Home
قیمت آینه گرد

قیمت آینه گرد

قیمت آینه گرد با توجه به عواملی چون نوع آینه ، جنس قاب ، مواد اولیه به کار رفته در ساخت و … متغیره. آینه‌های گرد از محبوب‌ترین انواع آینه هستن. در واقع این نوع آینه در مقایسه با دیگر اشکال چون مستطیل جلوه مدرن‌تری داره. آینه‌های گرد بهترین نوع آینه برای سرویس بهداشتی هستن. این آینه‌ها همچنین به همراه کنسول زیبایی فراوانی به محیط می‌بخشن و به عنوان آینه گریم و آینه آرایشی نیز به کار گرفته می‌شن. آینه گرد در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شه. در میان مدل‌های آینه گرد ، به ویژه نوع چراغ دار و بک لایت محبوبیت زیادی دارن.

یه آینه‌ی خوب باید تاچ و نوری باشه. نمی‌تونی که از آینه‌های ساده‌ی قدیمی برای دیزاین و دکوراسیون‌های مدرن استفاده کنی.اگه یه فضای متفاوت می‌خوای ایجاد کنی بهترین راهش خرید آینه‌های لمسی با تنوع چند رنگ‌رنگه.که هر وقت دلت هوس کرد نوع طیف رنگیش رو تغییر بدی. یا اگه نه نیتت فقط استفاده‌ی آرایشی ازین آینه‌اس پس رنگ آفتابی و مهتابی رو براش انتخاب کن.

آینه نور مخفی
آینه گرد 1

کلیاتی در مورد آینه گرد

آینه گرد یکی از مدرن‌ترین آینه‌ها محسوب میشه. آینه ها کاربردهای متفاوتی دارن. از جمله برای لباس پوشیدن ، نخ دندان کشیدن و آرایش و سلفی گرفتن شما به کار میرن.یکی از مهمترین کاربردهای این آینه نورانی تر کردن و بزرگ‌تر  و دلبازتر نشون دادن فضاست که بر دکور خونه تاثیر بسزایی داره.علاوه بر این کاربردها، آینه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و دکوراسیون داخلی داره.

با نصب این آینه می‌تونین یک نقطه خونه رو که مرکز توجه هست رو چشمگیر و زیباتر کنین . البته اینو هم به یاد داشته باشین که قیمت آینه گرد در مقابل بسیاری از وسایل تزیینی که خاص هستن و چشمگیرن بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌اس.

صنایع شیشه و آینه فرکو انواعی از بهترینهای آینه گرد به دلخواه مشتریان خود تولید می‌کنه. کیفیت بسیار بالا و قیمت نیز بسیار مناسبه. برای سفارش انواع اون می‌تونین با شماره 02188068352 تماس بگیرین. همکاران و مشاوران ما با کمال میل در خدمت مشتریان گرامی هستن تا سوالات شما عزیزان رو پاسخ بدن.

آینه گرد چیه

در دنیای امروزه یکی از صنایعی که در تمامی منازل و مکان های عمومی از اون استفاده می‌کنن،آینه اس.حالا این آینه دارای اشکال و مدل‌های مختلفی اس، به این دلیل توجه بسیاری از افراد روا به خود جلب کرده اس.در زمان‌های گذشته آینه هایی وجود داشت ، که سبک هنری و قدیمی امروزه رو داشت و به صورت فلزی تشکیل می‌شد.

آینه ها اقسام فروانی دارن. که ازجمله این آینه ها، آینه های گرد که طرفداران فراوانی دارن. خصوصا طراحان دکوراسیون داخلی از این سبک آینه زیاد استفاده می‌کنن.

این آینه چند کاربرد داره هم به زیبایی فضا کمک می‌کنه و هم فضا رو بزرگ‌تر و شیک تر میکنه.این آینه ها می‌تونن قاب های مختلف زیبایی نیز داشته باشه و همین طور رنگ های مختلف.از این نوع آینه می‌شه به راحتی در آشپزخونه‌ها هم استفاده کرد و همینطور دیوار پشت اجاق گاز و پایین هود استفاده می‌شه. این کار و طراحی آشپزخونه شما رو کمی متفاوت می‌کنه.

آینه گرد و یا هر مدل دیگر از آینه ، نور روز رو مهار و منعکس می‌کنه. و به همین دلیل اون اتاق رو با نور دلپذیرتری روشن می‌کنه. هرچه سایز آینه بزرگ‌تر باشه فضا روشن‌تر میشه. آینه ها تاثیرشون به حدی هست که منبع نور شما رو دو برابر می‌کنه.

آینه مناسب سرویس بهداشتی
آینه گرد 2

سبک‌های مختلف آینه گرد

  1. کلاسیک
  2. نئو کلاسیک
  3. مینیمال
  4. روستیک
  5. سنتی
  6. مدرن

تاثیر وجود آینه گرد در محیط موردنظر شما

  • دکوراسیونی زیبا برای شما ایفا می‌کنه.
  • در هر اندازه تولید می‌شه
  • بلندتر دیدن شدن ارتفاع سقف اتاق و…
  • روشنای محیط و بزرگ‌تر نشون دادن فضا

از انواع آینه گرد که رایجه آینه گرد دکوراتیو هست که به نقش اون در دکوراسیون داخلی می پردازیم :

آینه های دکوراتیو گرد به بخش‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شن .

اونا با توجه به طراحی دکوراسیون داخلی ،نقش تاثیر گذاری رو می‌تونن در فضای موردنظر داشته باشن.

در سال ۲۰۱۵ مشهورترین طراحان دکوراسیون داخلی در کشور ایتالیا نشستی رو تحت عنوان the best design برگزار کردن .که در بخش عمده اون مراسم به تاثیر آینه های دکوراتیو پرداخته شد .

قیمت آینه گرد نسبت به زیبایی که داره بسیار مورد استقبال قرار گرفته. طرح های زیبا و جذاب و تنوع اون بسیار بالاست. علاوه بر تنوع در طرح ، در رنگهای مختلف هم تولید می‌شه. با یک آینه دکوراتیو می‌تونین یک فضای زیبا و چشمگیر برای خونه خود درست کنین.

آینه گرد باشگاه
آینه گرد3

انواع آینه ی گرد از جهت ابعاد

آینه دکوراتیو گرد بزرگ

این نوع آینه ها در دنیا ی امروز کاربرد فراوانی پیدا کردن . هرچند در گذشته استفاده‌ی چندانی نداشتن. اما در این روزها که دنیای ما تغییر کرده اس استفاده از این آینه های بزرگ بسیار کاربردی اس.

آینه دکوراتیو گرد کوچک

علاوه بر کاربری اصلی خود که نشون دادن چهره‌ی شماست. در دکور منزل شما هم تاثیر فراوانی داره.آینه هایی که ابعاد کوچکتری دارن خصوصا اگر تعداد بالا یی داشته باشن . بازتاب فضا رو به صورت تکه تکه انجام می‌دن . که این خود یکی از زیبایی‌هایی اس که می‌توان در دکوراسیون منزل به وجود آورد.

آینه گرد
آینه گرد 4

ثبت سفارش

انواع آینه گرد با کیفیت فوق‌العاده و قیمت بسیار مناسب در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه. تمامی مراحل ساخت در کارگاه تولیدی فرکو صورت می‌گیره.

از همین رو کیفیت و قیمت تمامی محصولات به صورت تضمینی ارایه میشه. همچنین زمان آماده‌سازی محصولات سفارشی نیز سعی می‌شه در کمترین زمان ممکن انجام بگیره.پیشرفته‌ترین و به روزترین دستگاه‌ها در این مجموعه موجودن. در کنار اینا از متخصصین در این حوزه نیز در این مجموعه بهره گرفته میشه.

برای سفارش انواع محصولات از جمله آینه گرد می‌تونین با شماره 02188068352 تماس حاصل نمایین. راه‌های ارتباطی دیگر ، واتساپ و ایمیل هستن. که در صورت تمایل از این طریق نیز امکان ارتباط با مجموعه فرکو وجود داره.

قیمت آینه گرد نسبت به زیبایی که داره بسیار مورد استقبال قرار گرفته. طرح های زیبا و جذاب و تنوع اون بسیار بالاست. علاوه بر تنوع در طرح ، در رنگ‌های مختلف هم تولید می‌شه. با یک آینه گرد می‌تونین یک فضای زیبا و چشمگیر برای خونه‌ی خود درست کنین .با نصب این آینه می‌تونین یک نقطه خونه رو که مرکز توجه هست رو چشمگیر و زیباتر کنین. البته اینو هم به یاد داشته باشین که قیمت آینه گرد در مقابل بسیاری از وسایل تزیینی که خاص هست و چشمگیر هستن بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌اس.  

آینه گرد 5

تاثیر آینه گرد در روانشناسی 

آینه گرد روی روحیه ما تاثیر بسزایی داره و باعث نورانی و دلبازتر شدن فضا می‌شه. زیبایی که دارن بسیار دلنشین هست .اینکه طرح آینه شما چه شکلی باشه از لحاظ روانشناسی تاثیر زیادی در رحیه شما داره.دایره نمایانگر ابدیت، معما و جهان اس. معروف‌ترین حس شکل دایره در علم روانشناسی حس ابدیت اون هست.شکل دایره به دلیل نداشتن گوشه و لبه تیز این شکل لطافت و آرامش بیشتری داره.

اگر آینه شما به شکل دایره باشه به تنهایی لطافت و نرمی رو به همراه داره.به دلیل نداشتن گوشه و لبه تیز این شکل لطافت و آرامش بیشتری داره. اگر آینه شما به شکل دایره باشه به تنهایی لطافت و نرمی رو به همراه داره. اگر یک نور ملایم از پشت آن روشن باشه زیبایی و لطافت آینه شما و محیطی که در اون هستین دو برابر میشه.

انواع آینه گرد و قاب‌های اونا

  1. آینه گرد با قاب چوبی
  2. آینه گرد با قاب آینه ای
  3. آینه گرد با قاب هنری
  4. آینه گرد با قاب فلزی
  5. آینه گرد با قاب پتینه
  6. آینه گرد با قاب نوری
  7. آینه گرد با قاب سندبلاست شده
  8. و غیره…..
آینه گرد 6

چگونه این آینه ها رو می‌چسبونن

این آینه ها رو با چسب مخصوص می‌چسبونن.اگر صفحه آینه بزرگ باشه و نگران کنده شدن اون باشیم اونا رو با چند میخ تا ساعاتی که چسب خودش رو بگیره به دیوار می‌زنیم. می توان این آینه ها رو به صورت نوشته نیز سفارش بدین و یا هر طرحی که شما مد نظر دارین.اگر شما قصد کندن آینه از دیوار خود رو دارین می‌تونین با یک سشوار و حرارت دادن به آینه اونو از دیوار جدا کنین.

انواع آینه گرد از جهت جنس قاب

  • قاب فلزی
  • قاب چرم
  • قاب چوبی
  • قاب pvc
  • قاب شیشه ای
  • قاب برنز
  • قاب مسی
  • قاب حصیری
  • قاب مکرمه
آِینه گرد
آِینه گرد 7

قاب فلزی

این نوع از آینه ها از گذشته بوده و تا به امروز که مدرن‌تر شده . آینه گرد انواع مختلفی داره.که یکی از اونا آینه گرد در ابعاد مختلف با قاب فلزی هست.

آینه گرد
آینه گرد 8

قاب چرمی

چرم یکی از المان هایی اس که ما رو به یاد هنر های کلاسیک می‌اندازه . زیبایی منحصر به فردی به آینه گرد می‌ده. خصوصا اگر حالت آویز دار داشته باشه. نوع دیواری و آویزی این نوع از آینه ی گرد برای فضاهایی که دکوراسیون اداری دارن عالی اس. آینه مناسبی برای محل کار ، دفتر مدیریت و کارمندی اس . این آینه علاوه ظاهر جدی ای که داره کاربرد آینه ی اصلاح ، آینه ی سرویس بهداشتی و حمام رو هم داره. با توجه به سلیقه ی شما می‌شه اونو در هر جایی از منزل یا اتاق کار و شرکت قرار داد. چرم رو می‌توان با فلز یا مس هم ترکیب کرد . که ترکیب خاص و فوق‌العاده ای داره. قیمت آینه گرد با قاب چرمی ،با توجه به اینکه قیمت چرم بالا است تا حدودی بالاست . ولی منزل و فضای مورد نظر رو بی‌نهایت زیبا جلوه میده.

آینه گرد
آینه گرد 9

قاب چوبی

یکی از زیباترین قاب‌های آینه قاب چوبی اس. انتخابی که منزل شما رو با طبیعت گره می‌زنه.چوب با طبع گرمی که داره به محیط مسکونی یا اداری شما کمک می‌کنه تا گرم و شاد باشه.یکی از ترکیب‌های عالی که می‌تونین در دکوراسیون انجام بدین همین ترکیب آینه با چوب هست . آینه های گرد چوبی علاوه بر حس خیلی خوبی که می‌دن.کاربرد اصلی آینه رو هم دارن و می‌تونین از این بی گوشه بودن آینه ی خود نهایت استفاده رو برده و به راحتی تصویر کامل خود رو در اون ببینین.

آینه گرد
آینه گرد 10

قاب pvc

بیش از ۶۰ درصد قاب‌هایی که در ایران تولید می‌شه از جنس پی وی سی اس که به دلیل قیمت بسیار مناسب این نوع قاب‌ها نسبت به قاب های چوبی و تنوع طرح و رنگ اون با استقبال بسیار زیاد مردم مواجه شد ، یکی از مزیت‌های اصلی قاب آینه پی وی سی ضد آب بودن اون هست زیرا ساختار پی وی سی در واقع پلاستیکی بوده و به همین دلیل با خیالی آسوده می توان در سرویس بهداشتی استفاده کرد .

قاب آینه پی وی سی با پهنای ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۵ ، ۶ و ۷ سانتی‌متر تولید می‌شه به طبع برای آینه های با ابعاد زیر ۱ متر از قاب های با پهنای ۲ یا ۳ سانتی‌متر و برای آینه های با ابعاد بزرگ از قاب های ۵ یا ۷ سانتی‌متر استفاده می‌شه.قیمت آینه گرد pvc با توجه به متریال به کار رفته در اون بالاست.

آینه گرد با قاب شیشه ای
آینه گرد 11

قاب شیشه ای

یکی دیگر از قاب‌های آینه که از شیشه های رنگی لاکوبل ابزار خورده به عنوان قاب آینه استفاده می‌شه ، برای تولید این نوع شیشه‌ها از پیسوله‌های رنگی و کوره‌های با درجه حرارت بسیار بالا بکار برده میشه.

glass_at
آینه گرد 12

قاب برنز

اگر شما هم می‌خواید اتاق ، خانه ، دفتر کارتان دارای دکوراسیون ویژه ای باشه. قاب برنز بهترین گزینه اس. و به شما این امکان رو میده که آینه ی خود رو بتونین با دیگر عناصر دکوراتیو خود ست کنین.

استفاده از برنز در آینه های گرد ترکیبی از سبک سنتی و مدرن هست . به این معنا که برنز در صنعت آینه و دکوراتیو به تازگی استفاده می‌شه. اما خود برنز یک المان کلاسیک و قدیمی و یادآور اجناس قدیمی اس.

آینه گرد مسی
آینه گرد 13

قاب مسی

یکی دیگر از فلزهای بسیار پر کاربرد در صنعت دکوراتیو ، مس هست. که یادآور صنایع دستی کشور عزیزمان ایرانه . شما می‌تونین علاوه بر آینه که کاربری اون مشخصه ، یکی از صنایع دستی خاص ایران رو هم در کنار خود داشته باشین.

مس یکی از متریال هایی اس که انسان نا خود آگاه از نگاه کردن به آن لذت می‌بره. حال تصور کنین این جنس بسیار با ارزش در کنار آینه ای گرد قرار بگیره. آینه ای که قراره هر روز و بار ها به آن نگاه بیاندازیم.عالی می‌شه اگر هر یک از ما بتونیم یکی از آثار دستی هنرمندان کشور عزیزمون رو در خونه داشته باشیم .

آینه مسی
آینه گرد 14

قاب حصیر

حصیر هم از یکی از صنایع دستی ایرانی اس. هرچند در خارج از ایران هم تولید می‌شه.اما ما این جنس رو به عنوان یک هنر دست ایرانی می‌شناسیم . شاید یکی از دلالش هم این باشه که ما حصیر ایرانی رو با جنس درجه یک و مرغوبیت فوق‌العاده بالا یافته ایم. حصیر بافی یکی از هنرهایی اس اغلب در جنوب و شمال ایران ارائه می‌شه.پس اگر یکی از این حصیر بافی‌ها رو در منزل خود داشته باشین حتما به زندگی شما رنگ و رویی دیگه می‌بخشید .آینه گرد حصیری طرفداران خاص خود رو داره. قیمت آینه گرد حصیری مناسبه و به خونه شما جلوه سنتی میده.

آینه گرد با قاب مکرمه
آینه گرد 15

قاب مکرمه

آینه گرد می‌تونه با قاب مکرمه بافی زیبایی دو چندانی داشته باشه.این سبک از آینه ، نوعی سبک فانتزی به حساب میاد . به درد منازلی می‌خورد که سبک چیدمان اونا سبک برند آیکیا باشه. البته اگر شما منزلی مدرن یا سنتی داشته باشین هم نمای زیبایی به منزل شما می‍ده.مکرمه بافی نوعی کار هنری و هنر دست اس . معمولا خانم های زیادی هستن که به این کار علاقه مند هستن. پس شما با خرید یک محصول که با مکرمه یا مکرومه ترکیب شده اس می‌تونین به کسب و کارهای خانگی بانوان هم رونق ببخشین .

شما نسبت به اندازه دیواری اتاق که می‌خواید آینه خود رو در آنجا نصب کنین .اندازه مناسب رو به طراحان ما بگین تا براتون طراحی و به مرحله اجرا برسونن . قیمت آینه گرد نسبت به اندازه ها تغییر می‌کنه اگر این آینه سایز بزرگ‌تری داشته باشه و یا طرح پیچیده‌تر به مراتب قیمت بالاتر میره .و اگر ساده و کوچک باشه قیمت پایین‌تر میشه.قیمت آینه گرد آنچنان که فکر می‌کنین و ظاهر اونا نشون می‌ده گرون نیس .و هر کسی می‌تونه یک آینه گرد برای منزل خود تهیه کنه.

خلاصه‌ای از اطلاعات و مدل‌هایی از آینه گرد رو می‌تونین در این سایت بیابین.

پیش از خرید آینه گرد بخونین

با توجه به عدد مدل‌ها قیمت آینه گرد به عوامل متعددی وابسته اس. با این وجود آینه گرد از جمله خاص‌ترین مدل‌های آینه محسوب می‌شه و مخصوصا در مقایسه با مدل‌های مستطیلی و ساده جلوه خیره‌کننده تری داره. آینه گرد برای بخش‌هایی همچون سرویس بهداشتی بهترین گزینه اس. همچنین این نوع آینه به همراه کنسول زیبایی فروان به محیط می‌بخشه. در آرایشگاه‌ها نیز از آینه گرد رومیزی استفاده می‌شه و برای این منظور فرکو مدل دو طرفه آینه گرد رو به تولید می‌رسونه.

اما شما می‌تونین بهترین آینه از نظر کیفیت رو با قیمت مناسب مستقیم از کارگاه تولیدی فرکو خرید کنین. آینه گرد در سبک و رنگ‌های متفاوتی وجود داره. بعضی از رنگ‌ها بسیار جذاب و مورد پسند عموم قرار گرفته مانند رنگ برنز و نقره‌ای ….آینه در ایران از دیرباز بسیار مورد استفاده و استقبال بوده اس . به دلیل این که آینه یک نماد روشنایی و پاکی به حساب میاد.

پل ارتباطی با فرکو

می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشین.
آدرس: تهران، اتوبان فتح،باغستان ،میدان سعیدآباد ،خ باغ عمارت ، خ 15 متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ،انتهای کوچه در سبز روشن
شماره تماس با مجموعه فرکو : 02188068352 و 09101767773

دیگر تولیدات مجموعه فرکو

قیمت طلق شفاف

طلق مات

پلکسی گلاس

طلق دوجداره

طلق پلی کربنات

طلق پلی کربنات مات

طلق شیشه ای شفاف

طلق شیشه ای

طلق رنگی

طلق یو وی

طلق هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو