Home

فروشگاه پنجره آلومینیومی

با افزایش محبوبیت طرح‌های مدرن و شیک ، پنجره‌های آلومینیومی به یکی از محصولات مورد علاقه مصرف کنندگان از مواد مختلف پنجره تبدیل شده. پنجره‌های آلومینیومی می‌تونن ظاهر و احساس خونه‌ی شما رو به طور کامل تغییر بدن. از این رو ، با وجود انتخاب پنجره‌های آلومینیومی با کیفیت بالا برای خونه‌ی خود ، شما همچنین باید رنگ بندی کامل قاب پنجره‌های آلومینیومی رو در نظر بگیرین تا با طراحی ، سبک و ترجیحات شخصی شما مطابقت داشته باشه.

فروشگاه پنجره آلومینیومی

پنجره‌های آلومینیومی می‌تونن رپ بدی داشته باشن. درسته که پنجره‌های آلومینیومی قدیمی مستعد مشکلات مختلفی بودن. با این حال ، اگر به دنبال پنجره‌های جایگزین برای خونه‌ی خود هستین و نمی‌دونین که آیا باید پنجره‌های جایگزین آلومینیومی رو در نظر بگیرین ، مقاله امروز ممکنه به شما کمک کنه.

چگونه پنجره‌های آلومینیومی رو انتخاب کنیم

کیفیت پنجره‌های آلومینیومی

عملکرد درها و پنجره‌ها با توجه به محدوده استفاده اونا متفاوته ، اما معمولاً هنگام انتخاب پنجره‌های آلومینیومی برای خونه باید به نکات زیر توجه کرد. اولاً استحکام پنجره‌ها که عمدتاً توسط مصالح پنجره‌ها منعکس میشه. این تعیین می‌کنه که آیا می‌تونه فشار فوق‌العاده بالا رو برای جلوگیری از نفوذ به منظور ایمن نگه داشتن خونه شما تحمل کنه یا خیر. دوم ، هوابندی پنجره‌ها. این عمدتاً توسط ساختار پنجره‌ها منعکس میشه. قاب‌های داخلی و خارجی پنجره‌ها باید محکم آب بندی بشن تا قابلیت کاهش صدا و قابلیت ضد آب داشته باشن.

فروشگاه پنجره آلومینیومی
فروشگاه پنجره آلومینیومی

صنعتگری

از اونجایی که محتوای فنی و درجه مکانیزه بودن درب و پنجره‌ها بالا نیست ، اکثر اونا بیشتر به عملکرد دستی کارگران نصب متکی هستن که این امر مستلزم داشتن حس خوبی از کیفیت محصول توسط اپراتورهاست. تقویت مهارت اپراتورها و آگاهی از محصول اونا در طول فرآیند تولید بسیار مهمه. پنجره‌های آلومینیومی با کیفیت بالا باید دارای ویژگی‌های زیر باشن:

  • پردازش خوب
  • زاویه ثابت (قاب اصلی معمولاً 45 یا 90 درجه است)
  • عدم وجود شکاف آشکار در طول فرآیند اتصال
  • عملکرد آب بندی خوب و عملکرد صاف
فروشگاه پنجره آلومینیومی
فروشگاه پنجره آلومینیومی

ساخت ضعیف پنجره‌ها منجر به عملکرد ضعیف آب بندی و نشت آب میشه. همچنین ممکنه شیشه در اثر باد شدید و نیروهای خارجی زیاد بشکنه و بیفته که باعث آسیب دیدگی میشه.

لوازم جانبی سخت افزاری

هنگام انتخاب پنجره‌های آلومینیومی اغلب به ضخامت پروفیل‌های آلومینیومی و شیشه‌ها توجه بیشتری می‌کنیم. ما اغلب اهمیت لوازم جانبی سخت افزاری مانند لولا ، قفل ، دستگیره ، اهرم و غیره رو نادیده می‌گیریم. بدون اونا ، پنجره‌ها نمی‌تونن مونتاژ بشن و عملکرد خوبی داشته باشن و ممکنه منجر به نقص بشن. در واقع کشور ما استانداردهای خاصی رو برای پنجره‌های آلومینیومی مشخص کرده. بنابراین ، هنگام انتخاب یکی ، باید مطمئن بشین که ضخامت ، استحکام و فیلم اکسید آلومینیوم مورد استفاده برای پنجره‌های آلومینیومی با کیفیت بالا با استانداردهای ملی ما مطابقت داره.

فروشگاه پنجره آلومینیومی

نکاتی در مورد خرید پنجره‌های آلومینیومی

برای انتخاب پنجره آلومینیومی مدرن باکیفیت چندین نکته برای شما وجود داره. اول از همه ، ضخامت پروفیل‌های آلومینیومی پنجره‌های آلومینیومی نباید کمتر از 1.2 میلی‌متر باشه. شیشه سکوریت یا شیشه لمینت نیز بهتر از شیشه فلوته. اگر ایمنی و دوام پنجره‌ها رو در نظر می‌گیرین ، لوازم جانبی سخت افزاری از جنس فولاد ضد زنگ (مانند پیچ ، لولا ، دستگیره و غیره) رو انتخاب کنین. این محصولات دارای استحکام و مقاومت سایشی بالاتری هستن. اونا در حین کار صاف هستن و به راحتی آسیب نمی‌بینن.

قیمت پنجره‌های آلومینیومی رابطه مستقیمی با قیمت شمش آلومینیوم داره. به طور کلی ، قیمت پنجره‌های آلومینیومی نسبتا ثابته. قیمت پنجره‌های آلومینیومی مرغوب معمولا 30 درصد بیشتر از پنجره‌های آلومینیومی بی کیفیته. پنجره‌های آلومینیومی بی کیفیت معمولاً حاوی مقدار زیادی مواد نامرغوب و ناسازگار هستن و ضخامت اونا فقط 0.6-0.8 میلی متره. از این رو هنگام انتخاب پنجره‌های آلومینیومی باید به قیمت و مشخصات اونا توجه کرد تا اطمینان حاصل بشه که ضخامت و استحکام اونا با استانداردهای ملی مربوط مطابقت داره.

فروشگاه پنجره آلومینیومی
فروشگاه پنجره آلومینیومی

در نتیجه ، پنجره‌های آلومینیومی به طور مداوم در حال توسعه هستن. شما باید نصب اونا رو در نظر بگیرین تا به خانه شما سبکی متفاوت ببخشه و بدون توجه به ساخت و سازهای جدید ، بازسازی یا فقط املاک معاصر احساس کنین. اونا نه تنها قوی ، بادوام و کم نگهداری هستن ، بلکه گزینه‌های رنگی زیادی نیز دارن تا با اموال شما مطابقت داشته باشن. با توضیحات بالا در مورد پنجره‌های آلومینیومی امیدوارم همه بتونن محصول ایده‌آل خانه خود رو تهیه کنن.

چرا مردم اغلب پنجره‌های آلومینیومی قدیمی رو تعویض می‌کنن

آلومینیوم فلزه و همانطور که همه می‌دونیم ، فلز رسانای عالی گرما و سرماست. پنجره‌های فریم آلومینیومی قدیمی عایق نداشتن. قاب‌ها در لمس گرم یا سرد هستن. بنابراین ، اونا به خصوص در مصرف انرژی کارآمد نبودن. همچنین ، پنجره‌های قدیمی اغلب دارای اکسیداسیون هستن. این یا به دلیل تکنیک‌های قدیمی‌تر تولید ، نگهداری ضعیف توسط صاحبان خونه یا هر دو هست.

فروشگاه پنجره آلومینیومی

پنجره‌های آلومینیومی امروزی بهتر هستن

در واقع ، با پیشرفت‌هایی که در زمینه تولید به وجود اومده ، پنجره‌های جایگزین آلومینیومی امروزی مانند پنجره‌های قدیمی گرما یا سرما رو هدایت نمی‌کنن. اکثر قاب‌ها عایق بندی شدن که نه تنها انتقال کمتری دارن بلکه بهره‌وری انرژی بهتری نیز دارن. با اضافه کردن این واقعیت که اونا برای مقاومت در برابر اکسیداسیون برای مدت زمان طولانی‌تری ساخته شدن ، دیگه نگران پنجره‌های ناخوشایند نمی‌شین.

پنجره‌های جایگزین آلومینیومی نسبت به پنجره‌های روکش دار یا چوبی ارزون‌تر هستن ، اما بیشتر از وینیل هستن. پنجره‌های آلومینیومی دارای قاب‌های نازکی هستن که جلوه‌های بسیار خوبی رو به وجود میارن. اونا همچنین از وینیل قوی تر هستن. این یک مزیته و تا حدی به دلیل برچسب قیمت بالاتر اوناست.

فروشگاه پنجره آلومینیومی

معایب آلومینیوم

اگرچه اونا برای مدت طولانی‌تری در برابر اکسیداسیون و خوردگی مقاومت می‌کنن ، اما در برابر اون نفوذ ناپذیر نیستن ، بنابراین با گذشت زمان ممکنه متوجه تغییراتی در پرداخت یا رنگ پنجره‌های آلومینیومی خود بشین. و مهم نیست که قاب و ارسی چقدر خوب عایق شده باشن ، همچنان فلزی هستن و گرما و سرما رو هدایت می‌کنن. اگر پنجره‌هایی دارین که در بخش خوبی از روز مستقیماً در معرض نور خورشید هستن ، ممکنه بخواین به جای اون پنجره‌های وینیل رو در نظر بگیرین.

فروشگاه پنجره آلومینیومی
فروشگاه پنجره آلومینیومی

مسئله دیگر اینه که از اونجایی که فلز نیز با تغییرات دما منبسط و منقبض میشه ، بیشتر از پنجره‌های وینیل به شکستگی درزگیر ختم میشه. با این گفته ، تا زمانی که یک پنجره مارک با کیفیت با گارانتی خوب انتخاب کنین ، نباید مشکلی ایجاد کنه.

چرا مردم اغلب پنجره‌های آلومینیومی قدیمی رو تعویض می‌کنن؟

آلومینیوم فلزه و همانطور که همه می‌دونیم ، فلز رسانای عالی گرما و سرماست. پنجره‌های فریم آلومینیومی قدیمی عایق نداشتن. قاب‌ها در لمس گرم یا سرد هستن و…

معایب آلومینیوم چیه؟

اگرچه اونا برای مدت طولانی‌تری در برابر اکسیداسیون و خوردگی مقاومت می‌کنن ، اما در برابر اون نفوذ ناپذیر نیستن ، بنابراین با گذشت زمان ممکنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو