Home
شیشه های رفلکس رنگی 5

شیشه های رفلکس رنگی

شیشه های رفلکس رنگی ، شیشه هایی نو ظهور هستن که ، برای برطرف کردن ایرادات شیشه های ساده ساخته شدن . از زمان‌های گذشته ، شیشه ها در پنجره و در کاربرد داشتن . و همیشه جزو جدایی ناپذیر از ساختمون بودن.

در معماری‌های داخلی و خارجی همیشه شیشه حضور داشته اس . شیشه در ساختمون هم حالت تزئینی و هم کاربردی داره. نمای شیشه ای ساختمان ، باعث عبور نور و روشنایی به داخل می‌شه . نمی توان ساختمونی بدون پنجره و شیشه رو تصور کرد . همچنین شیشه ها برای ساخت وسائل تزئینی خانه و به عنوان شیشه رومیزی شفاف یا کریستال کاربرد دارن.

در ادارات نیز از شیشه های مختلف به عنوان جدا کننده استفاده می‌شه. شیشه ها و ساخت اون در طی سالیان ، پیشرفت های قابل توجهی پیدا کرده اس . چراکه شیشه های ساده ، معایبی داشتن که استفاده از اون با دشواری‌هایی روبرو بود .

با گذشت زمان، شیشه سکوریت ، شیشه لاکوبل رنگی ، شیشه لمینت و شیشه های رفلکس رنگی وارد عرصه شدن . که تا حدود زیادی نیاز بشر به زیبایی گرایی روتامین می‌کرد . و همچنین مشکلاتی که شیشه های ساده داشتن رو مرفوع می‌کرد . انواع مختلف از شیشه رفلکس در سایت farkoo.ir قابل مشاهده اس.

شیشه های رفلکس رنگی 1
شیشه های رفلکس در نمای ساختمان

شیشه های رفلکس تحولی در صنعت شیشه سازی

از گذشته ، شیشه های ساده مرکز توجه معماران و طراحان ساختمان بوده اس . استفاده از این شیشه ها در کنار مزایای اون معایبی نیز به همراه داشت . شیشه های ساده ، صد در صد نور خورشید رو از خود عبور می‌دن . و همین امر باعث شده بود تا شدت نور در داخل ساختمون ، همچون فضای بیرون بالا باشه . و چشم انسان اذیت بشه . برای همین در داخل ساختمون هم ، نیاز به استفاده از عینک دودی احساس می‌شد.

علاوه بر اون عبور گرما و محبوس شدن اون در ساختمون از معایب دیگر اون بود . نور خورشید وقتی از شیشه عبور می‌کنه ، دیگر نمی‌تونه از اون رد بشه . و در فضای داخلی باعث گرمای بیش از حد هوا می‌شه . با گرم شدن ساختمون باید کولر ها با شدت و زمان بیشتری روشن بمونن. پس مصرف برق هم بالا می‌ره .

شیشه ساده ، شیشه هایی شفاف هستن که ، تموم تصاویر پشت اون قابل دیده شدن هستن. همین امر نیز باعث بروز مشکلاتی اس . برای حفظ حریم خصوصی ، باید پرده هایی سرتاسری استفاده می‌شد . که خود جلوی نور رو می‌گرفت . و باعث گرمای خونه می‌شد . این امر نیز باعث استفاده‌ی بیشتر از انرژی برق می‌بود . ظهور شیشه رفلکس ، انقلابی در ساخت شیشه به شمار میاد. همچنین شیشه سکوریت رفلکس نیز مقامت بیشتری از شیشه ها رو به ارمغان داشت . که در رنگ های متنوع تولید و عرضه شد . انواع شیشه های رفلکس رنگی توسط صنایع تولیدی فرکو ، ساخت و عرضه میشه. که در ادامه به توضیح بیشتر اون می‌پردازیم .

شیشه های رفلکس رنگی 2
شیشه های رفلکس رنگی در ساختمان های مسکونی

کارایی شیشه های رفلکس رنگی

در مراحل تولید شیشه ، فلزات و آلیاژهای مخصوصی که اضافه می‌شه ، ویژگی‌های منحصر به فرد شیشه ساده رو تغییر میده. از جمله رنگ آن تغییر پیدا می‌کنه. نوری که از اون عبور می‌کنه شدت کمتری پیدا می‌کنه. و همچنین بازتاب نور و تصویر از ویژگی های شیشه رفلکس هست.

هنگامی که هوا روشن هست ، سمت بیرونی شیشه رفلکس حالت آینه ای پیدا می‌کنه. و تصاویر در اون منعکس می‌شن. که این خصوصیت باعث دیده نشدن فضای داخلی می‌شه. اما شب هنگام که نور داخل بیشتر هست . قسمت درونی شیشه ها آینه ای می‌شه.

شیشه های رفلکس رنگی نمایی زیبا و چشمگیر به ساختمون می‌دن. و این زیبایی و جذابیت همراه کاربردهای اون باعث محبوبیت این شیشه ها گشته اس.

شیشه های رفلکس رنگی ، بازتاب نور بالایی دارن . و با انعکاس نور از شدت ورود اون به منازل جلوگیری می‌کنن . که این امر در تعدیل دمای محیط خونه خیلی تاثیر گذار هست . که در مصرف برق نیز صرفه جویی می‌شه. و با انعکاس اشعه های مضر خورشید از آسیب رسونی اون به پوست و چشم جلو گیری می‌کنن . انواع سبک و رنگ های شیشه رفلکس در این سایت قابل مشاهده‌اس.

شیشه های رفلکس رنگی 3
شیشه های رفلکس با تنوع رنگی

ساخت شیشه رفلکس

در ابتدای ساخت ، تفاوتی بین شیشه رفلکس و شیشه تک جداره نیست . پس از ساخت شیشه یک سمت اونو با فلزاتی پوشش می‌دن. این فلزات شامل نقره ، نیکل ، کروم ، مس و آلومینیوم میشه. شاید براتون جالب باشه که ، بدونین خود شیشه از چه موادی ساخته می‌شه؟ در اصل شیشه از ذوب شدن ماسه های مخصوصی بدست میاد که ، به اون سیلیس مذاب می‌گن. که پس از سرد شدن شیشه به وجود میاد . که دیگر نمی‌تونیم اونو به شکل اولیه تغییر شکل بدیم .

نسبت به هدفی که از انتخاب نوع شیشه داریم ، مواد مختلفی در مراحل ساخت به شیشه اضافه میشه. اضافه کردن کربنات کلسیم به شیشه اونو مستحکم تر می‌کنه . همچنین کربنات سدیم نیز باعث می‌شه که سیلیس در دمای پایین تری به درجه ی ذوب برسه. انواع شیشه های رفلکس رنگی ، توسط صنایع تولیدی فرکو تولید و عرضه می‌شه که ، دارای کیفیتی مطلوب بخاطر مواد اولیه اون هستن.

هر چه ناخالصی کمتری در تولید اون بکار بره ، شیشه ی مطلوب‌تری داریم . از دیگر مزایای شیشه‌های رفلکس رنگی ، که در مجموعه ی فرکو تولید می‌شن ، قیمت مناسب اونه. چراکه تولید و عرضه ای بی واسطه و مستقیم دارن.

شیشه های رفلکس رنگی 4
ساخت شیشه های رفلکس برای ساختمان های لاکچری

تنوع رنگی شیشه رفلکس

شیشه های رفلکس رنگی در گستردکی رنگی تولید و عرضه می‌شن . این شیشه ها امروزه در ساختمون سازی بسیار پر طرفدار هستن . و تمام معمارانی که به ساختی زیبا و کارآمد اهمیت می‌دن، از این شیشه ها در ساختمون سازی استفاده می‌کنن . شیشه های رفلکس رنگی ، به این صورت ساخته می‌شه که یک سمت اون شیشه رنگی اس و سمت دیگر اون آینه ای طراحی شده اس .
انواع شیشه های رفلکس رنگی :
۱. شیشه رفلکس طلایی
۲. شیشه رفلکس سبز
۳. شیشه رفلکس سیلور یا نقره ای
۴. شیشه رفلکس شامپاینی
۵. شیشه رفلکس آبی
۶. شیشه رفلکس برنزی
۷. شیشه رفلکس دودی
۸ . و …

شیشه های رفلکس رنگی 5
شیشه های رفلکس شامپاینی
شیشه های رفلکس رنگی 6
شیشه های رفلکس سبز
شیشه های رفلکس رنگی 7
شیشه های رفلکس ابی
شیشه های رفلکس رنگی 8
شیشه رفلکس دودی

شیشه رفلکس طلایی

یکی از انواع شیشه های رفلکس رنگی ، شیشه طلایی اس . این نوع یکی از بهترین شیشه های رفلکس به حساب میاد . که در ساختمون‌های لوکس بسیار پر طرفدار هست . نمای زیبای این شیشه ، ساختمان رو شیک و زیبا می‌کنه. و قابل هماهنگی با هر سبک از معماری اس .

شیشه رفلکس طلایی ، نسبت به سایر رنگ های اون قیمت بالاتری داره . و دلیل این امر هم مواد اولیه ی بکار رفته در تولید اونه . که این شیشه نیز در دو نوع شیشه رفلکس طلایی نرمال ، شیشه رفلکس طلایی سوپر تولید می‌شه .شیشه رفلکس طلایی نرمال تنها ۳۰ درصد حالت آینه ای داره . و وضوح تصویر در اون نسبت به شیشه رفلکس طلایی سوپر کمتر هست .

صنایع تولیدی فرکو ، آن را به صورت آنلاین و حضوری سفارش می‌گیره. برای مشاوره و سفارش با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل فرمایین. همچنین به صورت حضوری نیز می‌تونین تشریف بیارین. انواع شیشه های رفلکس رنگی در این سایت قابل رویت هست.

شیشه رفلکس سیلور یا نقره ای

یکی دیگر از انواع شیشه های رفلکس رنگی ، شیشه رفلکس سیلور هست . که به نام شیشه رفلکس نقره ای نیز شناخته می‌شه. این شیشه در ساختمون‌هایی که نمای سنگ سفید دارن ، بسیار زیبا جلوه می‌کنه. شیشه رفلکس سیلور ، خاصیت رفلکتیو بالایی داره. به عبارتی بسیار شبیه به آینه عمل می‌کنه . و ممکنه شما در تشخیص اون دچار اشتباه بشین. بخاطر همین امر هم به اون شیشه آینه ای گفته می‌شه.

در طول شبانه روز ، هر سمت از اون که نور بیشتری داره ، به صورت آینه عمل می‌کنه. که ویژگی آینه ای اون باعث حفظ محرمیت و حریم شخصی می‌شه. روزها با فراغ خاطر به راحتی پرده‌ها رو کنار می‌زنین . و از نور انرژی بیرون استفاده می کنین . بدون آنکه آسیبی به حریم شخصی‌تون وارد بشه. در اداراتی که از شیشه رفلکس سیلور استفاده کردن، کارکنان می‌تونن بدون مزاحمت فضای بیرون و با تمرکز به کار خود ادامه بدن .

شیشه های رفلکس رنگی 11
شیشه های رفلکس نقره ای

گستردگی تنوع شیشه رفلکس

شیشه های رفلکس رنگی ، در سبک های مختلفی تولید و روانه‌ی بازار می‌شن . شیشه رفلکس حکاکی شده ، یکی از انواع زیبای این شیشه اس که ، با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و مدرن طرح مورد نظر روی شیشه حک میشه . اگر طرح حک شده مورد توجه شما نباشه ، از شیشه با طرح چاپی هم می‌تونین استفاده کنین.

شیشه رفلکس دوجداره ، از پر طرفدارترین شیشه های قابل استفاده ، برای منازل هست . که برای تولید اون دو شیشه استفاده می‌شه که مابین اون گاز آرگون تزریق می‌شه. شیشه رفلکس لمینت ، برای ساختمون‌هایی که ایمنی اون مورد توجه هست ، بسیار مناسبه . چرا که این شیشه موقع شکستن به قطعات ریز غیر برنده تبدیل می‌شه.

نوع دیگری از شیشه های رفلکس رنگی ، وجود دارن که به اون شیشه ریموت دار می‌گن.که دارای قابلیت تغییر طیف رنگی هستن . که با فشار دادن دکمه ی کنترل اون ، رنگش از مات به روشن و برعکس قابل تغییر هست . و در نهایت شیشه های رفلکس رنگی سوپر وجود دارن که ، خاصیت رفلکتیو بالایی دارن . و قدرت انعکاس بیشتری دارن . مشاهده ی انواع شیشه های رفلکس در این سایت امکان‌پذیر هست .

شیشه های رفلکس رنگی 12
شیشه های رفلکس دوجداره

ثبت سفارش

امروزه شیشه‌های رفلکس رنگی ، یکی از پرکاربرد ترین اجناس مورد استفاده ، در هنر معماری به شمار می‌رن . هر چند که استفاده از شیشه از گذشته‌های دور در ساختمون سازی کاربرد داشته اس . ولی تحولاتی که در ساختار شیشه به وجود اومد ، استفاده از اونو بیش از پیش گسترش داد . تا جایی که ساخت ساختمون‌هایی تمام شیشه ای رو مشاهده می‌کنیم . که هم زیبا و چشمگیر هستن و هم کاربردی .

صنایع تولیدی فرکو ، برای تولید شیشه‌های رفلکس رنگی ، از دستگاه های به روز و مدرن استفاده می‌کنه . که کادری با تجربه و متبحر کنترل اونو برعهده دارن . تمامی محصولات تولید شده در مجموعه ی فرکو دارای ضمانت کیفیت هستن . و در صورت نارضایتی قابلیت عودت دارن .

ثبت سفارش و ثبت نام برای دریافت شیشه های رفلکس ، هم به صورت آنلاین امکان‌پذیر هست . که همکاران ما از طریق پیام رسان های واتساپ و اینستا آماده ی ثبت سفارش هستن. و هم می‌تونین به صورت حضوری مراجعه فرمایین .
آدرس دفتر : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
شماره تماس : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

بیشتر بخونین : برای اطلاع بیشتر در مورد شیشه رفلکس کلیک کنین .

شیشه های رفلکس رنگی 13
شیشه های رفلکس با طرحی متفاوت
شیشه های رفلکس رنگی 14
شیشه های رفلکس شامپاینی
شیشه های رفلکس رنگی 15
شیشه ابی رفلکس
شیشه های رفلکس رنگی 16
شیشه دودی رفلکس
شیشه های رفلکس رنگی 17
انواع شیشه های رفلکس رنگی
شیشه های رفلکس رنگی 18
شیشه های رفلکس در نمای ساختمتن های بلند
شیشه های رفلکس رنگی 19
شیشه رفلکس برای نما
شیشه های رفلکس رنگی 20
شیشه های رفلکس رنگی در پنجره
شیشه رفلکس چه رنگ‌هایی داره ؟

این شیشه در رنگ های : 1 . نقره ای یا سیلور ۲ .طلایی ۳ . دودی ۴ . شرابی ۵ . و … وجود داره .

2 پاسخ

    1. سلام بر شما . شیشه فلکس سیلور در بین سایر گزینه ها دارای خاصیت رفلکتیو بالاتری است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو