Home
آینه تراش دار دیواری 12

آینه تراش دار دیواری

آینه تراش دار دیواری ، انواع سبک‌های اون و قیمت آینه تراش دار رو باهم مروری می‌کنیم تا ، انتخاب آسون‌تر و زیباتری داشته باشیم.. آینه ها به صورت‌های متفاوتی برای آراستن منازل بکار میرن که آینه چراغ دار ، آینه تاچ ، آینه رنگی از اون جمله‌اند . اما آینه تراش دار به دلیل چلوه‌ی متفاوتش یکی از انواع محبوب و پرطرفدار آینه هست.

آینه های تراش دار ، از زمان های گذشته ، در ساختمون‌های اسلامی و تاریخی مورد استفاده بوده. و آینه برای تزئین دیوار و ستون ها و حتی سقف بکار گرفته میشد . آینه کاری خونه در منازل اشرافی هم بسیار به چشم می‌خوره . اما اکنون آینه تراش دار دیواری ، در انواع محل‌های مسکونی ، هتل ها و سالن های آرایش به چشم می‌خوره که فضای محیط رو زیبا و جذاب کرده .

آینه های تراش دار ، در انواع رنگ‌های مختلف تولید و به فروش می‌رسه که ، نصب اون توسط افراد خبره و با تجربه صورت می‌گیره . انواع آینه ها و سبک و رنگ های متنوع اون در این وبسایت قابل مشاهده هست.

آینه تراش دار دیواری 1
آینه تراش دار

کاربرد و نقش آینه ها در زندگی

آینه ماده ای شفافه که خاصیت رفلکتیو تصاویر رو داره . ماده ی اولیه‌ی آینه ، شیشه اس که ، با جیوه و نقره یک سمت اون پوشش داده شده . شیشه ها از ذوب شدن نوع خاصی از شن بنام سیلیس ، در کوره های مخصوص بدست میاد . که طی تغییر و تحولات صورت گرفته به صورت شیشه رنگی لابی ، شیشه رفلکس پنجره ، شیشه سکوریت و … تغییر شکل میده.

استفاده از شیشه برای آینه تراش دار دیواری ، تحولی در صنعت شیشه سازی بود . که منازلی آینه کاری شده و لاکچری نتیجه ی استفاده از اون بود . آینه ها در ابتدای ساخت به منظور رویت ظاهر افراد بکار می‌رفت . اما رفته رفته به کاربرد های اون افزوده شد . آینه تراش دار دیواری ، علاوه بر خصوصیت رفلکتیو اون ، برای زیباسازی محیط بکار میره. و نمی‌توان تاثیر اونو در بهبود روشنایی و نورپردازی نادیده گرفت .

برخورد نور فضا به آینه باعث انعکاس اون و چند برابر شدن نور می‌شه . همچنین آینه کاری خانه باعث بزرگتر دیده شدن فضای داخلی اون می‌شه. و برای اتاق ها و پذیرایی های کوچک بسیار مناسبه .

آینه تراش دار دیواری 2
آینه تراش دار در راهرو

آینه تراش خورده

آینه تراش دار دیواری ، نوعی از آینه اس که با ابزار تراش کناره های اون تراش خورده اس . این امر به دلیل صیقل دادن لبه‌های آینه اس که زیبا و زاویه دار بشه . و هم ایمن و غیر آسیب رساننده باشن. علاوه بر اون با دستگاه های cnc بر روی سطح آینه نیز خط هایی تراش داده می‌شن که روی آینه طرح های متنوعی رو با تراشیدن نقش می‌زنه .

ازین آینه ها می‌توان در ابعاد کوچک و بزرگ در منازل و محل کار بهره برد . در ابعاد کوچک‌تر می توان اونو پشت میز کنسول استفاده کرد یا بالای مبل اونو نصب نمود . و همچنین آینه های تراش دار به صورت دیوار پوش یا آینه قدی نیز ، مورد استفاده قرار می‌گیرن . جلوه‌ی زیبای این آینه ها در محیط خیره کننده هست . و روشنی بخش فضای مورد استفاده هستن.

نور و روشنایی باعث تاثیر مثبت بر روح و روان آدمی اس . و به فضا نشاط ، شادابی و تحرک هدیه می‌کنه . صنایع تولیدی فرکو ، انواع آینه تراش دار رو به صورت رنگی و بی رنگ تولید و عرضه کرده تا منازل هموطنان عزیز با استفاده از اون هر چه آراسته‌تر و زیباتر بشه . برای مشاهده ی نمونه های بیشتر ازین کار ، می‌تونین به آدرس اینستاگرامی فرکو سر بزنین . یا جهت مشاوره و سفارش با شماره ی ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل فرمایین .

آینه تراش دار دیواری 3
آینه تراش دار دیواری زیبا

آینه تراش دار و سبک های آن

آینه تراش دار دیواری در تنوع سبک‌های گسترده به بازار عرضه می‌شه . این گستردگی باعث می‌شه تا ، هر فرد با توجه به دکوراسیون منزل خود و رنگ و لعاب اون ، به انتخاب آینه ی مورد نظر اقدام کنه . آینه تراشه لوزی ، خشتی ، آجری ، حصیری ، مربعی ، آکاردئونی ، آینه تراشی مینی ، نگینی ، نیزه ای و … از آن جمله هستن .
گاهی نیز با تراش لبه‌های آینه ، اونو به اشکال حیوانات مختلف یا گل و بوته در میارن که ، انواع مشهور اون به عنوان آینه پازلی شناخته شده که در دیوار پذیرایی ، بالای مبل ها یا اتاق خواب قابل نصبه .

حتی شما می‌تونین هر طرح و سبکی که منتظرتون هست ، رو از طریق پیام رسان واتساپ برای همکاران فرکو ارسال کنین . تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آماده‌سازی اون اقدام کنن . و آینه تراش دار دیواری شما در کمتر از ۷۴ ساعت در محل آماده ی تحویل هس.

بیشتر بخوانید : جهت اطلاعات بیشتر در مورد انواع آینه تراش دار کلیک کنین .

آینه تراش دار دیواری 4
آینه تراش دار پتینه
آینه تراش دار دیواری 5
آینه تراش دار لوزی

رنگ های زیبای آینه

در آینه کاری خانه ، از آینه تراش دار دیواری برای زیباسازی دیوار ها و محوطه‌ی اون استفاده می‌شه . صنایع تولیدی فرکو اونو در رنگ‌بندی مختلف وارد عرصه ی تولید کرده . زندگی بدون رنگ ها قابل تصور نیست . و این رنگ ها هستن که نشاط بخش دکوراسیون های منازل شدن.

استفاده‌ی درست از ترکیب رنگ ها و شناخت هارمونی رنگ ها ، شما رو در رسیدن به این هدف یاری می‌کنه . هماهنگ کردن ترکیب رنگ وسایل خونه بر زیبایی چیدمان منزل اضافه می‌کنه. شما می‌تونین آینه تراش دار دیواری خود رو با رنگ مبلمان یا فرش و پرده ست کنین . تا جلوه ای زیبا از آینه کاری خانه رو تجربه کنین ‌.

این آینه ها به صورت آینه طلایی ، آینه نقره ای ، آینه برنز ، آینه پتینه و … تولید و عرضه می‌شن . که در مراحل تولید و ساخت هر کدوم مواد و آلیاژ های متفاوتی بر اون افزوده می‌شه . که ارزش هر کدوم رو متفاوت از سایر رنگ ها می‌سازه. یکی از رنگ های پرطرفدار آینه طلایی هس که، زیبایی منحصر به فرد اون و جلا و درخشش اون بی نظیر هست . طرح های بیشتری از آینه طلایی در این صفحه قابل رویت هس .

آینه تراش دار دیواری 6
آینه تراش دار برنز
آینه تراش دار دیواری 7
آینه تراش دار طلایی

رنگ طلایی و نقره ای از آینه تراش دار

آینه نقره ای ، همون آینه های سفید یا بی رنگ هستن که همه در منازل چند تا از اونو داریم . آینه تراش دار دیواری نقره ای ، رنگ برای هر سبکی از خانه سازگاری داره . و انواع اون برای اتاق خواب ، پذیرایی ،هتل ها و … قابل نصب هست . آینه هایی که مخصوصا برای سبک های اسپرت بسیار کاربردی‌ان . چرا که از رنگ سفید و سیاه برای دکوراسیون های اسپرت بیشتر استفاده می‌شه .

رنگ دیگه که با ارزش ترین رنگ آینه شناخته می‌شه . رنگ طلایی اونو . استفاده از آینه طلایی برای آینه تراش دار دیواری ، محبوبیت زیادی در بین مردم داره . زیرا رنگ طلایی باعث می‌شه که منازل جلوه ی لاکچری و لوکس بخود بگیرن . علاوه بر آن این رنگ قابل ست کردن با دکوراسیون های سلطنتی اس .

رنگ طلایی اون با مبلمان و پرده های سلطنتی بسیار شیک و جذاب میشه . و چشم هر بیننده ای رو به خود جلب می‌کنه . آینه طلایی بخاطر مواد خاص بکار رفته در اون ، استحکام بالاتری داره . و درخشش ، انعکاس تصویر و نور در اون با کیفیت بالاتری ممکن می‌شه.

آینه تراش دار دیواری 8
آینه تراش دار نقره ای
آینه تراش دار دیواری 9
آینه تراش دار سفید
آینه تراش دار دیواری 10
آینه های تراش دار رنگی
آینه تراش دار گرد نقره ای
آینه تراش دار مدرن
آینه تراش دار طلایی رنگ
آینه تراشی
آینه تراش دار دیواری پشت تلویزیون
آینه تراش دار دیواری چیست ؟

آینه هایی هستند که با دستگاه های پیشرفته لبه ها و سطح اون تراش …

2 پاسخ

    1. سلام این اینه ها را در نقطه از منازل که نصب کنید باعث زیبایی فضای شما می شوند . و انواع رنگی این اینه ها در سرویس های بهداشتی جلوه ای خاص به محیط شما می دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو