Home
شیشه سکوریت غرب تهران

شیشه سکوریت غرب تهران

شیشه های سکوریت در تمام جهان به فروش میرود . این نوع شیشه ها در غرب تهران بسیار زیاد به فروش میرود . و ما حتی در غرب تهران هم شیشه ها و آینه های خودمان را به فروش میگزاریم . شیشه های سکوریت با وسایل بسیار مدرن و کلاسک ساخته میشود و این نوع شیشه ها رنگ های بسیار زیادی دارد . به همین دلایل این نوع شیشه بسیار طرفدار های زیادی دارد . این نوع شیشه بسیار انواع زیادی دارد مثل : شیشه سکوریت هوشمند – شیشه سکوریت مات – شیشه سکوریت کریستال و…. این نوع شیشه ها بسیار زیبا هستند و به همین دلیل بسیار طرفدار های زیادی دارد . شیشه های سکوریت در طرح های بسیار زیادی ساخته میشوند که این نوع طرح ها با رنگ های قرمز – ابی – زرد بسیار زیبا و مدرن میشوند .

شیشه سکوریت ریلی 1
شیشه سکوریت ریلی در ورودی ساختمان

شیشه های سکوریت چگونه تولید میشود

شیشه های سکوریت با وسایل بسیار مدرن ساخته میشود که این نوع شیشه ها بسیار زیبا هستند . این نوع شیشه مقاومت بسیار زیادی دارد . و به طور تقریبی این نوع شیشه در مقاومت از حرارت و ضربات 3 یا 2 برابر شیشه های معمولی است . این نوع شیشه ها طوری ساخته میشوند که هم مقاومت بالا ای دارد و هم مدرن و کلاسیک هستند . این نوع شیشهه ا با حرارت دادن درست میشود . که این نوع شیشه ها را به شکل خواسته شده در می آورند و با حرارت 700 درجه سانتی گراد ان را در کوره ها گرم میکنند . و بعد از اینکه از دمای 700 درجه سانتی گراد در اومد ان را سریع سرد میکند و به ان طرح خواسته را میزنند .شما میتوانید با تماس گرفتن به ما و هر نوع مشکلی در سفارش خود داشتید با ما تماس بگیرید و ادمین های ما همیشه انلاین هستند و به شما کمک میکنند با این شماره تماس بگیرید : 02188068352

چه عواملی بر قیمت شیشه سکوریت تاثیر دارد

عوامل زیادی هست که بر روی قیمت آینه ها و شیشه ها تاثیر دارد . و ما چند عوامل مهم ان را به شما میگو ایم .

ضخامت شیشه – ابعاد شیشه – رنگ شیشه – عواملی که در ان به کار میرود کیفیت شیشه . شما میتوانید با تماس گرفتن به ما و هر نوع مشکلی در سفارش خود داشتید با ما تماس بگیرید و ادمین های ما همیشه انلاین هستند و به شما کمک میکنند با این شماره تماس بگیرید : 02188068352

ابعاد شیشه : ابعاد های شیشه بسیار زیاد هستند که شما میتوانید هر نوع ابعادی برای این نوع شیشه میخواهید سفارش دهید . که شما میتوانید هم ابعاد این نوع شیشه را هر جور خودتان میخواهید سفارش دهید. و هم ضخامت شیشه را که این بسیار مناسب برای شما است .

ضخامت شیشه : ضخامت شیشه سکوریت : 6 میل 8 میل 10 میل 12 میل 14 میل 16 میل 18 میل 20 میل است . که شما با هر نوع ضخامتی بخواهید میتوانید سفارش دهید .

کیفیت شیشه : کیفیت مهم ترین تاثیر را در قیمت شیشه دارد . ولی فرکو همیشه بهترین کیفیت شیشه ها را تولید میکنند و با قیمت پایینی به شما میدهد .

رنگ شیشه : شیشه ها رنگ های بسیار زیادی داد و همچنین شیشه سکوریت رنگ های بسیار زیادی دارد مثل : ابی ، قرمز ، سبز ، نقره ای و … که تمام این نوع رنگ ها در سایت ما موجود است .

وسایلی که در شیشه به کار رفته است : یعنی وسایلی مثل رنگ شیشه برش دادن شیشه و ….. تمام این نوع وسایل که اگر هر چقد پیشرفته باشند در قیمت شیشه هم تاثیر دارد .

شیشه سکوریت گاز
شیشه سکوریت گاز مدرن

انواع و رنگ شیشه سکوریت غرب تهران

این نوع شیشه ها بسیار از رنگ های خوش کیفیتی تولید میشود و انواع ان بسیار شیشه های صاف و با کیفیت بالا ای تولید میشود . شیشه های مات و طرح دار و هوشمند فرکو بسیار از کیفیت بالا ای برخوردار است .

  • شیشه سکوریت غرب تهران ساتینا
  • شیشه سکوریت غرب تهران هوشمند
  • شیشه سکوریت غرب تهران کریستال
  • شیشه سکوریت غرب تهران الماس
  • شیشه سکوریت غرب تهران سکوریت
  • شیشه سکوریت غرب تهران پنجره
  • شیشه سکوریت غرب تهران طرح دار
  • شیشه سکوریت غرب تهران سند بلاست
  • شیشه سکوریت غرب تهران لمینت
  • شیشه سکوریت غرب تهران دو جداره
  • شیشه سکوریت غرب تهران سه جداره
  • شیشه سکوریت غرب تهران رفلکس
  • شیشه سکوریت غرب گاز مدرن
  • شیشه سکوریت غرب تهران مات
  • شیشه سکوریت غرب تهران ابی
  • شیشه سکوریت غرب زرد
  • شیشه سکوریت غرب قرمز
  • شیشه سکوریت غرب سبز
  • شیشه سکوریت غرب نقره ای
  • شیشه سکوریت غرب برنز
  • شیشه سکوریت غرب صورتی
  • شیشه سکوریت غرب بنفش
  • شیشه سکوریت غرب مشکی

شیشه سکوریت غرب تهران هوشمند

این نوع شیشه بسیار زیبا و خوش کیفیت است و این نوع شیشه با ریموت های برقی کار میکنند که شما میتوانید شیشه خود را خواموش و روشن کنید و این نوع شیشه ها با برق کار میکنند و اگر برق برود این نوع شیشه ها کار نمیکنند .

شیشه سکوریت غرب
شیشه سکوریت غرب رنگی

کاربرد شیشه سکوریت

شیشه ها و آینه ها یکی از پر کاربورد ترین وسایل در دنیای ما است . این نوع شیشه ها را میتوان در دکوراتیو در پنجره ها و … استفاده کرد که بسیار مناسب است . شما میتوانید برای هر نوع خواسته ای که دارید به ما بگویید و ما سیع میکنیم خواسته ی شما را بر اورده کنیم برای هر نوع کاری که میخواهید .

نتیجه

نتیجه میگیریم که بهترین و خوش کیفیت ترین شیشه سکوریت هوشمند است و اگر شما شیشه سکوریت پنجره میخواهید هر نوع رنگی که دوست دارید انتخواب کنید و اگر پول کافی شیشه سکوریت هوشمند را ندارید طرح دار یا مات را خریداری کنید که بسیار زیبا و مدرن است و شما میتوانید هر نوع رنگی را که میخواهید با این نوع شیشه ها سفارش دهید . شما میتوانید با تماس گرفتن به ما و هر نوع مشکلی در سفارش خود داشتید با ما تماس بگیرید و ادمین های ما همیشه انلاین هستند و به شما کمک میکنند با این شماره تماس بگیرید : 02188068352 و برای انواع شیشه ها و آینه ها دیدن کنید به سایت تلگرام ما بروید که لینک تلگرام را برای شما میگزاریم : پیج اینستاگرام 

نقش شیشه سکوریت در دکوراتیو

نقش این نوع شیشه در دکور خانه بسیار زیاد است و این نوع شیشه یک نوع شیشه دکوراتیو شناخته میشود . به دلایلی مثل : زیبا بودن . مدرن بودن – انواع زیاد – رنگ های متنوع و … و بیشتر مردم این نوع شیشه ها را برای دکور خانه خود میخرند و خانه خود را بسیار زیبا میکند . این نوع شیشه ها بسیار زیبا و مدرن هستند و شما میتوانید با هر ضخامت و ابعادی که میخواهید این نوع شیشه را سفارش دهید .

سفارشات و قیمت شیشه سکوریت غرب تهران

صنایع فرکو برای شما بهترین جنس آینه را با بالا ترین کیفیت موجود در ایران و حتی جهان در نظر دارد. قیمت ما عالی است چون بدون واسطه و از تولید به مصرف کالا ی مورد نظر خود را دریافت می‌کنید . هرچند که ما هرگز کیفیت را فدای قیمت نمی‌کنیم . اما تمام سعی ما این است که شما کیفیت بالا.

قیمت مناسب ، سلیقه ی خودتان را ، یکجا داشته باشید! و به تمامی نقاط کشور ارسال میشود اصلا نگاران پیک نباشید بسیار تمیز و زیبا به تمامی نقاط کشور ارسال میشود .شما می‍توانید برای دیدن نمونه های بیشتر. و دقیق تر محصولات فرکو ، پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید .همچنین با تماس با شماره هایی که در پایین درج شده است می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.برای اطلاع از قیمت ها و سفارش با این شماره تماس بگیرید : 02188068352 و همچنین برای سفارش غیر حضوری. در واتس آپ منتظر پیام شما هستیم با این شماره : 09101767773

ادمین های فرکو همیشه با تلاش های فراوان در خدمت شما هستند . و هرگونه مشکلی داشتید میتوانید به شماره های بالا زنگ بزنید.

شیشه سکوریت لمینت قیمت
شیشه سکوریت لمینت تمام ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو