Home

آینه قدی هالیوودی

آینه قدی هالیوودی از جمله انواع آینه‌اس که به ویژه در آرایشگاه‌ها از این سبک استفاده میشه. در این مدل چراغ LED حبابی یا نواری به آینه نصب می‌شه که ضمن فراهم آوردن نور مناسب در اطراف ، جلوه‌ای خاص و زیبا به آینه می‌ده. بنابراین از این مدل علاوه بر آرایشگاه و مزون در منازل مسکونی نیز استفاده می‌شه. آینه‌های هالیوودی به یکی از پرکاربردترین انواع آینه مبدل شده‌ و در مدل‌های جدید اون از آپشن‌های روز نیز بهره گرفته می‌شه.

امروزه انواع آینه ، مخصوص محیط‌های مختلف (آرایشگاه ، مزون ، منازل مسکونی ، سرویس بهداشتی و …) ساخته میشه که ، هر کدوم دارای آپشن‌های خاص خود هماهنگ با فضای مورد هستن. مثلا جهت سرویس‌های بهداشتی نوع ضد بخار مناسبه. و برای آرایش و میکاپ در سالن‌های آرایشی نوع هالیوودی با رنگ نوری آفتابی یا مهتابی مناسب‌تره.

وقتی آینه‌های تاچ وارد بازار شدن مورد استقبال بی‌نظیر عموم و مخصوصا سالن‌دارها قرار گرفت.و دیگه کسی همچون چند دهه پیش آینه‌های متری برش خورده و ساده که کیفیت تصویر پایینی هم داشتن رو برای خونه یا محل کارش نمی‌خواد . و عاقلانه هم هست که با وجود تکنولوژی و تولید ابزار تخصصی ، حرفه‌ای و زیبا کسی سراغ اجناس ضعیف‌تر نمیره.

فرکو اولین تولیدکننده آینه هوشمند در کشوره و در صورت تمایل کاربر ،آپشن حسگر لمسی ، سنسور تشخیص حرکت ، ریموت کنترل ، لوگو ، قابلیت زوم در بخشی از آینه و .. در آینه تعبیه می‌شه.و علاوه بر اون لوگوی خاص یا اسامی دلخواه در هنگام ثبت سفارش تاکید میشه که رو آینه حک بشه تا هنگام روشن شدن قسمت نوری آینه این اسم برجسته و مشخص گوشه‌ی آینه خودنمایی می‌کنه.

این‌کار آینه رو هم اختصاصی و مختص خودتون می‌کنه و هم در محل‌های کاری لوگوی شما در نظر مشتری و مراجعه‌کننده براش نوعی ملکه سازی ذهن میشه . و باعث تبلیغات به نفع شرکت و یا سالن شما میشه. تازه کلی هم پرستیژ کاری داره:)

آینه قدی هالیوودی
آینه قدی هالیوودی

در آینه هالیوودی چه لامپ‌هایی استفاده می‌شه؟

لامپ‌های مختلفی امروزه برای روشنایی وجود داره. در این میان لامپ های LED دارای تمایزات ویژه‌ای از دیگر لامپ های موجود می‌باشن. از جمله موضوع مهمی که امروزه نیز بسیار مطرح می‌شه مصرف انرژیه. از این رو چراغ های LED مصرف برق‌شون تا چندین برابر کمتره. و در مقابل از نظر طول عمر نیز دارای طول عمر بالایی هستن.

نوری که توسط این لامپ‌ها ساطع می‌شه شباهت به نور طبیعی داره. از این رو روشنایی مطلوبی رو ایجاد می‌کنه و آسیب خاصی برای چشم نداره. فقط برای حاصل شدن روشنایی کافی و درست نیازه که لامپ‌ها در فاصله مشخص و استانداردی قرار بگیرن.

همچنین لازم به ذکره که دارای رنگ‌های متنوعی‌اس. و می توان رنگی غیر از آفتاب و مهتاب انتخاب نمود. این لامپ‌ها که بر روی آینه قدی هالیوودی نصب می‌شن قابلیت تغییر رنگ دارن. و یا میزان نور ساطع شده رو می‌توان افزایش یا کاهش داد.

آینه قدی هالیوودی

انواع آینه هالیوودی

آینه‌های هالیوودی لامپ دار می‌تونن در حالت کلی به دو صورت تقسیم بندی بشن:

  1. استفاده از انواع قاب برای آینه قدی هالیوودی. در این صورت اغلب چراغ‌ها روی قاب نصب می‌شن. قاب‌ها زیبایی خاصی رو به آینه و طبیعتا اطراف خود می‌دن. قاب‌ها تنوع بسیار بالایی دارن که این موضوع انتخاب رو برای قابی متناسب با فضا و سلیقه خود راحت می‌کنن.
  2. در شکل دیگر استفاده از این آینه بدون قاب هست. در این حالت لامپ‌ها بر روی خود آینه قرار می‌گیرن. در این صورت یک آینه مدرن و ساده ایجاد میشه که برای استفاده در هر فضایی مناسبه.

هر دوی این حالت‌ها می‌تونن در اشکال و ابعاد مختلفی تولید بشن. این موارد بستگی به فضای قرارگیری آینه قدی هالیوودی و دکوراسیون موجود در اون داره.

آینه قدی هالیوودی
آینه قدی هالیوودی

کاربرد و کارایی آینه هالیوودی

در هر فضایی که نیاز به آینه قدی باشه، می‌توان آینه قدی هالیوودی رو جایگزین اون کرد. به جهت مشخصات و ویژگی هایی که داره می‌تونه انتخاب بهتری نیز باشه. اما برای معرفی چندین مورد از موارد پرکاربرد این آینه در زیر اشاره شده اس.

  • وجود آینه قدی در هر خانه ای الزامیه. چرا که این آینه دید کاملی از فرد ارایه میده. در میان انواع مختلف آینه نیز آینه قدی هالیوودی آینه ای با عملکرد بالاست. چرا که روشنایی ایجاد شده به دید بهتر کمک شایانی می‌کنه. علاوه بر اینا جلوه‌ای که آینه هالیوودی داره رو دیگر آینه‌ها ندارن. از این نظر اضافه کردن آینه قدی هالیوودی می‌تونه فضای خود رو زیباتر کنه.
  • آینه آرایشگاه و سالن زیبایی نیز از ابزار بسیار مهم در این فضا هستن. چه از نظر ظاهر و چه کیفیت تصویری که ایجاد می‌کنه نقش مهمی داره. از این منظر آینه قدی هالیوودی برای فضای آرایشگاه گزینه ایده آلی هست. و برای انجام اموری مثل میکاپ به جهت نورپردازی که داره، بسیار کاربردیه.
  • در بوتیک‌ها و مزون‌های مختلف لباس از جمله لباس شب و عروس وجود آینه قدی هالیوودی می‌تونه فضا رو به زیبایی متحول کنه. نور و روشنایی که توسط آینه‌ها ایجاد میشه نیز جلوه بیشتری به البسه موجود می‌ده. و با دید کاملی که ایجاد می‌کنه انتخاب رو نیز راحت‌تر می‌کنه.
آینه قدی هالیوودی
آینه قدی هالیوودی
آینه قدی هالیوودی

انواع آینه هالیوودی و آپشن‌های اون

آینه هالیوودی تاچ

فقط با لمس آینه لمسی می‌توان اونو روشن و خاموش کرد و از دیگر قابلیت‌های اون بهره‌مند شد. از جمله این که رنگ چراغ‌ها رو به صورت لمسی تغییر داد و یا میزان روشنایی نور خود رو کم و زیاد کرد. اینا امکانات فوق‌العاده جذاب و کاربردی هستن که از طریق لمس قسمت مربوط حاصل می‌شه.

آینه هالیوودی ریموتی

آینه ریموتی اجازه اینو می‌ده تا بتوان به‌راحتی لامپ‌های آینه‌ی خور رو از راه دور و با یک ریموت روشن و خاموش‌ کرد. در واقع امکاناتی که برای آینه لحاظ می‌شه رو می‌توان به کمک ریموت و با فاصله از آینه داشت. و مواردی که از طریق لمس یا تاچ آینه حاصل می‌شه رو با استفاده از ریموت کنترل کرد.

آینه هالیوودی حسگری

این حالت برای آینه قدی هالیوودی به این گونه اس که با تکان دادن دست مقابل آینه و با فاصله از اون بتوان آینه رو خاموش و روشن نمود. در واقع این حالت نسل جدیدی از آینه‌هاست که به مانند برخی از تلویزیون‌های جدید به نوعی عمل می‌کنه. که با حرکت دست بتوان از آینه استفاده نمود.

آینه هالیوودی هوشمند

این آینه قابلیت نصب USB رو می‌تونه داشته باشه. با این قابلیت می‌توان با استفاده از اسپیکری که در پشت آینه نصب‌شده حین استفاده از آینه موسیقی دلخواه خود رو نیز گوش داد. این امکان می‌تونه از طریق اتصال به وای فای یا تلفن همراه نیز حاصل بشه.

انواع آینه هالیوودی می‌تونه به چند صورت مورد استفاده قرار بگیره؟

  1. ثابت
  2. محرک

آینه ثابت به چه صورت هست

این آینه نیز همانند دیگر آینه‌ها می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه.یک حالت بسیار رایج برای آینه قدی هالیوودی در حالت ثابت نصب بر روی دیوار هست. نصب اون بسیار ساده‌اس و از نظر اشغال فضای موجود نیز دیگر دغدغه ای وجود نداره. برای حالت ثابت امکان نصب بر روی در کمد نیز وجود داره. که برای فضاهایی که با کمبود جا مواجه هستن انتخاب خوبیه.

آینه متحرک به چه صورتی هست

یکی از مزایای آینه متحرک این می‌تونه باشه که خیلی سریع و آسون می‌تونین آینه خود رو جا به جا کنین. این جا به جایی می‌تونه بر حسب نیاز صورت بگیره و یا به منظور تغییر دکوراسیون باشه. برای آینه متحرک پایه‌های مختلفی رو می توان ایجاد کرد. اما از این میان یرای سهولت بخشیدن در حمل آینه می‌توان چرخ‌هایی رو در قسمت زیرین اون تعبیه کرد.

یک حالت دیگری که برای آینه متحرک وجود داره نوع رومیزی اون هست. آینه رومیزی اغلب به عنوان آینه آرایشی رایجه و به کار می‌ره. در این صورت حین آرایش و میکاپ نیز لوازم مورد نیاز به راحتی در دسترس هست.

انواع مختلفی از آینه رومیزی رو نیز می‌تونین در این سایت ملاحظه کنین.

ثبت سفارش در تولیدی شیشه و آینه فرکو

انواع آینه قدی هالیوودی در صنایع شیشه و آینه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما عزیزان تولید می‌شه . صفر تا صد محصول در صنایع فرکو تولید و ساخته می‌شه و شما یک محصول ایرانی باکیفیت خواهید دارین. کیفیت محصولات فوق‌العاده بالاست. و این امر رو به شما مشتریان گرامی تضمین صددرصد می‌دیم . سفارش از تمامی شهرهای ایران پذیرفته می‌شه. برای دریافت اطلاعات لازم و ثبت سفارش می‌تونین با شماره02188068352 تماس حاصل فرمایین تا همکاران ما بتونن به نحو احسن شما عزیزان رو راهنمایی کنن.

پس از ثبت سفارش محصول شما با بالاترین کیفیت ممکن در دست تولید و ساخت قرار می‌گیره. همچنین در کمترین زمان ممکن نیز سفارش آماده تحویل می‌شه. درصورت وجود نارضایتی نیز می‌تونین محصول خود رو مرجوع کنین. زیرا هدف ما رضایت کامل شما مشتریان گرامیه. درواقع ما تمام تلاش خود رو می‌کنیم تا علاوه بر بالاترین کیفیت، بهترین خدمات رو نیز برای مشتریان خود داشته باشیم تا با اطمینان کامل بتونین سفارش خود رو نهایی کنین. همچنین رضایت‌مندی کاملی از مجموعه ما داشته باشین و خاطره خوشایندی از خرید خود در ذهن شما بمونه.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

انواع آینه هالیوودی چیه؟

ثابت ومتحرک که …

چرا تولیدی فرکو رو بین این همه تولیدی انتخاب کنیم؟

ارسال به تمام نقاط کشور
تحویل کار در کمترین زمان
تولید به دلخواه شما…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو