Home

شیشه رنگی لابی

شیشه رنگی لابی
شیشه لاکوبل
شیشه رنگی لاکوبل

شیشه رنگی لابی

انواع شیشه های رنگی و لاکوبل یکی از لوازم زیباسازی فضای لابی ساختمون هست. شیشه رنگی لابی که در فضا کار میشه حالت فوق‌العاده شیک و تمیزی به محیط میده..شیشه های رنگی از گذشته تا امروز در ورودی ساختمون‌ها استفاده می‌شده . مثل استفاده از شیشه ترنسپرنت در ورودی مساجد و ساختمون‌های سنتی.

اما امروزه تنوع در رنگ و سبک این شیشه‌ها خیلی بیشتر و گسترده‌تر شده. و البته کیفیت اونم به نسبت قابل توجهی تغییر کرده.

شیشه رنگی لابی

برای خرید شیشه رنگی لابی و یا اسانسور و فروشگاه از تولیدی با شماره مستقیم 02188068352 تماس بگیری.

برای دیدن نمونه کارهای دیوار پوش شیشه ای و اطلاعات دقیق از محصول و قیمت اون کلیک کنی

با کمک این شیشه رنگی های تزئینی خونتو خاص کن

لاکوبل
شیشه رنگی لاکوبل

فضای لابی یا اتاق انتظار

لابی که به اون اتاق انتظار هم گفته می‌شه یک فضای معمولاً بسته در داخل ساختمون هست که به طور معمول در ابتدای ورودی ساختمون‌ها و برج‌های مسکونی یا تجاری قرار داره این فضا درست در جایی قرار داره که ، معمولاً نگهبان ساختمون یا منشی در اونجا به راهنمایی مهمونا و ساکنین مشغول هست.

شیشه رنگی لاکوبل


از آنجایی که لابی به طور معمول در اولین برخورد مهمانان و ساکنین قرار داره. و اولین جایی که افراد در ساختمون با آن پا می‌ذارن لابی هست از دیزاین فضای دکوراسیون و دکوراتیو و اوآن از اهمیت بسزایی برخوردار هست. و در صورت استفاده از شیشه رنگی در لابی جذابیت اون چندین برابر میشه.

شیشه رنگی لاکوبل قیمت

برای دیدن نمونه کارهای شیشه رنگی و انواع و قیمت اون اینجا کلیک کنین.

ویژگی‌هایی که یک لابی مناسب باید داشته باشه

  • دلنشین باشه
  • زیبا باشه
  • مجلل باشه
  • چشمگیر باشه
  • ترکیب چیدمان درستی داشته باشه
  • ترکیب رنگی خوبی داشته باشه
شیشه رنگی لاکوبل قیمت

نکاتی که باید برای داشتن فضای لابی مناسب در نظر گرفت

  • استفاده از لوازم دکوراسیون مناسب
  • استفاده از طراحی داخلی جذاب
  • اجرای دیزاین کف مناسب فضای لابی
  • اجرای دیزاین دیوارها مناسب فضای لابی
  • اجرای طراحی مناسب سقف‌ها
شیشه رنگی لاکوبل

دیزاین صحیح فضای داخلی لابی

با توجه به کاربرد لابی باید این نکات در نظر گرفته بشه که دیزاین فضا باید به صورتی باشه که هم حالت رسمی بودن فضای انتظار رو برسونه و در عین حال احساس صمیمیت هم به ساکنان و مهمونا بده به همین دلیل بهتر هست در فضای لابی از مبلمان نیمه کلاسیک نیمه راحتی در فضاهای کلاسیک استفاده بشه یا مبلمان کلاسیک مدرن بکار گرفته بشه.

اگر فضای ساختمونی که لابی در اون قرار گرفته‌اس فضای کاملاً مدرن هست بهتر هست مبلمان مدرن در اون استفاده بشه .

باید دقت بشه که نور در دکوراسیون های امروزی حرف اول رو می‌زنه و همین دلیل باید از نور پردازی های مناسب در فضای لابی استفاده کرد . استفاده از انواع لوستر های مدرن و کلاسیک با توجه به سبک دکوراسیون حاکم بر فضا می‌تونه بر مجلل بودن و زیبایی فضای ما اضافه کنه.

همچنین برای نورپردازی مناسب و زیبا کردن فضا دیزاین سقف می‌تونه نورپردازی‌های مخفی داخل کناف سقف استفاده کرد که فضای شما رو کاملاً متفاوت و زیباتر از قبل می‌کنه.

شیشه رنگی لابی

یکی از مزیت‌های استفاده از شیشه رنگی لابی همین هست که نور رو به خوبی بازتاب کرده و در فضا پخش می‌کنه . همین باعث می‌شه تا نور فضای ما دو برابر بشه. و فضا از قبل باز تر و بهتر دیده بشه.

شیشه لابی رنگی

دیزاین دیوار مناسب فضای لابی

برای اینکه یک لایه مناسب مجلل و زیبا داشته باشیم .باید به این موضوع دقت کنیم که دیوارها اساسی ترین نقش رو در زیبایی فضای ما دارن دیوارها به این دلیل که تقریباً ۸۰ درصد از فضای ما رو به خود اختصاص دادن. و از این نظر که دقیقاً در زاویه دید نگاه انسان از بالا تا پایین قرار دارن. روی تاثیر گذاری بر روی دیدگاه انسان نقش فراوانی دارن. و به همین دلیل هست که می‌گیم اساسی‌ترین نقش رو در زیبایی فضای لابی، دیوارها دارن. بهترین گزینه استفاده از شیشه رنگی لابی‌اس که به دلایل اون می‌پردازیم.

شیشه رنگی لابی
شیشه رنگی

استفاده از رنگ برای دیوار های لابی

در گذشته برای زیباسازی دیوار ها به جای شیشه رنگی لابی از رنگ استفاده می‌شد. اما این موضوع ایراداتی هم داشت به طور مثال یکی از ایرادهایی که استفاده از رنگ روی دیوار داشت. این بود که دیوار چون از جنس گچ بوده اس خیلی زود دچار رنگ پریدگی خط افتادن روی دیوارها می‌شد.

و بعد از گذشت چند ماه رنگ دیوار روبه مات و کدر شدن می رفت خیلی زود دچار آلودگی می‌شد که قابل پاک شدن نبود. بعدها البته رنگ‌هایی تولید شدن که آلودگی رو از روی اونا به راحتی تمیز می‌شد .با پارچه نمناک پاک کردم اما باز هم مقداری کثیفی یا رد پارچه روی رنگ خود رو نشون می‌داد .

کاغذ دیواری یکی از راه های زیبایی بخشی دیوار های لابی

با گذشت زمان برای مجلل کردن دیوارها از کاغذ دیواری استفاده شد کاغذ دیواری در عین این که روش مدرن تر بود. و زیبایی دیوار رو واقعاً تقویت می‌کرد اما اونم دارای معایبی بود. از جمله اینکه خیلی زود از بین می رفت و یا برای جدا کردن آنها کاغذ دیواری هم جدا می‌شد .

شیشه رنگی لابی گزینه مناسب برای دیزاین فضا

یکی از مدرن ترین ابزاری که با اون فضای دکوراسیون رو زیبا و لاکچری می‌کنن. استفاده از شیشه دیواری و شیشه رنگی لابی هست.

شیشه رنگی برای پنجره

شیشه لاکوبل رنگی لابی

شیشه های لاکوبل یا همون شیشه های رنگ دار به این صورت تولید می‌شه که ، یک طرف شیشه های کریستال یا فلوت یا سوپر کلیر رو با استفاده از دستگاه های پیشرفته رنگ زنی به صورت کاملاً سرتاسری و یک دست رنگ می‌کنن.

این شیشه های رنگی زیبایی بی نظیری دارن. و دلیل اون اینه هست که رنگ هایی که در اونا استفاده می‌شه ، رنگ های کاملاً شاداب و زنده یک دست و با کیفیت هستن در مورد این شیشه ها می توان گفت که واقعا چشم‌ها رو خیره می‌کنن. این شیشه ها این قابلیت دارن که سکوریت و لمینت بشن. این یعنی با خیال راحت از اونا در هر جایی استفاده کنین و نگران هیچ خطری نباشین. چرا سکوریت کردن یعنی ضد گلوله کردن شیشه یعنی با هیچ چیزی نمی‌شکنه .

شیشه لاکوبل های رنگی گزینه مناسبی برای شیشه رنگی لابی هست . زیرا فضای لابی شما رو بسیار مدرن و جذاب می‌کنه .

مزیت های شیشه رنگی لابی لاکوبل

  • عمر طولانی داره
  • در تولید اون از شیشه سکوریت و نشکن استفاده می‌شه
  • این شیشه‌ها زرد خط و خش هستن
  • ضد رطوبت و آنتی باکتریال هستن
  • نظافت اونا بسیار آسونه
  • چربی و گرد و خاک تاثیری بر اون نمی‌ذاره
  • سالیان سال حالت نو و تازه داره
  • کیفیت بسیار بالایی دارن
  • مقاومت حرارتی بالایی دارن

بهترین تولید کننده شیشه لاکوبل برای لابی

شرکت تولیدی فرکو با سابقه طولانی در تولید انواع شیشه های با کیفیت ایران و خاورمیانه این اطمینان رو به شما می‌ده که تمامی شیشه های تولید شده در این مجموعه دارای نماد اطمینان +A هستن. انواع شیشه رنگی لابی با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت آماده تولید برای شما مصرف کننده گرامی هست. می‌تونین شیشه لاکوبل مورد نظر خود رو در ابعاد دلخواه و رنگی که با فضای دکوراسیون شما هماهنگ هست رو به صورت تک و عمده خریداری کنین.

برای اطلاع از قیمت محصولات و گرفتن راهنمایی از متخصصین مجموعه فرکو می‌تونی با شماره زیر تماس حاصل کنی.

02188068352

برای ثبت سفارش و ارتباط بیشتر با شرکت فرکو می‌تونی در اپلیکیشن واتس آپ به شماره زیر پیام بدی.

09101767773

همچنین صفحه رسمی پیج فرکو رو در اینستاگرام دنبال کن تا به صورت روزانه محصولات تولید شده در شرکت فرکو رو که در این صفحه به نمایش گذاشته می‌شه ببینی. همچنین می‌تونی از قیمت محصولات در قسمت دایرکت اپلیکیشن واتساپ فرکو با خبر بشی. همکاران فرکو در قسمت دایرکت شما رو راهنمایی کرده و با حوصله به سوالات شما جواب می‌دن.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

2 پاسخ

  1. قیمت شیشه رنگی لاکوبل هایی که تو متن نوشتید چقدر هست ؟ من برای داخل سالن آرایشگاهم می‌خوام . یه دیوار حدودا ۳ متریه

    1. اتفاقا یکی از بهترین مکان هایی که میشه از شیشه لاکوبل های رنگی و با کیفیت فرکو استفاده کرد ، داخل یا بیرون فضای آرایشگاه هست . عالی میشه ! با توجه به نوسانات بازار و هم اینکه مسائل زیادی رو قیمت شیشه لاکوبل تاثیر گذار هست ، مثل ابعاد شما ، رنگ دلخواهتون و… بهتره با شماره تماس مجموعه که در انتهای متن گذاشته شده تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو