Home
ددرب آلومینیوم

درب آلومینیومی ساده

درب آلومینیومی ساده نوعی از آلیاژ هس که اکثرا همگی با اون آشنایی داریم. نوع ساده و قدیمی‌تر اون رو در درب‌های سرویس‌های بهداشتی معمولا زیاد مشاهده کردیم. اما اکنون این درب‌های آلومینیومی در سبک‌های بروز و مدرن‌تری تولید و عرضه میشن که استفاده او کاربرد اونا هم به دلیل کیفیت و زیبایی کار خیلی گسترده‌تر شده.

لازمه اشاره کنم که این کار در رنگبندی متنوعی هم موجوده که به بسته به رنگ دکوراسیون مورد نظر می‌تونین رنگ دلخواهتون رو انتخاب کنین.

درب دوجداره
درب آلومینیومی ساده
ورق های درب آلومینیومی

در و پنجره در محیط خونه از اهمیت بسیاری برخورداره. در حالیکه درها و پنجره چوبی جزء درهای محبوب به شمار میان اما، مستعد ساییدگی و پارگی منظم هستن. اینجاست که طراحی درب آلومینیومی ساده تفاوت رو ایجاد می‌کنه! ارزون‌تر از پلاستیک و محکم‌تر از چوب هستند. این درها ارزش هر هزینه‌ای رو دارن. و بیش از چند دهه دوام میارن! علاوه بر دوام و مقرون به صرفه بودن، این درب‌ها مزایای زیادی هم دارن. اون‌ها رو می‌تونیم مطابق با نیازهای مشتری برای ایجاد درهای شیک و در عین حال کاربردی طراحی کرد و ساخت.

درب آلومینیومی ساده چیست

آلومینیوم یه ماده نقره‌ایه که سبک وزن و مقاوم در برابر خوردگیه. این فلز برای ساخت درب آلومینیومی ساده برای املاک تجاری و مسکونی استفاده میشه. درب‌های آلومینیومی رو میشه به‌راحتی با شیشه ترکیب کرد. و در شکل‌ها و اندازه‌های ساخت. درها همچنین دارای پوشش پودری مخصوص برای جلوگیری از خط و خش، محو شدن و بریدگی روکش‌ها هستن.

درب آلومینیومی سفید

انواع درب‌های آلومینیومی

  • درب آلومینیومی ساده از نوع درب‌های لولایی آلومینیومی: این درب‌ها با یه لولایی متصل به در عرضه میشن که به سمت داخل یا خارج باز میشه.
  • درب‌های کشویی آلومینیومی: درب‌های کم تعمیر و با نگهداری آسون هستن که کار با اون‌ها آسونه. اون‌ها هم برای داخل خونه و هم برای بیرون از خونه ایده‌آل هستن.
  • درب‌های کشویی و بالابر آلومینیومی: اگه فضای شلوغی دارین، آسانسور و کشویی ایده‌آل هستن. اون‌ها رو میشه بدون از بین بردن مقدار زیادی از اتاق شما ساخت و تهیه کرد.
در آلومینیومییی-
درب آلومینیومی مدرن

شاید بگید که درب‌های آلومینیومی همیشه ساده و خسته کننده هستن! اما دیگه نه! در پایین این مطلب عکس با طراحی مدرنه که ترکیبی از سبک و عملکرد رو داره. و طراحی زیبا به رنگ خاکستری ظاهری خیره کننده رو به نمایش میذاره و اون رو برای همه نوع امکانات ایده‌آل میکنه. حتی با یه دستگیره میشه این درب رو بسیار شیک‌تر کرد. که چسبندگی و کیفیت بهتری رو ارائه میده. و به زیبایی دکوراسیون داخلی و خارجی شما اضافه میکنه!

اگر می‌خواین یه منظره بی‌نظیر به باغ یا محیط اطراف خودتونو داشته باشین، یه درب فرانسوی دوبل باز آلومینیومی مناسبه! درب دوبل یه درب پاسیو عالی را از نظر سبک، امنیت و قابلیت استفاده ایجاد می‌کنه. این یک درب لولایی بیرونی است که باعث صرفه جویی در فضای داخلی شما می‌شود. حتی می‌توانید این درب ها را بر اساس اندازه سفارشی کنید.

درب آلومینیومی ساده
درب آلومینیومی ساده سرتاسری

مزایای این نوع درب‌ها

طراحی‌های این نوع درب‌ها علاوه بر هزینه و ویژگی‌های سبک وزن، مزایای زیادی برای خانه شما دارد. در اینجا مهمترین دلایلی که چرا این درها برای مواد چوبی یا پلاستیکی ترجیح داده می‌شوند آورده شده:

  • پایداری بالا: درهای آلومینیومی می‌توانند در برابر شرایط آب و هوایی شدید مقاومت کنند. این درب‌ها برخلاف درب های چوبی با رطوبت متورم نمی‌شوند و به راحتی حرکت می‌کنند.
  • بهره وری انرژی: استفاده از دربهای آلومینیومی لعابدار می‌تواند قبض برق شما را تا درصد زیادی کاهش دهد. آنها همچنین عایق حرارتی را به خانه شما ارائه می‌دهند.
درب آلومینیومی ساده
درب آلومینیومی ساده دستشویی

چگونه بهترین درب آلومینیومی را برای خانه خود بخریم

برای اینکه کار رو برای شما آسون کنیم، راهنمای خرید تخصصی را با نکات مهمی که قبل از سرمایه گذاری در این نوع درب ها باید رعایت کنید، قرار داده‌ایم:

اولین و مهمترین جنبه ای که باید در نظر گرفت کیفیت است. همه این دربها مناسب خانه شما نیستند. شما باید سوالاتی در مورد سختی، درجه فلز، جوش پذیری و سطوح خوردگی بپرسید. حتماً درها را از نظر فرورفتگی و توخالی بررسی کنید تا مطمئن شوید که به هیچ چیز ارزانی رضایت ندارید.

در آلومینیومی ورودی

برای تناسب مناسب، درب خود را به درستی اندازه گیری کنید. همچنین در مورد مشخصات این درب‌ها با یک متخصص مشورت کنید تا مناسب بودن آن برای یک نقطه خاص در خانه خود را با یکدیگر تعیین و حل و فصل کنید. بهترین متخصص را از کمپانی فرکو بخواهید کافیست تنها با شماره ی 02188068352 تماس بگیرید.

خرید در آلومینیومی

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه درب‌های آلومینیومی و یا سفارش با مشاوران ما ، تماس بگیرید . برای سهولت در تماس می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید .

درب آلومینیومی فرکو 21

آدرس صنایع آلومینیومی فرکو: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

 کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت‌ترین درب‌های آلومینیومی و خدمات پس از فروش می‌باشد . تلفن تماس : 09391247191کولیوند  

شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایید و در مسابقات جذاب ما شرکت کنید .

علاوه بر خرید اینترنتی می‌توانید به صورت حضوری از نمونه کارها دیدن کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

درب آلومینیومی فرکو 22
درب آلومینیومی چطور آلیاژی داره ؟

آلومینیوم یک ماده نقره‌ای اس که ….

چگونه بهترین درب آلومینیومی رو برای خونه خود بخریم

اولین و مهمترین جنبه‌ای که باید در نظر گرفت …

مزایای این نوع درب‌ها چیه که اونو برتری داده ؟

طراحی‌های درب آلومینیومی علاوه بر هزینه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو