Home
آینه گریم

آینه چراغ دار گریم

آینه چراغ دار گریم

آینه گریم چیست

در سال‌های اخیر و با پیشرفت صنعت آینه سازی و حرفه‌ای‌تر شدن گریم و‌ آرایش ، آینه‌هایی مخصوص برای این منظور تولید شده اس. با وجود اینکه آینه‌های معمولی نیز برای گریم مناسب هستن اما مطمئنا به کارگیری از آینه ویژه اثرگذاری بیشتری در کیفیت آرایش داره. آینه های چراغ دار گریم علاوه بر اینکه در آرایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرن برای آرایش شخصی نیز گزینه مناسبی به شمار می‌رن. آینه‌های گریم از چند جهت با آینه‌های معمولی تفاوت دارن. معمولا در ساخت آینه گریم از لامپ LED بهره می‌برن و به جز این آپشن‌های مختلف کاربردی و هوشمند در آینه تعبیه میشه که در ادامه مطلب به بررسی اون می‌پردازیم.

آینه چراغ دار گریم

آینه چراغ دار گریم


امروزه آینه علاوه بر کاربرد آن برای دکور و دکوراسیون داخلی استفاده میکنن.که هم فضا رو زیبا و هم مدرن میکنه.
به راحتی می‌تونیم از آینه های گریم برای زیباتر و مدرن‌تر کردن فضای مورد نظر استفاده کنیم.استفاده از این آینه به دلیل داشتن لامپ هایی اطراف اون باعث نورانی تر شدن فضای اتاق میشه.خود آینه نیز به دلیل خاصیت بازتاب تصویر روبروی روی سطح اینه باعث بزرگ‌تر شدن و توهم اتاقی بزرگ‌تر رو به ما بده.

آینه چراغ دار گریم

از آینه چراغ دار گریم در کجا استفاده میشه


از این آینه های گریم در هرجایی می‌توان استفاده نمود.نوری که داره کاربرد اونو بیشتر کرده.یکی از کارهایی که آینه گریم یه وسیله مهم برای اون هست سینما و تئاتر هست.برای گریم کردن افراد و بهتر دیده شدن و دقیق تر انجام دادن کار گریم باید یک آینه چراغ دار که همون آینه گریم هست استفاده نمود.
از آینه گریم در مزون‌ها و خیاطی‌ها بسیار استفاده میشه.زیرا کسی که یک لباس رو تن میکنه باید سرتا پای خود رو در آینه ببینه و لباس خود رو انتخاب کنه.ویا اگر ایرادی داره اونو ببینه و برطرف کنه.در آرایشگاه ها هم آینه و روشنایی جزو اصلی ترین وسایل هست که آینه گریم نیاز یک آرایشگر رو برطرف می‌کنه.

آینه چراغ دار گریم

آینه چراغ دار گریم در دومدل تولید میشه

آینه های ثابت


آینه های ثابت رو می‌توان به راحتی و بدون استفاده از ابزارهای ساده مول دریل و پیچ به دیوار نصب کرد.این آینه های به صورت ثابت هستن و نمی‌توان اونا رو به راحتی جابجا کرد. در صورت جابجایی این آینه در روی دیوار شما جای پیچ ها می‌مونه و باید آن جا رو تعمیر کنین تا از زیبایی دیوار شما کم نشه.آینه های ثابت می‌تونه یک نقطه چشم گیر و زیبا رو برای شما و خانه شما به وجود بیاره.و خود به تنهایی مرکز توجه در خونه بشه

آینه چراغ دار گریم

بیشتر بخوانین:آینه تاچ یک آینه فوق العاده زیبا

آینه های ثابت بالای کنسول


همه اتاق‌ها تقریبا نیاز به آینه دارن به‌خصوص در اتاق هایی که میز ارایش و کنسول در انجا وجود داره .ما در تولیدی خود می‌تونیم آینه‌های گریم و میزهای ست اونا رو تولید کنیم.شما با کمک این آینهت به راحتی می‌تونین ظاهر خود رو زیبا کنین.علاوه بررسیدگی به ظاهر خود می‌تونین یک دکور زیبا در اتاق خود درست کنین.

آینه چراغ دار گریم

آینه های ثابت قدی

آینه های قدی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرن.همه ما در خونه خود نیاز به یک آینه قدی داریم تا با کمک اون بتونیم هنگام بیرون رفتن یا لباس پرو کردن ایراد ظاهری خود رو ببینیم و اونو برطرف کنیم.این آینه ها رو می‌تونیم در قسمت ورودی خانه نصب کنیم تا هنگام آماده شدن در مرحله اخر که از خانه به بیرون می‌ریم لباس ها و خودمون رو در اون ببینیم و اگر مشگلی در ظاهر ما وجود داشت اونو برطرف کنیم.

آینه چراغ دار گریم

بیشتر بخونین : معرفی محصول آینه قدی باکس دار

آینه های متحرک


این آینه ها بسیار پر کاربرد هستن و دیگر نیازی به نصب ساده اون با پیچ و دریل هم وجود نداره.آینه های متحرک رو می‌توان به راحتی و تنهایی جابجا کرد و دکور خانه و یا هرجای دیگر رو با اون عوض کرد.این آینه ها در دو مدل تولید میشن.متحرک چرخدار و متحرک پایه دار و بدون پایه.در ادامه این مقاله هرکدام ازاین مدل ها رو به صورت جدا برای شما توضیح می‌دیم.

آینه چراغ دار گریم

چرخدار


آینه های گریم چرخدار بسیار راحت و به اسانی جابجا می‌شن.در زیر این آینه ها چرخ تعبیه میشه و به تنهایی و یک هل دادن می‌تونین اونو جابجا کنین .برای آینه هایی که در سایز های بزرگ طراحی و تولید میشن نصب کردن چرخ برای این نوع آینه بسیار کاربرد داره.با کمک این آینه ها می‌تونین دکور اتاق خود رو تغییر بدین و تنوع ایجاد کنین.

آینه چراغ دار گریم

پایه دار


آینه های گریم رو می‌توان با پایه تولید کرد که دیگر برای به دیوار تکیه نداد.در پشت این آینه های پایه دار می‌تونین کمد و کشو هایی نصب کنین که هم زیبایی خاصی داره و هم کارامد هست.
آینه گریم پایه دار رو می‌توان در دومدل طراحی کرد.اونو روی میز کنسول و ارایش قرار داد.یا اونو روی زمین به صورت قدی و در کنار یک کمد یا میز کنسول قرار داد.که انتخاب یکی از این مدل ها به شما بستگی داره.

آینه چراغ دار گریم

بدون پایه


بسیاری از افراد آینه های قدی یا حتی روی میز کنسول رو بدون پایه دوست‌دارن و بیشتر علاقه دارن تا آینه رو به دیوار تکیه بدن. شما می‌تونین برای زیباترشدن اون در کنار آینه خود یک گیاه زیبا بذارین.یا یک گلدان پراز گل زیبا روبروی آینه خود قرار بدین تا تصویر زیبای این گلدان روی آینه شما منعکس بشه.با کمک آینه های لامپی می‌تونین یه فضای روشن و دلباز برای خود طراحی کنین.

در چه مکان‌هایی از آینه چراغ دار گریم استفاده میشه

  • سالن‌های آرایش
  • سینما و تئاتر
  • منازل
  • خیاطی‌ها
  • مزون‌ها
آینه چراغ دار گریم

خصوصیات آینه چراغ دار گریم


برای داشتن یک ارایش زیبا و بدون نقص باید یک آینه و نور کافی باشه تا بتونیم ایراد ارایش رو در روی اینه به کمک نور ببینیم.داشتن اینه ای که دور تا دور آن لامپ های ال ای دی تعبیه شده نوری که برای ارایش و گریم می‌خوایم رو فراهم میکنه.
یکی دیگر از مزایا خوب آینه چراغ دار این هست که باعث بزرگ‌نمایی و روشنایی فضا میشه.این آینه برای خونه‌هایی که کوچک هست و نور مناسب و کافی نداره بسیار کاربردی هست.زیرا آینه به تنهایی باعث بزرگنمایی فضا میشه و نوری که روی آن تعبیه شده باعث نورانی تر شدن و نورانی تر شدن فضا باعث بزرگنمایی آنجا میشه.

آینه چراغ دار گریم

از آینه گریم چراغ دار میتوان به عنوان چراغ خواب هم استفاده نمود

ازاین آینه علاوه بر گریم و ارایش و زیبایی میتوان به عنوان چراغ خواب نیز استفاده نمود.با کمک یک ریموت می‌تونیم درجه نور روی آینه را کم و زیاد کنیم.یا حتی میتوان با دکمه تعبیه شده در روی ریموت لامپ ها رو یکی درمیان روشن کرد و درجه نور رو نیز به اندازه دلخواه کم و زیاد نمود.

آینه چراغ دار گریم

برای آینه گریم چراغ دار از لامپ ال ای دی استفاده می‌کنیم


لامپ های ال ای دی مزایای بسیار زیادی داره.این لامپ ها مصرف برق کمتری دارن و استفاده کردن ازاین لامپ باعث صرفه جویی در هزینه برق شما میشه.لامپ های ال ای دی که در آینه گریم چراغ دار استفاده می‌کنیم کیفیت بالایی دارن و خیلی دیر خراب میشن.طپل عمر این لامپ ها بالاست و تعداد دفعات خاموش روشن شدن در این لامپ مهم نیست و فقط عمر اونا بستگی به ساعت روشن بودن اونا داره.یک مزیت خوب این لامپ ها اینه که قابل بازیافت هستن و به طبیعت آسیبی وارد نمی‌کنن.لامپ های ال ای دی نور مطلوبی دارن و فضا رو روح بخش میکنن.

آینه چراغ دار گریم

برای سفارش آینه گریم چراغ دار می‌تونین با شماره 02188068352 تماس بگیرین.تلاش مجموعه فرکو جلب رضایت شما مشتریان عزیز هست.ما برای تولید بهترین محصول از با کیفیت ترین مواد موجود و بهترین دستگاه های داخل ایران استفاده می‌کنیم.کارشناسان خبره در این مجموعه برای تولید زیباترین و با دوام تریم آینه ها در این امر به ما کمک می‌کنن.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به اینجا کلیک کنین.

همچنین علاوه بر آینه صنایع فرکو اقدام به تولید دیگر محصولات نیز نموده اس. از جمله :

علاوه بر این ها به عنوان نمایندگی درب آلومینیوم نیز شناخته می‌شه. و قیمت تمامی محصولات نیز مثل درب و پنجره با توجه به تولید در فرکو، مناسب و به اندازه بازار درب آلومینیومی و کارخانه پنجره دوجداره هست.

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه چراغ دار گریم
آینه چراغ دار گریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو