Home
پروفیل پنجره آلومینیومی

پروفیل پنجره آلومینیومی

امروز به ماهیت پروفیل پنجره آلومینیومی و کاربردها و ویژگی‌های فراوان و مزیت های اون می‌پردازیم. به‌طور کلی در صنعت امروزی انواع فلزات نقش مهمی رو در صنعت ایفا می‌کنن . هر یک از فلزات دارای خواص گوناگون و ترکیبات شیمیایی خاصی هستن. عنصر آلومینیوم به عنوان یکی از پر کاربردترین و محبوب‌ترین بین فلزات دیگر در صنایع امروزی شناخته شده .امروزه در بازار از این فلز اغلب به عنوان پروفیل آلومینیوم استفاده می‌شه . نکته قابل توجه اینه که محصولات بسیار متنوعی بر پایه این تولید و ساختار تولید می‌شه. پروفیل آلومینیوم اغلب در ساخت و ساز های ساختمانی کاربرد بسیاری داره. در کل عنصر آلومینیوم به عنوان فلزی بسیار محبوب در صنعت شناخته شده و جایگاه ویژه‌ای در بازار مکانیکی داره.

صنایع تولیدی فرکو تلاش می کنه تا اطلاعات دقیقی رو در رابطه با پروفیل پنجره آلومینیومی ارائه بده . نیاز هست که شما همیشه با یک فروشگاه شیشه ای دارای مجوز ، بیمه و معتبر کار کنین. که بتونه نیازهای خاص شما رو ارزیابی کرده و خدمات حرفه ای ارائه بده.

پروفیل پنجره آلومینیومی

پروفیل پنجره آلومینیومی چه ماهیتی داره؟

به‌طور کل از نظر لغوی پروفیل به معنای ثابت بودن در طول مشخصی است . در صنعت فلزات و ساخت و تولید پروفیل شامل انواع بسیار مختلف و گوناگون می‌باشد. مهمترین و اصلی‌ترین کاربرد پروفیل‌ برای ساخت درب و پنجره‌های ساختمانی به کار می رود. عنصر آلومینیوم فلزی نقره‌ای رنگ و ماهیتی نرم سبک و دارای قابلیت انعاف پذیری فوق‌العاده است. از ویژگی‌های منحصر به فرد آلومینیوم می توان به این نکته اشاره کرد .که سبک وزن است و به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی شود . قسمت پروفیل آلومینیوم به عنوان یکی از پر مصرف ترین مصالح در امر ساختمان سازی از آلومینیوم به حساب می آید.

پروفیل پنجره آلومینیومی
پروفیل پنجره آلومینیومی

نحوه ساخت و تولید پروفیل آلومینیوم

در ابتدا در کارگاه ها بیلت آلومینیومی که ماده اولیه است را برای تولید پروفیل آلومینیوم تحت فشار بسیار زیاد و درجه حرارت بالا قرار می‌دهند. پس از آن میان قالب های ویژه ایی قرار می‌دهند . به این ترتیب ماده اولیه یا همان بیلت آلومینیومی دچار تغییر شکل می‌ شود . و در ادامه به اشکال مورد نظری درمی‌آیند . به خاطر اعمال حرارت و فشار بسیار بالا بر روی آلومینیوم ماده اولیه بیلت آلومینیومی کاملا تغییرشکل می دهد . در نتیجه پروفیل تولید و به عمل می آید . از زمان ورود پروفیل آلومینیومی به بازار و عرضه آن این فلز جایگاه ویژه خود را در حوزه های صنعتی ، مکانیکی و ساختمانی با قدرت حفظ کرده است . ویژگی دیگر منحصر به فرد پروفیل‌های آلومینیومی این است که تبادل دمایی دارد . این ویژگی از مهم‌ترین تفاوت‌های پروفیل آلومینیوم با آهن را به‌خوبی بیان می کند . در کل بدیهی است که پنجره‌های آهنی انرژی بسیار زیادی هدر می‌دهند . اما به‌طور کاملا برعکس پروفیل پنجره های آلومینیومی اینطور عمل نکرده که این موضوع در بهینه‌سازی انرژی و ذخیره انرژی اهمیت بسیار بالایی دارد.

پروفیل پنجره آلومینیومی
پروفیل پنجره آلومینیومی

کارشناسان تیم فرکو

با استفاده از بهترین متد های پنجره سازی و درجه یک ترین متریال آلومینیوم در فضای داخلی و خارجی بنا اقدام . به خلق طرح ها و ایده های منحصر به فردی برای ایجاد فضاهای مدرن و یا نئو کلاسیک در دکوراسیون و ساختمان سازی اقدام نمودند. که با عنوان پنجره سازی به شما مشتریان محترم ارائه میشود. این شیشه ها بر اساس ماهیتشان در سطوح مختلفی مانند پنجره و درب ها پیاده و اجرا می شوند . جنس متریال شیشه از دو متریال شیشه و فلز آلومینیوم نشات گرفته است . که نوع شیشه ایی از استقبال بیشتری نسبت به نوع فلزی برخوردار است.

پروفیل پنجره آلومینیومی

ویژگی های آلومینیوم

اولین و مهم‌ترین ویژگی‌های پروفیل پنجره آلومینیومی انعطاف پذیری و شکل پذیری بودن آنها است . امروزه آلومینیوم به دلیل داشتن خاصیت انعطاف‌پذیری ، جایگزین بسیار خوب آهن شده است . یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی این عنصر آلومینیوم این است که وزن بسیار سبک و مناسبی را دارد . همین ویژگی منحصر به فرد باعث شده است . که از فلز آلومینیوم در صنایع هوایی استفاده‌های فراوانی می شود . مهمترین ویژگی بعدی این که پروفیل آلومینیوم ، زیبایی چشمگیر آن است. و فلز آلومینیوم به خاطر داشتن سفیدش و رنگ روشن حس تمیزی و درخشندگی زیادی را به ساکنان ساختمان القا می کند . استحکام و مقاومت بالای آلومینیوم برای استفاده در ساختمان‌های اداری و منازل مناسب است.

پروفیل‌ آلومینیوم ظریف و بسیار شکیل است .ویژگی مهم آن این است که نصب آسان و سریعی دارد .تمامی آنها غیرقابل اشتعال می‌باشند . برای نصب در آشپزخانه‌ها گزینه بسیار امن و مناسبی محسوب می شوند . روی پنجره‌هایی که از فلز آلومینیوم می‌توان شیشه دوجداره یا چند جداره نصب و اجرا کرد . وزن پروفیل‌های آلومینیومی نسبت به پنجره‌های upvc به مراتب سبک‌تر هستند. و قابلیت بازیافت پس از آنرا دارند . همچنین در طرح ها و رنگ‌های مختلف، در بازار بعرضه می شوند . در ادامه مطلب به بررسی انواع پروفیل پنجره آلومینیومی و کاربرد آن و معرفی خدمات تیم فرکو و معرفی بهترین مرکز پنجره سازی همراه با بررسی هزینه پروفیل می‌پردازیم.

پروفیل پنجره آلومینیومی
پروفیل پنجره آلومینیومی

مدت زمان تحویل سفارش

صنایع آینه و شیشه فرکو مفتخر است که قادر است در ۴۸ ساعت بهترین کیفیت شیشه و آینه را که مدنظر شماست را تحویل دهد.برای اطلاع از قیمت پروفیل پنجره آلومینیومی به سایت فرکو مراجعه کنید . با تماس شما به صنایع فرکو ، کارشناسان تیم حرفه ایی فرکو در زمانی کوتاه شیشه پنجره ی مورد نظر را در محل تحویل داده خواهد شد.در ادامه مطلب پیرامون قيمت شيشه ميز گرد خواهیم گفت .

پروفیل پنجره آلومینیومی

در سفارش‌های آنلاين موارد ذيل رو حتما مدنظر داشته باشین:

پروفیل پنجره آلومینیومی
پروفیل پنجره آلومینیومی

مزايای استفاده از خدمات اينترنتی جهت سفارش


رفتن به مرکز شیشه بری و ساعت‌ها ماندن در ترافیک‌های طولانی به‌خصوص با توجه به شرايط فعلی جامعه، راه حل مناسبی برای دریافت خدمات شیشه بری نیست. بنابراين عاقلانه ترين وبهترین گزینه، دریافت خدمت از مرکز شیشه بری آنلاین مي باشدکه همه خدمات مورد نیاز شما را در محل با سرعت و بهترين كيفيت و قيمت بسيار مناسب تامين ميكند.
شغل شیشه بری به دلیل سر و کار داشتن با شیشه ، خیلی حساس است و فردی که در این زمینه فعالیت می‌کند باید فردی با تجربه باشد و در حین کار آرامش داشته باشد. پس در انتخاب شركت ارائه دهنده ي شیشه دقت فراوان به خرج دهید.جالب است بدانید با افزایش استقبال از خدمات شیشه بری این روزها درخواست‌ها در كليه مناطق رو به افزایش است.

چگونه بدون واسطه از شرکت تولیدی ثبت سفارش کنم؟

شما عزیزان می‌توانید برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از شیشه رومیزی با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود، از طریق واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 ما در ارتباط باشید تا بتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو