Home
آینه میکاپ مستطیلی

آینه میکاپ متحرک

انتخاب آینه میکاپ یکی از مهم‌ترین بخش انجام گریم به حساب میاد. آینه میکاپ رو باید طوری انتخاب کنی که هم جذابیت و زیبایی زیادی داشته باشه و همینطور از لحاظ کیفیت و کارایی هم مناسب باشه. آینه میکاپ تو جاهای مختلف مثل آرایشگاه و خونه استفاده میشه.

این نوع آینه مدلای خیلی زیادی داره. یکی از جدیدترین و خاص‌ترین مدل آینه میکاپ، آینه میکاپ متحرک هستش که امروز می‌خواییم این مدل آینه رو بررسی کنیم. آینه‌ای که خیلی سر و صدا به پا کرده و ارزش خرید زیادی داره.

آینه متحرک خودش انواع مختلفی داره و از قدیم بودن آینه‌هایی که قابلیت جابه‌جایی داشتن. در مجموع آینه میکاپ به سه دسته دیواری، ایستاده و همینطور متحرک تقسیم میشه. هر کدوم از این نوع آینه‌ها ویژگی خاصی دارن.دونستن اینکه از کدوم تو کجا استفاده میشه واجبه و باعث میشه انتخاب راحت‌تری داشته باشی. پس بزن بریم ادامه مقاله رو بخونیم.

آینه میکاپ متحرک

ویژگی‌هایی که آینه میکاپ متحرک داره و شناخت‌شون واجبه!

یه آینه وقتی خوب میشه که بتونه چیزهایی که ازش می‌خوای رو داشته باشه. برای اینکه آینه متحرک رو انتخاب کنی، اول باید ویژگی‌هایی که داره رو ببینی و در آخر نتیجه بگیری که بدردت می‌خوره یا نه. منظور از آینه متحرک اینه که قابل حرکت باشه. آینه ممکنه به صورت‌های مختلفی جابه‌جا بشه ولی من روی صحبتم با آینه متحرک چرغ‌دار هستش. آینه‌ای که با چرغ حرکت می‌کنه و میشه براحتی جابه‌جا کرد. از این نوع آینه‌ها معمولا تو آرایشگاه‌ها استفاده می‌کنن ولی خوب بره منزل هم انتخاب خیلی خوبی هستش و می‌تونی براحتی هرجا که دوست داشتی قرار بدیش. اولین نکته‌ای که پس باید در مورد این آینه بدونی اینکه راحت جابه‌جا میشه و هرجا می‌تونی ازش استفاده کنی. در مرحله دوم شناخت این نوع آینه، باید به مدلایی که هستش. دقت کنی! آینه متحرک‌های جدید ویژگی‌هاشون خیلی جذابه.

آینه میکاپ متحرک

جدیدترین آینه چرغ‌داری که تولید شده و طرفدارای خیلی زیادی داره

نوبتی هم باشه نوبت معرفی آینه میکاپ متحرک چراغ‌دار هستش. آینه‌ای که می‌تونه یه انتخاب جذاب و خاص بره آرایشگاه باشه. اگر آرایشگری و دنبال یه محصول خاص بره نغازه خودت می‌گردی تا دکوراسیونت جذاب باشه. پیشنهاد می‌کنم از آینه چراغ‌دار به خصوص متحرک استفاده کنی.این نوع آینه تو بخش اصلاح، گریم و… توانایی شمارو می‌تونه چندبرابر کنه. چون چراغایی داره که نور محیط رو زیاد می‌کنه و اصلا باعث نمیشه چشم اذیت بشه.آینه چراغ‌دار انواع مختلفی داره. و هر کدوم ویژگی و زیبایی خاص خودشونو دارن. تو زمان قدیم هم آینه متحرک بوده ولی با این تفاوت که ساده بودن،ولی آینه‌هایی که تو بازار امروزی می‌تونی پیدا کنی، چراغ‌دار هستن. راستی این نوع آینه‌ها خیلی جدید به حساب میان و خیلی کم دیده شده که تو آرایشگاه‌ها از این نوع آینه استفاده کنن.پس اگه آرایشگاه مردونه یا زنونه داری اصلا نگران نباش می‌تونی با این مدل کارتو راحت کنی.

آینه میکاپ متحرک

آینه های چراغ‌داری که تازگیا مد شدن

  • آینه هالیوودی
  • آینه بک‌لایت
  • آینه دو طرفه
آینه میکاپ متحرک

آینه هالیوودی یکی از آینه میکاپ متحرک که ارزش خرید بالایی داره

نوبتی هم باشه نوبت معرفی خاص‌ترین محصول آینه میکاپ هستش. آینه‌ای که همه چی تمومه و هرچی بخوای می‌تونی داخل این مدل آینه پیدا کنی. اسم این نوع آینه، آینه هالیوودی چراغ‌دار هستش که به صورت متحرک حرکت هم می‌کنه! یعنی هم چراغ‌داره و هم قابلیت جابه‌جایی. این محصول نوری که داره خیلی خوبه و قشنگ فضارو روشن می‌کنه ولی با این حال اصلا چشمو اذیت نمی‌کنه. ویژگی بعدی که داره این هستش که چراغایی که استفاده شده کم مصرفن و می‌تونی راحت روشن کنی. آینه هالیوودی جدا از پیشرفته بودنش، کیفیت آینه‌ای که داره هم خیلی بالاس. یعنی صورت و… رو کامل شفاش نشون میده. آینه هالیوودی مدلای مختلفی داره که متحرک و چراغ‌دارش واقعا ارزش خرید داره. در ضمن این محصول نسبت به کیفیت و متریال ساختی که داره، قیمتش هم خیلی مناسبه.

هالیوودی

یکی از آینه‌هایی که واقعا کلاس کار رو چند برابر می‌کنه! آینه بک‌لایت

جدی‌ترین رقیب آینه هالیوودی آینه بک‌لایت هستش. آینه‌ای که نوع چراغش فرق داره و ظرافتی که با بره طراحیشون به کار گرفته شده متفاوته. بره تولید آینه بک‌لایت از چراغ LED استفاده کردن. آینه بک‌لایت هم به صورت آینه میکاپ متحرک می‌تونه دربیاد. یکی از ویژگی‌هایی که آینه بک‌لایت تو مجموعه فرکو داره، این هستش که می‌تونی به صورت اختصاصی واسه آرایشگاه خودت سفارش بدی و لوگویی که مغازت داره یا اسم آرایشگاهتو بگی با چراغ طراحی کنن. آینه بک‌لایت هم می‌تونه به شکلای مختلفی مثل دایره، بیضی و… دربیاد. و محصول خیلی خاصی هم حساب میشه. تو بخش گریم هم که وارد بشیم شفافیت آینه بک‌لایت هم خیلی بالاس و همینطور نور های LED بهت کمک می‌کنه قشنگ‌تر ببینی.

بک لایت

منظور از آینه دو طرفه چیه؟

واسه خیلی از دوستان شاید سؤال باشه که آینه دو طرفه چی هست و به چه دردی می‌خوره؟ باید بهت بگم که آینه دو طرفه یه نوع آینه خاص به حساب میاد که به شکل آینه متحرک هم درمیاد. این نوع آینه بیشتر بره فضاهای کوچک استفاده میشه و با چراغ و بدون چراغ تولید میشه. از آینه دو طرفه معمولا تو فضاهای وسط استفاده می‌کنن. در مجموع اگر آرایشگاهی که داری فضای کوچکی داره و دوست داری خاص باشه میتونی از این نوع آینه استفاده کنی.

دو طرفه

تفاوت‌هایی که بین آینه میکاپ گرد و مستطیلی هست

اگر بخواییم نگاه کلی به تولید آینه بندازیم، به این نتیجه می‌رسیم که اکثریت آینه‌ها یا به صورت گرد یا به صورت مستطیلی تولید میشن. و این دو مدل تو کاربردشون تفاوت دیده میشه. برای آینه‌های دیواری معمولا از آینه گرد استفاده می‌کنن و برای آینه‌های قدی از آینه مستطیلی. آینه مستطیلی برای گریم هم مناسبه و با انتخاب این نوع آینه می‌تونی با تیر دو نشون بزنی. در مجموع باید به دکوراسیونی که داری دقت کنی تا آینه مورد نظرتو بخری.

بک‌لایت

بهترین ریموتی که بره آینه‌های چراغ‌دار استفاده کردن چیه؟

آینه میکاپ متحرک چراغ‌دار یه نکته داره.یکی از بخشایی که باید خیلی بهش دقت کرد اینکه روش روشن خاموش کردن چراغ‌های آینه چطوری هستش.منظورم این هستش که به این فکر کنیم بعد از یه مدتی استفاده این محصول ریموتش سالم می‌مونه یا نه؟ به خاطر همین من می‌خوام بهت بهترین ریموتارو معرفی کنم تا بدونی واسه هر نوع چراغ از چه نوع ریموتی استفاده بشه بهتره. اولین بخش مربوط میشه به آینه قدی، بره آینه‌هایی که قدین بهتره که از کنترل استفاده بشه. تا راحت از راه دور روشن و خاموش کنیم.آینه‌های گرد و دیواری رو با تاچ میشه انتخاب کرد.یعنی به صورت لمسی تو صفحه آینه قرار میدن و با لمس کردن روشن و خاموش میشه.در مجموع کنترل واسه آینه‌های میکاپ متحرک گزینه خوبی هستن مخصوصا اگه بره آرایشگاه بخواد استفاده بشه.چون اگر روی خود آینه ریموت باشه باید تند تند بره خاموش روشن کردن تا نزدیک آینه بری

آینه میکاپ متحرک

اگر دنبال ضمانت کیفیت و قیمت هستی با فرکو در ارتباط باش

برای داشتن یه انتخاب ایده‌آل باید به چندتا نکته دقت کرد. اولین نکته برمی‌گرده به ضمانت کیفیت. یعنی طوری نباشه که محصولی بخری و درجا خراب بشه. بخش بعدی مربوط میشه به قیمت محصول، قطعا می‌دونید تو بازار امروزی تو هر زمینه‌ای واسطه زیاد شده و پیدا کردن تولید کننده به صورت مستقیم یکم سخته. ولی شما بهترین جای ممکن اومدین. مجموعه فرکو دارای کارخونه تولید آینه هستش که باعث میشه شما محصول مورد نظرتونو براحتی از سراسر کشور سفارش بدین و یه انتخاب خاص داشته باشید. مجموعه فرکو هم به صورت حضوری و همینطور به صورت تلفنی امکان ثبت سفارش رو به شما داده.

آینه چراغ‌دار

بهترین نتیجه‌ای که میشه از آینه میکاپ متحرک گرفت؟

خوب به آخر مقاله رسیدیم و نوبت به نتیجه گیری رسیده. من تو این مقاله قصد داشتم با انواع آینه متحرک آشنات کنم تا بتونی انتخاب خودتو براحتی انجام بدی. آینه متحرک انواع مختلفی داره و از زمان قدیم تولید میشه. این نوع آینه جدیدا به صورت چراغ‌دار تولید شده که یه محصول خاص به حساب میاد. در ادامه هم دیدید که آینه چراغ‌دار خودش انواع مختلفی داره و کارایشون متفاوتن. دوتا از بهترین آینه‌های چراغ‌دار، بک‌لایت و هالیوودی هستن که زیباییشون واقعا خیلی زیاده. برای سفارش یا خریدن این دو نوع آینه اصلا کار سختی نداری. کافیه فقط با مجموعه فرکو در ارتباط باشی. مجموعه فرکو تمومی محصولات خودشو با ضمانت کیفیت تولید و عرضه می‌کنه و می‌تونی از سراسر کشورمون محصول مورد نظرتو سفارش بدی.

آبنه جذاب

پل ارتباطی مجموعه فرکو

برای برقراری ارتباط با مجموعه فرکو می‌تونی با شماره‌های زیر ارتباط برقرار کنی. اگر قصد خرید یا سفارش هم داشته باشی می‌تونی براحتی مشاوره بگیری: 02188068352 09101767773

راستی مجموعه فرکو تو صفحه مجازی هم فعالیت داره. برای ورود مستقیم روی کلمه لینک اینستاگرام کلیک کن.

آینه میکاپ متحرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو