Home

تولید در آلومینیومی

درب‌های آلومینیومی دیگر محدود به استفاده در موسسات تجاری نیستن. درب‌های آلومینیومی با توجه به مزایای بسیاری که برای خانه‌های مدرن ارائه میدن ، در حال تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از خانه‌های معاصر هستن. چیزی که درب‌های آلومینیومی رو به یک انتخاب متداول در میان خانوارها تبدیل می‌کنه ، این واقعیته که این درب‌های بسیار مقرون به صرفه ، بسیار سبک می‌تونن به راحتی در هر قسمت از خانه شما استفاده بشن.

پنجره‌ها در اشکال ، اندازه‌ها و انواع مختلفی وجود دارن و نور طبیعی رو در طول روز وارد می‌کنن و در عین حال امکان تهویه رو نیز فراهم می‌کنن که به شما کمک می‌کنه تا محل شما همیشه تازه و خشک باشه. استفاده از پنجره برای خانه شما در مورد یافتن تعادل مناسب بین زیبایی شناسی و عملکرده زیرا پنجره شما نه تنها به تعیین سبک خانه شما کمک می‌کنه بلکه سلیقه برتر شما رو نیز برجسته می‌کنه. امکانات پنجره واقعاً بی پایانه و فقط با تخیل شما محدود میشه

محبوبیت پنجره‌های آلومینیومی در طول سال‌ها به طور پیوسته افزایش یافته زیرا نه تنها تمایل دارن مدرن ، پیچیده و شیک به نظر برسن ، بلکه دوام ، امنیت و کارایی قابل توجهی نیز ارائه میدن. فهرست کردن مزایا و معایب نیز هرگز آسون نیست ، اما با راهنمای خود ، سعی کردیم تمام مزایا و معایب پنجره‌های آلومینیومی رو فهرست کنیم.

در ریلی آلومینیومی

معایب پنجره‌های آلومینیومی

ظاهر

اکثر مردم متوجه میشن که آلومینیوم جذابیت بسیار کمتری نسبت به پنجره‌های چوبی داره. چوب عموماً از نظر زیبایی شناختی دلپذیرتره و تمایل داره ظاهری طبیعی‌تر و ظریف‌تر بده در حالی که آلومینیوم می‌تونه پایین‌تر به نظر برسه. البته باید گفت که آلومینیوم رو میشه برای مطابقت با هر رنگ یا سبکی سفارشی کرد.

اکسیداسیون و خوردگی

اکسیداسیون یک پدیده طبیعیه که در آلومینیوم رخ میده و می‌تونه به مرور زمان باعث زنگ زدگی قاب‌های آلومینیومی بشه. پنجره‌های آلومینیومی در طی یک دوره زمانی اکسید میشن که به صورت یک پسماند سفید و حفره ظاهر میشه. علاوه بر این ، اگر اقدامات مناسب برای مقابله با الکترولیز انجام نشه ، آلومینیوم نیز مستعد خوردگیه.

گرما و تراکم داخلی رو از دست میده

آلومینیوم یک رسانای حرارتی خوبه که اساساً به این معنیه که پنجره‌های آلومینیومی ممکنه در آب و هوای سرد خوب کار نکنن زیرا گرما از طریق قاب از بین میره. علاوه بر این ، فریم‌های آلومینیومی نیز اجازه میدن تا تراکم یا حتی یخ زدگی در سطح داخلی پنجره ایجاد بشه که می‌تونه طیف وسیعی از مشکلات رو ایجاد کنه.

درب‌های ورودی آلومینیومی مدرن

آلومینیوم یک ماده بسیار مقاوم و بادوامه که اون رو برای درب‌های ورودی ایده‌آل می‌کنه که روز به روز بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیره.

تولید در آلومینیومی
تولید در آلومینیومی

ویژگی درهای آلومینیومی

  • امنیت عالی و محافظت در برابر سرقت
  • ماندگاری در طول چندین سال
  • خواص عایق حرارتی خوب 
  • نگهداری کمی مورد نیازه

بنابراین جای تعجب نیست که تقریباً همیشه درب‌های آلومینیومی ساده رو در ساختمان‌های تجاری و خرده فروشی می‌بینین.

در آلومینیومی عایق کاری و راندمان انرژی قبوض انرژی رو کاهش میده

آلومینیوم یک فلزه و بنابراین گرما رو هدایت می‌کنه. این امر به تنهایی اون رو برای عایق کاری ایده‌آل نمی‌کنه. برای حل این مشکل ، درهای ورودی آلومینیومی مدرن همیشه با مواد عایق پر میشن. برخی از مدل‌ها دارای عناصر طراحی اضافی مانند آستانه‌های وینیل یا پرکننده‌های پوشش‌دهنده هستن که خواص عایق درب رو بهبود می‌بخشه. این عوامل به راحتی می‌تونن به دستیابی به همان ارزش U مانند درب‌های ورودی وینیل کمک کنن.

تولید در آلومینیومی

محکم ترین نوع در

درب ورودی شما بسیار بیشتر از نقطه ورود و خروج افراد از محل سکونت شما است. یک درب که به خوبی ساخته شده مزیت امنیتی ضروری رو برای جلوگیری از ورود متجاوزان به داخل ارائه میده. همچنین می‌تونه با نگه داشتن هوای گرم یا خنک در داخل و به عنوان یک مانع در برابر عناصر ، کارایی انرژی رو افزایش بده. 

از منظر زیبایی شناسی ، درب ورودی یکی از اولین چیزهاییه که بازدیدکنندگان یا رهگذران هنگام نگاه کردن به خانه شما متوجه اون میشن. انتخاب سبک و رنگ در می‌تونه ظاهر خانه شما رو بهبود ببخشه یا از اون بکاهد. هنگام انتخاب درب ، انتخاب‌های زیادی دارین و متریالی که انتخاب می‌کنین می‌تونه تفاوت رو ایجاد کنه.

تولید در آلومینیومی
تولید در آلومینیومی

چه نوع متریالی برای درب ورودی مسکونی بهترینه

این روزها بیشتر درهای ورودی از  فولاد ، چوب،  فایبرگلاس یا شیشه تشکیل شده. هر نوع دارای مزایا و معایب مختلفی در زمینه‌هایی مانند ظاهر ، دوام ، حفاظت و بهره‌وری انرژیه که می‌تونه بر تصمیم شما تأثیر بزاره. 

چوب

چوب رایج‌ترین متریال درب ورودیه. درهای چوبی معمولاً از چوب‌های سخت مانند بلوط ، گیلاس ، افرا و گردو تشکیل شده. اونا ظاهری بی انتها و سنتی رو ارائه میدن که هرگز از مد نمی‌افته. همچنین با ایجاد شکل‌ها و اندازه‌های سفارشی و افزودن مدل‌ها ، میشه اونا رو شخصی‌سازی کرد. از جنبه منفی ، درهای چوبی می‌تونن گرون باشن. اونا همچنین مستعد تاب خوردگی و آسیب رطوبت هستن. 

فولاد

اگر امنیت اولویت اصلی شما باشه ، فولاد بهترین ماده برای درب ورودیه. این فلز سخت از سایر محصولات درب قوی‌تره. محافظت عالی در برابر ورود اجباری ایجاد می‌کنه و احتمال ترک خوردن یا پیچ خوردگی کمتری داره. بسیاری از درب‌های فولادی از دو لایه فلزی بیرونی با هسته عایق فوم برای افزایش بهره‌وری انرژی تشکیل شدن. یکی از معایب فولاد اینه که تعمیر فرورفتگی‌ها ممکنه دشوار باشه ، که ممکنه به این معنی باشه که شما زودتر از زمان دیگر به تعویض کامل درب نیاز خواهید داشت. 

آلومینیوم

درهای آلومینیومی انتخابی معقولانه برای هر فردی که میخواد ظاهری مدرن و امن به خونه ببخشه هست چون آلومینیوم از ظاهری شیک و مدرن برخورداره و قیمت آلومینیوم نسبت به سایر متریال‌های در از قیمت کمتر و کیفیت بالاتری برخورداره.

تولید در آلومینیومی

انواع متریال در آلومینیومی

درهای لولایی آلومینیومی

وقتی به یک در فکر می‌کنین ، احتمالاً یک درب ورودی لولایی استاندارد رو تصور می‌کنین. این نوع درب می‌تونه از یک تکه چوب جامد ساخته بشه یا می‌تونه دارای هسته توخالی باشه. به طور معمول دو یا سه لولا وجود داره که درب رو به پایه متصل می‌کنه. تعداد لولاها معمولاً به ارتفاع و وزن در مربوط میشه. بسته به محل قرارگیری در و هدفش ، ممکنه دستگیره در یا بازکن اهرمی داشته باشه که ممکنه قفل بشه یا نباشه. 

تولید در آلومینیومی
تولید در آلومینیومی

درب لولایی معمولی قطعا رایج‌ترین نوع دربه که می‌بینین و می‌تونه به عنوان درب داخلی یا خارجی استفاده بشه. اینها می‌تونن بسیار ارزان ، نصب ساده باشن ، تقریباً از هر ماده‌ای ساخته بشن و می‌تونن به همان اندازه که می‌خواین ساده یا چشمگیر باشن. توجه به این نکته مهمه که هنگام نصب درب ، فضای خالی در پشت در مورد نیازه تا فضایی برای باز شدنش فراهم بشه. برخی از درها می‌تونن هم به داخل و هم به سمت خارج چرخش کنن ، اما این درها معمولاً در خانه‌ها دیده نمیشن ، اما به احتمال زیاد در یک مؤسسه تجاری ، مانند یک رستوران ، دیده میشن.

درب‌های دوبل آلومینیومی

اینها یک راه زیبا برای باز کردن خانه شما به بیرونه. اغلب این نوع درب‌ها رو روی کمدها می‌بینین ، اما میشه از اونا به عنوان درب بیرونی نیز استفاده کرد. اینها شبیه درهای لولایی معمولی هستن ، اما معمولاً از مواد شفاف (شیشه‌ای یا موارد دیگر) ساخته میشن و دارای یک مجموعه لولا اضافی در وسط هستن ، با یک مسیر در بالا و پایین. درب به سبک آکاردئونی باز میشه و از مسیر خارج میشه.

تولید در آلومینیومی

به شما این امکان رو میده که یک ورودی بزرگ به پاسیو خود داشته باشین و واقعاً فضای بیرون رو وارد کنین. این نوع درها که از چوب ، فلز یا مواد دیگر ساخته شدن نیز می‌تونن در داخل خانه خود به جای درب لولایی معمولی استفاده کنین. به دلیل مجموعه لولاهای اضافی در وسط ، تنها نیمی از فاصله مورد نیازه.

درهای کشویی آلومینیومی

این درها اغلب برای باز کردن به پاسیو یا عرشه استفاده میشن. اونا می‌تونن یک مسیر در پایین و یک مسیر در بالا داشته باشن و حداقل یکی از پانل‌ها برای اجازه ورود می‌لغزن.

این درها به شما این امکان رو میدن که منظره‌ای عالی از فضای باز داشته باشین (وقتی از شیشه ساخته شدن) ، محکم بسته میشن تا آب‌بندی خوبی در برابر آب‌وهوا ایجاد کنن و در فضا صرفه‌جویی می‌کنن. اونا نیازی به ترخیص ندارن، به عنوان مثال ، یک درب لولایی. گاهی اوقات ، درهای کشویی آلومینیومی در واقع به سمت دیوار می‌لغزن.

تولید در آلومینیومی
تولید در آلومینیومی
چه نوع متریالی برای درب ورودی مسکونی بهترینه؟

این روزها بیشتر درهای ورودی از  فولاد ، چوب،  فایبرگلاس یا شیشه تشکیل شده. هر نوع دارای مزایا و معایب مختلفی در زمینه‌هایی مانند ظاهر ، دوام ، حفاظت…

منظور از درهای کشویی آلومینیومی چیه؟

این درها اغلب برای باز کردن به پاسیو یا عرشه استفاده میشن. اونا می‌تونن یک مسیر در پایین و یک مسیر در بالا داشته باشن و…

محکم ترین نوع درب چیه؟

درب ورودی شما بسیار بیشتر از نقطه ورود و خروج افراد از محل سکونت شما است. یک درب که به خوبی ساخته شده مزیت امنیتی ضروری رو برای جلوگیری از ورود متجاوزان…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو