Home

قیمت آینه دکوراتیو متری

قیمت آینه دکوراتیو متری در صنایع فرکو

قیمت آینه دکوراتیو متری بستگی به نوع مواد اولیه‌ی بکار رفته و نوسانات بازار داره.تولیدی فرکو افتخار داره تا با دستگاه‌های مجهز و مدرن روز دنیا با کیفیت ترین و با قیمت کارخانه تمام محصولات خود رو ارائه کنه.چرا که خرید به‌طور مستقیم و بدون‌واسطه از شرکت تولیدی صورت می‌گیره. و هیچ واسطه‌ای در اون دخیل نیس.ازجمله این محصولات آینه دکوراتیو با هر اشکال هندسی و ابعادی به مشتریان عزیز عرضه می‌کنه.در هر زمانی که تمایل دارین می تونین با کارشناسان فرکو تماس 02188068352 بگیرین و محصول خود رو سفارش بدین .کارشناسان شرکت با کمال میل محصول شما رو ثبت و در کمترین زمان تولید و ارائه میدن.

آینه دکوراتیو
آینه دکوراتیو

حس یک اتاق بزرگ‌تر و زیباتر با آینه دکوراتیو متری

آینه دکوراتیو متری یکی از وسیله‌هایی هست که در هر جایی از جمله آپارتمان‌ها وجود داره . باعث زیبایی خاصی در فضای مورد نظر می‌شه و به دکوراسیون منزل جلوه‌ی خاصی میده. و فضارو بزرگ‌تر نشون میده.یکی از ایده‌های خلاقانه مجموعه فرکو هست که با هر سبکی در این مجموعه ساخته میشه.قیمت آینه دکوراتیو متری با توجه به ابعاد و ضخامت و شکل ظاهر در این مجموعه تولید میشه.

آینه دکوراتیو متری از زمان‌های دور تا به امروز به شکل مدرن و سنتی در خونه‌ها وجود داشته و داره.از دیرباز جزء فرهنگ ایران باستان بوده .آینه از گذشته نماد روشنایی بوده اس.آینه خاصیتش انعکاس چند برابری نور و نورپردازی محیط هست و این بازتاب باعث میشه که محیط مورد نظر روشن‌تر و جلوه‌ی خاصی به محیط بده.ترکیب نور و آینه زیبایی بی‌نظیری داره که در دکوراسیون منزل تاثیر بسزایی داره.

آینه دکوراتیو
آینه دکوراتیو

کاربرد آینه دکوراتیو متری

آینه دکوراتیو با توجه به تنوع رنگ و اشکالی که داره ، در هر فضایی مناسبه و کاربردهای فراوانی داره. در پایین به چند کاربرد آینه دکوراتیو متری می‌پردازیم:

آینه دکوراتیو متری باعث می‌شه محیط دلبازتر نشان داده بشه.برای اتاق‌های کوچک مناسبه زیرا فضای خونه رو روشن‌تر می‌کنه و محیطی پرنور رو به وجود میاره.ترفندی که صاحب خونه نشون میده اینه که آینه دکوراتیو متری رو پشت کمد یا هر وسیله کوتاهی قرار می‌دن ، که هر کسی وارد منزل شد تصور کنه که فضا در پشت این وسیله ها ادامه داره. این ترفند باعث می شه اتاق بزرگ‌تر جلوه بده.حتی این آینه دکوراتیو متری رو بالای شومینه قرار میدن تا سالن منزل بزرگ‌تر و جادارتر و روشن‌تر بنظر برسه.از کاربرد دیگر آینه دکوراتیو متری در سالن زیبایی اس که باعث می‌شه فضا زیباو چشم‌گیر جلوه کنه.

آینه دکوراتیو
آینه دکوراتیو

از آینه دکوراتیو متری برای پوشاندن دیوارها ازجمله دیوار سرویس بهداشتی و آشپزخانه استفاده می‌کنن.از دیگر کاربردهای اون اینه که آینه رو به طور خلاقانه در قفسه کتاب‌ها جای میدن. این به این خاطره که وقتی کتاب‌ها به صورت فشرده کنار هم چیده میشه ، بازتر و وسیع تر نشون داده بشه. آینه دکوراتیو متری رو در یک قسمت دیوار مثلا در اتاق خواب یا جلوی درب ورودی نصب می‌کنن.تا در حین بیرون رفتن از منزل و در حین لباس پوشیدن به ما کمک کنه تا ناظر خود برای پوشیدن باشیم.در فضاهایی مانند اتاق نشیمن و یا حال ، آینه های دکوراتیو بزرگ می‌تونن نقطه کانونی و مرکزی دکور باشن.

طرح جدید این آینه ها بیشتر جنبه ی تزئینی داره ،که به صورت اشعار و مصرع‌های عاشقانه و دوبیتی‌های زیبا بر روی ستون‌های بزرگ و دیوارها قابلیت نصب داره.

آینه دکوراتیو

ساختار آینه دکوراتیو متری

در گذشته در ساختار شیشه و آینه جیوه بود ولی امروزه با توجه به درخشندگی که دارن جیوه به کار برده شده اس. آینه دکوراتیو متری دارای تنوع رنگ بالایی اس .تولیدکنندگان دکوراسیون داخلی تونستن این سبک از آینه رو در رنگ‌های مختلفی تولید کنن.از جمله این رنگ‌ها طلائی ،سفید ،نقره ای ، برنز و …..اس.تولیدی شیشه و آینه فرکو تونسته این نوع آینه ها رو با تنوع رنگ در اشکال و ابعاد مختلف طراحی و تولید کنه .قیمت آینه دکوراتیو متری با توجه به آیتم‌های مختلف در این مجموعه برآورد می‌شه.این آینه مانند تمامی آینه ها جنس‌های مختلفی داره مثل فلوت ، کلیر ، سوپر کلیر که بهترین اونا کریستال یا همون سوپر کلیر هست.

در ساخت آینه دکوراتیو دو متریال به کار برده شده :

پلکسی گلاس

شیشه ای

این دو جنس تفاوت‌هایی با هم دارن.مدل پلکسی گلاس ساختار اونا طوری اس که دارای وزن سبک و شکنندگی کمتری هست. در انواع طرح‌ها و اشکال متنوعی ساخته می‌شه.بنابراین قیمت آینه دکوراتیو متری بسیار پایین‌تر از شیشه ای اس. ضخامت این آینه ها معمولا 3 میلی‌متر هست. ولی نکته ای که اینجا قابل ذکره اینه که ، سبک شیشه ای آینه دکوراتیو متری نور رو بیشتر انعکاس میده. و زیبایی رو در دکوراسیون داخلی چند برابر می‌کنه. مشکلی که داره وزن سنگین و شکنندگی اون هست.

نصب آینه دکوراتیو متری

بستگی به ذوق و سلیقه افراد داره که در کجای منزل نصب بشه .در هر جایی از آپارتمان قابل نصبه. در پذیرایی ،حموم ، اتاق خواب و آشپزخونه و سرویس بهداشتی ……نصب میشه.

دو روش نصب دارن: یک روش اینه که با چسب آکواریوم چسبانیده میشه روش دیگر اینکه با پیچ و مهره نصب میشه. برای محکم کاری کار نصب بهتره تا موقعی که چسبها خشک بشه از پیچ و مهره استفاده بشه.تعداد تکه‌های بکار برده‌ی این آینه ها بستگی به محل مورد نظر و سلیقه شخصی افراد داره. یکی از آیتم‌های مؤثر در قیمت آینه دکوراتیو متری تعداد تکه های آینه و ابعاد اونه.که هرچه تکه‌های بکاربرده بیشتر باشه و ابعاد بزرگ‌تر به طبع قیمتش بالاتره.

جلوه‌ی خاص آینه های دکوراتیو

کلمه‌ی خاص به این دلیل بکار میره که این آینه ها به شکل‌های هندسی متنوعی هستن. حتی به مانند اشکال هندسی نصب می‌شن. به صورت تکه تکه با چسب آکواریوم و یا پیچ و مهره به دیوار زده میشن.این بستگی به نظر و ذوق و سلیقه افراد داره که این آینه ها در کجای آپارتمان و یا همان فضای مورد نظر بکار برده بشه .معمولا آینه دکوراتیو متری به صورت پازل که فاصله ها در نظر گرفته میشه چسبونده می‌شه.

روانشاسی آینه دکوراتیو متری

ما انسان‌ها همیشه به دنبال تغییر هستیم و جزء ذات ما انسانهاست.بنابراین در هر مکانی که باشیم این تغییر چشمگیر رو با بکاربردن آینه های دکوراتیو به وجود میاریم.نور طبیعی و مصنوعی باعث میشه هم اینکه زیبایی خاصی به فضای مورد نظر میده واز طرفی از لحاظ روحی و روانی به آرامش خاصی می‌رسیم و دلیلش اینه که این آینه ها انعکاس نور رو چندین برابر می‌کنه .و فضا بزرگ‌تر خودنمایی می کنه.به وسیله آینه های دکوراتیو می‌تونین گالری آینه تزئینی به وجود بیارین که بر روی دیوار نصب شده و روح و روان ما رو آروم می‌کنه. حتی می‌توان برای آینه دکوراتیو متری قاب تهیه کرد که برجسته‌تر بنظر برسن و به این ترتیب انواع طرح‌ها بر روی دیوار پیاده میشه.

اندازه آینه دکوراتیو متری

اندازه آینه دکوراتیو با توجه به فضای موردنظر و دیواری که این آینه ها می‌خوان نصب بشن در نظر گرفته میشن.در تولیدی فرکو همه ی آیتم‌های تاثیرگزار بر روی قیمت مدنظره.هرچه تعدادبیشتر و اندازه بزرگتر و طرح پیچیده‌تر باشه قیمت آینه دکوراتیو متری بیشتره .برعکس این حالت که هرچه کوچک‌تر و ساده‌تر باشن قیمت پایین‌تره.

انواع آینه دکوراتیو

  • آینه دکوراتیو رنگی
  • آینه دکوراتیو پتینه
  • آینه دکوراتیو نورمخفی
  • آینه دکوراتیو گرد

خرید انواع این میزها از کارگاه تولیدی فرکو

انواع آینه دکوراتیو متری با کیفیت فوق‌العاده و قیمت بسیار مناسب در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه. تمامی مراحل ساخت در کارگاه تولیدی فرکو صورت میگیره.

از همین رو کیفیت و قیمت تمامی محصولات به صورت تضمینی ارایه میشه. همچنین زمان آماده‌سازی محصولات سفارشی نیز سعی میشه در کمترین زمان ممکن انجام بگیره.پیشرفته‌ترین و به روزترین دستگاه‌ها در این مجموعه موجود هستن. در کنار اینا از متخصصین در این حوزه نیز در این مجموعه بهره گرفته میشه.

برای سفارش انواع محصولات می‌تونین با شماره 02188068352 تماس حاصل نمایین. راه های ارتباطی دیگر واتساپ و ایمیل هست. که در صورت تمایل از این طریق نیز امکان ارتباط با فرکو وجود داره. 09130813283

قیمت آینه دکوراتیو متری نسبت به زیبایی که داره بسیار مورد استقبال قرار گرفته.طرح های زیبا و جذاب و تنوع اون بسیار بالاست . علاوه بر تنوع در طرح ، در رنگ‌های مختلف هم تولید میشه . با یک آینه دکوراتیو متری می‌تونین یک فضای زیبا و چشمگیر برای خونه خود درست کنین .با این آینه می‌تونین یک نقطه خونه رو که مرکز توجه هست رو چشم‌گیر و زیباتر کنین. البته اینو هم به یاد داشته باشین که قیمت آینه دکوراتیو متری در مقابل بسیاری از وسایل تزیینی و دکوری که خاص و چشم‌گیر هستن بسیار مناسب و مقرون به صرفه اس.

آدرس: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو