Home
شیشه رومیزی 12میل

شیشه رومیزی 12میل

شیشه رومیزی 12میل ازپرکاربردترین ، ضخامت‌های شیشه‌رومیزیه که‌برای میزهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیره. این مقدار از ضخامت شیشه از نظر مقاومت و زیبایی برای اکثر انواع میز مناسبه. شیشه رومیزی در ضخامت‌های متنوعی موجوده و از 6 میل تا 20 میل تولید می‌شه.

ضخامت مناسب برای شیشه رومیزی یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها در انتخاب و خرید شیشه رومیزیه. همونطور که‌می‌دونی کاربرد اصلی این محصول نگهداری و حفظ سطح میز از آسیب‌های احتمالیه. بنابراین مقاومت خود شیشه امری ضروری در داشتن عملکردی مناسبه.

شیشه‌رومیزی یکی از جذابیت‌های دکوراسیون نیز محسوب می‌شه و عاملی مؤثر در افزایش زیبایی محیطه.

شیشه‌های رنگی بسیار زیبا در رنگ‌های متنوع رو دیدی؟ از شیشه‌های خیلییییی شفاف و کریستالی خبر داری ؟ می‌دونی شیشه‌رومیزی طراحی شده هم وجود داره؟ از شیشه نشکن چی اطلاع داری؟ شیشه رومیزی به‌همون نسبت که‌پر استفاده و بسیار کاربردیه ، مختلف و بسیار متنوعه.

اگه‌دوست داری با انواعش آشنا بشی تو این مقاله برات توضیح دادم.

واما سود شما از این خرید!

فروش حضوری! سفارش آنلاین! مشاوره تخصصی رایگان! تحویل 48 ساعته! قیمت تولیدی! ارسال به‌درب منزل 🙂

و

ضمانت یک ساله :O

یک محصول عالی با کیفیتی موندگار! طراحی خاص و سفارشی!

برای یک خرید مطمئن دیگه‌چی نیاز داری 😉

شیشه رومیزی 12میل
شیشه رومیزی 12میل

در این مقاله به‌بررسی شیشه ۱۲ میل می‌پردازم و کاربردهای این نوع شیشه‌رو به‌صورت کامل شرح می‌دم. به‌طور کلی ضخامت شیشه باید با توجه به‌ابعاد شیشه و جایی که‌شیشه استفاده خواهد شد تعیین می‌شه. به‌عنوان مثال برای میز ناهارخوری با ابعاد ۱ * ۲ متر که‌فقط از پایه تشکیل شده ، باید از شیشه ۱۲ میل کریستال یا ساده استفاده کنی. یکی از پرکاربردترین شیشه‌های موجود در صنعت شیشه و آینه از نظر ضخامت شیشه رومیزی 12میله. در گذشته صنعت شیشه و آینه از نظر ضخامت ، تنوع خاصی نداشت و فقط شیشه‌هایی با ضخامت ۴میل قابل ارائه به‌مشتریان بود. شیشه رومیزی 12 میل از محصولات کاربردیه‌که در مدل‌های مختلف تولید می‌شه. مانند: مشجر ، رنگی ،لاکوبل ،ساده فلوت و کریستال و انواع دیگر که‌در ادامه مطلب معرفی خواهم کرد.

اگر به‌انواع شیشه رومیزی علاقه‌مندی جهت اطلاع از مدل‌ها و قیمت شیشه رومیزی ، کلیک کن.

شیشه رومیزی 12میل یکی از محصولات پر کاربرد در صنعت شیشه و آینه محسوب میشه. شیشه ماده ای هست که تقریبا  از تمام عناصر جدول مندلیوف بدست میاد ولی سه عنصر اصلی مواد تشکیل دهنده شیشه هستن.

شیشه ۱۲ میل کریستال

امروزه شیشه در هر ضخامتی تولید می‌شه. در صورتی که‌تا چند سال پیش فقط شیشه‌های ۴ میل و ۱۰ میل وجود داشت. با تولید شیشه‌های ۲ میل تا ۲۰ میل به‌ویژه شیشه رومیزی 12میل کریستال کار برای مهندسان ساختمانی و طراحان دکوراسیون داخلی بسیار راحت‌تر شد. پس از تولید شیشه ۱۰ میل و شیشه ۱۵ میل ، بدلیل اختلاف بسیار زیادی که‌از نظر ضخامت باهم داشتن ، شیشه ۱۲ میل کریستال و فلوت به‌عنوان یک شیشه با ضخامت متوسط تولید شد.

انواع شیشه رومیزی12میل

در این مقاله قصد دارم شمارو با یکی از پرکاربردترین شیشه‌های موجود در صنعت شیشه و آینه از نظر ضخامت ، آشنا کنم. خرید شیشه 12 میل از تولیدی کارخانجات ایران ،بسیار به‌صرفه هستش. هم به‌دلیل محصول ایرانی و حمایت از کالای ایرانی و هم کیفیت محصول.

ضخامت شیشه رومیزی12میل

بنابراین تعیین ضخامت شیشه یک اصل بسیار مهم در اجرای هر پروژه‌ایه‌ که‌حتما باید توسط یک کارشناس شیشه انجام بشه. به‌کرات دیده شده که‌مشتریان از اینکه شیشه رومیزی اون‌ها خیلی زود شکسته شده و یا آکواریوم اون‌ها در کوتاه مدت ترک برداشته ابراز ناراحتی کردن.

در رابطه با ساخت آکواریوم‌های خونگی هم باید در نظر داشته‌ باشی که‌با طول ۱ متر ، عرض نیم متر و ارتفاع نیم متر هم باید از شیشه ۱۲ میل کریستال یا ساده استفاده کرد. اما اگر ابعاد آکواریوم مورد نظر با طول ۸۰ سانتی‌متر ، عرض ۴۰ سانتی‌متر و ارتفاع 40 سانتی‌متر بود می‌شه از شیشه ۱۰ میل هم استفاده کرد.

زیباترین‌های میز شیشه‌ای تلویزیون رو این‌جا خواهی دید.کلیک کن.

شیشه رومیزی 12میل

شیشه‌های ۱۲ میل از نظر شفافیت به‌سه دسته :شیشه ۱۲ میل کریستال ، شیشه ۱۲ میل کلیر و شیشه ۱۲ میل فلوت تقیسم بندی می‌شن. که‌با استفاده از هر کدوم می‌شه شیشه‌های دکوراتیوی مانند شیشه خم ، شیشه لمینت ، دوجداره و … رو تولید کرد.

تولیدات این مجموعه در انواع شیشه خم آکواریوم نیز موجوده ، برای مشاهده مدرن ترین مدل‌های اون کلیک کن.

تفاوت شیشه ۱۲ میل کریستال ، فلوت و کلیر

شیشه‌های فلوت به‌دلیل ترکیبات ساختاریشون در واقع سبز رنگ دیده می‌شن ، که‌هر چه ضخامت شیشه بیش‌تر باشه ، میزان سبزی شیشه هم بیش‌تره. به‌همین دلیل افرادی که‌شیشه ۱۰ میل به‌بالا مانند شیشه ۱۲ میل فلوت رو خریداری می‌کنن ، از سبز رنگ بودن شیشه گلایه دارن ، این نوع شیشه‌هارو بیش‌تر در مکان‌هایی که‌طراحی دکوراسیون و تزیین فضای داخلی مطرح نیست و به‌کیفیت چندانی نیاز ندارن استفاده می‌کنن.

شیشه ۱۲ میل کریستال بر خلاف شیشه‌های فلوت به‌دلیل وجود ذرات کریستالی در ساختار شیشه دارای شفافیت بسیار بالایی هستن و حتی اگه‌شیشه‌رو از لبه اون مشاهده کنی ، بی‌رنگ و یا مایل به‌رنگ آبی فیروزه‌ای هستش.

شفافیت شیشه ۱۲ میل کریستال به‌شکلیه‌که کاملا قابل تشخیصه ، اما یک راه فنی هم وجود دارد که‌می‌شه شیشه ۱۲ میل کریستال را از شیشه ۱۲ میل کلیر تشخیص داد و اون هم رنگ لبه این شیشه هستش.

انواع شیشه رومیزی ۱۲میل کریستال

در کشور ما سه نوع از شیشه ۱۲ میل کریستال وجود داره. که‌بهترین اون شیشه کریستال بلژیکه. همونطور که‌اطلاع داری کشور بلژیک در صنعت شیشه بسیار قدرتمنده. نوع دوم شیشه ۱۲ کریستال چینیه که‌در چند سال گذشته از نظر کیفیت با سرعت بسیار زیادی در حال نزدیک شدن به‌کشور بلژیک هستش. و در نهایت هم شیشه‌ کریستالی ایرانیه.

هنوز از نظر کیفیت و شفافیت شیشه رومیزی 12میل کریستال ایرانی مشابه شیشه‌های ۱۲ میل کریستال بلژیکی و چینی نیست. اما با تلاش‌های بی وقفه پژوهشگران در صنعت شیشه هر روز شاهد رشد و افرایش کیفیت شیشه‌های کریستالی هستیم.

علاوه بر شیشه ۱۲ میل کریستال ، شیشه‌های ۱۰ میل کریستال ، ۱۵ میل کریستال و ۲۰ میل کریستال را نیز به‌صورت جام و قواره عرضه می‌شه.

سه عنصر اصلی که مواد تشکیل دهنده شیشه عبارتند از

  • سیلیس
  • سنگ آهک
  • کربنات دو سو

عناصر مورد تایید سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در تولید شیشه عبارتنداز

  • سیلیس
  • دی اکسیدبور
  • پنتا اکسید فسفر

صنایع شیشه و آینه فرکو به عنوان اولین نمایندگی رسمی شیشه 12میل ، این نوع شیشه ها رو در رنگ های شفاف ، دودی ، برنز ، مسی به صورت جام و قوراه به سراسر ایران عرضه میکنه . لازم به ذکر هست که مقاومت شیشه 12 میل نسبت به شیشه ۶ میل بسیار بیشتر هست. به همین دلیل برای تولید شیشه های رومیزی از شیشه رومیزی 12میل استفاده میشه .

شَیشه 12 میل نیز مانند سایر شیشه های تولید شده در صنعت شیشه دارای کیفیت و شفافیت مختلفی هست . به طوری که شیشه های درجه ۳ دارای خال جوش و موج بوده شیشه درجه ۲ دارای خال جوش هست. اما شیشه درجه یک بدون خال جوش و موج با شفافیت بسیار مطلوبی تولید میشه.

واحد اندازه گیری ضخامت شیشه

ضخامت شیشه ها در صنعت شیشه و آینه با واحد اندازه گیری میلی متر سر و کار داره .و همه کسانی که در این صنعت گسترده فعالیت دارن ضخامت شیشه ها رو با میلی متر اندازه گیری می‌کنن. اینکه چرا واحد میلی متر برای اندازه گیری ضخامت شیشه انتخاب شده ، دلیل ساده ای داره و آن هم ضخامت شیشه های ارائه شده در این صنعت هست. به این معنی که شیشه های ارائه شده  در صنعت شیشه و آینه با واحد اندازه گیری میلی متر تطابق داره . تمامی شیشه های موجود در صنعت شیشه و آینه رو می توان با واحد اندازه گیری میلی متر ارائه کرد. به عبارت دیگر واحد استاندارد بین المللی اندازه گیری ضخامت شیشه میلی متر هست .

شیشه رومیزی 12میل مورد استفاده در دنیای امروزه

یکی از محصولات پر کاربرد در دنیای امروزی ،شیشه های 12 میل هست.این شیشه در زمان گذشته از تنوع زیادی برخوردار نبوده .اما با گذشت زمان و پیشرفت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو در علم تکنولوژی تونستن تنوع بسیار و گوناگونی رو تولید کنن. یکی‌از مهم ترین ویژگی های این آینه تنوع در ضخامت اونه.زیرا در زمان گذشته تنها با ۴ میل می‌تونستن ضخامت شیشه رو تولید کنن.یکی‌از تاثیر گذارترین دلایل بر قیمت شیشه 12 میل اندازه و ابعاد اونه.پس از ابعاد شیشه، رنگ،ابزار اطراف شیشه و انواع دیگر در نظر و تاثیر گذار خواهد بود. قیمت شیشه رومیزی 12میل بستگی به ابعاد شیشه ، ابزار دور شیشه ، رنگ شیشه و نوع آن خواهد داشت که در این بین نوع شیشه به عبارتی طرح شیشه از نظر ساختاری در تعیین قیمت آن بیشترین تاثیر رو داره.

انواع شیشه 12 میل صنایع شیشه و آینه فرکو

موارد استفاده شیشه رومیزی12 میل

اینکه شیشه با چه ضخامتی رو باید استفاده کنیم یکی از دغدغه های مهم در هنگام سفارش شیشه مصرف‌کنندگان هست در پاسخ باید گفت. ضخامت شیشه کاملا بستگی به ابعاد شیشه و همچنین نوع استفاده از شیشه داره. به طور مثال برای شیشه میز ناهارخوری ۸ نفره یا ده نفره باید از شیشه با ضخامت ۱۰ میل استفاده بشه. اما برای شیشه دوجداره با ابعاد ۵۰ * ۱۰۰ شیشه ۶ میل مناسب خواهد بود .

شیشه رومیزی 12میل با شیشه ۱۰ میل تنها ۲ میل اختلاف داره .اما میزان فشاری که تحمل کرده حدود ۲ برابر شیشه 15 میل هست .و به همین دلیل هست که برای شیشه رومیزی که فقط پایه زیر شیشه قرار می گیره. بهتر هست که از شیشه ۱۲ میل ۱۵ میل و ۲۰ میل استفاده بشه.

میز شیشه ای خم یکی از زیباترین محصولات فرکوست. برای مشاهده جدید ترین مدل های این محصول لینک رو لمس کن .

شیشه  12میل

انواع مدل های شیک و بروز میز شیشه ای پذیرایی رو در فرکو سفارش بدین.برای دریافت اطلاعات و مشاهده تصاویر لینک رو لمس کن.

وزن شیشه رومیزی۱۲ میل

وزن شیشه ۱۲ میل نسبت به شیشه های ۱۰ میل بیشتر هست اما در مقایسه با شیشه های ۱۵ میل و ۲۰ میل بسیار سبکتر هست. به همین دلیل هم در اغلب پروژه‌هایی که نیاز به شیشه ای با مقاومت بالا و وزن مناسبه استفاده میشه .

شیشه در ضخامت و انواع مختلف که هر کدوم در مکانهای مختص به خود کارایی داره. در بین مواد مصرفی و وسایل مورد نیاز در هر بخشی محصول شیشه هست بسیار پر کاربرد بوده و کارایی خود رو داره.

بازار جهانی و جو حاکم بر بازار ایران این محصول رو از لحاظ قیمت بسیار بی ثبات کرده . برای خرید شیشه 12 میل باید اطلاعاتی کسب کنین که از طرفی محصول با کیفیت و خوبی خریداری کنین. و از طرفی دیگر از نظر قیمت با خیالی آسوده خرید خود رو انجام بدین.

خریداران و صادرکنندگان محترم می‌تونن برای دست یابی به یک محصول با کیفیت شروع به خرید شیشه 12 میل به صنایع شیشه و آینه فرکو مراجعه کنن. زیرا تولید محصولات این کارخانه به دلیل کیفیت بالا در حوزه صادرات به کشورهای اروپایی بسیار درخشیده هست.

قابلیت‌های شیشه رومیزی 12میل


همانگونه که در مطالب بالا گفته شد. در زمان گذشته ضخامت شیشه های تولید شده ۴ میل بود.اما ضخامت شیشه های جدید به 12میل تبدیل شده هست.پس یکی از قابلیت و مزیت های مهم این شیشه مقاومت آن نسبت به سایر شیشه ها در برابر ضربه هست.برای میز‌های ناهار خوری و یا حتی اداری از شیشه رومیزی 12میل استفاده میشه. زیرا از مقاومت و ضخامت بالایی برخوردارن.و در برابر هرگونه ضربه ای از بین نخواهند رفت. به طور کلی می توان گفت این شیشه‌ها از طول عمر بسیار بالایی برخوردارن.این شیشه 12 میل شفافیت منحصر به فردیداره.زمانی که شما از شیشه های درجه دو و یا حتی سه استفاده می‌کنین متوجه وجود خال بر روی اونا خواهید شد.

شیشه رومیزی 12میل در چه مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیره

ساخت شیشه 12 میل در تولیدی فرکو

کارشناسان تولیدی فرکو با اندازه گیری دقیق همچنین،متراژ،ضمانت،نصب شما را راهنمایی می کنن.و هزینه رو به صورت دقیق به شما عزیزان به اطلاع می‌رسونن.برای مشاوره رایگان با شماره تلفن 02188068352تماس بگیر.شیشه‌ها انواع مختلفی دارن.که یکی از پرطرفدارترین آن شیشه رومیزی 12میل هست .این شیشه با استحکام بالا،قیمت مناسب،امکان شکست کمتر،مقاومت در برابر گرما و سرماو…برای شما بسیار مناسبه.

ابزارهای قابل استفاده در شیشه12 میل

  • لول مات
  • لول براق
  • دیاموند
  • لول تخت
  • تخت براق
  • تراش ساده
  • تراش دو پله
  • تراش سه پله
  • تراش انگشتی

برای مشاهده تصاویر مربوط به انواع شیشه میز ناهار خوری ، می‌تونی لینک رو لمس کنی .

شیشه رومیزی 8میل
شیشه رومیزی 8میل

کارخانه شیشه خم فرکو تولید کننده بروز ترین و زیبا ترین انواع شیشه های خم و منحنی هست . جهت کسب اطلاع و مشاهده تصاویر لینک رو لمس کن .

توجه داشته باش که به دلیل اینکه شیشه 12 میل از نظر ظاهری بسیار شبیه شیشه های ۱۰ میل به نظر می رسن . برخی افراد سودجو شیشه 12 میل رو به جای شیشه های 15 میل به مشتریان خود می‌فروشن. براحتی می‌تونین به وسیله یک متر ساده ضخامت شیشه رو به طور دقیق تخمین بزنین . اگر دقت کرده باشین دور شیشه‌ها پس از برش طی اقداماتی تراشیده میشن. تا علاوه بر جلوگیری از آسیب‌های فیزیکی، جلوه بیشتری نیز داشته باشن که، بسته به ابزار مصرفی برای این کار قیمت شیشه میزها افزایش یا کاهش پیدا می‌کنه. این ابزارها عبارتند از موارد بالا که به آن اشاره شد.

کاربرد های شیشه 12 میل در صنایع شیشه فرکو

  •  شیشه سکوریت شیشه های رومیزی
  • شیشه های لمینت
  • محیط هایی که  از شیشه به عنوان پارتیشن استفاده کردن
  • محیط هایی که خطر شکستن شیشه وجو دارد و معمولا پر تردد هستن
  •  دیوارپوش شیشه ای
  • شیشه دوجداره
  •  شیشه دیوارپوش
  • ساخت آکواریوم خانگی
  • میز شیشه ای

شیشه 12 میل دودی و برنز

در بررسی های انجام شده در صنایع شیشه و آینه فرکو شیشه رومیزی 12میل دودی در بین شیشه های 12 میل بیشترین تقاضا رو به خود اختصاص داده که ، اغلب هم به عنوان شیشه رومیزی مورد استفاده قرار  گرفته .

شیشه رومیزی 12میل سکوریت

در برخی از پروژه‌ها به دلیل احتمال زیاد شکستن شیشه و خطرات ناشی از آن نیاز به شیشه های نشکن هست . از همین رو صنایع شیشه و آینه فرکو شیشه های سکوریت در ابعاد مختلف کمتر از ۴۸ ساعت تولید کرده و تحویل خواهد داد .

موارد استفاده از شیشه 12 میل سکوریت شده

  • نرده شیشه ای
  • درب شیشه ای
  • پارتیشن شیشه ای

شیشه 12 میل رومیزی

پرکاربردترین نوع شیشه از نظر ضخامت برای شیشه های رومیزی ، شیشه های ۸ میل محسوب میشه لذا ضخامت این شیشه موجب مقاومت شیشه در برابر ضربه و یا فشار اشیاء سنگین خواهد شد در ضمن وزن شیشه ۸ های میل نسبت به شیشه های ۱۰ میل ، ۱۲ میل ، ۱۵ میل و ۲۰ میل  به میزان قابل توجهی کمتر هست .از همین رو این نوع شیشه ها در تولید شیشه رومیزی کاربرد زیادی دارن .

شیشه رومیزی 12میل مات

شیشه های مات به سه دسته مشجر ، ساتینا و سندبلاست تقسیم بندی میشه. که در این بین شیشه ساتینا و سندبلاست به دلیل نمای زیباتر در اجرای پروژه های با نمای شیشه ای استفاده میشه.

شیشه 12 میل رنگی

صنایع شیشه و آینه فرکو شیشه های 12یل رو در رنگ های دودی ، برنز ، آبی ، مسی و طلایی رو تولید می‌کنه. البته شیشه های 12 میل رنگی یک رو نما در طیف وسیع قابل تولید هست . برای تولید شیشه 12 میل رنگی لاکوبل ابتدا شیشه شفاف رو در ابعاد مورد نظر برش داده . سپس با استفاده از دستگاه چاپ یک طرف شیشه رنگ خواهد شد .

در بین شیشه های 12 میل رنگی ، شیشه 12 میل دودی پرکاربردترین نوع شیشه ی 12 میل محسوب شده. و از این نوع شیشه ها اغلب برای تولید شیشه رومیزی استفاده میشه .

شیشه 12 میل کریستال 

شیشه های کریستال به دلیل شفافیت بسیار بالا در اغلب پروژه ها استفاده میشه. خوشبختانه شیشه های کریستال ایرانی یا وین وایت هم چند وقتیست که تولید میشه. و با قیمت بسیار مناسبی می توان این نوع شیشه ها رو در اختیار گرفت . شیشه 12میل کریستال معمولا برای تولید شیشه های رومیزی استفاده میشه. به عبارتی بهترین انتخاب جهت تولید شیشه رومیزی محسوب میشه .

شیشه 12 میل سوپر کلیر

شیشه های سوپر کلیر از نظر شفافیت یک سطح از شیشه های فلوت بالاتر و یک سطح نسبت شیشه های کریستال پایین تر هست. از همین رو در پروژه هایی که بحث هزینه در اولویت قرار داشته باشه از این نوع شیشه ها استفاده میشه.

شیشه 12 میل لمینت

شیشه های 12 میل لمینت بیشتر در اجرای نرده شیشه ای کاربرد داره. و برای تولید آن از دو شیشه ۴ میل استفاده میشه که توسط لایه PVB به هم چسبیده خواهند شد . شیشه لمینت سه جداره نیز در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید میشه . به طور مثال برای اجرای نرده شیشه ای بالکن باید از شیشه 12 میل لمینت شده استفاده کرد. بدین شکل مقاومت شیشه بیشتری خواهد شد .

شیشه 12 میل رفلکس

خاص ترین نوع شیشه های رفلکس که به ندرت در صنعت شیشه تولید میشه. همانطور که مطلع هستین و در مقاله های مربوطه شرح داده شد. شیشه های رفلکس اغلب با ضخامت های ۴ میل و ۶ میل تولید میشه.

شیشه 12 میل حکاکی شده 

برای تولید شیشه های حکاکی شده از دستگاه اینگریوینگ استفاده میشه. به طوری که طرح مودر نظر از طریق نرم افراز اتوکد طراحی شده سپس شیشه رو وارد دستگاه می‌کنیم. تا اینکه فرآیند حکاکی روی شیشه صورت بگیره به طور مثال در برخی از پروژه ها می توان لوگوی مجموعه رو روی شیشه 12 میل حکاکی کرد در این صورت تبلیغات حرفه ای نیز صورت خواهد گرفت .

شیشه 12 میل خم

شیشه های خم به دلیل نمای خاص و متفاوت مورد توجه بسیاری از طرحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته هست . برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا قالب فلزی ساخته شده سپس شیشه به همراه قالب داخل کوره قرار می‌گیره.

شیشه 12 میل دوجداره

برای تولید شیشه های دوجداره  12 میل از دو شیشه ۴ میل استفاده میشه که ، بین اونا یک اسپیسر فلزی شامل مواد ضد رطوبتی قرار گرفته . این نوع شیشه ها برای جلوگیزی از اتلاف انرژی بکار میره .

شیشه رومیزی 12میل اسیدکاری شده

نوعی از شیشه های 12میل طرح دار که الگوهای مختلفی روی شیشه اسیدکاری میشه. برای تولید این نوع شیشه ها ار اسیدهای مخصوص شیشه و پمپ های فشار قوی استفاده خواهد شد . برای تولید شیشه 12 میل اسیدکاری شده از اسیدهای مخصوص شیشه ، دستگاه کاتر پلاتر جهت برش روزنگ ها و پمپ فشار قوی برای پاشیدن اسید روی شیشه بکار میره.

شیشه 12 میل استیند گلاس

یکی دیگر از شیشه رومیزی 12میل دکوراتیو که از ترکیب فرآیند های اسیدکاری ، سندبلاست ، حکاکی و رنگ آمیزی اکریلیک تشکیل شده. شیشه استیند گلاس اغلب به عنوان شیشه درب چوبی کاربرد داره .

شیشه12 میل گرد

متداول ترین نوع شیشه های 12طرح دار شیشه 12 میل گرد محسوب می شود. برای تولید شیشه های گرد با قطر کمتر از ۱۰۰ سانتی متر از روش دستی و برای شیشه گرد با قطر بیش از ۱۰۰ سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود .

شیشه 12 میل هوشمند

خاص ترین نوع شیشه های 12 میل که با استفاده از ریموت شیشه ار حالت شفاف به مات و برعکس تبدیل میشه. شیشه های هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و در اجرای پروژه هایی نظیر درب شیشه ای کاربرد داره. لازم به ذکر هست شیشه 12 میل هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده میشه. و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته .

شیشه 12 میل در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ میشه به عنوان برترین طرح شیشه های ۸ میل معرفی شده .

شیشه 12 میل سقف

برای اجرای سقف شیشه ای نیز باید از شیشه های ۸ میل سکوریت شده استفاده کرد .به طوری که ابتدا با استفاده از فریم های آهنی کف ساختمون شبکه بندی شده سپس شیشه ها داخل چارچوب قرار خواهد گرفت .

شیشه 12 میل اکریلیک

طرح جدیدی از شیشه های 12 میل که با استفاده از قلم های نقاشی و رنگ اکریلیک ، حروف الفبا در قالب روی شیشه ایجاد می شود. در واقع این نوع شیشه ها یک اثر هنری و زیبا محسوب می شود. ضمنا شیشه 12 میل در کشورهایی نظیر فرانسه ، آلمان ، ایتالیا و هلند به عنوان شیشه رومیزی استفاده می شود . بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

شیشه 12 میل اکلیلی 

طرح دیگری از شیشه رومیزی 12میل رنگی که رنگ به صورت اکلیلی روی شیشه ایجاد میشه . این نوع شیشه ها با نام شیشه رنگی لاکچری شناخته شده و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیره. شیشه 12 میل اکلیلی در طراحی دکوراسیون کلاسیک استفاده میشه. و طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی بکار می‌برن.

توضیحی درباره شیشه رومیزی

شیشه رومیزی یکی از نمونه های پر کاربرد و پرطرفدار در حال حاضر و زمان گذشته در طراحی دکوراسیون داخلی بوده .و تاثیر بسیاری در زیباسازی دکوراسیون و طراحی ما داره.در سال 1399 که ساخت و فروش بسیار چشمگیری در تولید شیشه رومیزی به وجود اورد. پس از تولیدات بسیار،یکی از با کیفیت ترین،مقاوم ترین، برخورداری از طول عمر بالا شیشه های رومیزی 12 میل هست.خرید شیشه های 12 میل می‌تونه بهترین گزینه برای افرادی که بر روی میز های خود اشیا های سنگین قرار میدن باشه. شاید شما به این فکر باشین که به دلیل این مقدار مقاومت،ضخامت و کیفیت بالای این محصول از وزن بسیار بالایی برخوردار باشه اما اینگونه نیست.شیشه های رومیزی 12 میلی یکی از سبک ترین شیشه های تولید شده توسط صنایع فرکو هست.

بیشترین کاربرد شیشه رومیزی 12میل در صنایع شیشه و آینه فرکو

شیشه های 12 میل در تمامی موارد ذکر شده بالا مورد استفاده قرار می‌گیره اما شیشه 12 میل  در شیشه سکوریت و رومیزی بیشترین کاربرد را دارد و اگر توجه کرده باشین شیشه سکوریت نصب شده در فروشگاه ها تقریبا همگی شیشه 12 میل هستن به این دلیل که روش سکوریت صرفا برای رفع خطر شکستن شیشه هست . و طبیعیه که برای انتخاب شیشه سکوریت از نظر ضخامت شیشه 12 میل استفاده بشه .

شیشه های رومیزی هم به دلیل اینکه معمولا اشیای سنگین روی آن قرار می‌گیره. و خطر شکستن شیشه وجود داره بهترین انتخاب برای شیشه رومیزی ، شیشه 12 میل هست و امروزه هم که شیشه های 12 میل رومیزی در رنگ های مختلف قابل ارائه هست . و براحتی می‌تونین طراحی دکوراسیون داخلی رو با شیشه رومیزی ست کنین .

 شیشه 12میل رنگی

اگر رنگ خاصی مد نظر دارین و می‌خواید حال و هوای بسیار متفاوت‌تری به دکوراسیون داخلی خود ببخشین حتما استفاده از شیشه‌های رومیزی رنگی رو در اولویت کار خود قرار بدین. تصور کنین با یک شیشه لمینت رنگی جذاب میز خود را متفاوت کنین! این شیشه‌ها رو می‌تونین از 6 میل تا 20 میل سفارش بدین که بسته به میزان کارایی میز می‌تونین انتخاب کنین.

به طور مثال اگر برای میز کنفرانس خود میخواهید شیشه رومیزی سفارش بدین (یعنی رومیزی فقط از شیشه هست) بهتر هست از میل بالاتر مثل 16، 18 و 20 استفاده کنین اما اگر شیشه رو برای میزی میخواید که چوبی هست می‌تونین از میل پایین‌تر استفاده کنین.

به دلیل وجود دستگاه های پیشرفته در صنایع فرکو این امکان رو به وجود اورده که بتونیم تمامی‌رنگ های موجود رو برای شما تولید و ارسال کنیم.

در صورت تمایل می توانید جهت دریافت انواع قیمت شیشه خم ، لینک رو لمس کن .

شیشه رومیزی 12میل

جهت کسب اطلاع از انواع قیمت شیشه رومیزی می توانید لینک رو لمس کن .

رنگ های شیشه رومیزی 12میل عبارتند از

  • طلایی
  • مسی
  • آبی
  • برنزی
  • دودی

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو

یکی از مهم ترین مسائلی که خریداران به آن توجه می‌کنن.کیفیت محصول هست.زیرا که شیشه ۸ میل برای حفظ حریم و حفاظت از فضاهای شیشه ای ساختمون بسیار مسئله ای مهم و چشم گیر هست.شما باید در بین این همه شرکت بتونین یک شرکت معتبر و قابل اعتماد پیدا کنین.به لطف پرودگار تولیدی فرکو با چندین سال تولید شیشه آینه تونسته .یکی از پرفروش ترین تولیدی ایران واقع بشه.می‌تونی یکی از خریداران ثابت شیشه ۸ میل باشی که با قیمتی مناسب و کیفیتی منحصر به فرد برای شما در هر رنگ و ابعادی تولید می‌کنن.برای ثبت سفارش با شماره تلفن 09101767773 تماس بگیر . و در48 ساعت شیشه 12 میل خود رو درب منزل تحویل بگیر.

شیشه 12 میل یکی از محصولات پر کاربرد در صنعت شیشه و آینه هست. شیشه ماده ای هست که تقریبا  از تمام عناصر جدول مندلیوف بدست میاد ولی سه عنصر اصلی که مواد تشکیل دهنده شیشه هستن.

آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو