Home
پنجره دو جداره uPVC

در و پنجره دو جداره uPVC

امروزه ، اکثر افراد در حال جایگزینی در و پنجره های سنتی خود با در پنجره های مدرن uPVC هستن . این در و پنجره ها از دوام و امنیت بالاتری برخوردار هستن. اگر می‌خوای پنجره هایی نصب کنی که هم از کیفیت بالایی برخوردار باشه و هم مقرون به صرفه باشه و همچنین عایق مناسبی در برابر آب و هوا و آلودگی نیز باشه ، بنابراین uPVC بهترین سرمایه برای خونه‌اس. در و پنجره دو جداره uPVC نیز نوعی از در و پنجره های uPVC هستن که از دو جداره برای تولید اون استفاده شده . ما پیش از این در مقالات مختلف در مورد مزایای استفاده از در و پنجره دو جداره صحبت کردیم . بد نیست به اونا نیز نگاهی بیندازین .

پنجره دو جداره ساختمان چیست و چه مزایای دارد ؟

uPVC چیست

پنجره دو جداره uPVC

uPVC مخفف پلی وینیل کلراید بدون پلاستیک می باشد . این ماده نوعی پلاستیک سخت است که معمولاً در پنجره ها و درها استفاده می شود. این ماده در برابر آلودگی ، رطوبت ، خوردگی و تغییر شکل مقاوم است. این ویژگی ها باعث می شود پنجره های uPVC به جایگزینی با ماندگاری بیشتر نسبت به انواع دیگر در و پنجره تبدیل شوند.

این پنجره ها ظاهری کاملاً جذاب دارند و در انواع رنگ های لمینت موجود هستند. اگر در حال طراحی یا بازسازی خانه خود هستید ، پنجره های uPVC را برای مزایای زیادی که به شما ارائه می دهند انتخاب کنید. در زیر لیستی از 10 مزیت در و پنجره دو جداره uPVC آورده شده است . و اینکه چه چیزی آنها را به بهترین گزینه برای طراحی فضاهای زندگی معاصر تبدیل می کند.

مشاوره

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی بر روی این متن کلیک کنید

زیبایی در و پنجره های uPVC

در دو جداره uPVC

در و پنجره های uPVC به فضاهای شما جلوه ای زیبا و خاص می بخشند. پنجره های uPVC در انواع مختلفی وجود دارد – پنجره های کشویی ، بازشوی تک محوره ، ارسی دوقلو و غیره. شما می توانید طرحی را انتخاب کنید که کاملاً مطابق با فضای داخلی و طرح های مورد سلیقه شما باشد. نکته جالب دیگر در مورد این پنجره ها این است که برخلاف پنجره های چوبی در اشکال و سبک های محدود موجود نیستند. در صنایع فرکو ، پنجره های uPVC را متناسب با ویژگی و مشخصات شما سفارشی می کنیم.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بر روی این متن کلیک کنید

با دوام

پنجره دو جداره uPVC

در و پنجره های دو جداره uPVC در مقایسه با انواع دیگر قوی ترین و با دوام ترین هستند. برخلاف پنجره های چوبی ، پنجره های uPVC تحت تأثیر عناصر شدیدی مانند نوسان شرایط آب و هوایی قرار نمی گیرند. با توجه به اینکه مواد آنها سخت است ، ساختار اصلی خود را حفظ کرده و تحت فشار آب و هوا دست نخورده باقی می مانند. پوشش uPVC همچنین در برابر اشعه ماورا UV بنفش مضر محافظت می شود . این اشعه می تواند باعث کمرنگ شدن و پژمردگی مواد در اثر تابش طولانی مدت در برابر آفتاب شود که در و پنجره های uPVC از آن در امان هستند .

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی دستشویی بر روی این متن کلیک کنید

بدون موریانه

پنجره دو جداره uPVC

برخلاف بسیاری از انواع در و پنجره های چوبی ، uPVC ها کاملا بدون موریانه هستند. آنها حشرات دیگر را نیز پرورش نمی دهند. از آنجا که متریال این در و پنجره ها مصنوعی هستند ، تمیز کردن آنها نیز بسیار آسان است. شما به راحتی می توانید با دستمال مرطوب در و پنجره های خود را مانند روز اولشان تمیز کنید .

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره آلومینیومی بر روی این متن کلیک کنید

در و پنجره های دو جداره uPVC نیاز به نگهداری زیادی ندارند

پنجره دو جداره uPVC

حتی اگر در و پنجره های uPVC قدرت و ساختار خود را برای مدت زمان طولانی حفظ کنند ، لازم نیست برای نگهداری آنها هزینه زیادی بکنید . uPVC یک ماده با نگهداری کم است و تمیز کردن آن آسان و سریع است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک اسفنج مرطوب و چند دقیقه ای زمان است تا در و پنجره شما همانند روز اولش شود . پنجره های uPVC نیازی به صیقل خوردن ، سنباده زدن یا رنگ آمیزی مجدد ندارند. حتی سخت‌ترین لکه های ایجاد شده بر روی سطوح uPVC را می توان با صافکاری پاک کرد ، بدون اینکه آسیبی به مواد برسد.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دوجداره ترمال بریک بر روی این لینک کلیک کنید

قابل بازیافت

پنجره دو جداره uPVC

آنچه استفاده از در و پنجره های UPVC را خارق العاده می کند این است که تا 10 بار قابل بازیافت است. استحکام و دوام آنها باعث می شود این متریال تا چندین دهه دوام بیاورد. این مسئله به حفاظت از مخیط زیست کمک شایانی می کند .

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی شیشه خور بر روی این لینک کلیک کنید

سازگار با محیط زیست

در دو جداره uPVC

در و پنجره دو جداره uPVC از آنجا که به راحتی 40-80 سال دوام دارند ، دوستانه ترین مواد با محیط زیست هستند. آنها از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند که به محیط زیست آسیب نمی رسانند. همچنین با صرف حداقل انرژی در این فرآیند ، حذف و رفع آنها آسان است.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی ورودی ساختمان بر روی این لینک کلیک کنید

عایق عالی

در و پنجره دو جداره uPVC عایق بندی خوبی را در برابر آلودگی ، گرده ها ، گرد و غبار و گرمای سوزان ایجاد می کنند. برخلاف فلزات ، uPVC رسانای گرما نیست . به این معنی که گرما را جذب نمی کند و آن را انتقال نمی دهد . در نتیجه فضای شما را خنک و راحت نگه می دارد. آنها نه تنها عایق های عالی در تمام شرایط آب و هوایی هستند . بلکه عایق بندی صدای خارجی را نیز فراهم می کنند . تقریباً اثری همانند حذف صدا در خانه شما را فراهم می کنند.

استفاده از دو جداره شیشه در ساخت در و پنجره های دو جداره uPVC این عایق بندی را تا دو برابر بهبود می بخشند . در واقع استفاده از دو جداره شیشه که در بین آن ها از هوا و یا گاز اوزون پر شده است ، باعث ایحاد یک عایق حرارتی و صوتی فوق‌العاده در این پپنجره ها می شود .

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی کشویی بر روی این لینک کلیک کنید

ضد خوردگی

مواد استفاده شده در ساخت در و پنجره دو جداره uPVC باعث دوام آنها می شود. uPVC تراشه یا خورده نمی شود. اینه متریال سالها بدون لایه برداری و خشک شدن دوام می آورند.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره بر روی این لینک کلیک کنید

در و پنجره دو جداره uPVC امن هستند

در و پنجره دوجداره uPVC با قفل هایی با امنیت بالا یا چند نقطه ای که به قاب پنجره متصل هستند ، امنیت خوبی را ارائه می دهد. آنها همچنین دارای یک لایه قوی از فولاد گالوانیزه هستند که شکستن آنها را بسیار سخت می کند. با پنجره های uPVC ، دیگر نگران نباشید که سارقان به املاک شما وارد شوند. همچنین استفاده از دو جداره شیشه شکستن آن ها را برای ورود به املاک شما سخت می کند .

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره کشویی بر روی این لینک کلیک کنید

سیستم زهکشی مناسب

این در و پنجره ها دارای کرکره هایی هستند که دارای سیستم زهکشی داخلی هستند. این سیستم از ذخیره آب در قسمت های داخلی پنجره جلوگیری می کند. سیستم زهکشی موجود در داخل کرکره ها و در قاب خارجی نیز از ریختن آب در فضای داخلی جلوگیری می کند.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره طرح چوب بر روی این لینک کلیک کنید

ابتدا دستگیره را بکش و سپس بچرخان

در دو جداره uPVC

یکی دیگر از مزایای در و پنجره دو جداره uPVC این است که آنها از پیکربندی “Tilt and Turn” استفاده می کنند . این سیستم به این صورت کار می کند که برای باز کردن ابتدا باید دستگیره را کشید و سپس چرخاند . یعنی در دو جهت باز می شوند و حداکثر تهویه را می دهند. در مجموع ، این پنجره ها علاوه بر زیبایی ، سازگاری با محیط زیست و نیاز به نگهداری کم ، امنیت داخلی خانه ها را نیز تضمین می کنند. بهترین مزیت این در و پنجر ها این است که دوام آن ها نسبت به سایر انواع فلزی و چوبی بیشتر است.

برای مشاهده و سفارش انواع درب توالت بر روی این لینک کلیک کنید

سفارش انواع در و پنجره دوجداره uPVC

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن hosseinnajafi-callbanner.jpg است

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مشاوران ما تماس بگیرید . کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین درب آلومینیومی سفید و خدمات پس از فروش می باشد . تلفن تماس : 02188068352 ، همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشید .

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Untitled-1.jpg است

شما عزیزان می توانید برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایید و در مسابقات جذاب ما شرکت کنید . ناگفته نماند داخل پیج اینستاگرام فرکو هر هفته مسابقه هیجان انگیزی برگزار می شود که جوایز های میلیونی نیز تقدیم شما دوستان می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو