Home
میز جلو مبلی تمام شیشه

میز جلو مبلی

شیشه و آینه کاربردهای بسیار زیاد و مهمی علاوه بر کاربردهای معمول خودش داره. همچنین در طی سال ها و با پیشرفت در این زمینه باعث شده تا علاوه بر بهبود کیفیت، از اونا در موارد کاربردی تر نیز استفاده بشه. از شیشه و آینه هم در ساخت وسیله های ضروری استفاده می‌شه و هم در معماری داخلی و خارجی نیز کاربرد داره. در صنایع شیشه و آینه فرکو انواع محصولات شیشه ای و آینه ای تولید می‌شه. یکی از این محصولات میز جلو مبلی هست که در زیبایی مبلمان نیز تاثیر به سزایی داره.

میز جلو مبلی وسیله ای هست که در هر جایی که مبلمان باشه وجود داره. پس در هر خونه ای یافت می‌شه.  در ادارات و شرکت ها و… نیز که از مبلمان در اونا استفاده گردیده نیز می‌تونه کاربرد داشته باشه.

انتخاب میز جلو مبلی مناسب و زیبا برای مبلمان از اهمیت بالایی برخوردار هست. چرا که می‌تونه به زیبایی و جلوه بیشتر مبلمان و فضای اطراف خود اضافه کنه. اما نوع شیشه ای و یا حتی آینه ای اون به گونه ای هست که به سادگی خود رو با هر سبک مبلمانی هماهنگ می‌کنه و موجب می‌شه تا نما و زیبایی بیشتری نیز پیدا کنن.

میز جلو مبلی تمام شیشه
میز جلو مبلی1

میزهای جلو مبلی انواع مختلفی از نظر شکل و ابعاد و… دارند که می توانند متناسب با سلیقه و خواسته مشتریان انتخاب گردند.

تمامی محصولات از جمله میز جلو مبلی امکان خصوصی سازی به سلیقه و خواست شما مشتریان گرامی دارند. برای سفارش انواع آن به مجموعه فرکو می توانید با شماره دفتر مرکزی به شماره 021-88068352 تماس بگیرید. تا مشاوران ما بتوانند راهنمایی تان نمایند.

مدل ها و اطلاعات بیشتر را می توانید در این سایت بیابید.

انواع میز جلو مبلی

میز جلو مبلی انواع بسیار مختلفی دارد که قابلیت انتخاب از بین آن ها فراهم است. یک حالت آن به این صورت است که در ساخت آن فقط از شیشه استفاده می گردد. در این حالت یک میز تمام شیشه ایجاد خواهد شد که در عین سادگی زیبایی فوق العاده ای خواهد داشت. میز تمام شیشه خود نیز انواع گوناگونی دارد. رویه میز که شیشه ای است می تواند بر روی پایه ها قرار بگیرد. در این صورت از UV  نیز استفاده می گردد تا چسب ها مشخص نباشند.

میز جلو مبلی تمام شیشه
میز جلو مبلی2

حالت دیگر تمام شیشه ای می تواند به صورت کاملا یکدست و یک تکه باشد. در این صورت از شیشه خم استفاده می گردد. این سبک نیز زیبایی منحصر به فرد و خاصی دارد. این حالت می تواند خود به تنهایی به کار رود و یا حتی می توان آن را همراه با میز دیگری روی آن قرار داد.

میز جلو مبلی شیشه ای
میز جلو مبلی3

آینه نیز می تواند در ساخت میز جلو مبلی به کار رود. آینه ها با انعکاسی که از نور و اطراف خود ایجاد می کنند، می توانند زیبایی گیرا و چشم نوازی داشته باشند.

میز جلو مبلی آینه ای
میز جلو مبلی4

برای ساخت میز جلو مبلی می توان از مواد دیگر نیز همراه با شیشه و یا آینه بهره برد. مثلا پایه ها می تواند جنس دیگری از جمله فلز داشته باشند. چوب نیز یکی از موادی است که بسیار برای ساخت اینگونه وسیله ها به کار برده می شود. چوب با ویژگی هایی که دارد زیبایی خاصی نیز خواهد بخشید.

میز جلو مبلی شیشه ای
میز جلو مبلی5

سنگ های مختلفی نیز می توانند برای قسمت زیرین میز مورد استفاده قرار بگیرند. در این صورت شیشه میز جلو مبلی روی آن به عنوان شیشه رومیزی قرار می گیرد. در نهایت نیز یک میز زیبا و خاص ایجاد خواهد شد.

شیشه رومیزی جلو مبلی
میز جلو مبلی6

حالت های بسیار گوناگونی برای این سبک از میزها وجود دارد که می تواند متناسب با مبلمان و دیگر وسیله ها و دکوراسیون کلی فضای مورد نظر انتخاب گردند.

انواع شیشه برای استفاده در ساخت میز جلو مبلی

میز جلو مبلی انواع بسیار مختلفی از جهات مختلف دارد. در ساخت آن می توان از شیشه و آینه های مختلفی استفاده کرد. از جمله :

شیشه ساده

منظور از شیشه های ساده همان شیشه های بی رنگ و درخشانی هستند که از گذشته تا به امروز در کاربردهای مختلف مشاهده کردیم. این شیشه ها با سادگی و درخشانی که دارند زیبایی و نمای جذابی را برای میز جلو مبلی ایجاد می کنند. به راحتی خود را با هر مبلمان و دکوراسیونی مطابقت می دهند. حتی در صورت تعویض مبلمان نیز می توان آن ها را برای مبلمان دیگری با سبکی کاملا متفاوت به کار برد. در این صورت می بینیم که میز جلو مبلی شیشه ای جذابیت خاصی را به هر مبلمانی می تواند ببخشد. اگر تمایل داشته باشید که شیشه به کار برده شده شفافیت و درخشانی بیشتری داشته باشد می توانید  شیشه کریستال و یا سوپر کلیر را انتخاب نمایید.

میز جلو مبلی شیشه ای
میز جلو مبلی7

شیشه رنگی

شیشه رنگی نیز یکی از از انواع شیشه های زیبا می باشد که می تواند انواع کاربردهای شیشه ای را دارا باشد. از آن در ساخت بسیاری از وسیله ها از جمله میز جلو مبلی می توان استفاده نمود. تمام طیف های مختلف رنگ ها را دارا می باشد. پس به راحتی می توان رنگی مورد علاقه و متناسب با مبلمان و محیط مورد نظر انتخاب کرد. شیشه رنگی نیز انواع مختلفی دازد که برخی از آن ها امکان مشاهده از سمت دیگر را دارند و برخی دیگر این امکان برایشان وجود ندارد.

میز جلو مبلی رنگی
میز جلو مبلی8

شیشه مات

شیشه مات نیز استفاده های مختلفی دارد. از جمله این که برای جایی که ترجیح داده می شود تا امکان مشاهده وجود نداشته باشد و نیاز به حفظ حریم شخصی است می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از موارد استفاده آن می تواند استفاده برای ساخت میز جلو مبلی باشد. شیشه های مات نیز انواع مختلفی دارند که می توان از بین آن ها شیشه مورد علاقه خود را یافت. در این صورت اگر قسمتی برای قرار گرفتن برخی وسیله ها در نظر گرفته شود، دیگر دیدی ندارند.

شیشه دودی

شیشه دودی  می تواند در دسته شیشه های رنگی قرار بگیرد. اما با توجه به این که رنگ دودی از رنگ های بسیار زیبا می باشد و همچنین به راحتی خود را با تمامی رنگ ها هماهنگ می نماید، می توان برای آن دسته بندی جدایی تعریف کرد. همانطور که اشاره هم شد رنگ دودی با رنگ های مختلفی خود را تطابق می دهد و نیز رنگی مناسب برای فضاهای مختلف از جمله خانه و اداره و… می باشد.

میز جلو مبلی
میز جلو مبلی9

آینه

آینه علاوه بر کاربرد معمول خود می تواند کاربردهای بسیار متفاوتی نیز داشته باشد. در خیلی از موارد که شیشه کاربرد دارد، آینه را می توان جایگزین آن نمود. آینه ها نور و فضای اطراف خود را منعکس می نمایند و در درخشانی و جلوه بیشتر محیط موثر می باشند. علاوه بر نوع معمول آن که در عین سادگی می تواند خیره کننده باشد، آینه ها انواع بسیار مختلفی را دارند از جمله آینه رنگی، آینه برنز. رنگ آینه می تواند بر اساس مبلمان و برخی فاکتورهای دیگر انتخاب گردد تا زیبایی فضای خود را چندین برابر نماید.

شیشه طرح دار

شیشه طرح دار از دیگر شیشه های مناسب برای استفاده در ساخت میز جلو مبلی می باشد. هر طرحی از میان طرح های موجود و یا هر طرح مورد علاقه قابلیت اجرا بر روی شیشه را دارد. برای ایجاد طرح های مختلف می توان از دستگاه سند بلاست استفاده نمود.

شیشه هوشمند

شیشه هوشمند یکی از شیشه های جذاب می باشد که استفاده های مختلفی دارد. شیشه هوشمند به گونه ای است که به کمک ریموت می تواند از حالت شفاف به حالت مات و یا بالعکس تغییر حالت دهد. کاربردهای مختلفی را می توان برای این نوع از شیشه ها متصور شد که یکی از این موارد می تواند میز جلو مبلی باشد.

لاکوبل

شیشه لاکوبل یکی از انواع شیشه هاست که در دسته شیشه های رنگی قرار می گیرد. به دو صورت مات و شفاف قابل سفارش می باشد. مزایای زیادی برای این شیشه ها وجود دارد. از جمله این که آنتی باکتریال می باشد و اجازه رشد باکتری ها را روی خود نمی دهد. مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربه و شکستگی دارد. از میان کاربردهای شیشه لاکوبل می توان به شیشه بین کابینتی و شیشه میز جلو مبلی اشاره کرد.

استین گلاس

استین گلاس یکی از زیباترین نوع شیشه ها می باشد که در صورت تمایل می تواند برای میز جلو مبلی استفاده گردد. طرح های بسیار زیبایی نیز برای استین گلاس وجود دارد. طرح ها و رنگ ها به صورت دستی روی شیشه اجرا می گردند که نوعی اثر هنری نیز تلقی می گردد.استفاده از استین گلاس برای میز مورد نظر باعث می شود تا رنگ و روح تازه ای نیز به محیط ببخشد.

میز جلو مبلی
میز جلو مبلی10

طرح استین گلاس

شیشه طرح استین گلاس از نظر ویژگی های ظاهری مشابه استین گلاس می باشد. اما همانند آن طرح به صورت دستی روی شیشه اجرا نمی گردد. همین موضوع باعث شده تا زمان آماده سازی شیشه طرح استین گلاس کمتر باشد و همچنین قیمت نهایی محصول نیز از قیمت کمتری برخوردار باشد.برای طرح استین گلاس نیز محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ انتخابی وجود ندارد. شکل و طرح و رنگ را می توان برحسب سلیقه و مبلمان و فضای کلی محیط انتخاب کرد. پس این نوع از شیشه نیز می تواند برای استفاده به عنوان شیشه میز جلو مبلی مناسب باشد.

لمینت

برای شیشه های لمینت از دو لایه شیشه که به وسیله چسب هایی به نام PVB به یکدیگر متصل می شوند، استفاده می گردد. در این صورت مقاومت شیشه میز جلو مبلی چندین برابر افزایش می یابد. همچنین در صورت شکستن یکی از لایه ها نیز خطری ایجاد نخواهد شد چرا که لایه دیگر محافظت کافی را انجام می دهد.

بر روی اغلب شیشه ها امکان حک لوگو و یا نوشته و طرح دلخواه وجود دارد. این امکان به خصوص برای صاحبین کسب و کار می تواند یک ویژگی فوق العاده زیبا باشد. چرا که باعث شود تا یک میز جلو مبلی خاص ایجاد گردد. همچنین جلوه خاصی نیز به مبلمان می دهد و می تواند توجه ها را به خود معطوف نماید.

همچنین شیشه ها می توانند سکوریت و تمپر شده نیز می توانند باشند. این نوع از شیشه ها تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند. این مراحل باعث می شود تا مقاومت شیشه در برابر شکست و ضربه بسیار عالی عمل کند.

انواع میز جلو مبلی

میز جلو مبلی علاوه بر این که می توان در ساخت آن از انوع مختلف شیشه ها که در قسمت های بالاتر نیز به آن ها اشاره شد. از نظر شکل و اندازه و یکسری فاکتورهای دیگر می تواند تفاوت داشته باشد.

محدودیتی در شکل میز جلو مبلی وجود ندارد و می تواند هر شکل دلخواه و مورد نظری داشته باشد. از جمله مربع، مستطیل، گرد، بیضی تا شکل های خاص تر از نظر هندسی امکان تولید و ساخت آن به راحتی در صنایع شیشه و آینه فرکو فراهم است.

میز جلو مبلی شیشه ای
میز جلو مبلی11

در مورد ابعاد نیز میز جلو مبلی می تواند از اندازه های کوچک تا ابعاد بسیار بزرگ تر داشته باشد. ابعاد و اندازه می تواند متناسب با فضای موجود برای قرار گیری مبلمان و میزها و تعداد نفراتی که برای مبلمان است، انتخاب گردند.

در واقع هر آنچه که از میز جلو مبلی شیشه ای در نظر دارید را می توانید به ما در مجموعه فرکو سفارش دهید تا مطابق خواسته خود با بهترین کیفیت سفارش خود را دریافت نمایید.

کاربردهای میز جلو مبلی

در هر محلی از جمله خانه، شرکت و… که مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد، میز جلو مبلی می تواند کاربرد داشته باشد. میز جلو مبلی شیشه ای نیز برای هر نوع مبلمان در هر محلی قابلیت استفاده را دارد. چرا که از ویژگی های شیشه در این است که می تواند خود را با تمامی فضاها و سبک و رنگ های دکوراسیون هماهنگ نماید. علاوه بر هماهنگی به زیبایی و جلوه محیط اطراف خود نیز می افزاید.

میز جلو مبلی شیشه و چوب
میز جلو مبلی12

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، میز جلو مبلی شیشه ای با هر نوع مبلمانی خود را مطابقت می دهد. از جمله مبلمان راحتی، کلاسیک، سلطنتی یا حتی برای یک کاناپه به هر شکلی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

برای تمامی مبلمان ها از جمله مبلمان خانگی و اداری میز جلو مبلی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. مبلمان نیز در فضاهای مختلف از جمله خانه، محیط های کاری و اداری، هتل ها و… به کار برده می شود. پس استفاده از میز جلو مبلی نیز برای این محل ها می تواند الزامی باشد. میز جلو مبلی نیز انواع بسیار مختلفی دارد که می تواند متناسب با فضا و مبلمان انتخاب گردد.

ثبت سفارش برای میز جلو مبلی

تولید انواع میز جلو مبلی با بهترین کیفیت و قیمت در صنایع شیشه و آینه فرکو صورت می گیرد. کیفیت و قیمت تمامی محصولات ما نیز تضمین شده می باشد. برای اطمینان بیشتر نیز این امکان را برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفتیم تا اگر پس از در یافت محصول رضایت نداشته باشید بتوانید سفارش خود را مرجوع نمایید.

شما هر چه که از میز جلو مبلی در نظر دارید می توانید به صنایع فرکو سفارش سفارش دهید و دقیقا مطابق خواسته خود محصول انتخابی خود را تحویل گیرید. همچنین با توجه به این که صفر تا صد مراحل ساخت به طور کامل در کارگاه تولیدی فرکو انجام می گیرد، قیمت تمامی محصولات بسیار مناسب می باشند. چرا که شما با خرید از این مجموعه محصول خود را بدون واسطه در یافت خواهید کرد.

برای ارتباط با ما و دریافت مشاوره می توانید با شماره دفتر مرکزی به شماره 02188068352 تماس بگیرید. راه ارتباطی دیگر واتس اپ می باشد که می توانید از این طریق نیز با ما ارتباط برقرار نمایید. در هر دو حالت همکاران و مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما می باشند.

آدرس جهت خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت تولید کننده :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس : 021-88068352

4 پاسخ

  1. سلام روزتون بخیر. میز جلو مبلی با شیشه خم می خواستم و یک طبقه هم زیرش قرار بگیرد. قیمتش چقدر میشه؟

    1. سلام شما می تونید با شماره دفتر مرکزی 02188068352 تماس بگیرید و ابعاد و اطلاعات لازم را بدین تا بتونند بهتر راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو