Home
شیشه بین کابینتی 1

عکس شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی
عکس شیشه لاکوبل

در محیط آشپزخونه خانم خونه مدت زمان بیشتری رو سپری می‌کنه. بنابراین دکوراسیون آشپزخونه تاثیر زیادی در روحیه خانم خونه داره. به همین منظور در آپارتمان‌ها قسمت هایی از آشپزخونه که دیوارهای قبلاً با کاشی یا سرامیک و یا رنگ روغن پوشیده شده بود. فضای آشپزخونه رو تاریک و دلگیر می‌کرد. ولی با تکنولوژی جدید همان قسمت از دیوارها رو با شیشه بین کابینتی رنگی می‌پوشونن. که این مسئله از محبوبیت خاصی برخوردار هست. برای انتخاب بهتر باید عکس شیشه بین کابینتی ببینین تا با اون آشنایی بیشتری پیدا کنین.

شیشه رنگی لاکوبل

برای خرید مستقیم از تولیدی شیشه لاکوبل با شماره تلفن ٠٢١٨٨٠۶٨٣۵٢ تماس بگیرین.تمامی محصولات صنایع فرکو دارای گارانتی مادام العمر هست.برای اطلاعات بیشتر با مشاوران فرکو در ارتباط باشین.

شیشه بین کابینتی 25

کاربری شیشه بین کابینتی

فضاهایی مانند فضاهای بین کابینت‌ها، یخچال، فضای بالای گاز و جاهای مختلف دیگر که در آشپزخونه وجود دارن. که در قدیم با سرامیک رنگ روغن کاشی پوشیده شده بودن. که هم تمیز کردن اونا سخت بود و هم زیبایی چندانی نداشت.
یکی از صنایعی که‌ با ایده‌ای خلاقانه خود تونست با شیشه و آینه تغییرات شگرفی در دکوراسیون داخلی و خارجی بده گروه صنایع شیشه و آینه فرکو بود که با ایده‌های خلاقانه خود شیشه رو جایگزین کاشی ، سرامیک و … کرد.

شیشه بین کابینتی 24

ما با استفاده از عکس شیشه بین کابینتی زیبایی و قشنگی آشپزخانه ها رو به شما نشون می‌دیم. در عکس شیشه بین کابینتی شما می‌تونین به زیبایی و درخشش شیشه های بین کابینتی پی ببرین و خواهید دید که وقتی برای پوشش دیوار از شیشه لاکوبل استفاده میشه بسیار چشم‌نواز و زیبا میشه.چون این شیشه ها براق و دارای تنوع رنگی زیادی هستن. مورد توجه طراحان برای دکوراسیون‌های داخلی و خارجی قرار گرفته اس. این شیشه ها در انواع رنگ‌ها و در قواره‌های کوچک و یا حتی خیلی بزرگ تولید می‌شن. و چون قابلیت برش لیزری رو دارن به راحتی می‌توان در شیشه های بین کابینتی جای کلیدها ، پریزها و یا هر چیز دیگری رو در این شیشه ها برش داد.

برای اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه کارهای جدید شیشه رنگی کلیک کنین.

شیشه بین کابینتی 23
شیشه رنگی لاکوبل

انواع شیشه بین کابینتی

  • شیشه بین کابینتی مات
  • شیشه بین کابینتی لمینت
  • شیشه بین کابینتی سکوریت
  • شیشه بین کابینتی متالیک
شیشه بین کابینتی  22


در عکس شیشه بین کابینتی شما می‌تونین شیشه بین کابینتی مات رو در دیوار پوش ها ببینین.و جلوه‌ی ویژه و منحصربفردش رو با سایر جنس‌ها مقایسه کنین.
شیشه های رنگی متلوکس یا مات که همون شیشه ساتینا های رنگی هستن که به صورت مات در میاد این شیشه ها می‌تونه در انواع لمینت و سکوریت تولید بشه همان طور که قبلاً گفته بودم تمامی این شیشه ها قابل برش به هر شکلی و به هر ابعاد قابل برش هستن شیشه رنگی مات طی فرایندی اسید کاری شده و بر روی شیشه برآمدگی و فرورفتگی‌هایی به وجود میاره به طوری که وقتی با دست لمس می‌کنین حس مخملی بودن به شما دست می‌ده.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت شیشه رنگی و دیدن نمونه کارهای بروز دنیا اینجا کلیک کنین.

شیشه بین کابینتی متالیک

شیشه بین کابینتی 2
عکس شیشه بین کابینتی

شما در عکس شیشه بین کابینتی خواهید دید ، بعضی از دیوارپوش ها با شیشه رنگی متالیک پوشیده شده این شیشه ها هم زیرمجموعه شیشه‌های لاکوبل هست وقتی این شیشه ها در معرض نور قرار می‌گیرن قابلیت اکلیلی بودن خود رو نشون می‌دن این شیشه رنگی های متالیک در رنگ های گوناگون تولید می‌شن.

شیشه بین کابینتی 3

آیا از شیشه بین کابینتی فقط در منازل نوساز می توان استفاده کرد ؟ حتماً نباید خونه شما نوساز و کلید نخورده و خام باشه ، تا شما بتونین از شیشه بین کابینتی استفاده کنین گروه با تجربه صنایع و شیشه فرکو ساختمون های قدیمی شما رو در کمترین زمان به بهترین شکلی با کمترین هزینه به ساختمونی مدرن، لوکس و شیک تبدیل می‌کنه.

شیشه بین کابینتی 4

شیشه ای که برای شیشه بین کابینتی استفاده میشه چگونه ساخته می‌شه

شیشه در حالت معمولی ً از ساختار نامنظم مولکولی تشکیل شده که در دمای بالا به صورت مایع درآمده و شکل پذیر می‌شه و معماران برجسته در گروه فرکو اونو به شکل‌های زیبا و بی نظیری برای مصارف گوناگون شکل داده و در ساختمون سازی به عناوین مختلف از اون استفاده می‌کنن. در عکس شیشه بین کابینتی شما تنوع شیشه بین کابینتی رو در انواع در و پنجره و غیره خواهید دید.

شیشه بین کابینتی 5


شیشه بین کابینتی چه طور نصب می‌شه؟

اگر تصیمی به انتخاب شیشه بین کابینتی دارین باید طریقه نصب این نوع از شیشه ها رو نیز بدونین. برای نصب این نوع از شیشه ها اول باید زمینه اونو فراهم کنین. بدین معنی که اول باید از زیر سازی شروع کنین به این علت که شیشه های رنگی روی سطوح بتونی به خوبی نمی‌چسبن.

شیشه بین کابینتی
شیشه رنگی سبز در بین کابینت

برای چسبوندن شیشه بین کابینتی به چسب مخصوص نیاز دارین. این نوع چسب‌ها، چسب‌های سیلیکونی (silicone) یا پلی یورتان (Polyurethane) هستن. نوعی دیگر از این نوع چسب ها وجود داره که چسب هایی به اصطلاح زودگیر هستن. این چسب ها در زمان خیلی کوتاهی اتصال رو برقرار می‌کنن.
برای نصب شیشه بین کابینتی پس از آماده‌سازی زیرسازی، فاصله بین کابینت بالایی و پایینی به دقت اندازه گیری می‌شه.و تیم حرفه ای نمایندگی شیشه بین کابینتی فرکو در کمتر از 48 ساعت در محل برای نصب حاضر میشن.

برای راحتی کار بیشتر، اندازه کلید و پریزها هم روی اون محاسبه شده و بریده می‌شه. پس از زدن چسب پشتِ شیشه برش خورده، اونو در محل مناسب می چسبونن. برای بهتر چسبیدن، شیشه ها رو با ابزاری به دیوار فشار می‌دن تا فاصله ای بین دیوار و شیشه ایجاد نشه.

انواع شیشه بین کابینتی

  • شیشه سودا لایم
  • شیشه دودی
  • شیشه سکوریت یا نشکن
  • شیشه رفلکس یا آینه ای
  • شیشه فلوت یا تخت
  • شیشه مشجر
  • شیشه طرح دار
  • شیشه مات شونده
  • شیشه رنگی
  • شیشه پیرکس ضد حریق
شیشه بین کابینتی 6

شیشه سودالایم

که بیشترین تولید شیشه در جهان از این نوع شیشه هست. که اجزای تشکیل دهنده اون اکسید سیلیسیم اکسید کلسیم و اکسید سدیم هستت. مانند پنجره ها شیشه های خودرو وغیره.

شیشه فلوت

شیشه بین کابینتی 7

در ساخت شیشه اول شیشه رو به صورت فلوت تهیه می‌کنن این شیشه بدون هیچ خمیدگی یا موجی تهیه میشه. و به صورت اولیه فراوری شده و بعدبه اشکال گوناگون در میاد.

شیشه بین کابینتی 8

شیشه مشجر یا طرح دار

که برای محیط‌های خصوصی که خارج از دید باشه از اون استفاده می‌شه.مثلا در سرویس های بهداشتی حمام ها و درب ها.

شیشه بین کابینتی 9


شیشه رفلکس یا آینه ای

که همون شیشه فلوت هست. که با ماده‌ای پوشیده شده و خاصیت انعکاسی داره.

شیشه بین کابینتی 10

شیشه مات شونده برقی

که به این شیشه ها ، شیشه هوشمند نیز می‌گن که اغلب به صورت لمینت هستن.

شیشه رنگی

شیشه بین کابینتی 11

که با استفاده از مواد شیمیایی در تهیه اولیه شیشه به دست میاد.

شیشه پیرکس یا ضد آتش

شیشه بین کابینتی 12

که در مقابل حرارت مقاوم بوده و اکثراً از اون در آشپزخونه استفاده می‌شه.

شیشه رنگی لاکوبل

شیشه سکوریت

در عکس شیشه بین کابینتی شیشه های سکوریت رو می‌بینین.شیشه معمولی یا خام در اثر ضربه خورد می‌شه و تکه های خرد شده لبه‌های تیز و برنده دارن، اما شیشه چند لایه اگر بشکنه به تکه های کوچک با لبه های صاف تبدیل می‌شه. پوشش PVB که به سطح شیشه اضافه می‌شه، نیروی ضربه وارد شده بر شیشه رو می‌گیره و مانع از پخش شدن‌ و پرتاب ذرات شیشه به اطراف می‌شه. باعث میشه شیشه هایی که در اثر حرارت و سرد شدن ناگهانی بشکنه، قطعات اون تیز نبوده و به اطراف پرتاب نمی‌شه. به شیشه های ضد ضربه نیز مشهورن. و اصولا در مکان‌های امنیتی و یا در شیشه اجاق گازها استفاده می‌شه.

شیشه بین کابینتی 14


مطالبی که در انتخاب شیشه مد نظر هست

شیشه بین کابینتی 15
  • عایق حرارتی
  • عایق صوتی
  • نما و زیبایی
  • استحکام و امنیت
  • زیبایی بصری
شیشه بین کابینتی 16

مثلاً در شیشه های رنگی به دلیل اینکه نور و انرژی رو دریافت می‌کنن از ورود امواجی که دارای طول موج بالا هستن جلوگیری می‌کنه و طیف‌های نوری فرابنفشی که در بینایی انسان تاثیر خوبی نمی‌ذاره رو از خود عبور نمی‌ده..

شیشه بین کابینتی 17


شیشه لاکوبل رنگی چیست

شیشه بین کابینتی 18

شیشه بی رنگی که پشت اون رنگ شده و چون ظاهر زیبا شفاف و منحصر به فردی داره از محبوبیت خاصی برخوردار هست.

شیشه بین کابینتی 19

موارد استفاده از شیشه لاکوبل

شیشه بین کابینتی 20

مزایای استفاده از لاکوبل در شیشه بین کابینتی نگهداری و نظافت آسون اون هست عکس شیشه بین کابینتی جذابیت این شیشه ها به مشتری نشون می‌ده.

شیشه بین کابینتی 21

خرید شیشه بین کابینتی

شما با دیدن عکس بین کابینتی می‌تونین در پروژه‌های ساختمونی خود در ساخت آپارتمانها ،هتل‌ها، بیمارستان هاو.. با مهندسین با تجربه و خبره ما در گروه صنایع و شیشه فرکو تماس بگیرید .و با مهندسین معماری ما همه‌جانبه از محیط خارجی از قبیل درها، دیوارپوش ها، پارکینگها، پله های شیشه ای، درهای کشویی شیشه‌ای تا دکوراسیون داخلی شما حموم‌های شیشه ای، درب اتاق های شیشه ای، دیوارپوش های شیشه ای، در اتاق ها، آشپزخانه و پارتیشن های شیشه ای با پیشرفت‌ترین ماشین آلات در شیشه بری و غیره همه‌جانبه در خدمت شما هستن در تماس باشین و با مشورت با مشاورین با تجربه فرکو بهترین رو انتخاب کنین شما لایق بهترین ها، هستین.

شیشه بین کابینتی


‌شماره تماس :tel:+982188068352

آدرس برای مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آدرس اینستاگرام :https://instagram.com/farkoo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو