Home
مدل پنجره آلومینیومی

مدل پنجره آلومینیومی

مدل پنجره آلومینیومی خیلی زیاده. پنجره‌های آلومینیومی در کل یکی از پر طرفدار‌ترین پنجره‌های مورد استفاده تو صنعت ساختمان‌سازی در سال‌های اخیر بوده. مزایای فوق‌العاده این پنجره‌ها و طول عمر طولانی اونا استفاده از این مدل پنجره‌ها رو روز به روز افزایش میده. صنایع فرکو درب آلومینیومی هم تولید می‌کنه. ولی تو این مقاله ما قصد داریم به بررسی مزایای استفاده از پنجره‌های آلومینیومی بپردازیم. و سپس جدیدترین مدل‌های پنجره آلومینیومی رو ببینیم.

پنجره دو جداره ساختمان چیست و چه مزایای داره ؟

مدل در و پنجره آلومینیومی

مدل پنجره آلومینیومی

مدل در و پنجره آلومینیومی در سال‌های اخیر به یکی از پر مصرف‌ترین انواع در و پنجره تبدیل شده. تنوع رنگی بالا و طول عمر طولانی این متریال یکی از بی شمار مزایاییه که مشتریان رو ترغیب به خرید این محصول میکنه. متریال آلومینیوم یکی از متریال‌های بسیار مقاومه. همین مسئله موجب میشه که برای درب پنجره‌هایی که در دهانه‌های بزرگ قرار میگیرن از آلومینیوم استفاده شه که بار ناشی از وزن این محصولات کمتر باشه. در ادامه به مزایای انواع پنجره آلومینیومی خواهیم پرداخت.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بر روی این متن کلیک کن

مزایای انواع مدل پنجره آلومینیومی

مقاومت بالا

مدل پنجره آلومینیومی

مقاومت متریال آلومینیوم بسیار بالا هست. این مسئله باعث میشه انواع مدل پنجره آلومینیومی رو بتونیم در طرح‌های متنوعی تولید کنیم . انواع مدل‌های بازشوی تک محوره عمودی و افقی ، ریلی و یا کشویی ، آکاردئونی و … رو در مدل‌های پنجره آلومینیومی می‌تونیم مشاهده کنیم. البته در نظر داشته باشید که قیمت انواع پنجره آلومینیومی چه به‌صورت عمده و چه به‌صورت تکی بسیار مقرون به‌صرفه هست.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی دستشویی بر روی این متن کلیک کن

آلومینیوم بسیار سبکه

مدل پنجره آلومینیومی

سبک بودن متریال آلومینیوم باعث میشه که برای بسیاری از پنجره‌های کشویی قدی که امروزه بسیار پر طرفدار هستن استفاده بشه. این پنجره‌ها به این دلیل که سطح زیادی از دیوار رو پوشش میدن ، می‌تونن وزن زیادی رو به ساختمان و دیوارها وارد کنن. اما استفاده از مدل پنجره آلومینیومی این وزن رو به حداقل می‌رسونه.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره آلومینیومی بر روی این متن کلیک کن

مقاومت در برابر رطوبت

مدل پنجره آلومینیومی

مقاومت بالای آلومینیوم در مقابل رطوبت باعث شده که استفاده از این پنجره حتی در نمای بیرونی ساختمان و شهر‌های مرطوب نیز مناسب باشه. این در حالیه که استفاده از متریال‌های آهن و یا چوب ممکنه در اثر برخورد با رطوبت دچار زنگ زدگی بشه. اما با خرید انواع مدل پنجره آلومینیومی از بازار پنجره آلومینیومی مدرن می‌تونین اطمینان حاصل کنین که در برابر رطوبت مقاومت کافی خواهند داشت.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دوجداره ترمال بریک بر روی این لینک کلیک کنین

مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی

مدل پنجره آلومینیومی

درب و پنجره‌های چوبی در مقابل تغییرات آب و هوایی و سرد و گم شدن تغییر شکل میدن. لذا شما پس از مدتی مشاهده خواهید کرد که درب پنجره‌ها به خوبی چفت نمیشن. این موضوع در مورد درب و پنجره‌های آهنی نیز صدق میکنه. اما در متریال آلومینیوم این قضیه متفاوته. آلومینیوم مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی و سرد و گرم شدن از خود نشون میده. لذا این متریال فوق‌العاده به ما این امکان رو میده که بتونیم انواع مدل‌های درب و پنجره رو بدون اینکه نگران باشیم تغییری در حالت اونها ایجاد بشه تولید کنیم.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره آلومینیومی بر روی این متن کلیک کنین

انعطاف پذیری بالای آلومینیوم

مدل پنجره آلومینیومی

آلومینیوم انعطاف پذیری بالایی در برابر خم شدن داره. این ویژگی باعث می‌شود ک بتوانیم مدل‌های فراوان و زیبایی از درب و پنجره آلومینیومی تو بازار مشاهده کنیم. این به این معنیه که شما محبور نخواهید بود طراحی خلاقانه خود رو کنار بذارین و تنها از میان مدل‌های ساده و استاندارد پنجره استفاده کنین. بلکه می‌تونین طراحی‌های متفاوت و خلاقانه‌ای رو در انواع مدل پنجره آلومینیومی مشاهده کنین.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دوجداره ترمال بریک بر روی این لینک کلیک کنین

انواع مدل پنجره آلومینیومی

مدل پنجره آلومینیومی

اگرچه ممکنه مدل پنجره را در ذهن داشته باشین یا حداقل رنگ اون رو در نظر داشته باشین. اما نوع ماده و شیشه میتونه تأثیر بسزایی در راحتی و لذت طولانی مدت افراد ساکن در خانه جدید شما داشته باشه. یکی از اولین مواردی که شما باید در پروژه جدید خود لحاظ کنین، مواد قاب‌های پنجره‌ای است که انتخاب می‌کنین. به‌عنوان مثال ، مواد متداول قاب پنجره شامل:

  • چوب
  • آلومینیوم
  • uPVC
  • فولاد
  • فایبرگلاس

پس چرا پنجره‌های آلومینیومی به انتخاب محبوب برای ساختهای مدرن تبدیل شدن؟ آلومینیوم به عنوان ماده‌ای برای قاب پنجره و درب شما فواید زیادی داره. این فلز فراوان و طبیعیه، اما هم‌چنین می‌تونه بارها و بارها بازیافت بشه و اون رو به یه انتخاب پایدار تبدیل کنه. این در مقایسه با فولاد یا فایبرگلاس کم‌هزینه هست. و به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش، خواص ضد باکتری و دوام به نگهداری کمی در مقابل سایر مواد نیاز داره. آلومینیوم همچنین در دسترسه تمام تنظیماتی که صاحبان خونه با اون آشنا هستن. اما قدرت اون به این معنیه که شما می‌تونین از پنجره‌ دوجداره ساختمان از نوع آلومینیومی و سایز بزرگتر لذت ببرین و یک فضای بازتر در خانه خود ایجاد کنین.

بنابراین بیایین گزینه‌های شیشه و انواع پنجره‌ آلومینیومی و مزایای مربوط به اونها رو در تأمین خانه‌ای گرم ، خشک ، سالم و شیک بررسی کنیم.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی شیشه خور بر روی این لینک کلیک کنین

دوجداره و تک جداره

انواع مدل پنجره آلومینیومی می‌تونین به دو دسته اصلی تک جداره و دو جداره تقسیم میشه. در واقع مسئله‌ی اصلی در مورد پنجره‌های دوجداره حفظ انرژی و جلوگیری از هدر رفت اونه. چیزی که پنجره‌های دوجداره با یک لایه عایق حرارتی موجب اون میشه. بنابراین پیش از انتخاب مدل پنجره آلومینیومی خود این اطمینان را حاصل کنین پنجره منتخب شما تک جداره است یا دو جداره .

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی ورودی ساختمان بر روی این لینک کلیک کن

پنجره‌های تک جداره به سادگی یک لایه شیشه دارن تا یک محیط رو از محیط دیگر جدا کنن. شیشه منفرد عایق موثری ایجاد نمی‌کنه و افزایش ضخامت شیشه باعث بهبود عایق ن نمی‌شه. انتخاب نوع مناسب شیشه مانند پوشش Low-E می‌تونه عملکرد رو کمی بهبود ببخشه. برای کاهش صدا و اشعه ماورا بنفش، پنجره چند جداره بهتره.

پنجره تک جداره آلومینیومی

مدل پنجره آلومینیومی

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی کشویی بر روی این لینک کلیک کنین

پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره‌های دو جداره با دو لایه شیشه با یک فضای هوای مهر و موم شده یا عایق بندی شده ساخته شدن که در مقایسه با شیشه‌های یک جداره، عایق اضافی رو از محیط‌های خارجی فراهم می‌کنه. برای تقویت بیشتر عایق، میشه یک گاز بی‌اثر مانند آرگون یا کریپتون به فضای هوا اضافه کرد. مقدار R شیشه درجه عایق بودن اون رو نشون میده. و هنگام مقایسه گزینه‌های شیشه مفیده.

در بعضی مناطق شیشه سه‌جداره موجوده، اما در شرایط معمولی ، یک واحد دوجداره مؤثر معمولاً برای بهبود عایق کافیه. بعضی اوقات موقعیت پنجره نوع شیشه‌ای رو که تو خونه استفاده میشه تعیین می‌کنه. به‌عنوان مثال ، برخی برای کاهش صدای ترافیک انتخاب می‌کنن که برای جاده رو به پنجره‌ها با دو جداره چند لایه استفاده کنن. تمام پنجره‌های بیرونی تو خونه‌های مدرن به دلیل داشتن استانداردهای لازم دو جداره هستن. و به یک خانه گرمتر و خشک‌تر کمک میکنن.

مدل پنجره آلومینیومی

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره بر روی این لینک کلیک کن

پنجره آلومینیومی ثابت

مدل پنجره آلومینیومی

این پنجره‌ها باز نمیشن. اونها معمولاً پنجره‌های تصویری نامیده میشن. چراکه معمولاً برای به نمایش گذاشتن منظره یا امکان جاری شدن نور در مناطق تاریک استفاده میشن. بنابراین این پنجره‌ها باعث تبادل هوا نمیشن. بهتره از این پنجره‌ها تنها در فضاهایی که نیاز به نور داریم استفاده کنیم. و برای فضاهایی که تبادل هوا نیازه مناسب نیستن.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره کشویی بر روی این لینک کلیک کنین

پنجره‌های ارسی

مدل پنجره آلومینیومی

اینها از بالا متصل میشن و قسمت بازشده را ارسی می‌نامند. آنها برای اجازه جریان هوا از طریق خانه شما در صورت لزوم مناسب هستند. پنجره‌های سایبان وقتی باز می‌مانند ، از باران بهتر از یک پنجره محافظ محافظت می‌کنند. مهم نیست که این یک پنجره نازک حمام است ، یک پنجره اتاق بازتر یا یک پنجره اتاق نشیمن ، این پنجره ها در همه خانه‌ها / ساختمان‌ها معمول است.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره طرح چوب بر روی این لینک کلیک کنین.

پنجره های آکاردئونی

این‌ها به صورت دو یا چند پانل لولایی ساخته میشن که به عقب جمع میشن تا یک دهانه بزرگ ایجاد کنن. پنجره‌های دوجداره با تعداد زوج و پانل بهتره. چونکه باز و بسته شدن پنجره رو آسان میکنه. از پنجره‌های دو شاخه اغلب برای ایجاد یک شکاف بدون درز در داخل و خارج ، در مناطقی مانند آشپزخونه یا بار استفاده میشه.

برای مشاهده و سفارش انواع درب توالت بر روی این لینک کلیک کنین

پنجره آلومینیومی کشویی

پنجره‌های کشویی دارای یک مسیر کشویی هستن، که پانل‌ها رو قادر می‌سازن تا در پشت صفحه ثابت قرار گیرن. اونها برای افزایش جریان هوا یا اتصال مناطق زندگی داخلی و خارجی عالی هستن. از اونجا که صفحات کشویی از قاب خارج نمی‌شن، بنابراین گزینه‌ای ایمن برای پیاده‌روها یا مناطق پرتردد هستن. همچنین استفاده از این مدل از پنجره در فضاهایی که با کمبود فضا برای بازشوی لولایی مواجه هستیم مناسبه.

برای مشاهده و سفارش انواع در و پنجره دو جداره uPVC بر روی این لینک کلیک کن.

سفارش انواع مدل پنجره آلومینیومی

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مشاوران ما تماس بگیرین. کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت‌ترین انواع مدل پنجره آلومینیومی و خدمات پس از فروشه. تلفن تماس : 09391247191، همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین.

شما عزیزان می‌تونین برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه کنین. و در مسابقات جذاب ما شرکت کنین. ناگفته نمونه داخل پیج اینستاگرام فرکو هر هفته مسابقه هیجان انگیزی برگزار میشه که جوایزهای میلیونی نیز تقدیم شما دوستان میشه.

4 پاسخ

    1. دوست عزیز امکان ارسال به تمامی نقاط ایران فراهم است کافیست ابعاد مورد نظر را ارسال و با در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو