Home

خرید جدیدترین میز تلویزیون

بدون هیچ شکی تلویزیون یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین اجزای هر خونه هست که ، استفاده از تلویزیون نیاز به خرید میز تلویزیون ساده و مناسب داره. هر میز تلویزیون بایستی هماهنگ با دکوراسیون و متناسب با نوع ، رنگ و اندازه تلویزیون باشه. برای اینکه اگه بهترین تلویزیون رو هم خریداری کنین. در صورت نداشتن میز تلویزیون مناسب با اون ، زیبایی دکوراسیون تا حد زیادی کم میشه. میز تلویزیون جزء مهم‌ترین مبلمان نشیمن محسوب میشه. و نقطه کانونی تو اتاق نشیمن هست. به همین خاطر انتخاب و خرید جدیدترین میز تلویزیون مناسب نیاز به توجه خیلی زیادی داره.

به عبارتی میز تلویزیون و تلویزیون مکمل یکدیگه هستن.و داشتن میزی هماهنگ با متد روز می‌تونه خیلی در زیبایی فضای نشیمن و اتاق تاثیرگذار باشه.

تو این مقاله از سایت فرکو به آشنایی با انواع بروزترین و جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون و سبک‌های مختلف اون می‌پردازیم. تا آخر این مقاله همراهمون باشین.

خرید جدیدترین میز تلویزیون
جدیدترین و بروزترین میزهای تلویزیون تولیدات صنایع فرکو

انواع بروزترین و خرید جدیدترین میز تلویزیون

میز تلویزیون‌ها از چند نظر مثل متریال یا جنس ، استایل و سبک ، اندازه و رنگ مورد بررسی و انتخاب قرار می‌گیرن. جنس اون‌ها معمولاً از شیشه هست، ولی از جنس‌های دیگه مثل فلز و چوب هم تو بازار موجود هستن. البته بایستی گفت استایل میز تلویزیون بسته به جنس اون متغیر هست. و تو استایل‌های متنوعی مانند مدرن ، سلطنتی ، اسپرت و کلاسیک تولید میشن. معمولاً میز تلویزیون‌ها از جنس شیشه به رنگ سیاه و سفید هستن. که رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین و پر مخاطب‌ترین رنگ‌ها هست. معمولاً میز تلویزیون‌های کلاسیک طرح چوب دارن. مدل‌های مدرن تو رنگ‌های روشن به‌ ویژه سفید تولید میشن و هم چنین تو مدل‌های باکسی ، فانتزی ، متحرک ، پازلی ، کنسولی ، کابینتی ، دیواری ، زمینی و … تو بازار موجود می‌باشن. انواع بروزترین و جدیدترین میز تلویزیون‌های موجود تو بازار عبارتند از:

  • میزهای تلویزیون فلزی
  • خرید جدیدترین میز تلویزیون شیشه‌ای
  • میز تلویزیون چوبی
خرید جدیدترین میز تلویزیون
جدیدترین و بروزترین میزهای تلویزیون تولیدات صنایع فرکو

میزهای تلویزیون فلزی

این نوع میز تلویزیون‌ها که محکم‌تر و سبک‌تر از میـز تلویزیون شیشه‌ای هست به خاطر عدم تنوع خیلی زیاد مورد استقبال همه مردم قرار نگرفته هست . اگه تو دکوراسیون خونه شما از مبلمانی با پایه‌های فلزی استفاده کردین ، می‌تونین میـز تلویزیون فلزی تهیه کنین. استندهای دیواری فلزی نیز وجود دارن که جز وسایل نگه دارنده تلویزیون به روی دیوار یا زمین بوده و پر فروش و پر کاربرد بوده و از اون‌ها بیشتر تو مراکز تردد ادارات ، جمعیت و… استفاده میشه.

خرید جدیدترین مـیز تلویزیون شیشه‌ای

میزهای تلویزیون شیشه‌ای ، ظاهری براق داره و وسایل الکترونیکی رو به زیبایی و شیک به نمایش میزاره. این نوع میزها که تو اون‌ها فلز نیز به کاررفته هست ، برای اشخاص خواهان خونه‌ای مرتب و ایده‌آل هستن. این میزهای تلویزیون شیشه‌ای از لحاظ قیمت خیلی ارزون‌تر از میزهای دیگه هستن. و همین طور روشنایی و شفافیت خاصی به محیط داخلی و دکوراسیون می‌بخشن. ولی به خاطر امکان شکستگی و آسیب‌های جانبی بایستی اگه دوست داشتین از میـز تلویزیون شیشه‌ای بخرین. که اطمینان حاصل کنین. که از شیشه نشکن و با کیفیت تو ساخت و تولید اون استفاده‌شده باشه.

خرید جدیدترین میز تلویزیون
جدیدترین و بروزترین میزهای تلویزیون تولیدات صنایع فرکو

میزهای تلویزیون چوبی

میزهای چوبی که از چوب مصنوعی و طبیعی تولید شدن و تنوع خیلی زیادی تو بازار دارن. از نکات منفی و مثبت میز تلویزیونی چوبی قیمت‌های متفاوت اون‌ها تو بازار و لوکس بودن و ایجاد حس خوب طبیعی بودن و تنوع رنگ‌ها و سبک‌های اون هست. جنس مواد استفاده‌شده تو این میزها ، بیشتر از ام دی اف و نئوپان هست. و بیشتر دارای کشو و فضای‌های مناسبی برای قراردادن وسایل تزئینی تو خود هستن. میزهای ال سی دی {LCD} چوبی که دارای حکاکی و تزئینات ظریفی هستن ، برای دکوراسیون‌هایی به سبک کلاسیک خیلی مناسب هستن.

خرید جدیدترین میز تلویزیون
جدیدترین و بروزترین میزهای تلویزیون تولیدات صنایع فرکو

سبک‌های انواع خرید جدیدترین میز تلویزیون

انواع سبک‌های جدیدترین و بروزترین مدل‌های میز تلویزیون تو تولیدات صنایع فرکو که با کیفیت و مقاومت بالایی تولید میشن عبارتند از:

  • امروزی
  • کلاسیک
  • طرح سنتی
  • صنعتی
  • روستایی
  • خرید جدیدترین میز تلویزیون مدرن
  • پازلی
  • قفسه ای جلو باز
  • و غیره …
جدیدترین و بروزترین میزهای تلویزیون تولیدات صنایع فرکو

امروزی

یکی از پر فروش‌ترین انواع سبک میز تلویزیون‌ها ، سبک امروزی هست که تو طرح‌های جذاب و ساده‌ای ارائه میشه. سبک مینیمال یکی از زیر مجموعه‌های سبک امروزی به شمار میره که از محبوب‌ترین طرح‌های محیط داخلی و دکوراسیونی بوده و به همین خاطر خیلی پر فروش هست.

کلاسیک

برخی از اشخاص به دنبال طراحی‌های کلاسیک ساده می‌باشن. برای انتخاب و خرید جدیدترین میز تلویزیون کلاسیک بهتر هست به رنگ‌بندی و سبک دکوراسیون داخلی توجه کنین. و با توجه به لوازم دکوراسیون منزلتون مدل میز مورد نظرتون رو انتخاب و خریداری کنین. این نوع از میز تلویزیون‌های کلاسیک نسبت به میز تلویزیون‌های مدرن طراحی‌های سنتی‌تری دارن و می‌تونن از جنس شیشه نیز باشن.

طرح سنتی

یکی از بهترین میزهایی که با الهام گرفتن از المان‌های دکوراسیون‌های قدیمی ساخته و تولید شده و وزن و سنگینی خاصی به خونه می‌بخشه ، طرح سنتی هست . این طرح می‌تونه از شیشه نشکن ساخته بشه و تو اون از رنگ‌های سنگین و قوی ، با طرح‌های کنسولی و کابینتی بکار بره تا اون رو به یه میز منحصر به فرد تبدیل کنه.

صنعتی

یه سبک منحصر به فرد که خیلی پر کاربرد هست و آدم رو یاد دوران سختی ، ولی زنده بودن امید و جریان داشتن زندگی میندازه. این سبک صنعتی با رنگ‌های روشن با فضای داخلی و دکوراسیون خونه هماهنگ میشه و نگاه‌ها رو خسته نمی‌کنه.

روستایی

تو این سبک روستایی که طرفداران خاص خودش رو داره از طرح‌های روستایی و روستیک بهره گرفته‌شده هست. ترکیب شیشه و چوب‌های جلا خورده و بست‌های فلزی متصل به اون این حس رو بهتون منتقل می‌کنه که گویی خونه‌تون رو تو وسط جنگل ساختین.

خرید جدیدترین میز تلویزیون مدرن

سبک مدرن و امروزی شباهت‌ های زیادی به یکدیگه دارن. جدیدترین میز تلویزیون‌های مدرن که بیشتر از جنس فایبرگلاس و ملامینه ساخته شدن ، طراحی‌های به روز دارن و خیلی پرطرفدارن. از برش‌های تیز تو لبه و خطوط موازی تو این سبک مدرن استفاده شده هست. و با ورود تلویزیون‌های جدید و بزرگ این سبک مدرن بروز رسانی شده هست.

پازلی

امروزه جدیدترین میزهای تلویزیون تو انواع طرح‌های مدرن و متفاوتی تولید میشن. میز تلویزیون پازلی این قابلیت رو داره که با تغییر محل قرارگیری اجزای اون طرح‌های متنوع و جدید رو ایجاد کنه. برای مثال: میشه با افزایش فاصله بین اندازه و اجزاء ، میز تلویزیون رو کوچک‌تر و بزرگ‌تر کرد. این میزهای پازلی معمولا از چوب ام دی اف {MDF} ساخته میشن. و طرح‌های متنوعی دارن. و از قطعات مختلفی تشکیل شدن که با کنار هم قراردادن این قطعات میشه میز تلویزیون دلخواه‌تون رو داشته باشین.

قفسه‌ای جلو باز

میزتلویزیون های قفسه ای، طبقاتی یا جلو باز ، دارای طبقات و قفسه هایی بدون درب می باشند که می توانید در آنها لوازم ریز دکوری و لوازم جانبی و متعلقات تلویزیون مانند دستگاه های پخش کننده، بلندگوها و… را جای دهید.

جدیدترین و بروزترین میزهای تلویزیون تولیدات صنایع فرکو

برای سفارش و خرید جدیدترین میز تلویزیون با صنایع فرکو در ارتباط باشین

برای خریدها و سفارش‌های بروز و جدید میز تلویزیون و همچنین برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر به صورت تلفنی با شماره‌های : 09101767773 _ 02188068352 به صورت غیر حضوری می‌تونین تماس بگیرین.

می‌تونین برای خرید جدیدترین میز تلویزیون مناسب و اطلاعات بیشتر با پیج اینستاگرام فرکو نیز همه روزه در ارتباط باشین.

برای مشاهده و خرید جدیدترین میز تلویزیون شیک و مدرن تولیدات صنایع فرکو همچنین به صورت حضوری می‌تونین به آدرس زیر مراجعه کنن.
آدرس کارخونه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو