Home
میز جلو مبلی شیشه خم

قیمت میز جلو مبلی

مبلمان در زیبایی خونه و در کل محلی که مورد استفاده قرار می گیره، بسیار تاثیرگذار هست. در واقع می توان به عنوان رکن اصلی در دکوراسیون اونو به حساب آورد. چرا که وقتی وارد خونه یا محلی می‌شیم، معمولا ابتدا مبلمان توجه ها رو به خودش جلب می‌کنه. به تبع اون نیز میز جلو مبلی می‌تونه در زیبایی مبلمان و دکوراسیون داخلی بسیار تاثیرگذار باشه. میز جلو مبلی شیشه ای انواع بسیار مختلفی داره. به دنبال اون طبیعتا نیز قیمت میز جلو مبلی ها متفاوت خواهد بود. میز جلو مبلی در زیبایی و جلوه بیشتر مبلمان خیلی اهمیت داره. پس انتخاب میز جلو مبلی مناسب و زیبا از اهمیت بالایی برخوردار هس. فاکتور بعدی می‌تونه قیمت میز جلو مبلی باشه که در انتخاب میز مناسب، مهمه.

میز جلو مبلی شیشه ای نیز انواع بسیار مختلفی داره که می توان از بین اونا میزی هماهنگ با مبلمان انتخاب کرد. هر کدوم نیز موجب می‌شه تا قیمت میز جلو مبلی با انواع دیگر تفاوت داشته باشه. این نکته رو نیز اضافه کنیم که شیشه از ویژگی های بارزش اینه که می‌تونه خود رو با هر فضایی مطابقت بده. همچنین با وجود شفافیت و درخشانی که داره، در نظر بیننده اینطور به نظر می‌رسه که فضای زیادی اشغال نشده . بلکه شیشه در بزرگ تر و دلبازتر نشان دادن فضا نیز موثر و کارسازه.

میز جلو مبلی شیشه ای
میز جلو مبلی1

قیمت میز جلو مبلی شیشه ای نیز می‌تونه در مقایسه با برخی موارد دیگر مثل چوب از قیمت کمتری برخوردار باشه. با این وجود انواع میز جلو مبلی با بهترین کیفیت در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید میشه که از قیمت مناسبی برخوردار هستن.

برای سفارش انواع میز جلو مبلی به صنایع فرکو می‌تونی با شماره 02188068352  تماس بگیرین.

انواع شیشه که موجب میشه قیمت میز جلو مبلی تفاوت داشته باشه:

برای ساخت میز جلو مبلی از شیشه های مختلفی می‌توان استفاده نمود. میز جلو مبلی های مختلف، با انتخاب شیشه های متفاوت ایجاد می شود. علاوه بر این انتخاب هر کدوم از شیشه ها باعث میشه تا نهایتا قیمت میز جلو مبلی ها متفاوت از هم بشه. چرا که هر کدوم از شیشه ها طبیعتا قیمت های متفاوتی خواهند داشت.

اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب بهتر شیشه مناسب برای میز جلو مبلی رو می‌تونی در این سایت پیدا کنی.

قیمت میز جلو مبلی شیشه ساده

شیشه ساده از اولین شیشه هاست که پدید آمده و قدمت بسیار طولانی داره. و نمونه های اونو از گذشته تاکنون در اطراف خود مشاهده می‌کنیم. این شیشه ها به راحتی خود رو با هر سبک دکوراسیونی مطابقت میدن. حتی با تعویض مبلمان و تغییر سبکشان نیز همچنان می‌توان این میز جلو مبلی ها رو به کار برد. و نیز با توجه به این که نور از این شیشه ها به طور کامل عبور می‌کنه و کاملا شفافه، در بزرگ تر و روشن تر نشون دادن فضا خیلی موثر هستن.

میز جلو مبلی ساده
میز جلو مبلی2

در صورتی که علاقه مند به شفافیت و درخشانی بیشتر وجود داشته باشه، شیشه های سوپر کلیر می‌تونن انتخاب مناسب‌تری باشن. چرا که شفافیت بالاتری در مقایسه با شیشه های معمول دارن.

میز جلو مبلی شیشه رنگی

یکی دیگر از انواع شیشه ها که موجب تغییر قیمت میز جلو مبلی میشه، شیشه رنگی هست. قدمت شیشه رنگی نیز بسیار زیاده به گونه ای که می توان نمونه‌های اونو در بناهای مهم تاریخی مشاهده کرد. اما در گذشته اغلب شیشه های رنگی برای پنجره ها به کار برده می شدن. با تابش نور خورشید سایه هایی که ایجاد می کنن خیره کننده هست. همچنین در طول روز و در کل زمان با تغییر شدت نور و چرخش زمین که موجب میشه تا زاویه تابش تغییر کنه، رقص نور زیبایی نیز ایجاد میشه.

میز جلو مبلی شیشه رنگی
میز جلو مبلی3

در کل استفاده از شیشه رنگی نیز در نوع خود بسیار زیبا و جذابه. چرا که با اضافه کردن رنگ به محیط اطراف خود روح تازه ای می‌تونه ببخشه. با انتخاب رنگی مطابق با مبلمان و دیگر وسیله ها برای میز جلو مبلی می توان فضای زیباتری رو ایجاد کرد. گاهی نیز می توان با انتخاب رنگی مخالف و جسورانه، فضای خاص تر و جذاب تری به وجود آورد. شیشه رنگی تقریبا شامل تمامی رنگ ها میشه. از رنگ های بسیار روشن تا تیره ترین رنگ ها که همگی قابلیت سفارش براشون فراهمه.

میز جلو مبلی شیشه مات

هر دو شیشه یعنی شیشه ساده و شیشه رنگی به صورت مات نیز می‌تونه تولید و عرضه بشه که می‌تونه بر قیمت میز جلو مبلی نیز هر کدوم تاثیرگذار باشن. شیشه های مات همانند شیشه های قبلی اجازه دید از یک سمت رو نمیده. در این صورت اگر تمایل و ترجیح بر این هست که قابلیت دید برای شیشه میز جلو مبلی وجود نداشته باشه، شیشه مات بهترین انتخابه. چرا که گاهی میزهای جلو مبلی قسمت‌هایی برای قرار دادن برخی اشیا دارن و یا به صورت طبقاتی هست و تمایل بر اینه که داخل مشخص نباشه، در این صورت شیشه مات از ایده آل ترین گزینه‌ها خواهد بود.

میز جلو مبلی شیشه خم

شیشه خم نیز از شیشه های ساده و بسیار جذاب هست که کاربردهای بسیاری داره. از جمله می توان از آن در ساخت میز جلو مبلی استفاده نمود. شیشه خم رو برای ساخت میز جلو مبلی به شکل‌های مختلفی می توان به کار برد که تمامی این ها بر حسب تمایل مشتری صورت می گیره. شیشه خم هم در نوع ساده و هم رنگی موجود و قابل سفارش هست.

میز جلو مبلی شیشه خم
میز جلو مبلی4

جلو مبلی شیشه چاپی (اسپندرال)

از دیگر شیشه ها که موجب تفاوت قیمت میز جلو مبلی میشه، شیشه چاپی یا اسپندرال هست. روی این شیشه ها هر طرح دلخواه و یا عکس خاطره انگیزی می‌تونه چاپ بشه. زیبایی این نوع شیشه ها نیز می‌تونه در نوع خود بسیار زیبا و جذاب باشه. با وجود تجهیزات پیشرفته ای که در مجموعه فرکو وجود داره، هیچ گونه محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ انتخابی وجود نخواهد داشت. همچنین کیفیت چاپ نیز بی نهایت بالاست و در بهترین کیفیت ممکن شیشه مورد نظر عرضه میشه.

جلو مبلی گلس برد

گلس برد یک نوع دیگر از شیشه می باشد که می‌تونه موجب تفاوت در قیمت میز جلو مبلی بشه. ویژگی منحصر به فرد این نوع از شیشه در اینه که قابلیت نوشتن و پاک کردن به راحتی روی آن وجود داره. به دلیل همین ویژگی برجسته، گلس برد جایگزین تخته وایت بردهای معمولی شده . اما از دیگر کاربردهای آن می توان به استفاده به عنوان شیشه رومیزی های مختلف اشاره کرد. استفاده از گلس برد برای ساخت میز جلو مبلی به خصوص برای کسانی که فرزند کوچک دارند و فرزندشان روی دیوار و اشیای مختلف در حال نقاشی و خط خطی کردن می باشد، می‌تونه بهترین و ایده آل ترین انتخاب ممکن باشه. چرا که پس از نوشتن به راحتی با یک دستمال به طور کامل تمیز میشه. همچنین لکه ای نیز باقی نمیمونه.

همچنین در طول سالیان و استفاده مکرر از گلس برد، همچنان ظاهر زیبا و درخشان خود رو حفظ می‌کنن. تنوع رنگی که دارند شامل شیشه بی رنگ و شیشه های رنگی میشه که، می توان از بین اونا برحسب سلیقه و دکوراسیون خود انتخاب کرد.

جلو مبلی شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل یکی از انواع دیگر شیشه ها هست که موجب میشه تا تفاوت در قیمت میز جلو مبلی ایجاد بشه. شیشه لاکوبل از شیشه های رنگی هست که از یک طرف با رنگ پوشونده میشه. به همین دلیل اصطلاحی که برای این شیشه ها به کار برده میشه شیشه های پشت رنگی نیز می‌تونه عنوان بشه. شیشه لاکوبل در دو نوع مات و شفاف تولید و قابل سفارش هست. شیشه لاکوبل بسیار مقاوم در برابر ضربه و حرارت هست. همچنین خاصیت آنتی باکتریال نیز داره. به همین دلیل از آن در محیط آشپزخونه که محیطی بهداشتی هست، به عنوان شیشه بین کابینتی استفاده میشه. شیشه لاکوبل تنوع رنگی بسیار بالایی داره و می‌تونه از بین اونا رنگی زیبا و مورد علاقه برای میز جلو مبلی مورد نظر انتخاب بشه.

شیشه رومیزی لاکوبل
میز جلو مبلی5

میز جلو مبلی آینه ای

برای ساخت میز جلو مبلی می توان از انواع آینه نیز استفاده کرد. آینه ها با انعکاسی که از محیط اطراف خود دارند، جلوه و روشنایی بیشتری رو می‌تونن ایجاد کنن. آینه ها نیز انواع مختلفی دارن. از جمله آینه شفاف ساده، آینه رنگی، آینه برنز. که هر کدام از این آینه ها زیبایی و جذابیت خاص خود رو خواهند داشت. البته انتخاب هرکدوم نیز ممکنه در قیمت میز جلو مبلی تفاوت ایجاد کنه.

میز جلو مبلی آینه ای
میز جلو مبلی6

استین گلاس و طرح استین گلاس

از زیباترین و جذاب ترین شیشه ها می توان استین گلاس رو نام برد. این شیشه ها به گونه ای هستن که طرح و رنگ مورد نظر پس از انتخاب به صورت دستی روی شیشه اجرا میشه. کاری هنرمندانه و کمی زمان بر هست. به همین دلیل می تواند قیمت متفاوتی با قیمت میز جلو مبلی های دیگر داشته باشه. اما در نهایت از زیباترین و فوق العاده ترین میز جلو مبلی ها میشه.

استین گلاس قدمتی بسیار طولانی داره و نمونه های آن در گذشته در برخی کلیساها و خانه اشراف مشاهده میشه. در گذشته این شیشه ها اغلب برای پنجره و گاهی درب ها به کار برده می شد. اما اکنون با پیشرفت در صنعت شیشه، کاربردهای دیگری نیز پیدا کرده است. از جمله برای استفاده به عنوان شیشه رومیزی برای میزهای مختلف.

میز جلو مبلی استین گلاس
میز جلو مبلی7

اما برای کاهش قیمت میز جلو مبلی و همچنین کوتاه تر کردن زمان آماده سازی، می توان از شیشه طرح استین گلاس استفاده نمود. طرح استین گلاس از نظر ظاهری کاملا به استین گلاس شباهت دارد و در واقع در ظاهر تفاوت خاصی با همدیگر ندارند. اما مراحل ساخت آن کوتاه تر و دیگر به صورت دستی صورت نمی گیرد.

برای هر دو حالت بدون وجود موانعی می توان شکل و طرح و رنگ های مختلفی را انتخاب نمود. تا روی شیشه استین گلاس و یا طرح استین گلاس اجرا گردد. در نهایت میز جلو مبلی که با این نوع از شیشه ها ایجاد می گردد فوق العاده زیبا و منحصر به فرد خواهند بود. چرا که با وجود طرح های زیبا و رنگ های جذاب می توان لطافت و جذابیت بیشتری را برای فضای خود ایجاد کرد.

طرح استین گلاس برای میز جلو مبلی
میز جلو مبلی8

انواع میز جلو مبلی

میز جلو مبلی شیشه ای انواع مختلفی از نوع شیشه به کار برده شده، شکل، ابعاد و… داره. در مورد انواع شیشه در بالا اشاره شد و عنوان شد که استفاده از هرکدوم موجب میشه تا قیمت میز جلو مبلی ها متفاوت بشه. شیشه های انتخابی برای میز جلو مبلی همچنین می‌تونه به صورت لمینت شده نیز به کار برده شود. در این صورت شیشه لمینت به کار برده شده مقاومت چندین برابری پیدا می‌کنه. طبیعتا استفاده از شیشه لمینت قیمت میز جلو مبلی را کمی افزایش خواهد داد. زیرا در این صورت از دولایه شیشه استفاده می گردد. همچنین استفاده از شیشه های سکوریت و تمپر شده نیز مقاومت شیشه ها رو چندین برابر می‌کنه. زیرا این نوع شیشه ها تحت یکسری عملیات حرارتی قرار می‌گیرن و سپس سرد می‌شن. این مراحل موجب میشه تا تنش زدایی صورت بگیره.

میز جلو مبلی
میز جلو مبلی9

علاوه بر این با توجه به فضای موجود و همچنین تعداد نفراتی که برای مبلمان وجود داره، ابعاد متفاوتی قابل سفارش هست. از اندازه های کوچک تا ابعاد بزرگ همه قابلیت تولید در صنایع فرکو رو دارن که ، قطعا ابعاد نیز در محاسبه قیمت میز جلو مبلی موثر خواهد بود. چرا که ابعاد بزرگتر مواد اولیه بیشتری رو صرف تولید خود خواهد کرد.

از نظر شکل نیز با توجه به تجهیزات به روز و پیشرفته موجود در صنایع شیشه و آینه فرکو، امکان تولید به هر شکلی فراهم می باشد. اما شکل‌های ساده مثل مربع، مستطیل، دایره راحت‌تر هست. اما شکل های دیگر مثل بیضی نیاز به دقت و زمان بیشتری می باشند. شکل های پیچیده هندسی نیز به راحتی امکان ساختشان وجود داره. اما طبیعتا اشکال هندسی مشکل تر با توجه به کار بیشتری که نیاز دارن، موجب میشه تا قیمت میز جلو مبلی تفاوت داشته باشه.

میز جلو مبلی شیشه ای
میز جلو مبلی10

چرا میز جلو مبلی فرکو ؟

صنایع شیشه و آینه فرکو از بهترین مواد اولیه و تجهیزات بهره میبره.همچنین نیروهای متخصص در این زمینه نیز در این مجموعه مشغول به کار هستن. با خرید از این مجموعه نیز خریدی بدون واسطه خواهید داشت و محصولی کاملا ایرانی دریافت خواهید کرد. مجموعه این ها در کنار هم موجب میشه تا کیفیت و قیمت میز جلو مبلی از بهترین و مناسب ترین در نوع خود بهره مند باشه.

هدف اصلی مجموعه ما ارایه محصولات با کیفیت و در خور مشتریان برای جلب رضایت حداکثری هست. از این رو برای این منظور نیز هر روزه تلاش می کنیم. و سعی کردیم بهترین خدمات را برای مشتریان خود در نظر داشته باشیم. از جمله این که اگر پس از دریافت محصول، از سفارش خود رضایت نداشته باشید می توانید آن را مرجوع نمایید.

همچنین پس از ثبت سفارش نیز در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر با بالاترین کیفیت موجود تولید و آماده ارسال می گردد. شما هر شکل و ابعادی که از میز جلو مبلی انتظار داشته باشید، می توانید به این مجموعه سفارش بدین تا دقیقا مطابق خواسته خود محصول سفارشی خود رو دریافت نمایید. امکان خصوصی سازی برای ساخت تمامی محصولات از جمله میز جلو مبلی شیشه ای نیز وجود داره.

ثبت سفارش

انواع میز جلو مبلی شیشه ای در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید و عرضه میشه. کیفیت و قیمت میز جلو مبلی ها همگی تضمین شده ارایه میشه. چرا که از بهترین مواد اولیه و به روز ترین دستگاه ها در کارگاه تولیدی فرکو استفاده میشه. همچنین خرید و ثبت سفارش نیز بدون واسطه صورت می‌گیره. همین دلیل موجب می شود تا قیمت میز جلو مبلی تمام شده، مناسب ترین قیمت ممکن باشه. کیفیت و قیمت تمامی محصولات از جمله میز جلو مبلی شیشه ای تضمین شده ارایه میشه.

برای مشاوره و ثبت سفارش می‌تونین با شماره 02188068352 تماس بگیرین. و یا در صورت تمایل و در دست داشتن عکسی از محصول سفارشی خود می‌تونین از طریق واتس اپ و یا ایمیل اقدام فرمایید. در هر صورت مشاوران فرکو آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستن. تا شما رو در خرید بهتر راهنمایی نمایند.

2 پاسخ

  1. سلام . ببخشید من میز جلو مبلی استین گلاس می خواستم به ابعاد یک متر در 40 سانت. چند روزه آماده می کنید؟

    1. سلام وقت بخیر. طرح موردنظرتون باید برای ما ارسال کنید. برای دریافت جزییات بیشتر هم می تونید با شماره 02188068352 تماس بگیرید تا دقیقا راهنمایینون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو