Home

خرید آینه قدی کرج

برای خرید آینه قدی کرج رو زیر و رو کردی و چیزی که مطلوبت بوده رو پیدا نکردی ؟؟ دنبال سفارش آینه قدی با‌کیفیت در کرج هستی و نمیدونی از کجا تهیه کنی؟ ساکن کرجی و میخوای حتما هزینه‌ی زیادی بابت ارسال ندی ؟ خب باید بگم که خوب جایی کلیک کردی ! تو ادامه این مقاله همراهم باش تا کم‌کم برای حل این سوال‌ها بهت کمک کنم .

من تو این متن قراره بهت بگم چطوری آینه باکیفیت رو تشخیص بدی . انواع جدید آینه قدی رو بهت معرفی می‌کنم . که یه وقت با خرید اشتباه ، کل سلیقه‌ات رو زیر سؤال نبری ! و در نهایت بهت می‌گم از کجا خرید کنی . که بهترین آینه کرج با مناسب‌ترین قیمت برای تو بشه .

با این ترفند ساده ، آینه باکیفیت رو تو یه چشم به هم زدن تشخیص بده !

قبل از هرچیزی باید ویژگی‌های آینه باکیفیت رو خوب بشناسی . این که میگن کیفیت آینه باید خوب باشه یعنی چی ؟ خب شاید در نگاه اول فردی که تخصصی در تشخیص کیفیت آینه نداره از نظرش تفاوتی در آینه اصل و تقلبی وجود نداشته باشه . اما باید بدونی که به مرور زمان و قرارگیری آینه در شرایط محیطی مختلف تغییراتی در قسمت جیوه به وجود میاد. که از بین رفتن جیوه ، ظاهر ناخوشایندی رو به آینه شما میده .

همین از بین رفتن جیوه پشت آینه ، یکی از نشونه‌های آینه تقلبی هست.‌ همون‌طور که می‌دونی خاصیت آینه تحت پوشش جیوه‌ای هست که بر روی شیشه ایجاد میشه . در حالی که در اکثر آینه‌های تقلبی از آلومینیوم برای تولید آینه استفاده می‌کنن .

یکی دیگه از مواردی که در ساخت آینه مرغوب باید رعایت بشه پوشش رنگ پشت آینه هست . این لایه رنگ به منظور جلوگیری از خوردگی جیوه. و محافظت از اون در برابر عوامل جوی ساخته میشه . و همین‌طور اگه با دو لایه رنگ پوشونده بشه ، قطعا از کیفیت بالاتری برخوردار میشه. پس اگه می‌خوای یه آینه‌ قدی‌ با دوام و با ظاهری خاص و شیک داشته باشی ، حتماً باید به کیفیت آینه هم توجه ویژه‌ای داشته باشی.

خرید آینه قدی کرج
سفارش آینه قدی کرج

مرکز فروش آینه‌های دکوراتیو در کرج کجاست ؟؟

استفاده از آینه دکوراتیو ، نوعی ایده در معماری داخلی هست . که به بازآفرینی فضا می‌پردازه . پس آینه دکوراتیو قدی یعنی آینه‌ای که برای تزیین و زیباسازی دکوراسیون محیط شما استفاده میشه. استفاده از آینه‌های قدی دکوراتیو یکی از بهترین روش‌ها برای دکوراسیون محسوب میشه . چرا که با استفاده از اون میشه انواع محیط رو کلاسیک و مدرن کرد . شاید فکر کنی که آینه دکوراتیو یک مدل آینه محسوب میشه و تنوع در اون وجود نداره .

اما آینه‌های دکوراتیو قدی در واقع به چند دسته تقسیم میشن. «آینه بدون قاب یا آینه بدون فریم» «آینه فریم‌دار» « آینه تاچ LED (Touch LED)» «آینه چراغ‌‌دار» «آینه بک‌‌لایت یا آینه نورمخفی» . که در ادامه هر کدوم رو با ویژگی‌هاشون توضیح میدم. تا با آگاهی کامل ، بهترین خرید آینه قدی رو داشته باشی.

اگر تو یکی از ساکنین خوش سلیقه کرجی باشی ، حتما برات خیلی مهمه که آینه قدی که می‌خری ، علاوه‌بر کاربردی بودن لوکس هم باشه . برای خرید آینه قدی کرج ، ادامه مطلب رو هم پا به پای من بیا !

خرید آینه قدی کرج لامپی

سفارش آینه قدی کرج | آینه قدی بدون قاب

آینه‌های بدون قاب همون‌طور که از اسمش مشخصه قاب دور تا دور آینه رو ندارن . این ویژگی اون‌ها رو خاص و مدرن کرده. که خیلی از افراد طرف‌دار این نوع آینه هستن . مخصوصا در سالن‌های زیبایی لوکس کرج این نوع آینه قدی‌ها در انواع متنوعی به وفور دیده میشه . آینه‌های قدی بدون قاب می‌تونن از نوع چراغ‌دار هم باشن که با توجه به خواسته شما می‌تونه از نوع بک‌لایت یا هالوودی و… سفارش گرفته بشه .

حالا اگه ساکن کرج هستی و دنبال یه آینه بدون قاب می‌گردی. بهت پیشنهاد می‌کنم که حتما به نمونه کارهای شرکت فرکو یه نگاهی بندازی! حالا میپرسی چرا ؟ خب معلومه چون کل کشور دیگه برند فرکو رو می‌شناسن . تازه قسمت دوست‌داشتنی این ماجرا اینه : که شرکت فرکو با بسته‌بندی محکم خودش خیال تو رو از آسیب دیدن آینه قدیت راحت کرده . تازه اگه از خرید خودت راضی نبودی می‌تونی محصولت رو مرجوع کنی و وجه پرداختی رو دریافت کنی .

خرید آینه قدی کرج فریملس

آینه قدی فریم‌دار ( قاب‌دار )

از انواع آینه قدی مدرن معمولا در اتاق یا پذیرایی یا حتی مزون‌ها و آرایشگاه‌ها استفاده میشه . کاربرد اصلی اون‌ها توی زیبایی خونه هست . و تاثیر بسزایی توی دکوراسیون شما داره ! فریم‌های آینه قدی جدید چه مدلی هستن ؟ معمولا از فریم‌های چوبی و یا فلزی ساخته میشن .

به این صورت که فریم‌ها توی کارخونه ساخته و فرم داده میشه . و با توجه به اندازه‌های آینه‌ای که سفارش مورد نظر مشتری بوده ، فیت میشن .

آینه‌های قدی از نظر ابعاد کاملا به سفارش شما دوست عزیز بستگی داره . میشه گفت این یه مسئله‌ی کاملا سلیقه‌ای هست . ولی در حالت استاندارد ، اندازه آینه قدی به صورت ۷۰×۱۸۰ و ۹۰×۱۸۰ ساخته میشه . دلیل استاندارد واقع شدن این ابعاد این هست که درخواست مشتری‌های عزیز معمولاً به این ابعاد بوده . در پیرو این درخواست‌ها ، قالب‌های فرم دهی فریم‌های آینه هم به این ابعاد ساخته شدن .

برای این که خیالت بیشتر راحت شه این قسمت رو بخون . باید بگم که مقدار قابل توجه‌ای از فریم‌های آینه‌ قدی تولیدی شرکت فرکو ، با استفاده از دستگاه‌های فرم دهی مدرن و پیشرفته ساخته میشه . تا دفرم بودن فریم‌ها به صفر درصد برسه و احتمال خطا کمتر باشه . و همین طور فریم‌های چوبی که می‌تونی با انتخاب خودت طرح و ابعاد و نوع چوب رو انتخاب کنی از کیفیت خیلی بالایی برخوردار هستن .

تولیدی آینه قدی ، آینه قدی هوشمند هم تولید می‌کنه ؟؟

حتما تو یکی از افرادی هستی که با تکنولوژی پیش میری . در این صورت برات مهمه آدم به‌روز و مدرنی باشی . احتمالا تیتر بالا سوال توام هست . در جواب باید بگم که آینه تاچ یکی از پرطرف‌دارترین‌هاست . این مدل بهترین انواع آینه در حال حاضر محسوب میشه .

لازم به ذکر هست که به خصوص در ساختمان‌هایی با دکوراسیون هوشمند ، از این آینه قدی هوشمند حسابی استفاده میشه. برای خرید آینه قدی کرج بهترین مدل همین آینه تاچ هست .

در واقع یک گزینه‌ی فوق‌العاده هست . برای هوشمند سازی محیط ساختمان یا آرایشگاه‌ها و مزون‌ها و… هست . از آینه‌های تاچ در محل‌های مختلفی استفاده میشه . برای مثال از مدل‌های قدی آینه تاچ و حرارتی در دکوراتیو و آرایشگاه‌ها خیلی به کار میاد . اما مدل‌های کوچک این نوع آینه‌ها نیز برای سرویس‌بهداشتی و حموم گزینه‌ی بسیار مناسبی هست.

سفارش انواع آینه قدی چراغ‌دار کرج

  • آینه نوردار مدل بک‌لایت با نورمخفی
  • آینه نوردار مدل هالیوودی با چراغ

سفارش آینه قدی کرج با مدل بک‌لایت

آینه بک لایت به آینه‌هایی گفته می‌شه که در پس زمینه به صورت مخفی نور ملایمی دارن . این نوع آینه انواع مختلفی دارن. و در زمینه آینه‌های دکوراتیو مخاطبین بسیار زیادی دارن. ابعاد آینه بک‌لایت قدی به اندازه‌ی یک انسان بالغ هست . که تمام قد یک فرد را در بر می‌گیره .

همچنین آینه بک‌لایت قدی یکی از شیک‌ترین و محبوب‌ترین آینه‌های کاربردی در آرایشگاه‌ها هست . آینه‌های بک‌لایت اولین بار در آلمان تولید شدن . و مورد توجه خیلی از مردم و طراحان قرار گرفتن . از این نوع از آینه‌ها بیشتر برای انواع بوتیک ، به عنوان آینه لباس‌فروشی و یا به عنوان بهترین آینه آرایشگاهی در لوکس‌ترین سالن‌های تهران و کرج استفاده میشه .

خلاصه

تو این متن درباره تشخیص آینه باکیفیت از بی‌کیفت گفتیم . حالا که می‌تونی کیفیت آینه‌هارو از هم تشخیص بدی و میخوای یه آینه خفن قدی رو داشته باشی . قطعا اون‌قدری باهوش هستی که فهمیده باشی خرید یه آینه باکیفیت خیلی مهم‌تر از این هست که اولویت خریدت رو روی شهرت قرار بدی !

این رو همه می‌دونن که بهترین تولیدی آینه قدی تو تهرانه . اگر واقعا برای پولت ارزش قائلی ، قید خرید آینه قدی کرج رو بزن . با یه تماس آینه‌ات رو از تهران سفارش بده و کمتر از سه روز تو کرج تحویل بگیر ! شاید تعجب کردی . ولی باید بگم که آره درست خوندی . اگه ساکن کرجی تو یه چشم به هم زدن با شرکت فرکو که در غرب تهران هست تماس بگیر . شرکت فرکو نصف هزینه ارسال رو خودش به عهده گرفته ! پس چی از این بهتر ؟ معطل چی هستی ؟

این رو در گوشت بگم که شرکت فرکو یک سال گارانتی بی‌قید و شرط برای تمام محصولاتش داره . این شرکت بالای ۵۰ سال سابقه تولید انواع آینه قدی رو داره ! پس با خیال آسوده می‌تونی بهش اعتماد کنی . اگه می‌خوای بهترین مدل از یه آینه قدی رو داشته باشی ، همین الان برو سراغ شماره و آینه قدی خاص و مخصوص به خودت رو سفارش بده .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حالا برای سفارش یا دیدن نمونه‌ کار‌های شرکت با این شماره تماس بگیر . بعد از این به بعد می‌تونی با شماره‌ی زیر تماس بگیری و مشاوره رایگان هم بگیری :
02188068352 و 09101767773
برای دیدن روند تولید سفارشت هم می‌تونی حضوری بیای به آدرس کارخونه صنایع شیشه و آینه فرکو :
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو