Home

قیمت میز تلویزیون آینه ای

امروزه پیشرفت‌هایی در صنعت شیشه و آینه انجام شده . همین امر موجب شده تا علاوه بر کاربرد معمول خود، کاربردهای بسیار مهمی نیز داشته باشن. چرا که بر خلاف ظاهر آینه و شیشه ، مقاومت بسیار بالایی می‌تونن داشته باشن. و در برابر ضربه، وزن سنگین و آسیب های محیطی همچون باد و باران و… مقاومت خیلی خوبی از خود نشون می‌دن. نکته قابل توجه در اینه که از نظر ظاهری نیز مقاومت خوبی داره و به مرور تغییر نمی‌کنه. در میان بی‌شمار کاربردهای آینه در این مطلب به قیمت میز تلویزیون آینه ای می‌پردازیم.

میز تلویزیون آینه ای

میز تلویزیون اغلب در قسمت نشیمن و پذیرایی قرار می‌گیره. و با توجه به این که در دید همگان هست، انتخاب اون از اهمیت بالایی برخوردار هست. چرا که اغلب زمان خانواده در این قسمت گذرانده می‌شه. همچنین از میهمانان نیز معمولا در این قسمت پذیرایی و میزبانی صورت می‌گیره. و در کل در این قسمت افراد می‌نشینن.

میز آینه ای

مزایای میز تلویزیون آینه ای

  • قیمت میز تلویزیون آینه ای در مقایسه با انواع دیگر اون مانند چوب، از قیمت کمتری برخوردار هست.
  • با توجه به ویژگی بارز آینه و انعکاس تصویر اطراف موجب می‌شه تا فضا روشن‌تر و بزرگ‌تر از اون چیزی که در واقعیت وجود داره، به نظر برسه. این موضوع به خصوص در فضاهای کوچک مورد اهمیت بسیار قرار می‌گیره.
  • به علاوه با انتخاب فرش و مبلمان زیبا و دلخواه، انعکاس تصویر اون در آینه زیبایی رو چدین برابر می‌کنه.
  • مقاومت بالای اون موجب شده تا به راحتی وزن تلویزیون و اجسام دیگر رو تحمل کنه.
  • بهبود کیفیت آینه و جنس اون نیز باعث شده که به راحتی بتوان اونو تمیز نمود.
  • علاوه بر قیمت میز تلویزیون آینه ای و دیگر فاکتورها، سادگی و زیبایی آینه باعث می‌شه تا به سادگی خود رو با هر سبک دکوراسیون و فضایی هماهنگ کنین.
میز تلویزیون

تاثیر میز تلویزیون در زیبایی دکوراسیون

همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، میز تلویزیون اغلب در قسمت پذیرایی و نزدیک مبلمان قرار می‌گیره. افراد خانواده معمولا زمان استراحت و تماشای تلویزیون نیز در این قسمت کنار هم هستن. میهمانان و افراد دیگر نیز در این قسمت از خونه کنار میزبانان هستن. علاوه بر اینا قسمت پذیرایی خونه از مهم ترین قسمت هاست و معمولا فضای بیشتری از دیگر بخش ها رو به خود اختصاص می‌ده. پس انتخاب وسیله‌هایی که در این قسمت قرار می‌گیره از جمله میز تلویزیون بسیار اهمیت داره.

میز تلویزیون آینه ای

در صورت انتخاب میز آینه ای برای تلویزیون می توان زیبایی این قسمت رو تا چندین برابر افزایش داد. همچنین در این صورت علاوه بر این که قیمت میز تلویزیون آینه ای بسیار مناسب هست، می‌تونه به عنوان نقطه کانونی در محیط خود نیز تلقی بشه. و توجه ها رو به خود اختصاص بده. چرا که هنگام تماشای تلویزیون با قرار گرفتن روی یک میز زیبا، فضای زیباتری نیز ایجاد میشه.

میز آینه ای تلویزیون

عوامل مؤثر بر قیمت میز تلویزیون آینه ای

  • ابعاد میز تلویزیون می‌تونه در قیمت اون مؤثر باشه. چرا که با انتخاب ابعاد بزرگ‌تر، طبیعتا متریال بیشتری نیز به کار برده می‌شه.
  • طراحی که برای میز تلویزیون آینه ای به کار گرفته می‌شه نیز می‌تونه از عوامل تاثیرگذار بر قیمت میز تلویزیون آینه ای باشه. مثل انتخاب کشو … .
  • نوع آینه به کار رفته نیز از دیگر عوامل هست.
  • در صورت ترکیب با متریال دیگر نیز موجب تغییر قیمت میز تلویزیون آینه ای میشه.
میز تلویزیون آینه

انواع آینه برای میز تلویزیون آینه ای

آینه ها تنوع بسیار بالایی دارن. این موضوع باعث شده تا برای ساخت میز تلویزیون آینه ای نیز گزینه‌های زیادی وجود داشته باشه. تنوع آینه ها نیز انتخاب میز تلویزیون مورد علاقه و متناسب با فضای اطراف خود رو ساده می‌کنه. همچنین موجب تنوع در قیمت میز تلویزیون آینه ای نیز می‌شه.

آینه ساده

آینه های بی‌رنگ ساده که اغلب در اطراف خود می‌بینیم، انتخاب خیلی مناسبی برای میز تلویزیون هستن. با هر فضا و چیدمانی خود رو تطبیق می‌دن. حتی با تغییر وسیله ها و فضا و چیدمان نیز کاملا هماهنگی ایجاد می‌کنن. این آینه ها قدمت خیلی طولانی دارن. و در طول سال‌ها و با کار در این صنعت، عاوه بر کیفیت شفافیت‌شون نیز افزایش پیدا کرده اس. با انعکاس تصویر واضحی که از اطراف خود دارن، در دلبازتر نشون دادن این قسمت حایز اهمیت هستن.

میز آینه

آینه تراش خورده

آینه تراش خورده نیز می‌تونه برای میز تلویزیون مورد استفاده قرار بگیره. زیبایی که این آینه ها به میز می‌دن فوق‌العاده‌اس و جلوه خاصی نیز به دکوراسیون میده. تراش هایی که روی آینه ایجاد شدن نیز موجب افزایش در قیمت میز تلویزیون آینه ای در مقایسه با نوع ساده اون میشه. اما جلوه و زیبایی اون بسیار خاص و چشم‌گیر میشه.

میز تلویزیون

آینه رنگی

رنگ‌ها روح و انرژی خاصی به محیط پیرامون خود می‌دن. همانطور که می‌دونیم رنگ ها بر روحیه افراد نیز تاثیر مثبتی داره. آینه های رنگی تقریبا شامل تمامی رنگ ها هستن. برای انتخاب رنگ مورد نظر فاکتورهای زیادی وجود داره. از جمله رنگ دکوراسیون و رنگ مورد علاقه. اما در میون رنگ‌ها برای آینه رنگ برنز، دودی، طلایی و در کل این سبک رنگ ها علاوه بر زیبایی خاصی که دارن، خود رو با هر رنگ و فضایی مطابقت می‌دن. و می‌تونن زیبایی چندین برابری داشته باشن.

میز تلویزیون آینه ای

آینه اسید کاری شده

در این آینه ها از اسیدهای مخصوصی برای ایجاد طرح مورد نظر روی آینه اسنفاده می‌شه. زیبایی منحصر به فرد و مخصوص خود رو دارن که اونا رو از دیگر آینه ها می‌تونه متمایز کنه.

آینه حکاکی شده

روی آینه ها امکان حکاکی طرح های مختلف و نوشته ها وجود داره. می توان یک طرح خاص و مورد علاقه و یا حتی نوشته یا اسم رو نیز روی آینه میز حکاکی کرد. در این صورت یک میز تلویزیون بسیار خاص و منحصر به فرد خواهید داشت که همانند اونو در جایی نمی‌بینین. و در واقع می‌تونه به عنوان امضا و نقطه کانونی در دکوراسیون شما باشه. البته این امر موجب تغییر در قیمت میز تلویزیون آینه ای نیز میشه.

حکاکی می‌تونه روی دیگر آینه ها نیز انجام بگیره. و فقط مختص یک آینه نیست. شما با انتخاب هر آینه برای میز تلویزیون در صورت تمایل می‌تونین درخواست حکاکی روی آینه رو نیز داشته باشین. تا در نهایت میزی کاملا مطابق سلیقه و دلخواه خود بتونین داشته باشین.

آینه های دیگری نیز هستن که امکان ساخت میز تلویزیون آینه ای از اونا وجود داره. مثل آینه ونیزی و … . که قطعا استفاده از هر آینه در قیمت میز تلویزیون آینه ای تفاوت ایجاد می‌کنه.

نمونه‌های بیشتری رو نیز می‌تونین در این سایت مشاهده کنین.

ثبت سفارش

صنایع شیشه و آینه فرکو تولیدکننده انواع شیشه و آینه و نیز محصولات مشتق اوناست. محصولات از جمله میز تلویزیون آینه ای تماما در کارگاه فرکو ساخته و تولید می‌گردن. تجهیزات پیشرفته و به روز و نیروی ماهر موجب گردیده تا امکان تولید هر محصولی به سفارش مشتریان عزیز فراهم باشه. همچنین با خرید از این مجموعه خریدی بدون واسطه خواهید داشت و در نهایت موجب می‌شه تا قیمت میز تلویزیون آینه ای از مناسب ترین قیمت ممکن برخوردار باشه.

برای سفارش و در یافت مشاوره نیز می‌تونین با شماره های ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ و ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳ تماس بگیرین. همکاران فرکو در مجموعه فرکو آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان هستن. تا در خرید هر چه بهتر شما رو راهنمایی کنن. علاوه بر اینا تمامی سفارش‌ها سعی می‌شه در کمترین زمان ممکن آماده بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو