Home
کارخانه پنجره دوجداره

کارخانه پنجره دوجداره

هدف کارخانه پنجره دوجداره فرکو ، پایین نگه داشتن هزینه هاست. پنجره دوجداره های تولیدی فرکو در قیمت های پایین‌تر به دست مصرف‌کننده می‌رسه. کارکنان فرکو دائما فرآیندها رو برای دستیابی به حداکثر کارایی برای حفظ تنظیم استانداردهای بالا در صنعت پنجره دوجداره حفظ و بهبود می بخشن. پنجره دوجداره تولیدی فرکو با بالاترین کیفیت موجود و در بهترین قیمت ارائه می‌شه. برای دیدن نمونه کارهای پنجره دوجداره فرکو اینجا کلیک کنین و از پنجره های با کیفیت و مقرون به صرفه‌ی اقتصادی نهایت استفاده رو ببرین. حتی می‌تونین از متخصصین فرکو مشاوره ی رایگان بگیرین. برای گرفتن مشاوره ی رایگان کافیست تنها با شماره ی 02188068352 تماس حاصل کنین. در ادامه نیز به بررسی تمامی نکات و توضیحات می‌پردازیم .

وقتی می‌خواهید پنجره دوجداره برای خانه یا محل کار خود رو خریداری کنین. می‌خواید از کیفیت اونا مطمئن بشن ، به یک تامین کننده محلی نیاز دارین که بتونه کیفیت محصولات خود رو شخصاً تضمین کنه.

با خدمات فرکو ، شما پنجره دوجداره با کیفیت و درهای سفارشی رو تهیه می‌کنین ، که مطابق با نیازهای شما در ایران ساخته شده اس. ما می‌خوایم در این مقاله ، در مورد کارخانه پنجره دوجداره فرکو در ایران بیشتر به شما بگیم ، بنابراین قبل از اینکه تلفن رو بردارین ، از کیفیت محصولات مطمئن بشین.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی کشویی بر روی این لینک کلیک کن

پنجره دوجداره چیست

پنجره دوجداه به پنجره هایی اطلاق می‌شه که دارای دو شیشه که به عنوان عایق عمل می‌کنن هست. این دو شیشه درون فریم پنجره که می‌تونه از جنس آلومینیومی و یا uPVC باشه کار گذاشته می‌شن . فاصله بین دو شیشه توسط گاز عایق آرگون پر می‌شه تا به عنوان عایق حرارتی و یا صوتی عمل کنه . پنجره های دوجداره برای مناطقی مناسب هستن که جلوگیری از هدر رفت انرژی یک عامل تعیید کننده در کاهش قبض های برق محسوب میشه و همچنین مناطق شلوغ و پر سر صدا مانند شهرای بزرگ نیز میتونن از مزیت عایق صوتی پنجره دوجداره استفاده کنن.

آموزش دیدن کارکنان کارخانه پنجره دوجداره

کارکنانی که در کارخانه پنجره دوجداره کار می‌کنن در مراحل ساخت درب و پنجره دوجداره upvc و پنجره دوجداره آلومینیومی بسیار خوب آموزش دیدن . که توسط مهندس ، حسابدار مدیریت و کارشناس بهره وری فرکو توسعه یافتن. این روش با استفاده از اصول تولید انبوه با ترکیب بسیاری از سفارش‌ها جداگانه پنجره دوجداره ، بازیافت داخلی با ایجاد نمونه‌هایی برای معماران ، سازندگان ، کارکنان فروش و استفاده از اصول بهره وری انرژی برای کاهش مصرف برق ، گلوگاه های تولید رو کنترل می‌کنه.

هر کارمند در زمینه انتخابی خود متخصص هست . ما به طور فعال کارمندان فرکو رو به نوآوری ، آزمایش و همچنین مشارکت در تمرینات و دوره های آموزشی تشویق می‌کنیم . در نتیجه کارکنان فرکو در کارخانه پنجره دوجداره فرکو از لذت و احساس موفقیت برخوردارن. به ویژه از پروژه‌های دشوار یا چالش برانگیز شامل پنجره سه جداره و یا بیشتر در مدل های متنوع استقبال می‌کنیم . اگرچه ما خوش شانس هستیم که افراد با استعداد و باهوشی در تیم خود داریم . اما کاملاً معتقدیم که با سخت کوشی ، استانداردهای بالا و پیشرفت مداوم ، نتایج خارق العاده‌ای حاصل می‌شه.

تخصص و تقسیم کار در داخل کارخانه پنجره دوجداره فرکو و همچنین در محل مزایای زیادی در ساخت پنجره و درب دو جداره از جمله خطاهای کمتر و کنترل کیفیت بهتر ، زمان اتمام سریع‌تر و همچنین بهبود رضایت مشتری سوالات دشوار با جزئیات پاسخ داده می‌شن . به مشتریان اطلاعات ارزشمند و پیشنهادهای مفیدی می‌دن که رقبا از پاسخ دادن اونا اجتناب می‌کنن. در کمپانی فرکو تمام مشاوران و متخصصان با تجربه و خبره در این زمینه فعال هستن.

کارخانه پنجره دوجداره
شیشه دوجداره سه گوش

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بر روی این متن کلیک کنین

مزایای تولید در ایران

برخی از شرکت های شیشه سازی پنجره های خود رو از تأمین کنندگان خارج از کشور تهیه می‌کنن. این نه تنها روشی بسیار ناکارآمد برای تولید پنجره دوجداره اس که منجر به افزایش هزینه های حمل و نقل و ضایعات می‌شه ، اما اگر مشکلی در فرایند تولید رخ بده ، برطرف کردن مشکلات ممکنه دشوار باشه. پنجره های وارداتی معمولاً اجناسی با درجه پایین هستن که ممکنه امنیت ضعیف یا عایق ناکافی رو متناسب با شرایط اقلیمی ایران ارائه بدن.

ما محصولات شیشه ای رو برای مشتریان و مشتریان تجاری ، تولید پنجره دوجداره ، درها عرضه می‌کنیم. تیم فرکو برای هر پنجره ای که عرضه می‌شه پاسخگوست. و با استانداردهای بالایی که توسط مقررات ساختمان تعیین شده کار می‌کنیم.

علاوه بر این ، از آنجا که فرکو تخصص خود رو در انواع مختلف پنجره به اثبات رسونده ، می‌تونه محصولات uPVC و همچنین قابهای آلومینیومی تولید کنه. این بدان معناست که می‌تونه پنجره های uPVC مقرون به صرفه و همچنین محصولات آلومینیومی درجه یک و سفارشی رو عرضه کنه. لذا شما می‌تونین پنجره دوجداره خود رو در دو مدل آلومینیومی و uPVC سفارش بدین.

فرکو مفتخر هست که درهای خود رو به روی هر مشتری که مایل به دیدار هست باز کنه. شما می‌تونین بیایین ببینین که چگونه پنجره های شما رو می‌سازیم ، و حتی می‌تونین بازدید کنین و ببینین که روند تولید چگونه پیش می‌ره. کارخانه فرکو 6 روز در هفته باز هست.

دلایل بیشتر برای انتخاب فرکو

قیمت پنجره شما بر اساس کیفیت خدمات و تعهد به محصولات عالی اس. ما بیش از 25 سال در این صنعت فعالیت کرده ایم و مشتریان زیادی رو برای چندین دهه حفظ کردیم. همچنین به طور مؤثر کار می‌کنیم و کمپانی فرکو به ما این امکان رو می‌ده که برخی از محصولات uPVC رو ظرف 7 روز عرضه کنیم. فرکو خدمات اندازه گیری و سرویس اتصالات رو نیز پس از سفارش محصول به شما ارائه می ده.

همه محصولات فرکو با در نظر گرفتن بهره وری انرژی طراحی شدن.  حتی می‌تونیم پنجره های دارای درجه A+ رو تهیه کنیم تا حداکثر استفاده رو از بهره وری خورشیدی و بازده حرارتی به شما بدیم.

اطلاع از قیمت پنجره از فرکو

آیا شما صاحب خانه هستین یا در این حرفه کار می‌کنین ، قیمت انواع پنجره ها مقرون به صرفه واقع شده‌اس. اگر می خواید اطلاعات بیشتری کسب کنین ، امروز با خط تلفن فروش فرکو تماس بگیرین یا با کارخانه فرکو تماس بگیرین و محصولات با کیفیت رو خودتون ببینین.

تجهیزات کارخانه پنجره دوجداره فرکو

متأسفانه ماشین آلاتی که همه کارها رو کامل می‌کنه برای فروش سودآور نیستن. اگرچه ماشین آلات CNC پنجره و درب upvc می‌تونن با دقت بالا برش و جوشکاری کنن. اما هنوز هم لازمه چندین دستگاه دیگر مرحله اصلی خریداری بشه. در عوض ، فضای زیادی با تجهیزات پر می‌شه که فقط یک یا دو مرحله از مراحل رو تکمیل می‌کنه.

به عنوان بخشی از فلسفه تولید و توسعه مداوم ، ما در کارخانه پنجره دوجداره فرکو از کمک‌های ویژه‌ای استفاده کردیم . تا علاوه بر بهبود فرایندهای خود ، ماشین آلات رو نیز برای دستیابی به نتایج سریع‌تر و دقیق‌تر به کار ببریم. به جای خرید ماشین آلات جدید که در بهترین حالت متوسط ​​بود ، ما ماشین‌های موجود خود رو به صورت محلی و با ویژگی‌های خاص خاص تغییر دادیم . هنوز ماشین‌هایی پیدا نکردیم که بتونن آنچه رو که ما می‌تونیم با همان برچسب قیمت انجام بدن.

کارخانه پنجره دوجداره
کارخانه پنجره دوجداره

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی دستشویی بر روی این متن کلیک کنین

استفاده بهینه از ماشین آلات در مراحل تولید کارخانه پنجره دوجداره فرکو

البته متکی بودن به ماشین آلات در مهمترین مراحل تولید پنجره و درب های دوجداره ، خطرات خاص خود رو نیز به دنبال داره .ماشین آلات موجود در کارخانه پنجره دوجداره خط اصلی می‌تونن خراب بشن. در این حالت ما یک برنامه احتمالی داریم که شامل ماشین آلات پشتیبان اس . که کاملا عملیاتی اس و می‌تونه در هر زمان مورد استفاده قرار بگیره. ما با بررسی و سرویس‌دهی منظم ماشین آلات و دستگاه ها از این اتفاق جلوگیری می‌کنیم. این امر به موقع انجام هر سفارش از محصولات دو جداره رو تضمین می‌کنه! ما به سرعت در حال توسعه تأسیسات خود هستیم . اونو به تأسیساتی تبدیل می‌کنیم که قادر به تولید انواع پیچیده و پیشرفته باشه و به دنبال انشعاب برای تأمین قطعات با کیفیت بالا در بازارهای دیگر هستیم.

کارخانه پنجره دوجداره

در کارخانه پنجره دوجداره با خرید هر ماشین آلات جدید ، ما بر روی یک مهندس سرمایه گذاری می‌کنیم تا اطمینان حاصل بشه که نیازهای خاص ما برآورده می‌شه. پیشرفت تجهیزات به طور یکپارچه تلفیق شدن و همچنین آموزش استفاده و محدودیت‌ها ارائه می‌شه.

همه اینا هزینه‌های سربار ما رو کاهش می‌ده. کاهش هزینه هم نیز به نفع مشتری اس. زیرا هزینه پایین نگهداری به قیمت های پایین برای پنجره ها و درب های دوجداره upvc با لعاب تبدیل می‌شه. همچنین ، به جای استفاده از تداوم چرخه فقر برای هزاران کارگر ارزون قیمت در یک کارخانه ناامن ، ما از ترکیبی از ماشین آلات پیشرفته فن آوری در یک مرکز محلی ، ساده‌سازی روند بهبود و متخصصان بسیار ماهر و آموزش دیده استفاده می‌کنیم . که علاقه زیادی به کار خود برای یک کارخونه دارن.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره آلومینیومی بر روی این متن کلیک کنین

پنجره و درب های دوجداره در کارخونه پنجره دوجداره فرکو

درب دو شاخه

از زیبایی و ظرافت درب دوجداره که با دقت و مهارت بی انعطاف پذیری و کیفیت بی نظیر در کارخونه پنجره دوجداره ساخته شده اس ، استقبال کنین. ، ساحل‌های خصوصی ویژگی‌های عملکرد برتر در این سبک حفظ می‌شه. با ارائه عایق صوتی حداکثر 40 دسی بل ، با درجه عالی بهره وری انرژی اندازه گیری شده توسط مقدار 1.8 همه در حالی که مقاوم در برابر خوردگی و سازگار با محیط زیست هستن.

کارخانه پنجره دوجداره

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره ترمال بریک بر روی این لینک کلیک کنین

شیب و چرخش درب

وقتی طراحی و کاربرد در اولویت هست ، مطمئناً فناوری پیشرفته فرکو تحت تأثیر قرار می گیره! برای عملکرد حرارتی و صوتی استثنایی همراه با تعمیر و نگهداری بدون دردسر و طراحی مبتکرانه ، این درب از انتظارات شما فراتر میره. درب متحرک به طور خاصی کار می‌کنه با همون دقت مورد نظر هر پنجره و در ساخته شده اس. سخت‌افزار ویژه با کیفیت بالا به یک دسته واحد اجازه میده تا هر سه عملکرد رو انجام بده. چندین نقطه قفل امنیتی برای ایمنی در هنگام قفل شدن ، لولاهای مخصوص اجازه می‌ده . تا پنجره به سمت داخل برای جریان هوای آرام متمایل بشه.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی شیشه خور بر روی این لینک کلیک کنین

شکل پنجره

تمام حواس شما برای قدردانی از یک ساختمان و اجزای سازنده اون کار می‌کنه . این شامل زمان و مکان هست: احساسات حرارتی و صوتی و لمسی ، و همچنین خاطرات و تداعی‌ها. پنجره هایی که به صورت منحصر به فرد طراحی شدن . حتی می‌تونن براساس احساسات و سلیقه شما ، مجموعه کاملی از تجربیات گذشته و امیدهای آینده رو ایجاد کنن. از طریق تجدید نظر اجباری ادراکی در تنظیمات اعضا ، اتصالات و فرآیندهای جوشکاری ، ما قادر به ساخت تقریباً هر شکل و اندازه ای هستیم که ، فقط با تخیل شما محدود می‌شه! در نهایت ، پنجره های شکل نمادی از خلاقیت و فردیت شما هستن.

کارخانه پنجره دوجداره

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی ورودی ساختمان بر روی این لینک کلیک کنین

پنجره سایه بان

پنجره های سایه‌بان دو جداره اجازه می‌ده تا ارسی پنجره به جای چرخش به داخل یا بالا و پایین ، به بیرون چرخونده بشه. بنابراین می توان اونا رو در مکان‌های ممکن در اطراف خانه قرار داد. به راحتی در کنار سایر پنجره ها مرتب کرد. پنجره سایه بان نوع ایده آل پنجره برای خانه های منطقه معتدل آب و هوایی یا خانه هایی اس که ، به منظور استفاده از تهویه طبیعی یا نسیم قرار دارن.

پنجره های سایه بان دو جداره با فشرده سازی و مهر و موم هوا ساخته می‌شن. نسبت به انواع دیگر پنجره ها مانند پنجره های کشویی و دو آویز ، از سختی هوا ، بازده انرژی و عایق صوتی بیشتری برخوردار هستن. پنجره های دو جداره سایه‌بان به دلیل قابلیت انعطاف پذیری و دوام بسیار متنوعی دارن . به ویژه برای خونه‌های معاصر از گزینه‌های جذابی برخوردار هستن. زیرا پنجره های سایه‌بان ما به صورت غیرقابل انکار تولید می‌شن.

کارخانه پنجره دوجداره

بیشتر بخونین : درب آلومینیومی مدرن

پنجره جانبی لولایی

کارخانه پنجره دوجداره

یک فرایند کار با دقت کنترل شده امکان افزایش سرعت و صرفه اقتصادی در تولید و مونتاژ رو در کارخانه پنجره دوجداره فراهم می‌کنه. عناصر طراحی در پنجره های دو جداره گاهی اوقات ملایم هستن. اما اساساً غنی سازی می‌شن – از لحاظ زیبایی و از طریق راحتی بیشتر. طراحی کلاسیک امکان ظهور عناصر مهمی مانند احساس قوی جرم ، خوانایی و مقاومت ساختاری با روابط متناسب واضح بین جامد و باطل را فراهم می‌کنه. پنجره های جانبی لولایی مشابه پنجره های دیگر هستند . اما باز می‌شن و بالاترین عایق صوتی و حرارتی رو فراهم می‌کنن. پنجره های جانبی لولایی پیچیده و مقرون به صرفه نیستن. در صورت ترکیب با واحدهای دو جداره ما ، در مقایسه با پنجره های معمولی آلومینیومی یا چوبی ، عملکرد فوق العاده‌ای دارن.

بیشتر بخونین : مدل پنجره آلومینیومی

درب فرانسوی

یک درب ورودی بزرگ به فضای نشیمن خود باز کنین. خانواده و دوستان خود رو با درهای فرانسوی دو جداره سنتی و با دقت ساخته شده تحت تأثیر قرار بدین . که به هر خونه جذابیت و ظرافت می‌بخشه! درب های دو جداره فرانسوی مانند درب های معمولی باز و بسته می‌شن. با طراحی بسیار سریع می‌تونه فضای داخلی رو که در اون محدود هست ، صرفه جویی کنه. با یک آستانه قابل دسترسی برای صندلی چرخدار ، یک تابلوی نور / پانل ثابت یا میله های استعماری ترکیب کنین. که ظاهر کلاسیک نور تقسیم شده رو اضافه می‌کنه. درهای دو جداره فرانسوی به یک ویژگی خیره کننده در خونه شما تبدیل می‌شن.

کارخانه پنجره دوجداره

شیب و چرخش پنجره

هر روز ما با چالش‌های جدید جدی روبرو می‌شیم. با توجه به نیازها و خواسته های مشتریان خود نوآوری می‌کنیم . با پنجره های دو جداره خود تأثیر ماندگاری بر همه می‌ذاریم. همه کاره ترین و انعطاف پذیرترین پنجره ای که محبوبیت خود رو از طریق تغییر روند معماری و طراحی داخلی حفظ می‌کنه. پنجره دوجداره اس که ، متناسب با قصد کاربران برای تهویه ، تمیز کردن یا عایق بندی از طریق ویژگی‌های امنیتی و سخت افزاری منحصر به فرد هست.

و همچنین امکان باز شدن به داخل یا خارج ، با چرخاندن دسته ، مشتریان این امکان رو دارن که ، پنجره رو کمی به داخل متمایل کرده و پنجره رو به راحتی تهویه یا تمیز کنن. و البته ، برای عملکرد فوق العاده در عایق صوتی و حرارتی برای کنترل کامل محیط داخل خونه ، در اونو بسته برای امنیت بیشتر به طور نامحدود قفل می‌کنین.

پنجره خلیج

هیچ چیز نمی‌تونه تهویه متقابل رو بدون ایجاد پیش نویس به حداکثر برسونه. آنها چیزی فراتر از یک ویژگی دوره ای هستن. وقتی در یک استراتژیک قرار می‌گیرن می‌تونن تهویه هوا رو جایگزین کنن. یک ویژگی دوست داشتنی برای خونه شما فراهم کنن. آنها همچنین باعث می‌شن اتاق فضای بیشتری داشته باشه و بزرگ‌تر به نظر برسه ، بنابراین باعث شده اس که ارزش یک ملک افزایش پیدا کنه. به طور معمول ، پنجره های خلیج بسیار بزرگ هستن . حتی تقریباً تمام فاصله کف تا سقف رو پوشش می‌دن. تأثیر نور طبیعی فراوان و مناظر خیره کننده در فضای باز از هر زاویه ای که در اتاق وجود داشته باشه . می‌تونه با درمان‌های پنجره ای فیلتر یا نرم بشه.

ایمنی

درب و پنجره های دو جداره تولید شده در کارخانه پنجره دوجداره فرکو متعهد به محافظت از کارکنان ، مشتریان ،همکاران و مردم در برابر خطر و آسیب ناشی از کار با پنجره ها و محصولات شیشه ای هستن. بیشتر حوادث قابل پیشگیری نیستن . لذا ما آموزش‌های گسترده ای رو برای کارکنان خود برای مقابله با شرایط مختلف می‌دیم . متخصصان فرکو مجهز به دانش و تجربه کافی برای ساخت هستن .

برنامه خود رو تغییر بدین

لطفا توجه داشته باشین که تاخیر در تحویل سفارشات پنجره و درب دو جداره تا بیش از 2 ماه توسط شما بصورت آنلاین پردازش نمی‌شه. شما باید برای تنظیم مجدد با نماینده فروش خود صحبت کنین. لطفا توجه داشته باشین که ممکنه برای تأخیرهای طولانی مدت یا مکرر نیاز به پرداخت هزینه ذخیره سازی داشته باشین. عدم مشاوره در مورد تغییر در دسترسی شما حداقل 2 روز قبل از موعد تحویل ، ممکنه ایجاد یک تغییر به موقع رو برای ما دشوار کنه . اگر شما بخشی از تحویل چند منظوره هستین . سایر مشتریان رو ناراحت می‌کنین.

ساخت و ساز جدید

نصب پنجره های دو جداره در خونه‌ها یا ساختمون‌های جدید معمولاً توسط سازنده و تیم وی انجام می‌شه. با این وجود ما آماده هستیم در صورت لزوم خدمات نصب رو ارائه بدیم. هزینه نصب بر اساس هر کالا محاسبه می‌شه. به اندازه و مقدار اقلام بستگی داره. قیمت نصب معمولاً شامل شیشه اس . اما ما همچنین می‌تونیم برای نصب به استثنای شیشه یا فقط نصب شیشه ، یک قیمت تعیین کنیم . ما انعطاف پذیر هستیم . درک می‌کنیم که شرایط مشتری متفاوت هست.

کارخانه پنجره دوجداره

اندازه گیری پنجره شما

مهم‌ترین قسمت مراحل نصب پنجره ها و درهای دو جداره قبل از سفارش پنجره هاست. بسیار مهمه که شما پنجره قدیمی خود رو به درستی و با دقت اندازه گیری کنین. پنجره ها و درب های دوجداره PVC ساخت سفارشی هستن . اگر اندازه نادرست سفارش داده بشه ، نمی‌تونن اونا رو برگردونن. به همین دلیله که برای تمام پنجره ها و درهای تعویض و برخی از ساخت و سازهای جدید ، تکنسین های آموزش دیده ما اندازه گیری های خود رو قبل از ساخت انجام می‌دن. تمام پنجره ها و درهای دو جداره تولید شده در کارخانه پنجره دوجداره فرکو بسیار با کیفیت هستن . فرکو در تولید محصولات دقت و حوصله بالایی به خرج می‌ده . بنابراین در حالت ایده آل باید نزدیک‌ترین حالت ممکن رو داشته باشین.

مکمل

سیستم های پنجره و درب دو جداره با طیف وسیعی از پروفیل های جانبی از جمله طاقچه ها ، و قطره های سر زاویه دار ، دکل‌های مایل به زاویه و اتصال دهنده‌ها و همچنین پسوندهای قاب بهبود یافته اس . یک راه حل کاملاً سازگار و یکپارچه و تسهیل راحت تر برای هرگونه کاربرد شیشه های دوجداره ، ویژگی های تعبیه شده در پروفیل‌های پنجره و درب های دو جداره نه تنها تضمین کننده عملکرد بالا برای چندین سال اس . بلکه هر سیستم برای اطمینان از حداکثر کارایی مهندسی شده اس. بنابراین صرفه جویی در انرژی قابل توجه و آرامش خاطر شما رو فراهم می‌کنه.

مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش

ما فقط از اکستروژن با کیفیتی استفاده می‌کنیم که به سختی برای تابش اشعه ماورا بنفش در محیط های سخت کویر یا کوهستان آزمایش شده اس. مشخصات به طور خاص برای شرایط استرالیا برای خنثی کردن آسیب احتمالی خورشید تنظیم شده اس. پروفیل های پنجره uPVC تقویت نشده دارای سختی و ضریب انبساط بالایی هستن. برای جلوگیری از آسیب‌های قابل پیشگیری ، ما همیشه پنجره ها و قاب های درب خود رو با توجه به نیاز مشتری با آلومینیوم یا فولاد تقویت می‌کنیم.

ضمانت شیشه در کارخانه پنجره دوجداره فرکو

صرف نظر از نوع شیشه ای که برای پنجره و درب خود در کارخانه پنجره دوجداره انتخاب می‌کنین . از طریق تعهد ضمانت فرکو به شما از کیفیت بالا اطمینان حاصل می‌کنین. تمام شیشه هایی که در پنجره ها و درهای خود استفاده می‌کنیم با استانداردهای جهانی مطابقت دارن. واحد شیشه عایق بندی شده که معیوب اس رو در مدت زمان لازم و مطابق با قرارداد خرید تعمیر یا تعویض می‌کنیم.

شیشه شناور

شیشه شناور مقرون به صرفه ترین گزینه اس زیرا ویژگی های این نوع شیشه نسبتاً اساسی اس. شیشه شناور به صفحه کاملاً مسطحی از شیشه شفاف اشاره داره. اصطلاح شناور از روش تولید در کارخانه پنجره دوجداره گرفته شده اس. از این نوع شیشه ها اغلب به عنوان شیشه تخت نیز یاد می‌شه.

پنجره دوجداره در کارخانه فرکو به صورت محلی تولید می‌شه

ما در کارخانه پنجره دوجداره فرکو برای تولید محصولمان از نظر کیفیت و خدمات به مشتریان خود متعهد هستیم . شما عزیزان می‌تونین اطمینان حاصل کنین که برتری ما در کیفیت محصولات هست . ممکنه شما بتونین محصولات مشابه رو با هزینه‌هایی پایین تر تهیه کنین . اما کارخانه پنجره دوجداره فرکو این اطمینان رو به شما میده که بالاترین کیفیت رو با حداقل قیمت تهیه کنین . چرا که با کیفیت بالای محصولات فرکو ، در سایر فروشگاه‌ها قیمت ها سرسام آور هستن.

طبق تجربه ما ، تکنیک های پیشرفته تولید با دقت و سرعت بالا برای اتوماسیون بهتر و استفاده از افراد باهوش ، باتجربه و پرشور می‌تونن بهبود بهره وری طولانی مدت و پایدار را فراهم کنن .که منجر به بهره وری هزینه و رقابت قیمت در کارخانه پنجره دوجداره می‌شه. ما بدون به خطر انداختن کیفیت ، قابل رقابت هستیم . زیرا سازمانی لاغر ، کارآمد و نوآور هستیم که در شارژ بیش از حد فرصت طلبانه فعالیت نمی‌کنیم.

نیاز به نگهداری پایین محصولات تولید شده در کارخانه پنجره دوجداره فرکو

Upvc به دلیل کیفیت ذاتی مقاومت در برابر خوردگی ، آتش سوزی ، آب و نور خورشید ، ماده قاب ایده آلی اس. جدا از بارزترین کاربردها در مناطق ساحلی که نمک ظاهر و عملکرد پنجره های آلومینیومی رو از بین می‌بره. در حالی که پنجره های چوبی باید به ویژه با مواد شیمیایی یا رنگ درمان بشن . قاب های upvc همچنین در مصارف تجاری و صنعتی و در مناطق دارای آلودگی زیاد برای بادهای با ضربه زیاد ،کیفیت بالای محصولات تولید شده در کارخانه پنجره دوجداره فرکو نیاز به نگهداری و مراقبت از پنجره های آلومینیومی شما رو به حداقل می‌رسونه .

علاوه بر این ، ترکیب upvc شامل اجزای فوق بنفش هست . که نور خورشید رو منعکس می‌کنه و در برابر آسیب مقاومت می‌کنه. پروفیل تار نمی‌شه زیرا حاوی تقویت کننده آلومینیوم یا فولاد هست . نیازی به رنگ آمیزی مجدد ، شیمیایی ، جلا یا تمیز کردن نیست. با این حال ، ممکنه تمیزکاری برای شیشه ، به طور متناوب ، به دلخواه مورد نیاز باشه . که بدون توجه به مواد قاب استفاده شده ، لازم میشه. پنجره ها و درب های دوجداره upvc فرکو برای مصرف کننده بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.ضریب نگهداری پایین پنجره ها و درب های upvc بیش از هر ماده قاب دیگری اس ، که باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما برای موارد مهم زندگی اس.

ثبت سفارش نهایی در کارخانه پنجره دوجداره فرکو

برای ثبت سفارش و اطلاع دقیق از قیمت لطفا با کارشناسان و مشاوران ما از طریق راه های ارتباطی در تماس باشین . شماره تلفن(02188068352) و پیج اینستاگرام و واتساپ در ارتباط باشین.

برخی سوالات شما در مورد پنجره دوجداره

اندازه گیری پنجره های دوجداره به چه صورت هست ؟

مهمترین قسمت مراحل نصب پنجره ها و درهای دو جداره قبل از سفارش پنجره هاست. بسیار مهمه که شما پنجره قدیمی خود رو به درستی و با دقت اندازه گیری کنین. پنجره ها و درب های دوجداره PVC ساخت سفارشی هستن . اگر اندازه نادرست سفارش داده بشه ، نمی‌تونن اونا رو برگردونن. به همین دلیل هست که …..

ایمنی پنجره های دوجداره چقدر هست؟

درب و پنجره های دو جداره متعهد به محافظت از کارکنان ، مشتریان ، همکاران و مردم در برابر خطر و آسیب ناشی از کار با پنجره ها و محصولات شیشه ای هستن. بیشتر حوادث قابل پیشگیری نیستن ، و ما آموزش های گسترده ای رو برای کارکنان خود برای مقابله با ………………..

پنجره آلومینیومی در برابر اشعه ماورا بنفش چگونه اس؟

ما فقط از اکستروژن با کیفیتی استفاده می‌کنیم که به سختی برای تابش اشعه ماورا بنفش در محیط های سخت کویر یا کوهستان آزمایش شده اس. مشخصات به طور خاص برای شرایط استرالیا برای خنثی کردن آسیب احتمالی خورشید تنظیم شده اس. پروفیل های پنجره uPVC تقویت نشده دارای سختی و ضریب انبساط بالایی هستن. برای جلوگیری از ….

آدرس :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

یک پاسخ

  1. اطلاعات میخاهم در مورد درب و چنجره های که شما میسازید، شماره تماس لطف کنید ممنون میشم.
    سیاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو