Home
قیمت شیشه بوفه-

قیمت شیشه بوفه

وجود ویترین و بوفه در منزل یا محیط‌های تجاری برای افزایش جلب توجه عناصر اهمیت ویژه‌ای دارد به طوری که در مشاغلی چون جواهر‌فروشی ، بوتیک پوشاک ، بلور‌فروشی‌ها و … برخورداری از ویترین شیشه‌ای از الزامات رونق اقتصادی تلقی می‌شود . با توجه به اهمیت نوع و جنس شیشه به کار رفته در بوفه ، جهت کمک به شما مشتریان عزیز ، همچنین برای برآورد موفق قیمت شیشه بوفه . با معرفی محصولات مجموعه فرکو که از برترین تولیدکنندگان فرآورده‌های شیشه‌ای در ایران است . در ادامه این مطلب اطلاعاتی مربوط به شیشه بوفه و عوامل موثر بر قیمت گذاری آن در اختیارتان قرار می‌دهیم.

قیمت شیشه بوفه
بوفه شیشه‌ای خم با طرح استوانه
بوفه خم شیشه‌ای دودی

شیشه بوفه چیست

شیشه در ساختار بوفه نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند چرا که متریال اصلی تشکیل دهنده آن است . از آن‌جائیکه کاربرد بوفه نمایش وسایل زینتی است و این مهم جز با کمک گرفتن از شیشه که با خاصیت شفافیت خود باعث دیده شدن اشیاء از سوی دیگر می‌گردد ، میسر نیست . شیشه ممکن است تنها عنصر تشکیل دهنده بوفه باشد ،که در آن صورت شما شاهد بوفه‌‌ایی تمام‌ شیشه با نمایی منحصر‌به‌فرد خواهید بود . و یا ممکن است شیشه در کنار دیگر عناصری چون چوب و استیل و … یک بوفه ترکیبی بسیار زیبا را تشکیل بدهد .

قیمت شیشه بوفه
بوفه با شیشه خم شفاف

کاربرد بوفه :

شایع‌ترین کاربرد بوفه در خانه و سایر اماکن ، نمایش المان‌های نسبتا کوچک دکوراتیو و زینتی می‌باشد . وجود بوفه به شما برای جمع آوری کلکسیون وسایل مورد علاقه خود در یک قسمت از خانه کمک می‌کند .

بوفه خمیده شفاف مدرن

از بوفه‌ها در فروشگاه‌ها و مراکز خرید: پوشاک ، لوازم خانه ، جواهر و … نیز تحت عنوان شناخته شده‌تر “ویترین” استفاده می‌شود .

در موزه‌ها نیز برای نمایش آثار باستانی ، هنری و اشیاء گران‌بها ویترین شیشه‌ای با شیشه سکوریت ضد گلوله مورد استفاده قرار می‌گیرد .

قیمت شیشه بوفه
بوفه شفاف با شیشه قوس دار

قیمت شیشه بوفه به چه عواملی بستگی دارد؟

نوع شیشه

جنس شیشه

ضخامت شیشه

شکل ظاهری شیشه

میزان شفافیت شیشه

ابعاد شیشه

بوفه زیبا با شیشه منحنی

انواع جنس و قیمت :

شیشه معمولی

شیشه سکوریت

شیشه نیمه سکوریت

شیشه لمینت

قیمت شیشه بوفه
بوفه قوس دار شیشه‌ای

شیشه معمولی :

شیشه ساده یا فلوت شیشه‌ای شفاف و عاری از هرگونه موج و برآمدگی یا فرورفتگی است که از شفافیت نسبتا خوبی برخوردار است . در کنار شیشه فلوت ، شیشه کلیر ، سوپر کلیر و شیشه کریستال نیز در بازار موجود هستند که از میزان شفافیت متفاوتی برخوردار هستند ، به این معنا که شیشه فلوت در مقایسه با شیشه کریستال از شفافیت کمتری برخوردار است .و نتیجتا شیشه بوفه با جنس کریستال گران‌تر از دیگر شیشه‌های ذکر شده در این بخش محسوب می‌شود .

بوفه با شیشه شفاف

شیشه نیمه سکوریت :

برای افزایش دوام و مقاومت شیشه فلوت آن را در دمای خیلی بالا قرار داده و سپس سرد می‌کنند ، به عبارتی برهم ریختن نظم سلولی داخل شیشه بر اثر حرارت دیدن و سرد شدن مجدد ، باعث افزایش استحکام شیشه در برابر عواملی چون ضربه و حرارت می‌گردد . با وجود مزیت مقاومت بالاتر شیشه نیمه سکوریت نسبت به شیشه فلوت می‌توان نتیجه گرفت که قیمت شیشه بوفه از جنس نیمه سکوریت بالاتر از شیشه ی بوفه فلوت خواهد بود .

قیمت شیشه بوفه
شیشه نیمه سکوریت در بوفه

شیشه ی سکوریت :

فرآیند ساخت شیشه سکوریت مانند پروسه تولید شیشه نیمه سکوریت صورت می‌پذیرد . با این تفاوت عمده که سرد شدن شیشه در فرآیند سکوریت شدن با سرعت خیلی بالاتری انجام می‌شود و همین مسئله باعث می شود مقاومت شیشه سکوریت در مقایسه با شیشه نیمه سکوریت بیشتر و طبعا قیمت آن نیز گران‌تر باشد .

شیشه سکوریت در بوفه منحنی

شیشه لمینت :

شیشه‌ای چند جداره که از قرار گیری چند لایه شیشه روی هم و لایه‌ای چسبی بین آن به وجود می‌آید را شیشه لمینت می‌گویند . وجود فشار و حرارت حین مراحل ساخت شیشه لمینت باعث می‌شود استحکام این شیشه تا چندین برابر نسبت به شیشه معمولی بیش‌تر باشد. و با تکیه بر همین ویژگی می‌توان ادعا کرد قیمت شیشه بوفه لمینت در صدر جدول و جزو شیشه‌های گران قیمت قرار می‌گیرد .

قیمت شیشه بوفه
شیشه لمینت خمیده در بوفه

انواع شیشه بوفه بر حسب نوع شیشه :

شیشه خم

شیشه تخت

شیشه دودی منحنی طرح‌دار بوفه

شیشه خم

استفاده از شیشه خم در بوفه ، گیرایی و جذابیت آن را دو چندان می‌کند ، وجود انحنا و قوس در شیشه می‌تواند در ذهن شما یادآور دریای مواج ، پیچ و تاب نسیم خنک بهاری میان شاخه‌های درختان و … باشد و به همین ترتیب موجب لطافت بخشیدن به دکوراسیون و ایجاد انرژی مثبت در محیط می‌گردد . شیشه را در مرحله‌ای از ساخت که هنوز گرم است خم می‌کنند ، این شیشه اغلب از مقاومت بالایی برخوردار است .

قیمت شیشه بوفه
شیشه قوس‌دار بوفه

شیشه تخت

بوفه با شیشه‌ تخت نیز طرفداران خاص خود را دارد ، به طور مثال اگر استفاده بهینه از فضا برای شما اهمیت دارد ، این نوع بوفه مناسب شماست . چرا که امکان قرار دادن آن در گوشه محیط وجود دارد . شیشه‌تخت در مقایسه با شیشه‌منحنی ، به دلیل عدم انعطاف و ساده‌تر بودن پروسه ساخت ، از قیمت ارزان‌تری برخوردار است .

بوفه با شیشه تخت

آشنایی با تولیدات منحصربه‌‌ فرد شرکت فرکو

شرکت فرکو تولیدکننده بهترین صنایع شیشه و آینه در ایران می‌باشد که برترین محصولات شیشه‌ای و انواع آینه را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به بازار عرضه می‌کند .

قیمت شیشه بوفه
شیشه منحنی بوفه

این شرکت آماده همکاری با معماران و مهندسین ، در ساخت انواع پروژه‌های ساختمانی در زمینه انواع دیوارهای شیشه‌ای ، دیوارپوش‌ها ، کفپوش‌های شیشه‌ای، میزشیشه‌ای ، شیشه خم دوجداره ، انواع وان‌های شیشه‌ای ، شیشه منحنی ساختمانی و شیشه‌های دکوراتیو در خدمت شما خریداران محترم می‌باشد.

شیشه استوانه‌ای بوفه


بخش فروشگاهی سایت فرکو به شما کمک می‌کند تا با مراجعه به آن بتوانید از مزایای خرید اینترنتی بهره‌مند شوید همچنین انواع شیشه خم و شیشه تخت بوفه با کیفیت بالا را مشاهده و مقایسه کرده و در نهایت خریدی مطمئن با قیمت مناسب را تجربه کنید .

قیمت شیشه بوفه
شیشه خمیده دودی در بوفه

چگونه از فرکو خرید کنیم

از طریق مشاهده محصولات فوق‌العاده فرکو در پیج اینستاگرام و خرید آنلاین

از طریق تماس تلفنی با شماره :02188068352 و دریافت مشاوره و ثبت سفارش غیر‌حضوری

مراجعه به آدرس:تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶

بوفه از شیشه مات یا رنگی نیز تولید می‌شود ؟

بله در شرکت فرکو زیبا‌ترین شیشه‌های بوفه در طرح‌های متنوع تولید می‌شود . برای اطلاع از انواع آن به مقاله مراجعه کنید .
قیمت شیشه بوفه _

بوفه تمام شیشه‌‌ای از شیشه تخت یا منحنی نیز موجود است ؟

بله انواع بوفه تمام شیشه با طراحی مدرن و… در فرکو تولید می شود .
قیمت شیشه بوفه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو