Home
آینه دیواری مدرن

آینه دیواری مدرن

یکی از بارزترین واقعیت‌هایی که درباره آینه ها وجود داره اینه که وجود یک‌ آینه در یک‌ محیط باعث بزرگ نمایی میشه .آینه دیواری یکی از آینه هایی هست که بسیار پر فروش هست و وجود اون در منازل امری واجبه.این آینه هم تاثیراتی شگرف در دکوراسیون شما داره و هم می‌تونه محیط‌های مرده و خالی شما رو پر کنه. از آینه دیواری مدرن در مکان های مختلفی استفاده می‌شه برای مثال ورودی‌های منازل،راهروها،حموم و سرویس‌های بهداشتی.

انواع آینه دیواری مدرن

این نمونه از محصول بیشترین نوع سفارش رو به صورت اشکال مستطیلی و چهارگوش داشتن.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه و نیروی پرقدرت در کارگاه خود تونسته‌اس تمامی‌ اشکال هندسی در‌تمامی‌ ابعاد دلخواه شما رو از تولید به مصرف شما عزیزان برسونه.می‌توان گفت این صنایع روز به روز به فکر ساخت انواع بسیار گوناگون و پیشرفته‌تر هستن.به طوری که شما عزیزان در سفارش‌های آینه خود هیچ چگونه محدودیتی نداشته باشین.

شما عزیزان متناسب با سلیقه خود می‌تونین ابعاد و سایزهای گوناگونی از آینه ها رو برای خود داشته باشین.حتی شما عزیزان می‌تونین. برای آینه دیواری مدرن که سفارش می‌دین. قاب‌های دلخواه خود رو به دور آینه داشته باشین.که این قاب ها شامل رنگ بندی های مختلف و جنس های گوناگونی هستن .که انجام این عمل باعث زیباتر شدن فضا میشه. و جلوه خاصی رو به محیط میده.تمامی‌محصولات متناسب با سلیقه و سفارش‌های شما عزیزان هست.البته تمام سعی ما اینه که محصولات سفارشی شما با بهترین کیفیت تولید ارسال بشه.

آینه دیواری مدرن

آینه دیواری مدرن به چه صورت مورد استفاده قرار می‌گیره

می‌توان گفت تمامی‌ آینه هایی که در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه ، به دو صورت قدی و دیواری مورد استفاده قرار بمی‌گیره.حتی در آینه های قدی می‌تونین به صورت آویزی و یا به صورت ایستاده و متحرک و ثابت داشته باشین.فقط برای داشتن هر یک از این محصول کافی‌اس بدونین ،کدوم یک‌ از این دو مدل مورد سلیقه‌ی شماست.

انواع آینه دیواری مدرن!

آینه دیواری مدرن

آینه دیواری مدرن بک لایت چیه

این نمونه از محصولی که در این متن قراره با اون آشنا بشین یکی از آینه های پرطرفدار و فوق‌العاده ای هست که تبدیل به پرفروش ترین محصولات تولید شده ، در این صنایع شده اس.صنایع فرکو با قرار دادن LED هایی که در پشت این آینه قرار میدن نور و روشنایی رو برای شما عزیزان و محیط فراهم کرده اس که بسیاری از مشکلات رو از بین برده اس.تمامی‌چراغ هایی که برای این محصول بکار می‌ره بسیار از ضخامت کمی‌ دارن.و می‌توان به جرئت گفت که این لامپ ها مصرف انرژی کم و طول عمر بالایی دارن.

آینه بک لایت از چه مزیت‌هایی برخوردارن

  • یکی‌از مهم‌ترین قابلیت‌های این محصول نمایش دمای محیط بر روی صفحه نمایشی که صنایع فرکو بر روی آینه کار میذاره هست.البته نه تنها دما بلکه زمان نیز می‌تونه بر روی صفحه نمایش شما باشه. تمامی‌ این ویژگی‌ و مزیت‌ها تنها به سلیقه شما عزیزان بستگی داره.که بیشتر علاقه به کدوم ویژگی دارین ،که بر روی صفحه نمایش آینه هاتون باشه.
  • با قرار دادن صفحه‌ای در پشت آینه دیواری مدرن می‌توان اونو در محیط‌های مرطوب و بخار گرفته شده قرار داد.بدون اینکه ذره‌ای بخار و لکه بر روی آینه نشسته باشه.به این آینه ها آینه های ضد بخار بک لایت می‌گن .
  • یکی‌ از بزرگ‌ترین و مهم ترین ویژگی و مزیت‌های این محصول زیبا اینه که شما می‌تونین با گوشی همراه‌تون به آینه های دیواری مدرن وصل بشین.و موسیقی و آهنگ مورد علاقه خود رو پخش کنین.این ویژگی که برای این طرح از تولیدات صنایع فرکو وجود داره یکی از‌کم نظیر ترین و کمیاب‌ترین محصولات با کیفیت در ایران هست.به این مزیت موزیکال بودن آینه می‌گن .
  • شما عزیزان با کمک ریموت و یا همان کنترل آینه های دیواری مدرن خود می‌تونین نور آینه رو روشن و یا خاموش کنین.حتی‌با کمک همون ریموت می‌تونین شدت نور آینه رو کم و یا حتی زیاد کنین.شما می‌تونین با روش‌هایی مثل لمسی و حسگری نیز آینه خود رو خریداری کنین .آینه لمسی یک قسمت مشخصی روی آینه داره که با لمس کردن اون قسمت می‌تونین آینه خود رو خاموش و روشن کنین. این آینه مثل گوشی همراه لمسی برای شما عمل می‌کنه . اما آینه حسگری به حرکت دست شما به سمت چپ و راست نیاز داره.
  • چراغ های LED رو به طور متفاوت و گوناگونی در آینه می‌تونین قرار بدین.
آینه دیواری مدرن

آینه دیواری مدرن چراغ دار چیه

  • یکی‌ دیگه از آینه هایی که مورد توجه بسیاری از اقراد قرار گرفته اس و جزو پرطرفدارترین محصولات تولید شده در این صنایع هست آینه های دیواری چراغ دار هست.این آینه ها به صورت قدی بر روی دیوار قرار داده می‌شن.این آینه ها با نصب چراغ های LEDروشنایی بی نظیری تولید می‌کنه که کمک زیادی در پیدا کردن ایرادت صورت، میکاپ و یا حتی گریم می‌کنه.
  • این نمونه از محصولات همانند آینه بک لایت از چندین رنگ می‌تونه استفاده کنه.و یا حتی از لامپ‌های مختلفی در این آینه مورد استفاده قرار بدین.شما می‌تونین یا کمک لمسی که بر روی آینه قرار داده میشه نور ، خاموشی و روشنی‌ آینه خود رو کنترل کنین.و یا حتی باعث تغییر رنگ و یا حتی تغییر شدت رنگ آینه نیز بشین.
  • ایجاد زمان و یا حتی دمای محیط‌ رو بر روی این آینه می‌تونین داشته باشین.

آینه هوشمند

  • حتی شما عزیزان می‌تونین این محصول رو به صورت هوشمند سفارش بدین. یعنی تمامی امکانات متصل به تلفن همراه،پخش موسیقی و پخش ویدیو رو در اون داشته باشین.
  • صنایع فرکو لامپ های ال ای دی رو در انواع گوناگونی‌ بر روی آینه نصب می‌کنه.این عمل بر روی آینه زیبایی و جذابیت رو بیشتر می‌کنه.حتی شما عزیزان می‌تونین آینه های دیواری مدرن خود رو بدون قاب نیز مورد استفاده قرار بدین.اما در این صورت چراغ های آینه بر روی خود آینه نصب می‌شن.
  • این نمونه از تولیدات صنایع شیشه و آینه فرکو هست. که در عین سادگی بسیار مدرن و زیباست.دیگر حالت‌هایی که برای این محصول می‌تونین استفاده کنین ، اینگونه‌اس که تمامی چراغ ها بر روی قابی که برای آینه مورد استفاده قرار داده میشه.شما عزیزان می‌تونین قاب های آینا های خود رو در انواع گوناگونی از رنگ رو داشته باشین.حتی شما رنگ قاب آینه رو می‌تونین با محیط و فضای مورد نظر خود ست کنین.
آینه دیواری مدرن

آینه دیواری مدرن دکوراتیو چیه

دیگر آینه های جذاب و بروزی که در این صنایع معروف و معتبر تولید شده اس ، آینه های دکوراتیو هست.این نمونه از محصول رو می‌تونین به عنوان یک آینه دیواری مدرن در تمامی محیط های مورد نظر خود مورد استفاده قرار بدین.زیبایی و خاص بودن این محصول بسیار دیدنی و چشم گیر هست.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو در انواع و شکل های بسیار متفاوتی تولید و به تمامی نقاط ایران ارسال می‌شه.

آینه دیواری مدرن تزئینی چیه

یکی‌ دیگه از انواع جذاب و زیبایی که توسط این صنایع ساخته شده اس، آینه تزئینی‌اس.این آینه نه تنها می‌تونه به صورت دیواری در تمامی محیط‌های مورد نظر شما عزیزان نصب بشه ، بلکه می‌توان به صورت پایه دار از اون استفاده کنین.این محصول تنوع بسیار گسترده ای داره.که شما با توجه به ترکیب رنگ محیط مورد نظر خود آینه مورد پسند رو انتخاب می‌کنین.و با انتخاب این محصول شما عزیزان زیبایی و مدرنی رو در فضای خود ارمغان میارین.

آینه قدی دیواری رنگی چیه

این نمونه از محصول تنوع رنگی بسیار گسترده‌ای داره که به صورت قدی و دیواری نیز می‌تونین از اون در تمامی محیط های مورد نظر خود استفاده کنین.شما عزیزان به دلیل گستردگی در تنوع رنگی این محصول می‌تونین ست بسیار زیبا در ترکیب رنگی آینه با محصولات منزل خود ایجاد کنین.این نمونه از محصول که رنگ‌های بسیار زیبایی برخورداره ، می‌تونه محیط مورد نظر رو از یکنواختی و یکدستی دربیاره.

آینه دیواری مدرن

آینه قدی دیواری ونیزی چیه

این آینه جزء یکی‌ از آینه های پرطرفدار و پرفروش صنایع تولید شیشه و آینه فرکو هست.این نمونه از محصول مانند محصولات دیگر تولید شده در صنایع فرکو هم به صورت دیواری و هم به صورت قدی در محیط مورد نظر شما عزیزان قرار می‌گیره.شما عزیزان با استفاده از محصول زیبایی رو به محیط خود می‌بخشین.

آینه قدی دیواری برنز چیه

دیگر آینه های زیبا که توسط صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تولید و در تمامی‌نقاط ایران ارسال میشه آینه دیواری مدرن برنز‌ی هست. این نمونه از محصول در دسته آینه های رنگی هست.رنگی که برای این آینه مورد استفاده قرار می‌گیره بسیار جذاب و لاکجری هست.شما در تمامی رنگ‌های دکوراسیون منازل،سالن‌های آرایشی،محیط کار و مزون‌ها می‌تونین این رنگ آینه رو تطابق بدین.و در محیط خود یک فضای لاکچری و زیبا ایجاد کنین.

حکاکی شدن آینه

شما این محصول رو در تمامی ابعاد و در تمامی اشکال های مورد نظر و مورد سلیقه خود می‌تونین داشته باشین.و یا حتی می‌تونین لوگو و یا برند و یا حتی قطعه ای شعر یا طرح مورد سلیقه خود رو از طریق حکاکی بر روی آینه خود داشته باشین.و یا انجام هریک از این نمونه پیشنهادها آینه خود رو بسیار زیباتر و محیط خود رو بروز تر کنین.حتی صنایع فرکو با استفاده از دستگاه و نیروهای پرقدرت خود می‌تونه آینه ها رو تراشکاری و یا همون کنده‌کاری کنه.شما می‌تونین این محصول رو بدون قاب مورد استفاده قرار بدین.این آینه سادگی و زیبایی بسیار فوق‌العاده‌ای داره که این زیبایی رو در محیط به اشتراک میذاره.

آینه دیواری مدرن

این محصول در چه موقعیت و مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیره؟

  • خونه
  • آرایشگاه
  • باشگاه ورزشی
  • مزون
  • هتل
  • کافه رستوران
  • سایر موارد
آینه دیواری مدرن

خونه

محیط خواب یکی از بهترین محیط‌هایی اس که می‌تونین آینه های دیواری مدرن رو در اونجا قرار بدین.شما عزیزان متناسب با سلیقه شخصیه خود می‌تونین.یکی‌ از انواع تولیدات صنایع شیشه و آینه فرکو رو متناسب با ترتیب رنگی‌ مورد نظر خود سفارش و از اون استفاده کنین.شما حتی می‌تونین این محصول رو بر روی درهای کمد نصب کنین.

یکی از بهترین فضاهای یک‌منزل برای نصب آینه دیواری مدرن محیط نشیمن و پذیرایی هست.حتی محیط ورود و خروج یک منزل بهترین گزینه برای نصب این محصول هست.حتی زمانی‌ که شما در محل ورود و خروج محیط منازل خود از آینه دیواری استفاده می‌کنین می‌تونین هنگام خروج‌تون از منزل ظاهر خود رو چک کنین.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تونسته از این نمونه محصول به عنوان جا کفشی نیز‌ تولید کنه. که این عمل کمکی در کمبود جا برای فضاهای کوچک هست.

آینه دیواری مدرن

آرایشگاه

یکی‌ دیگه از محیط‌هایی که وجود یک آینه در اونجا به امری بسیار ضروری تبدیل شده اس، به طوری که این شغل بدون وجود این آینه قابل تصور نیست آریشگاه‌هاست.زمانی که شما در سالن های آرایشی خود یک آینه ای قرار می‌دین. محیط رو چندین‌ برابر حد معمول خود زیباتر کردین.می توان گفت آینه دیواری مدرن به دلیل ویژگی و خصلت‌هایی که داره یکی از ملزومات جدانشدنی یک‌ سالن هست.

زمانی که شما برای سالن های آرایشی خود یک‌ آینه ای رو خریداری می‌کنین ،این محصول در‌ تمامی‌ نقاط سالن شما نیز بسیار کاربردی هست.برای مثال زمانی که شما از آینه های بک لایت و یا هالیوودی در قسمت میکاپ استفاده می‌کنین ،این آینه ها با ایجاد نوری که دارن تمامی سایه های ایجاد شده بر روی صورت افراد رو از بین می‌بره و این اجازه رو به شما میده‌ ، تا تمامی ایرادات صورت خود و یا حتی مشتری خود رو متوجه بشین که اونو بتونین اصلاح کنین.

آینه دیواری مدرن

باشگاه ورزشی

یکی دیگه از محیط‌هایی که استفاده بسیار زیادی از آینه میشه در باشگاه و سالن‌های ورزشی هست.زمانی که صاحب فضا از آینه برای سالن ورزشی و باشگاه خود استفاده می‌کنه ، یعنی در بزرگ‌تر نشون داده شدن محیط خود بسیار کمک کرده اس.و با انجام و قرار دادن آینه در اون محیط در گسترده و روشن‌تر شدن ، محیط خود بسیار نقش پیدا کرده اس.

مزون

یکی از محیط‌هایی که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی استفاده از آینه در آن جا به امری ضروری تبدیل شد مزون‌ها بودن. زیرا وقتی شما آینه هالیوودی و بک لایتی رو در مزون خود قرار می‌دین. این اجازه رو می‌دین که تمامی‌ ایرادات شما دیده بشه. و شما به راحتی بتونین اونو اصلاح کنین.

شما عزیزان در مزون‌های خود می‌تونین از آینه های دیواری مدرن هالیوودی نیز استفاده کنین.به طوری که در حال حاضر استفاده از این آینه در چنین محیط‌های یکی از ملزومات هست. زیرا با قرار دادن این نمونه از محصول نه تنها در کیفیت کارهای خود مطمئن‌تر می‌شین. بلکه باعث زیباتر دیده شدن محیط خود می‌شین.شما می‌تونین برای محیط مورد نظر خود نوع قاب‌دار یا بی قاب انتخاب کنین. و یا رنگ آینه خود رو متناسب با ترکیب رنگی‌ محیط خود ست کنین.

هتل

یکی دیگه از مناسب ترین محیط‌هایی که آینه دیواری مدرن رو می توان در اونجا قرار داد هتل و یا اقامتگاه‌ها هستن.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو بهترین و با کیفیت ترین آینه ها رو برای این گونه محیط‌ها تولید و در تمامی نقاط ایران و یا حتی سایر کشورها ارسال می‌کنه.

شما عزیزان با انتخاب بهترین نمونه و آینه ای که متناسب با محیط شما باشه ، می‌تونین یک فضای زیبا و لاکچری رو بسازین.حتی شما عزیزان با کمک آینه هایی که در هتل خود قرار می‌دین. می‌تونین مشتریان زیادی رو جذب کنین.زیرا زمانی که شما عزیزان این نمونه محصول رو استفاده می‌کنین، باعث بزرگ نمایی و روشنایی بیشتر در اونجا می‌شین.

کافه و رستوران

یکی‌ از محیط‌هایی که افراد زیادی در طول روز در اونجا قرار می‌گیرن کافه و رستوران هست.پس ایجاد یک محیط زیبا، دلنشین، روشن با آینه دیواری مدرن باعث افزایش مشتری نیز میشه.پس شما با ایجاد چنین آپشن هایی در محیط خود این امکان رو ایجاد می‌کنین که افراد بتونن محیط و رستوران شما رو دوباره انتخاب کنن.

آینه دیواری مدرن

ثبت سفارش

با خرید از کارگاه تولیدی فرکو، بدون واسطه خرید می‌کنین. که همین موضوع باعث می‌شه تا با قیمت کمتری بتونین محصول موردنظر خود رو تهیه کنین. علاوه بر این با کیفیتی تضمین شده نیز محصول خود رو دریافت می‌کنین.

برای ارائه خدمات بهتر و همچنین راحتی و اطمینان بیشتر در صورتی که پس از دریافت محصول از سفارش خود رضایت نداشته باشین، می‌تونین محصول سفارشی خود رو به طور کامل مرجوع نمایین. ما هرروزه تلاش می‌کنیم تا بتونیم با تنوع و به روز کردن محصولات خود درکنار کیفیت بالا، خدمات بهتری رو برای مشتریان خود داشته باشیم.

درنهایت برای سفارش انواع آینه قدی دیواری و دریافت مشاوره می‌تونین با شماره 88068352 – 021 دفتر مرکزی تماس بگیرین یا ازطریق واتس اپ ارتباط برقرار نمایین. تا همکاران ما بتونن شما رو هر چه بهتر در انتخاب خود راهنمایی کنن.

برای ثبت سفارش خود از چه راه‌های اقدام کنیم ؟

شما می‌تونین به صورت مستقیم و یا تلفنی هم سفارش خود رو ثبت کنین همچنین …

آینه دیواری مدرن دارای چه گزینه‌هایی هست ؟

آینه دیواری می‌تونه به صورت رنگی ، آویزی ،قدی ،رومیزی و …

از آینه دیواری در چه محیط‌های استفاده میشه؟

از آینه دیواری در محیط‌های اداری ‌‌، مکان های عمومی ،منزل ، اتاق خواب و…

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو