو از برترین تولیدکنندگان آینه در سطح کشور می‌باشد و انواع آینه دکوراتیو در اشکال ، رنگ‌ها و ابعاد دلخواه مشتریان عزیز در این مجموعه تولید و نصب می‌شود.

مزایای آینه کاری کلاسیک

از آینه کاری کلاسیک به خاطر مقرون به صرفه بودن و نصب آسان در بسیاری از اماکن مثل سالن‌های ورزشی پرورش اندام ، فروشگاه های فروش پوشاک ، سالن‌های آرایشی می‌توان استفاده کرد. از دیگر مزایای این محصول انعکاس نور و وسیع‌تر جلوه دادن مکان و جا دارتر نشان دادن مکان استفاده می‌گردد. به همین خاطر این روزها روشنایی بیشتر و شب‌ها به خاطر نور بیشتر استفاده کمتری از لامپ‌ها و نتیجتاً مصرف انرژی کمتر می‌شود.

آینه کاری کلاسیک
آینه قدی

طراحان داخلی خرید آینه دکوراتیو را که کمک فراوانی در زیبایی و لوکس‌تر شدن منازل و اماکن می‌کند پیشنهاد می‌کنند زیرا می‌توان با استفاده از دیوارکوب‌های تزیین شده ی آینه‌های چند تکه و یا یک تکه بزرگ و متوسط و یا کوچک زیبایی آینه را دوچندان کرد. شما می‌توانید از این محصول در پنهان کردن نقص‌های دیوار نیز کمک گرفته و فضایی شیک و جذاب را به دیوار منازل خود هدیه دهید.

آینه کاری کلاسیک
آینه کاری پشت تلویزیون
آینه کاری کلاسیک
آینه کاری دیوار

نظافت

تمیز کردن و مراقبت از آینه‌های دکوراتیو پذیرایی شرکت فرکو بسیار راحت است.
ابتدا می‌توانید به راحتی با آب گرم و با یک پارچه بدون پرز یا روزنامه این کار را انجام دهید . برای تمیز کردن شیشه و آینه کاری کلاسیک آینه رنگی و دکوراتیو به هیچ وجه از مواد شوینده اسیدی یا ساینده استفاده نکنید.دیوارپوش های آینه‌ای زمانی که در معرض نور خورشید یا رطوبت قرار می‌گیرد. درخشش اولیه‌ی خود را از دست می‌دهد.

مجموعه فرکو دارای انواع آینه دکوراتیو می‌باشد. که همه‌ی نمونه‌های این کار در قسمت محصولات موجود است. مجموعه فرکو از مرحله راهنمایی تا خرید و نصب شما را همراهی می‌کند. و در این راستا میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ضد آب

ضد آب بودن ، آینه در مقابل رطوبت و آب مقاوم است. بنابراین برای مناطقی که دارای آب و هوای شرجی و مرطوب هستند کاملا مناسب است. و همچنین برای مکان‌هایی که با آب و رطوبت سروکار دارند نیز مناسب است.
سهولت در نظافت ، به دلیل سطح صیقلی و صاف و یکدست آینه کار نظافت آن بسیار آسان است. در صورتی که برای زیبایی فضای محیط داخلی از آینه کاری کلاسیک استفاده شده باشد. فقط با استفاده از یک دستمال تمیز می‌توان به راحتی آن را برق انداخت. و از زیبایی فوق العاده‌ی آن نهایت لذت را برد.

انعکاس نور

آینه کاری کلاسیک با انعکاس نور باعث می‌شوند فضای محیط داخلی روشن تر شود . وقتی نور یک فضای داخلی زیاد باشد حس خوشایندی برای کسانی که در آن محیط زندگی می کنند ایجاد می‌شود . این انعکاس نور باعث می‌شود در مصرف برق صرفه جویی شود و چراغ‌ها و لامپ‌های کمتری در محیط روشن شوند . وسیع‌تر نشان دادن فضای محیط داخلی ، انعکاس نور بوسیله‌ی آینه باعث می شود فضا بزرگ‌تر به نظر برسد . این یک ویژگی مهم است که دیوارپوش آینه‌ای طلایی دارد .

شیک و مجلل بودن

آینه کاری کلاسیک برای هر فضایی به کار می‌آید.و به آن فضا صمیمیت و گرما هدیه می‌دهد‌‌ . اگر بخواهیم به طور کلی به این موضوع نگاه کنیم آینه‌هایی با این سبک یک قاب ساده و کم حاشیه را دارا می‌باشند هنگام آینه کاری دیوار با رنگ‌های برنزی رنگ دیوار را تیره تر در نظر داشته باشید.زیرا جذابیت و جلوه‌ای طولانی مدت به فضای راهرو یا سالن نشیمن شما می‌دهد.

آینه کاری کلاسیک
آینه کاری چسبی

سبک آینه کاری

آینه کاری سنتی

آینه کاری مدرن

آینه رنگی

در کدام قسمت خانه استفاده از آینه کاری کلاسیک توصیه نمی شود

در آشپزخانه بهتر است از آینه کاری استفاده نشود.
زیرا این امر باعث می‌شود آشپزخانه شما شلوغ به نظر برسد و گرمایی که در فضای آشپزخانه به‌وجود می آید کاسته می‌گردد.جای دیگری که از نظر اجرای آینه باید به آن اهمیت بدهید سرویس بهداشتی میباشد که انعکاس نور آینه‌ها در مقابل کاسه توالت نباشد. در کل استفاده زیاد و نابجا از آینه های دکوراتیو باعث بهم ریخته شدن خانه می‌شود و انعکاس ها را در هم می‌ریزد.

آینه قاب دار
آینه کاری پذیرایی

آینه بک لایت

آینه های بک لایت امروزه دارای طرفداران بسیار زیادی می‌باشد. به دلیل مدرن بودن و جذابیت بالایی که دارد امکاناتی جذاب برای خریداران به همراه دارد.به عنوان مثال می‌توانید از آینه های بک لایت برای تماشای فیلم یا گوش دادن موسیقی استفاده کنید.از این آینه‌ها برای سالن‌های زیبایی و آرایشی که نیاز به نور بیشتری دارد استقبال بی نظیری شده است.
رنگ نور و شدت نور آینه بک لایت قابل تنظیم می‌باشد و این تغییر با لمس کردن دکمه‌ای که روی آن نصب می‌شود انجام می‌گیرد‌ نکته‌ی جالبی که حیرت برانگیز است با حرکات دستتان می‌توانید رنگ نور این آینه‌ها را تعویض کنید.

آینه بک لایت

آینه کاری کلاسیک تراش خورده

تولیدی فرکو با کمک ابزاری روی آینه و لبه های آن را می‌تواند با زاویه‌های سفارش تولید کرده و آن را زیباسازی کند.و همچنین برای از بین رفتن تیزی کنار لبه آینه و شیشه کنار آن را برش می‌زنند یا به اصطلاح تراش می‌دهند.

بعد از تراش آینه‌ها با تابش نور خورشید روی آینه درخشش و زیبایی آینه‌های دکوراتیو را نمایان می‌کند.آینه تراش به آینه‌ای می‌گویند که چهار طرف آن برش خورده باشد شما میتوانید در مجموعه فرکو این آینه‌ها را در شکل‌های لوزی مستطیل دایره و مثلث تراش خورده تولید و عرضه می‌کند.

آینه کاری کلاسیک
آینه کاری کلاسیک

پل ارتباطی با فرکو

میتوانید برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنید .
شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

در چه مکانهایی میتوانیم آینه کاری کلاسیک انجام دهیم؟

در …

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو