Home
خرید آینه گریم

خرید آینه گریم

امروزه آینه‌ها تنوع بسیار بالایی دارن. چرا که علاوه بر کاربرد معمول خود به عنوان آینه، می‌تونن قابلیت‌های دیگری نیز داشته باشه. همچنین در زیباسازی دکوراسیون نیز به اون توجه ویژه می‌شه. با وجود انواع مختلف آینه ، آینه گریم یکی از کاربردی‌ترین و زیباترین آینه‌هاست. از این رو خرید آینه گریم برای بسیاری از فضاها توصیه می‌شه. چرا که یک آینه با عملکرد ویژه در مقایسه با دیگر آینه‌هاست.

آینه گریم در واقع آینه‌ای مختص کار آرایش‌های حرفه‌ای هست. چون یه آینه ساده و کم کیفیت هرگز پاسخگوی نیازهای ریز و درشت و حساسیت‌های خاص نکات آرایشی نیست.

در گذشته توقع چندانی از آرایش نبود و هر سبک و مدل آرایش از طرف آرایشگر تقریبا مورد قبول بود. اما اکنون حتی ریزترین ایرادات در گریم و میکاپ باعث از دست دادن مشتری میشه. پس باید از ابزار کار تخصصی برای این کار استفاده کرد تا زوایای سایه دار و پنهان صورت هم در نور و روشنایی آینه‌های تاچ نوری مشخص باشه و رفع عیب بشه.

معرفی آینه گریم

آینه گریم از آینه‌هایی اس که دارای نورپردازیه. این نورپردازی به وسیله چراغ های LED ایجاد می‌شه. چراغ‌ها روی آینه و یا قاب اون قرار می‌گیرن. بنابراین چراغ‌ها که روی آینه قرار می‌گیرن و نور به طور واضح از اونا ساطع می‌شه. از این رو آینه دارای روشنایی بسیار مطلوب و زیبایی میشه. این نور ایجاد شده به بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون دادن فضا کمک بیشتری می‌کنه. به همین منظور خرید آینه گریم بسیار رواج پیدا کرده. برای اغلب فضاها نیز می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره و به زیبایی اون اضافه کنه.

خرید آینه گریم رومیزی

مزایای آینه گریم

. آینه گریم از آینه‌های بسیار زیبایی‌اس که وقتی در فضایی قرار می‌گیره، جلوه و نمای اونو تا چندین برابر بهبود میده. به همین دلیل خرید آینه گریم برای اغلب فضاها پیشنهاد میشه.تا جلوه‌ای بی‌نظیر به محیط بده.

. چراغ‌های به کار رفته در آینه گریم می‌تونن رنگ‌های متفاوتی داشته باشن. علاوه بر این حین استفاده می توان رنگ چراغ‌ها رو تغییر داد. همچنین میزان شدت نور نیز قابل تغییره. تا از این طریق بتوان بر حسب شرایط بهترین نورپردازی رو از آینه داشت.

. نمایش ساعت و دمای محیط روی آینه می‌تونه انجام بگیره. عددهایی که برای نمایش این دو روی آینه به کار میرن، می‌تونن انگلیسی یا فارسی باشن که در هنگام سفارش و خرید آینه گریم می‌توان اونو متذکر شد.

. پخش موسیقی و ویدیو می‌تونه از دیگر مزیت‌های آینه گریم باشه. که موجب شده تا تمایز ویژه‌ای در مقایسه با آینه های معمول داشته باشه. از این طریق امکان بهره بردن هنگام انجام کار در مقابل آینه و یا این که اگر در جای دیگری مشغول به فعالیت هستین بتونین از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرین.

. روی آینه می‌تونه قسمتی برای زوم باشه. در این صورت برای مشاهده خود با دقت بالا می‌توان از این قسمت استفاده کرد.

تمام این موارد انتخابی هستن و هنگام خرید آینه گریم می‌توان اونا رو بر حسب نیاز و علاقه انتخاب نمود.

آینه گریم به چه نام‌های دیگه‌ای شناخته می‌شه؟

آینه گریم به دلیل نورپردازی که داره، موجب می‌شه تا در صورت قرار گرفتن در مقابل اون دید خیلی خوبی از خود ایجاد می‌کنه. به همین منظور یکی از مناسب‌ترین و ایده آل‌ترین آینه‌ها برای انجام کارهایی مثل اصلاح و آرایش هست. که به نام آینه گریم نیز شناخته میشه. اما آینه گریم به نام‌های آینه هالیوودی، آینه آرایشی و آینه چراغ دار یا لامپ دار نیز معروفه. که هنگام خرید آینه گریم می توان هر کدام از این موارد رو به کار برد.

همانطور که از نام آینه گریم مشخصه، برای گریم و میکاپ بسیار مناسبه. چرا که چراغ‌های روی آینه به دید بهتر و روشن‌تر فضا کمک شایانی می‌کنه. در واقع از موارد مهم در انجام امور آرایشی نور کافیه. که با وجود آینه گریم می‌توان اینو به راحتی و به بهترین حالت تامین کرد.

خرید آینه گریم گرد

موارد استفاده و خرید آینه گریم

  • آرایشگاه و سالن زیبایی زنانه و مردانه از مواردیه که آینه در اون از موارد بسیار مهمیه. این فضاها همچنین از جاهایی هست که داشتن نور کافی از الزامات هس. از این رو آینه گریم انتخاب مناسبیه که به واسطه چراغ‌های به کار رفته روی آینه، نور به بهترین حالت خود فراهمه. به همین دلیل خرید آینه گریم برای آرایشگاه و سالن های زیبایی بسیار توصیه میشه. چرا که علاوه بر عملکرد فوق‌العاده خود، از زیبایی خاصی نیز برخوردارن که موجب میشن تا محیط خود رو زیباتر و متحول نماین.
  • خرید آینه گریم برای هر خانه‌ای نیز می‌تونه گزینه مناسبی در میان انواع آینه باشه. برای قرار‌گیری در بخش‌هایی مثل اتاق خواب و پذیرایی آینه گریم جلوه خاصی دارن. به خصوص برای اتاق خواب که به عنوان آینه آرایشی مورد استفاده قرار می گیره.
  • مزون‌ها و فروشگاه‌های لباس نیز عللاوه بر آینه نیاز به روشنایی مطلوبی دارن. تا افراد بتونن خود رو به طور واضح تماشا کنن و انتخاب آسون تر بشه. از این رو خرید آینه گریم برای این گونه فضاها نیز خیلی مفیده. تا علاوه بر داشتن نقش خود به عنوان آینه، زیبایی محیط رو چندین برابر می‌کنه.

انواع آینه گریم

آینه گریم به شکل‌های مختلفی می‌تونه ساخته و مورد استفاده قرار بگیره. اشکال رایج برای اون مستطیل و گاهی گرده. اما شکل‌های دیگر نیز قابلیت تولیدشون به راحتی در صنایع شیشه و اینه فرکو فراهمه.

نحوه کاربرد آینه گریم نیز می‌تونه به صورت‌های مختلفی انجام بشه. حالت اول نوع دیواری اونه. که با نصب روی دیوار به کار برده می‌شه. در این صورت بدون نیاز به فضای خالی می‌شه از آینه استفاده نمود.

حالت دیگر رومیزی‌اس. آینه گریم رومیزی اغلب برای داشتن کاربردهای آرایشی از آینه، مورد استفاده قرار می‌گیره. و زیبایی منحصر به فرد خود رو داره. مدل‌های مختلفی از آینه رومیزی رو می‌تونین در این سایت پیدا کنین.

از پایه‌های مختلفی نیز میشه برای قرار گیری آینه گریم کمک گرفت. این حالت موجب می‌شه تا جابه جایی برای آینه آسون بشه.

خرید آینه گریم قدی

آیا لامپ ها قابل تعویض هستند؟

لامپ‌هایی که در آینه گریم به کار برده می‌شن، مزایای فوق‌العاده‌ای رو نسبت به لامپ های معمول دارن. از جمله این که طول عمر بسیار بالایی دارن و در زمان کوتاه دچار مشکل نمی‌شن. علاوه بر این مقاومت بالایی نیز در برابر ضربه و شکستن دارن. که موجب شده تا زود به زود به تعویض چراغ های آینه نیاز نباشه.

اما در نهایت اگر لامپ‌ها به دلایلی دچار مشکل شدن، تعویض اونا به سادگی می‎تونه انجام بشه. این کار رو به تنهایی با باز کردن لامپ قبلی و جایگزین کردن لامپ جدید به راحتی می‌تونین انجام بدین.

ثبت سفارش و خرید آینه گریم

انواع آینه گریم به شکل‌های مختلف و دلخواه شما مشتریان عزیز در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه. کیفیت تمامی محصولات بسیار بالا و قیمت‌ها نیز مناسبه. به همین منظور آینه گریم با تضمین کیفیت و قیمت خدمت شما عزیزان عرضه می‌شه.

برای خرید آینه گریم و کسب اطلاعات مربوط به آن می‌تونین با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل نمایین. همکاران ما در خدمت شما هستن تا بتونن بهترین راهنمایی رو برای شما داشته باشن. پس از ثبت سفارش نیز بسته به نوع سفارش، محصول سعی می‌شه که در کمترین زمان ممکن تولید بشه.

در صورت تمایل برای بازدید حضوری می‌تونین به آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه نمایین.


9 پاسخ

  1. سلام ، من میخواستم آینه گریم بگیرم ، چطور آینه ای مناسب آرایش برای خونه اس ؟

    1. آینه ای که میخواید بگیرید برای اتاق کوچک میخواستید یا بزرگ ؟ برای اتاق های کوچیک آینه های کوچیک رومیزی مناسب هستن و برای اتاق های بزرگ آینه های قدی ایستاده یا دیواری مناسب هست.که لامپ های رنگ مختلفی داره هم مهتابی و هم آفتابی و یا این که یکی در میان استفاده بشه. حتی میتونید از نور مخفی یا بک لایت هم پشت آینه استفاده کنید که واقعا قشنگ میشه.

  2. سلام و خسته نباشید
    ما برای سالن به آینه گریم های زیادی نیاز داریم اگر سفارش بدیم امکان تخفیف داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو