Home
شیشه رنگی لاکوبل قیمت

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

شیشه لاکوبل رنگی قیمت به طور کلی می‌توان گفت یک مفهوم نجاری BACK PAINTED GLASS
هست.شیشه رنگی لاکوبل قیمت به شیشه ای گفته می‌شه که در طی چند مرحله قسمتی از اون رنگ می‌شه که حالتی پوششی نیز به خود می‌گیره.

شیشه های جدید لاکوبل

یکی‌ از ویژگی‌های مهم شیشه لاکوبل ایستادگی اون در برابر شکستن شیشه و خورده شیشه ها برای افراد هست.این محصول از تنوع رنگی بسیاری برخوردار هست.این محصول زیبا و پرفروش که در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ساخته و در تمامی‌ نقاط ایران‌ارسال می‌شه ، به دو صورت شفاف و مات تولید می‌شه.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت


لاکوبل نام برند شرکت بلژیکی AGC اس که این کارخانه بلژیکی با تولید انواع شیشه های رنگی با برند لاکوبل شروع بکار کرد. و به دلیل این‌که اولین بار شیشه رنگی مدرن از بلژیک وارد ایران شد .و نام لاکوبل در ایران مورد استفاده قرار گرفت ، امروزه بسیاری از شیشه رنگی لاکوبل قیمت مناسب رو با نام این برند یعنی لاکوبل می شناسن.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

برای آشنایی بیشتر با شیشه لاکوبل اینجا کلیک کنین

مزیت استفاده از شیشه رنگی لاکوبل قیمت مناسب

یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین شیشه هایی که در طراحی دکوراسیون منازل استفاده می‌‌شه ،شیشه رنگی لاکوبل قیمت مناسب هست.یکی‌از دلایل پرفروش بودن این محصول تنوع در رنگ های زیبای اونه.زیرا طراحان و مهندسین این شیشه رو می‌تونن با تمامی محصولات منازل و تمامی محیط‌مورد نظر خود ست کنن.این محصول نه تنها در طراحی دکوراسیون داخلی پرکاربرد بوده اس ، بلکه کاربرد بسیاری در طراحی نمای ساختمان نیز داشته اس.این محصول یکی از بهترین جایگزین ها برای کاغد دیواری های منازل هست.
یکی از بهترین محیط‌ها برای استفاده از این محصول در مهدکودک‌هاست.زیرا به دلیل ضدخش بودن،مقاومت بالا و… بهترین گزینه‌اس.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

انواع شیشه رنگی لاکوبل قیمت مناسب

شیشه لاکوبل رنگی‌نیز همانند تمامی شیشه های تولید شده در صنایع فرکو دارای انواعی‌اس.
۱. شیشه لاکوبل مات

۲.شیشه لاکوبل رنگی.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

چگونه شیشه رنگی لاکوبل قیمت مناسب رو تهیه کنیم؟


راه‌هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست .
آدرس دفتر : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنی‌اس
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

شیشه رنگی لاکوبل قیمت مناسب مات

در‌این نمونه از محصول نور از شیشه عبور نمی‌کنه.
نوع دیگر شیشه لاکوبل اینگونه هست که می‌تونه دمای ۶۵۰ درجه حرارت رو بپذیره و سکوریت بشه.
نوع دیگر شیشه لاکوبل‌(شیشه لاکوبل متلوکس و متلاک که به سه صورت رنگی‌ساده ، متالیک و رنگی مات و با ساخت ضخیم(ع تا ۲۰ میل)ساخته می‌شه.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

شیشه رنگی لاکوبل قیمت مناسب در تنوع رنگ

این نمونه از محصول دقیقا بر عکس شیشه لاکوبل مات عمل‌ می‌کنه.زمانی که شما از شیشه لاکوبل رنگی برای محیط‌های مورد نظر خود استفاده می‌کنین .تمامی نور طبیعی خورشید می‌تونه از این شیشه عبور کنه.

شیشه جدید لاکوبل

این محصول در محیط گوناگون دیگری نیز قابلیت استفاده داره.مانند استخر ها،فروشگاه ها و….
این محصول به غیر از کاربردهای معمول خود می‌تونه یک محیط زیبا ،روشن و جذاب رو ایجاد کنه.حتی اگر این آینه رو در فروشگاهی قرار بدین باعث ایجاد جلوه‌ی زیباتر می‌شین.به طور کلی می توان گفت شیشه رنگی لاکوبل رو برای هر محیطی می‌تونین مورد استفاده قرار بدین.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

خصوصیت شیشه رنگی لاکوبل قیمت مناسب

این محصول بسیار بادوام ، درخشان و منعطف هست.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو متناسب با ساختی که داره .تمامی‌شیشه های اون از مقاومت و ضخامت بالایی برخوردار هست‌.دلیل این ضخامت و مقاومت بسیار بالای این شیشه لاکوبل‌ ، از اضافه شدن لمینت به این محصول هست.

شیشه بین کابینتی جدید

چرا از تولیدی فرکو شیشه رنگی لاکوبل قیمت مناسب رو خرید کنیم؟

1_شما هنگام تماس با متخصصان و کارشناسان آینه وشیشه صحبت می‌کنین و به شما بیشترین کمک رو هنگام انتخاب در نوع شیشه و آینه می‌کنن.
2_محصولات فرکو از تولید به مصرف هستن.و مسئولیت تمام ایرادات شیشه و آینه شما به عهده تولیدی فرکوست.
3_با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه می‌شه.
4_در صورت نیاز کارشناسان فرکو برای اندازه گیری به محل نصب برای شما فرستاده می‌شن.و از متر لیزی هنگام اندازه گیری استفاده می‌شه.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت


5_تمامی سوالات خود رو می‌تونین از کارشناسان فرکو بپرسین و با ما در واتساپ درتماس باشین.
6_بعد از تولید محصول شمادرب منزل برای شما ارسال می‌شه.همچنین درصورت خواست شما برای شما توسط تکنسین های تولیدی فرکو نصب می‌شه.
7_در صورت هر گونه خرابی می‌تونین با فرکو تماس بگیرین.تمام محصولات تا یک‌سال ضمانت بی‌قید و شرط دارن.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

مهم ترین مزیت استفاده از شیشه لاکوبل

یکی‌از مهم ترین دلایل مقاوت این محصول در برابر تمامی رطوبت‌ها اینه که هنگام ساخت این شیشه یک نوع لایه پولی پروپیلن استفاده شده‌اس.

شیشه های جدید لاکوبل


زمانی که این لایه در شیشه لاکوبل قرار می‌گیره. به این دلیله که هنگام شکست و ریختن تیکه‌های تیز و برنده شیشه جلوگیری می‌کنه.در بیشتر مواقع شیشه های ساده در معرض رطوبت دچار زنگ زدگی می‌شن .اما شیشه های لاکوبل به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارن نه تنها دچار زنگ زدگی نمی‌شن بلکه تغییر رنگ هم نمی‌‌دن.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

نحوه ساخت شیشه لاکوبل چگونه اس؟


شیشه لاکوبل در معنی کلی می توان گفت به پوششی از رنگ بر شیشه سکوریت (شیشه نشکن) هست که بعد از مرحله اول که رنگ داخل کوره گذاشته تا رنگ بر روی شیشه پخته بشه. شیشه رنگی لاکوبل از جمله شیشه هایی اس که در برابر شکست و سقوط ایمنی بالایی داره.می توان گفت که برای ساخت شیشه های لاکوبل در برخی از موردها شرکت‌ها جهت ایجاد هزینه کمتر از شیشه فلوت استفاده می‌کنن ولی مقاومت لازم مانند شیشه سکوریت رو ندارن.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

کاربرد شیشه لاکوبل چیه؟


طبق امار رسیده شده بیشترین محیطی که افراد شیشه لاکوبل‌ رو برای اونجا استفاده می‌کنن در:(دیوار و کابینت آشپزخونه – شیشه حمام – آینه های رنگی و زیبا – پوشش دیوار ساختمان – میز شیشه ای – دکوراسیون و طراحی داخلی انواع فروشگاه – اتاق خواب – جدا کننده پارتیشن در ادارات و منازل و ..)

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

همه چیز درباره شیشه رنگی لاکوبل


شیشه‌ رنگی در واقع تلفیقی از ترکیب سه متریال مجزا هستن:

الف) شیشه


یکی از مهم‌ترین اجزای اصلی که برای ساخت این محصول ضروری‌اس و ساختمون که از سه جزء اصلی آهک، سیلیس و کربنات سدیم تشکیل شده اس.می توان گفت وزن این شیشه برابر 2.5 گرم بر سانتی‌متر مکعب هست .و می‌توان گفت که شیشه های شفافی که نور رو از خود عبور میدن هم خود به چند دسته تقسیم می‌شن:

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

شیشه‌ فلوت


این نمونه از شیشه‌ها که بسیار حجم کثیری از تولیدات این محصول در ایران رو صورت می‌گیره که ، یکی از مهم‌ترین دلایل این اتفاق بخاطر وجود ناخالصی‌های زیاد نسبت به شیشه‌های دیگر، که از میزان شفافیت کمتری برخوردار هست و به این نمونه محصولات شیشه‌های فلوت یا شیشه سبز نیز گفته می‌‌شه.

شیشه بین کابینتی جدید


سوپرکلیر

این نمونه از محصولات در حال حاضر در تولیدی فرکو در حالت ساخت هستن.این محصول درجه شفافیت پایین‌تری نسبت به شیشه های فلوت داره.اما این شیشه از میزان کیفیت بیشتری نسبت به شیشه های فلوت برخوردار هست.اما خالص و تماما شیشه نیست زیرا که مغز شیشه از سبزی نسبی برخوردار هست.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت


وین وایت

این نمونه از محصول در شهر زیبای قزوین که در تولید صنایع تولید شیشه قزوین در حال ساخت هست که ، از کمترین ناخالصی برخوردار هست.اما این محصول به تولید کثیری نرسیده اس پس به همین دلیل در تمامی ابعاد ساخته و ارسال نمی‌شه.

شیشه بین کابینتی چاپی


شیشه کریستال چینی( مغز شفاف)

این محصول بسیار زیبا و پرفروش نمایی از لبه‌های تمام شفاف داره که کیفیت خوب و زیبایی نظیری رو ایجاد می‌کنه.


شیشه کریستال چینی( مغز آبی)

این محصول بسیار زیبا که با لبه‌های شفاف و ابی رنگی تولید می‌شه می‌توان گفت طبق‌ امارهای بدست اومده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست.

شیشه های جدید لاکوبل


شیشه کریستال بلژیکی مغز آبی

کشور بلژیگ در صنعت شیشه‌سازی همیشه گزینه اول و حرف اول رو زده اس.ابن صنعت یکی از خاص ترین و با کیفیت ترین محصول شیشه رو تولید کرده اس که شیشه کریستال بلژیکی مغز ابی نام داره.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

ب) رنگ

این نمونه از محصول از تنوع بسیاری برخوردار هست.برای مثال بعضی ار رنگ‌ها برپایه‌ی جوهر و دیگری بر پایه آب هست.که متناسب با نوع شیشه از دستگاه‌های مخصوص یا دستی اماده سازی می‌شه.زمانی که شما از هر یک از این رنگ ها استفاده می‌کنین محصول شما از معایب و محاسنی برخوردار هست.که هریک از این محاسن و معایب تنها بستگی به مکانی که قرار هست از‌این محصول استفاده کنه داره.

قیمت شیشه لاکوبل

پ) لمینت

می‌توان گفت زمانی که شما شیشه های لمینت برای محیط های‌ خود استفاده می‌کنین ، درواقع یک شیشه نشکن و مقاوم که از جنس فایبرگلاس که در پشت شیشه قرار می‌گیره و نقش محافظتی نیز داره.مانند شیشه های اتوموبیل که یکی از بزرگ‌ترین مسئولیت‌های اون جلوگیری از شکست شیشه و پخش شدن تیکه‌های شیشه اس.شیشه های لمینت از ضخامت های 0.3 و 0.6 ساخته شدن.که با کمک چسب به پشت شیشه چسبیده اس.این عملکرد باعث افزایش طول عمر شیشه و رنگ شیشه میشه.و حتی مانند یک پرایمر که در بین شیشه و چسب قرار می‌گیره.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

شیشه رنگی

می توان به جرات گفت که شیشه های لاکوبل یکی از بروز ترین و پرفروش ترین محصولات تولید شده در صنایع و شیشه آینه فرکو هستن. این محصول چندین سال در عرصه دکوراسیون داخلی توسط مهندسین مورد استفاده قرار گرفته شده اس. این شیشه از تنوع رنگی بسیاری برخوردار هست که می‌تونین شیشه خود رو متناسب با ترکیب رنگ محیط خود انتخاب و استفاده کنین صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات صنعت شیشه و نیروی پر قدرت خود شیشه لاکوبل رنگی رو با بهترین کیفیت تولید و در تمامی نقاط ایران ارسال می‌کنه.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

کاربرد شیشه لاکوبل رنگی‌!

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخوردار بودن از دستگاه‌های پیشرفته، این امکان رو برای شما به وجود آورده اس که شما بتونین شیشه‌های لاکوبل خود رو در تمامی ابعاد و سایز های مورد نظر خود داشته باشین شیشه های لاکوبل رنگی یکی از پرکاربردترین محصول برای آشپزخانه ها، سرویس‌های بهداشتی ،ساخت کابینت، صفحه کابینت، دیوار پوش شرکت‌ها، پوشش نمای ساختمان، داخل کابین آسانسور، دیواره درب آسانسور، فروشگاه‌ها، سالن‌های آرایشی، مزون‌ها باشگاه‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیره.

قیمت شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل رنگی که توسط صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه قابلیت مقاومت ۱۱ برابری در برابر حرارت رو داره این شیشه به دلیل لمینت کاری دو شیشه سکوریت به یکدیگر متصل شده اس. که دلیل افزایش ظرفیت پذیری یا همون نشکن بودن شیشه های لاکوبل شده اس.یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که این محصول داره اینه که قابلیت سوراخکاری و جاسازی داره برای مثال جستجوی کلید پریز و غیره امکان پذیر هست.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

انواع ضخامت شیشه رنگی لاکوبل

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

ضخامت ۴ میل

این محصول نسبت به ابعادی که داره بسیار کاربردی و وجود اون در زندگی روزمره ما به مرور زمان به امری ضروری تبدیل شده اس.در تمامی‌نقاط ایران و یا حتی کشورهای دیگر بیشترین استفاده از این محصول رو برای درب کابینت،درب کمد دیواری و رومیزی دارن.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت


ضخامت 5 الی 6 میل

اگر شما دنبال ایجاد یک محیطی زیبا برای خود هستین شیشه های رنگی با ضخامت ۵ الی ۶ میل بهترین گزینه برای شماست. برای مثال دیواره بین کابینت که برای دیوارپوش دکوراتیو و یا حتی تخته های وایت برد که مورد استفاده قرار می گیرده این دو محصول با ضخامت ۵ الی ۶ میل ساخته شده اس که اگر دقت کرده باشین یکی از بیشترین محصول استفاده شده در عرصه دکوراسیون داخلی در تمامی محیط‌های مورد نظر هست صنایع فرکو تمامی محصولات مورد نظر رو در تمامی ضخامت و ابعادها تولید و در تمامی نقاط ایران برای شما طی ۴۸ ارسال می‌کنه.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

ضخامت ۸ الی ۱۲میل

یکی از مقاوم‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات تولید شده در صنایع فرکو شیشه های رنگی با ضخامت ۸ الی ۱۲ میل هست این محصول تولید شده می‌تونه در صفحه کابینت رومیزی و یا حتی نمای یک ساختمان مورد استفاده قرار بگیره.

شیشه رنگی برای پنجره


ضخامت 16 و 20 میل

همیشه زمانی که یک محصول از کیفیت بالایی برخوردار باشه قیمت اون نیز در برابر یک محصول که کیفیت پایین و یا حتی معمولی داره بسیار متفاوت هست. این روند در شیشه رنگی لاکوبل قیمت بسیار تاثیر گذار هست. برای مثال قیمت شیشه رنگی که از ضخامت بسیار بالایی تولید شده باشه بسیار متفاوت با شیشه ای هست که ساده تولید شده اس.

شیشه رنگی

زیرا صنایع فرکو برای ساخته شیشه های لاکوبل رنگی که از ضخامت بالایی برخوردارن و از تعداد تکنولوژی بیشتری بهره گرفته تا بتونه ضخامت و مقاومت این محصول رو در برابر شیشه های ساده بالا ببره .یعنی به طور کلی می توان گفت هرچه تعداد لایه شیشه بیشتر باشه ضخامت و مقاومت شیشه پیش خواهد بود یکی از بیش ترین و کاربردی ترین مواردی که می توان به این محصول اشاره کرد استفاده از اون در صفحه بار شیشه‌ای اپن آشپزخانه ، رومیزی های بزرگ ، صفحه کابینت ، حتی میزهای کنفرانس و یا میز های دکوری هست.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

بهترین صنایع تولید شیشه کدومه؟بهترین گزینه برای اعتماد کیفیت محصولات کدوم صنایع هست؟

در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارن از این مشکل وبه وجود اومده نهایت سواستفاده رو ببرن، شما خیلی راحت می‌تونین سایت‌های نا معتبر و صف کلاهبردارن رو از تمامی صنایع ها جدا کنین. اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری برای تولید سفارشات شما ندارن پس سعی بر این دارن ک تجمعی رو ایجاد نکنن. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان رو به شما می‌ده که شما بتونین از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایین.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو