Home
میز کنسول آینه ای

میز کنسول آینه ای

میز کنسول آینه ای چیست

آینه کنسول محصولیه که بسیار می‌تونه در دکوراسیون مدرن منزل شما تاثیر گذار باشه .و یک نمای زیبا به محیط شما القا کنه. اگر شما دارای یک فضای خالی در سرویس پذیرایی هستین با خرید یک میز کنسول آینه ای می‌تونین به محیط خود کمک کنین .آینه کنسول از جنس آینه‌اس .این میز و کنسول آینه ای ظاهری متفاوت و بی نظیر داره .که می‌تونه توجه هر فردی با هر سلیقه ای رو جذب خود کنه .این آینه مناسب برای هر دکوراسیونی از جمله سبک مدرن ،سنتی و …هست. .پس اصلا نگران این نباشین که نمی‌تونین از این کنسول و آینه برای محیط خود استفاده کنین .به طور کلی این آینه با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ می‌شه .

میز کنسول آینه ای

آینه و کنسول منزل

شما باید برای میز کنسول خود آینه ای انتخاب کنین که بسیار جذاب و چشم گیر باشه. زیرا اصولاً میز کنسول و آینه یک دیوار رو در بر می‌گیره و جایی برای قرار دادن وسیله ی دیگری برای شما نمی‌ذاره .پس این مسئله مهمه که شما از آینه و کنسول زیبایی برای دیوار خود استفاده کنین.می‌تونین برای میز خود یک آینه رو انتخاب کنین که با مهارت بالایی تراش داده شده .و با هر سبک دکوراسیونی خود رو وقف میده .

میز کنسول آینه ای

تراشهایd که روی این آینه انجام شده میتونه با خطوطی که روی میز ایجاد کردیم بسیار جذاب باشه .پیشنهاد ما به شما اینه که میز و کنسول خود رو در قسمتی از منزل قرار بدین که بیشترین نور رو برای محیط شما ایجاد کنه .تا انعکاس نور روی آینه شما بتونه درخشش بیشتری در محیط ایجاد کنه .در صورت سفارش و ثبت آینه کنسولی خود ابتدا باید ابعاد و سایز میز و آینه خود رو نسبت به نیاز خود انتخاب کنین و با کارشناسان فرکو در میان بذارین.نسبت به دکوراسیون خود می‌تونی رنگ آینه خود رو انتخاب کنی .

انواع میز کنسول آینه ای در صنایع فرکو

میز کنسول آینه ای

میز کنسول آینه ای جدید

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو در حال حاضر تولیداتی رو به وجود آوردن که افراد لوکس پسند و یا حتی کسانی که اهل تجملات هستن می‌تونن این محصول رو گزینه‌ی انتخاب خود قرار بدن یا حتی افرادی که منازل در متراژ و ابعاد های بسیار بالایی دارن از این محصولات بتونن استفاده کنن زمانی که برای محیط مورد نظر خود از این محصول استفاده می کنین زیبایی و مدرنی رو به محیط مورد نظر خود می بخشی این محصول در صنایع فرکو تمام شیشه هم تولید میشه.

میز کنسول آینه ای

اما در کنار تمام شیشه ای بودن آن کیفیت مقاومت و ضخامت آن نیز بسیار بالاست .زیرا زمانی که یک محصول تمام شیشه ای هست حساسی و ظریف بودن آن و یا حتی شکننده بودن آن در برابر ضربه ها بسیار بالا خواهد بود پس به همین دلیل صنایع فرکو این محصول رو بسیار با مقاومت بالا تولید کرده .

ناگفته نمونه ،زمانی که از این محصول برای محیط مورد نظر خود استفاده می‌کنین ، روشنایی رو در تمامی محیط مورد نظر خود افزایش میده.و یا حتی باعث بزرگنمایی در محیط شما خواهد شد.پس با استفاده از این محصول نه تنها زیبایی رو در محیط خود به وجود میارین بلکه از مزیت و ویژگی های فراوان و مهم آن در محیط خود بهره بسیاری خواهید برد.

میز کنسول آینه ای

میز کنسول چوبی چیست

چوب‌ها یکی از عناصر طبیعی هستن که در دکوراسیون نقش مهمی دارن .اگر شما دارای میز و صندلی های چوبی هستین .حتما از میز کنسول چوبی استفاده کنین .زیرا یک ست زیبا و حیرت انگیز پدر محیط خود ایجاد کردین.رنگ های چوبی شامل قهوه‌ای ، فندقی ، ماهاکونی ، شکلاتی ، کرم رنگ و‌‌‌… هستن .این رنگ حس صمیمیت و گرما رو در محیط ایجاد می‌کنه .اگه این آینه و میز همراه با کشو و کمدهای زیبایی همراه باشه .می‌تونه کاربردی‌تر باشه و از این میز و کشو ها برای نگهداری وسایل خود استفاده کنین .

میز کنسول آینه ای

کنسول آینه ای سلطنتی چیست

از این میز کنسول آینه ای در دکوراسیون های مجلل و اشرافی استفاده میشه. این محصول به دلیل برخورداری از کیفیت و مزیت های بسیار فراوانی که داره ، نسبت به میز های ساده دیگر از قیمت بالاتری نیز داره. موقعی که از این محصول برای محیط های مورد نظر خود استفاده می‌کنین باید از رنگ های بسیار با شکوه و جلال استفاده کنین این رنگ ها نشانه اشراف بودن رو تداعی می‌کنه به همین دلیل در این نمونه محصول بیشتر در رنگ‌های طلایی تولید میشه.

میز کنسول آینه ای

ناگفته نمونه که بیشتر افراد از این رنگ در این محصول استقبال می‌کنن و بیشترین استفاده ‌ای که ازین محصوا شده در مهمان‌پذیر منازل خود بوده . و یا حتی برای نشیمن هم گزینه‌ی مناسبی هست. اگر شما برای محیط خود از این محصول می‌خوای استفاده کنی برای سفارش با کارشناسان فرکو در تماس باش و که در طی ۴۸ ساعت در تمام نقاط ایران که باشی برای شما ارسال خواهد شد.راه ارتباطی با ما از طریق تماس مستقیم با شماره تلفن 02188068352

میز کنسول آینه ای

معتبر ترین صنایع تولید میز کنسول آینه ای در ایران

در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارن از این مشکل وبه وجود امده نهایت سواستفاده را ببرن، شما خیلی راحت می‌تونی سایت‌های نا معتبر و صف کلاهبردارن رو از تمامی صنایع ها جدا کنین.

اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری. برای تولید سفارش‌های شما ندارن پس سعی بر این دارن که تجمعی رو ایجاد نکنن. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان رو به شما میده که ، بتونی از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید کنی.

یکی دیگر از راه های شناخت شرکت و یا کارگاه های کلاهبردار نداشتن اساس‌نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی،و برگه ارزش افزوده هست.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو دارای از اساس‌نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی و برگه ارزش افزوده هست.

با اظهار نامه مالیاتی کلاهبردار بودن آن سایت را متوجه بشوید. زیرا افراد کلاهبردار در هیچ مرکز های مالیاتی پرونده ندارند.

می‌تونی تمامی مواردی که گفته شده رو با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد با خبر بشی و ما با افتخار تمامی موارد خواسته شده رو در خدمت شما عزیزان خواهیم گذاشت.

میز کنسول آینه ای

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست .
آدرس دفتر :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنه
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir
برای اطلاعات بیشتر درباره میز های آینه ای می‌تونی در صفحه های دیگر فرکو با اسم های متفاوت مثل میز تلویزیون آینه ای دیدن کنی .
تمام محصولات به طور مستقیم و بدون واسطه از مرکز تولیدی به فروش میرسه برای همین هم هست که قیمت پایین‌تری از بازار داره.

راه های زیر می‌تونه به شما در تشخیص سایت‌های کلاهبردار کمک کنه.

  • نداشتن اساس‌نامه
  • روزنامه رسمی
  • کد های اقتصادی
  • برگه ارزش افزوده
  • اظهارنامه مالیاتی .
میز کنسول آینه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو