Home

آینه سرویس بهداشتی معمولی

آینه سرویس بهداشتی معمولی چیه

آینه سرویس بهداشتی معمولی، جزئی از دکوراسیون داخلی منازل رو تشکیل میده. اهمیت آینه در سرویس بهداشتی و حموم برای آرایش و پیرایش یک مسئله مهم و تاثیر گذاره.

الان دیگه معمولی‌ترین آینه‌ها هم اکثرا نوری ، نشکن و با کیفیت بالایی تولید میشن.پس این تو ذهنت نباشه که چون معمولیه مثل آینه‌های چند دهه پیش باشه. که با تلنگری می‌شکست و هیچ وضوح و شفافیت تصویر نداشت.

وجود آینه در سرویس‌های بهداشتی باعث میشه تا فضای شما بزرگ‌تر و گسترده‌تر به نظر برسه. رنگ و طرح‌های متنوع از این نوع آینه در وبسایت farkoo.ir قابل بازدید هست.

طراحی الگوی آینه سرویس بهداشتی معمولی با سلیقه شما

علاوه بر طرح‌های موجود ، شما می‌تونین طرح درخواستی مخصوص خود رو برای ما ارسال کنین.تا همکاران ما آینه با الگوی انتخاب شده رو برش کاری و تولید کنن. و در کمترین زمان محصول رو برای شما ارسال کنن. سفارش شما با اطمینان در محل مورد نظر به شما تحویل داده میشه.

آینه سرویس بهداشتی معمولی 1
آینه های معمولی در سرویس

فواید آینه سرویس بهداشتی معمولی

اگر فضای داخلی سرویس بهداشتی شما کوچیک باشه ، با یک آینه‌ی مناسب شما می‌تونین کاری کنین که محیط بزرگ‌تر از اندازه‌ی واقعی به نظر برسه.

همانطور که می‌دونین آینه‌ها دارای خاصیت انعکاس نور هست که این انعکاس ، نور محیط شما رو بیشتر میکنه. نور بیشتر هم باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضا میشه.

قرار دادن آینه سرویس بهداشتی معمولی مقابل پنجره

قرار گرفتن آینه مقابل پنجره ، بزرگیِ محیط رو چند برابر میکنه. پس اگر شما در سرویس بهداشتی خود پنجره دارین آینه رو مقابل اون قرار بدین. انعکاس نور پنجره در آینه ، باعث میشه تا تمایل شما به استفاده از لامپ کمتر بشه. و همین مسئله صرفه جویی در مصرف برق رو به همراه داره.

آینه سرویس بهداشتی معمولی 2

داشتن یک آینه ی مناسب در سرویس های بهداشتی و حمام می‌تونه سبک محیط شما رو تغییر بده. تنوع آینه‌ها در بازار زیاده که سبک هر کدوم با دیگری فرق داره. و دکوراسیون محیط شما رو تغییر میده. با توجه به خصوصیات سرویس بهداشتی معمولی ، آینه‌ای که انتخاب می‌کنین حائز اهمیته. کارگاه فرکو در تلاشه که برترین مدل های آینه‌ها رو مطابق ذوق و سلیقه‌ی شما تولید کنه.

آینه سرویس بهداشتی معمولی و حمام ضدبخار

آینه ضدبخار برای آینه ی حمام خود که هنگام دوش گرفتن دچار بخار گرفتگی میشه راه حل جذاب و مدرنی‌اس.آینه‌هایی در صنعت فرکو تولید میشه دارای مزیت ضد بخاره.شما با لمس قسمت مشخص شده ای در آینه می‌تونین از این کاربرد آینه استفاده کنین.و بدون هیچ بخاری روی آینه خود رو مشاهده کنین.

آینه سرویس بهداشتی معمولی 3

اهمیت آینه سرویس بهداشتی معمولی روشنایی محیط

راه حلی که برای سرویس‌های بهداشتی معمولی تاریک پیشنهاد میشه استفاده از چند آینه کوچک یا یک آینه بزرگه. که به راحتی صاحب فضایی روشن می‌شین.

انعکاس نور

دلیل این امر خاصیت انعکاس بخشی آینه‌هاست. که نور محیط رو در خود منعکس می‌کنه. و در نتیجه فضایی نورانی رو برای شما به ارمغان میاره با این راهکار ساده شما صاحب فضایی روشن‌تر می‌شین. این ترفند برای حموم‌هایی که پنجره ندارن و از نور طبیعی محروم هستن بسیار مناسبه.

آینه سرویس بهداشتی معمولی 4
آینه ها در نوربخشی نقش عمده دارن

این محصول لوازم بهداشتی شما رو پنهون می‌کنه

بهترین راه برای سرویس بهداشتی‌های کوچک داشتن آینه ی باکس داره. و این آینه‌ها علاوه بر زیبایی خاص اون فضای بیشتری برای وسایل بهداشتی شما ایجاد می‌کنه. آینه‌ی باکس دار فضای دلخواه تری برای شما به ارمغان میارن.

آینه باکس دار ، شلف دار

شما می‌تونین با خرید این فصل خود تمام لوازم بهداشتی خود رو مسواک ، خمیر دندان و … رو در قسمت باکس آینه خود قرار بدین.در این صورت یک آینه ساده و مدرن دارین که یک فضای خالی برای قرار دادن محصولاتی که دوست ندارین قابل دید باشن داره.

آینه سرویس بهداشتی معمولی 5
آینه کمد دار
آینه سرویس بهداشتی معمولی 6
آینه ی زیبا در سرویس

این آینه ها در اندازه ها ، شکل ها، ابعاد و رنگ های مختلف به بازار عرضه شدن. و این امر باعث می‌شه تا شما آینه ای متناسب با سبک حموم یا سرویس خود انتخاب کنین. که با رنگ یا دکوراسیون سرویس شما سنخیت داشته باشه.

تنوع در اشکال

تنوع اون در اشکال شامل بیضی ، گرد ، مستطیل و… هست. این آینه‌ها ممکنه شفاف ، رنگی یا قاب دار و بی قاب به بازار ارائه شده باشن. هدف کارگاه فرکو در تولید آینه های با کیفیت و لاکچری ، تامین رضایت شماست.

فرکو طرح و ایده‌های شما رو طبق سلیقه‌ی شما زنده می‌کنه. جهت ثبت سفارش و مشاوره با شماره زیر تماس حاصل نمایین.
۰۲۱-۸۸۰۶۸۳۵۲

آینه سرویس بهداشتی معمولی 7
آینه گرد معمولی

موارد های قابل توجه برای خرید آینه

این امکان برای شما فراهمه که آینه‌هاتون رو از میان سبک‌های بی شماری انتخاب کنین.چه بسا اگر آینه باریک و بلند باشه ، سقف حمام یا سرویس شما رو بلندتر از حد واقعی نشون میده .

آینه بزرگ و عریض

همچنین اگر از آینه های بزرگ و عریض استفاده کنین .. نوردهی بهتری برای شما داره. زیرا که انعکاس نور در اون بهتره. انتخاب هر کدام از اونا به ذوق و سلیقه‌ی شما بستگی داره. .

آینه سرویس بهداشتی معمولی 8
آینه اویز

انواع آینه های سرویس بهداشتی معمولی

با مرور مطالب قبلی به اهمیت انتخاب آینه ی مناسب در سرویس های بهداشتی پی بردیم . اگر سرویس های بهداشتی ما دارای فضای کافی باشه ، طراحان داخلی فرکو آینه هایی در مقیاس بزرگ‌تر رو پیشنهاد می‌کنن .

شما می‌تونین به جای آینه‌های حمام و دستشویی سنتی ، یک دیوار آینه ای رو جایگزین کنین . که نهایت زیبایی رو برای یک دیوار بزرگ به همراه داره . این آینه‌های سرتاسری جذابیت فوق‌العاده به فضای شما می بخشه .

اگر سرویس بهداشتی کوچکی دارین . و می‌خواید آینه ای رو که نصب می‌کنین زیاد بزرگ و جاگیر نباشه ، آینه‌های با سبک ظریف و باریک برای شما بهترین انتخاب هستن . که در عین سادگی زیبا و چشم نواز هستن.

این آینه‌ها نصب راحتی دارن . و به خاطر سادگی اون همیشه طرفداران خاص خود رو دارن و هیچ وقت از مد نمیوفتن .

آینه سرویس بهداشتی معمولی 9
آینه سرویس بهداشتی شیک

این آینه ها که در آن حالت قدیمی و جدید در کنار هم جلوه می کنه و سبک جدیدی از آینه متولد می‌شه . با این آینه ها در سرویس‌های بهداشتی خود فضایی متفاوت تر تجربه می‌کنین . این آینه‌ها با هر سبکی سازگار هستن ‌.

نصب آینه به چه صورته

برای ایجاد این آینه‌های جذاب کافیه که چند آینه رو در جوار هم قرار بدین که بسیار زیبا و جذاب جلوه می‌کنه . آینه سرویس بهداشتی های بک لایت هم ترکیب جالبی برای این طرح هستن .نصب آینه توسط تکنسین های تولیدی انجام میشه .و اگر قادر به انجام این کار هستین .می‌تونین خودتون انجام بدین .

آینه سرویس بهداشتی معمولی از چه مزیت‌ها و مدل‌هایی برخوردارن

  • ضد بخار
  • آویزی
  • بک لایت
  • هالیوودی
  • ال ای دی دار
  • ریموتی
  • لمسی
  • حسگری
  • دما سنج دار
  • تایمری
  • حکاکی شده
  • طرح دار
  • پایه دار
  • شلف دار
  • موزیکال
  • تکه ای
  • سه تایی
  • پنج تایی
  • باکس دار
  • رومیزی
  • سندبلاست
  • هوشمند
  • قاب دار
  • اکلیلی
  • بدون قاب
  • طلایی
  • کاری
  • جورچین
  • لوزی
  • ساده
  • آنتیک
  • ونیزی
  • نامتقارن
  • سه بعدی
  • بنفش
  • مسی
آینه سرویس بهداشتی معمولی 10
جلوه ی زیبای دو آینه در کنر هم

زیبایی آینه های ونیزی به خاطر شکل منحصر به فردی که داره، که به آینه ای جذاب و پرکاربرد شده‌اس . این آینه‌ها در اندازه های کوچک تری طراحی شدن.

هر چند هدف اصلی استفاده از آینه‌های حموم و سرویس بهداشتی برطرف کردن نیازهای روزمره اس .ولی این آینه ونیزی ها به خاطر سبک خیره کننده ی اون مرکز توجه قرار گرفتن .

آینه سرویس بهداشتی معمولی 11
آینه ونیزی

بهتره در سرویس‌هایی که دو سینک دستشویی دارن ، دو آینه ی شبیه به هم و کنار هم بالای سینک نصب کنین. به دلیل سادگی خاص اون بهتره که کابینت زیر اونو سفید و دیواره ها و کف تیره‌تر باشه . که فضایی منحصر به فرد برای شما به ارمغان میاره .

اگر به سبک‌های قدیمی و عتیقه علاقه مند باشین بهتره از آینه هایی با قاب هایی طلایی برای سرویس حموم و دستشویی استفاده کنین . که این آینه‌ها به نام آینه آنتیک معروف هستن.این آینه ها جزء آینه های تزئینی محسوب می‌شن . که ترکیب رنگ اون با طرح های برجسته ی دیوار فوق‌العاده خیره کننده میشه .

آینه سرویس بهداشتی معمولی با قاب رنگی

ممکنه رنگ طلایی با سلیقه شما سازگار نباشه . در این صورت رنگ نقره ای براتون انتخاب مناسب تری اس . ممکنه آینه با قاب طلایی رنگ بیشتر جلوه گری کنه. اما قاب نقره ای هم در جای خود زیباست و طرفداران خاص خود رو داره .

آینه دایره‌ ای

آینه های دایره شکل زیبایی خاصی بر حمام و دستشویی شما می‌بخشه . آینه های دایره ای شکل در عین سادگی ، زیبایی خاصی برای محیط به همراه داره. این آینه ها سبک دکوراسیون شما رو به سبکی نوین و مدرن تر تبدیل می‌کنه .

آینه سرویس بهداشتی معمولی 12
آینه دایره شکل

آینه سرویس بهداشتی شبه پنجره

برای سرویس هایی که پنجره ندارن ، این ایده ی بسیار جالب و کارآمدی اس. زیرا با این آینه پنجره ای شکل در ذهن شما تصویر پنجره ای برای سرویستون تداعی می‌شه. که تصور منظره ی پشت اون حس دلخواهی داره .

اگر شما خواهان ایده های متفاوتی هستین این آینه برای شما بسیار مفیده .سرویس و حمام هایی که نورپردازی خوبی دارن ، بهتره که از آینه هایی با قاب تیره استفاده کنن. با این کار می ‌تونن نمایی زیباتر از دکوراسیون سرویس بهداشتی معمولی رو تجربه کنن .

آینه سرویس بهداشتی معمولی 13
آینه قاب دار

شما می‌تونین آینه هایی در رنگ ها ، مدل ها و طرح های مختلف رو در کنار هم بر دیوار نصب کنین . با این کار شما می‌تونین سرویس بهداشتی معمولی متفاوت‌تری داشته باشین .

آینه سرویس بهداشتی معمولی 14
گالری آینه

آینه سرویس بهداشتی ساده

آینه های ساده ای هستن که در سرویس ها نصب میشن . این آینه ها به صورت ثابت در سرویس های ادارات نصب شدن، آینه هایی کاربردی هستن . که اغلب به صورت چند آینه کنار هم نصب میشن .
برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌تونین به این لینک مراجعه کنین . آینه سرویس بهداشتی معمولی توسط صنایع تولیدی فرکو در بهترین کیفیت ها تولید و عرضه میشه .

آینه سرویس بهداشتی معمولی 15
آینه سرویس بهداشتی معمولی 16
آینه سرویس بهداشتی معمولی 17

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.

اگه یه آینه مدرن با گارانتی یکساله‌ی بی‌قید و شرط می‌خوای که مستقیم از شرکت تولیدکننده بگیریش و هزینه‌های واسطه‌ها بهش اضافه نشده باشه ، بهترین راه تهیه‌ی آینه از کمپانی فرکو هست.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست .

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن


دومین راه ارتباطی تلفنیه:
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو