Home
خرید آینه دکوراتیو

خرید آینه دکوراتیو

خرید آینه دکوراتیو در واقع برای تغییر دکوراسیون داخلی منازل و محیط‌های کاری ، کاری عاقلانه و ضروریه.و با وجود آینه‌های نوری که امروزه خیلی ترند شدن ، جذابیت ساختار این مدل آینه‌ها خیلی بالا رفته.


آینه‌های دکوراتیو اگر به درستی انتخاب بشن ، می‌تونن فضای شیک و لوکسی رو در اطراف شما ایجاد کنن. که تاثیر بالایی هم در روحیه‌ی خودتون و هم تقویت روابط‌ در محیط‌های کاری رو هم به دنبال داره.شاید تو ذهنت بپزسی که آینه چه ربطی به روابط کاری داره ؟؟ اونچه که مسلمه اینه که داشتن پرستیژ کاری بالا و فضایی بروز برای کار ، در بالا رفتن جذب مخاطب و تقویت روابط تاثیر مستقیم داره. و آینه‌ی بروز و مدرن با قابلیت نورپردازی ، دقیقا اون چیزیه که این فضا رو براتون مهیا می‌کنه.

خرید آینه دکوراتیو
خرید آینه دکوراتیو

اهمیت خرید آینه دکوراتیو

آینه نماد درخشش و پاکیه . علاوه بر خاصیت اولیه اون که کمک به آراستگی اس، در دکوراسیون داخلی منازل و محل کار نقش محوری داره . که با پیشرفت صنعت آینه ، همه روزه به خرید آینه دکوراتیو هر چه بیشتر اون اضافه می‌شه . آینه‌های هوشمند انقلابی در دکوراتیو کردن منازل هست . که افزون بر زیبایی بسیار کارآمده . آینه مخصوصا برای محل های کوچک مناسب‌تره. چرا که بازتاب نور اون فضا رو دلبازتر می‌کنه. خرید آینه دکوراتیو گامی اساسی در دکوراسیون داخلی خانه اس . آینه از قدیم الایام در منازل وجود داشته اس . و بخش جدایی ناپذیر هر خانه محسوب می‌شده اس.

مطالبی پیرامون قیمت آینه دکوراتیو

امروزه نیز خاصیت جدانشدنی خود از خونه‌ها رو حفظ کرده‌اس. آینه‌های دکوراتیو سهم اساسی در چیدمان و دکور خانه ایفا می‌کنن. آینه خاصیت انعکاس نور داره. که این امر باعث بازتاب نور می‌شه . و شما فضایی نورانی تر رو تجربه می‌کنین. نور بیشتر هم توهم داشتن خونه‌ی بزرگ‌تر به شما میده. و برای اتاق‌های کوچک بسیار کاربردیه.

دلایل استقبال زیاد مشتریان از آینه دکوراتیو

  • 1 .هدف از طراحی و تولید آینه دکوراتیو زیبایی اس.
  • 2 .آینه دکوراتیو علاوه بر ایجاد زیبایی در محیط بسیار کاربردی هست.
  • ۳ .آینه دکوراتیو دارای ویژگی تزیینی و زیبایی بخشی به محیط هست.
  • 4 .توجه به آینه دکوراتیو به دلیل تفاوتشون با آینه‌های معمولی اس.
  • 5. آینه دکوراتیو دارای تنوع بسیار زیادی در مدل و انواع مختلف هستن.
  • ۶ .جهت دکوراسیون خارجی و همچنین داخلی یک بنا از آینه دکوراتیو استفاده میشه.
خرید آینه دکوراتیو
خرید آینه دکوراتیو

چرا آینه کاری

به‌طور کل آینه کاری ایده‌ای بسیار خاص برای دکوراسیون داخلی منزل در نظر گرفته میشه. که با کنار هم قرار دادن تکه هایی از آینه در کنار هم به شکل‌های هندسی گوناگون این هنر رو اجرا می‌کنن.

در حرفه آینه‌کاری ، کارشناس هنرمند آینه‌کار با استفاده از آینه و برش اون به اشکال گوناگون فضایی درخشان و خاص در بناها می‌آفرینه. نور باعث بازتاب در قطعات بی‌شمار آینه میشه و درخششی بی نظیر و خیره کننده در دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کنه. آینه‌کاری پوششی بسیار مناسب و شکیل برای تزیین منزل از لحاظ استحکام ، دوام و زیبایی اس.

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت هست که انتخاب رنگ آینه حتما باید با درنظر گرفتن رنگ های فضای محیط موردنظر انجام بشه.
سابقه‌ی آینه کاری پشت تلویزیون به ده سال قبل برمی‌گرده.

نکاتی در باره ی خرید آینه دکوراتیو

آینه‌ها رو می توان در جاهای مختلفی از خونه استفاده کرد . یا ابعاد ، اشکال و سبک های متفاوتی رو انتخاب کرد . با انتخاب درست محیط شما جذاب‌تر و لوکس‌تر به نظر می‌رسه . آینه‌های بزرگ ، برای دکوراتیو کردن محیط های کوچک مناسب‌ترن.

سعی کنیم از آینه دکوراتیو در نقاط کور خونه استفاده نکنیم . استفاده از این آینه‌ها در نقاط کانونی خانه انتخاب درست تری اس. زیاده روی در استفاده از آینه محیط شما رو شلوغ و نامنظم نشان میده . زیرا انعکاس تصویر وسایل در آینه فضا رو بهم ریخته نشون میده.

بهتره از آینه دکوراتیو در سقف استفاده نشه . و نیز از نصب اون بالای پنجره خودداری کنیم . آینه کاری در دکوراسیون خانه نقش تعیین کننده‌ای داره. و نمی‌شه وجود اونو نادیده گرفت.

خرید آینه دکوراتیو
خرید آینه دکوراتیو

مکان و ساختمان‌هایی که می‌شه از آینه دکوراتیو در اون استفاده کرد

  • ۱. منازل : بیشترین مکان‌هایی که از آینه دکوراتیو جهت زیبایی و جلوه بخشیدن به دکوراسیون محیط اون استفاده می‌شه خونه‌های مسکونی هستن.
  • ۲ .ادارات خصوصی و دولتی: تزیین فضای داخلی و خارجی ساختمون‌های اداری با آینه دکوراتیو بسیار متداوله.
  • ۳ .شرکت ها: تزیین شرکت‌ها با استفاده از آینه دکوراتیو باعث ایجاد حس خوشایندی در مراجعین و مشتریان شرکت می‌شه. تیم متخصصان گروه فرکو با توجه به اهمیت استفاده از آینه دکوراتیو و استقبال مردم از این آینه‌ها ، انواع متنوعی از مدل‌ها و اقسام آینه‌های دکوراتیو رو طراحی و‌تولید و روانه‌ی بازار کرده‌ان.
خرید آینه دکوراتیو
خرید آینه دکوراتیو

انواع محل‌های نصب آینه دکوراتیو

شما در هر قسمت از منزل یا محل کارتون می‌تونین از آینه دکوراتیو استفاده کنین. اتاق خواب‌ها ، سرویس‌ها ، خیاطی‌ها و … هر کدوم آینه‌ی مختص خود رو دارن. در هر مکانی با توجه به دکوراسیون اون محل آینه قرار داده میشه.

  • ۱. در ورودی خونه
  • ۲. اتاق خواب‌ها
  • ۳. بالای میز کنسول
  • ۴. نصب در بالای شومینه
  • ۵. نصب آن در انتهای راهرو
  • ۶. سرویس‌های بهداشتی حمام و دستشویی


آینه های دکوراتیو تنوع بسیاری در رنگ ، ابعاد و سبک دارن . که بهتره برای پذیرایی منزلتون از آینه‌های بزرگ‌تر استفاده کنین. که استفاده از اون بالای مبل‌ها جلوه‌ی چشم گیری به پذیرایی میده. و بسیار جلب توجه می‌کنه. آینه‌ها فضاهای کوچک رو وسعت می‌بخشن . نورپردازی آینه‌ها محیط‌های کم نور رو روشنایی میده. خرید آینه دکوراتیو حس و حال خونه ها رو جلایی تازه میده.

خرید آینه دکوراتیو
خرید آینه دکوراتیو

صنایع تولیدی فرکو

صنایع تولیدی فرکو تلاش می‌کنه تا اطلاعات دقیقی رو ارائه بده . نیازه که شما همیشه با یک فروشگاه شیشه ای دارای مجوز ، بیمه و معتبر هست کار کنین. که بتونه محصولات مورد نظر خود رو درست مطابق با آنچه سفارش میدین به شما ارائه بده. برای اطلاع از قیمت انواع آینه ها و شیشه ها و همچنین سفارش اون می‌تونین. با شماره‌های ۰۲۱۸۸068352-۰90101767773 تماس حاصل نمایین.

انواع آینه دکوراتیو به لحاظ ماهیت


آینه دکوراتیو گرد

این آینه‌ها بسیار زیبا و مجذوب کننده هستن.
مزیت استفاده از آینه دکوراتیو گرد اینه که می توان هم به‌صورت تعدادی آینه کوچک و بزرگ یا یک اندازه جهت دکوراسیون محیط استفاده کنین و هم به‌صورت تکی . معمولا این آینه ها رو در اتاق خواب، بالای میز آرایشی، در اتاق پذیرایی و روی کنسول نصب می‌کنن.
این آینه گزینه بسیار مناسبی برای طراحی مینیمال هست. اگر شما دوست داشته باشین می‌تونین آینه دکوراتیو خود رو به صورت گرد سفارش بدین . آینه دکوراتیود گرد بسیار طرح پرطرفداری هست.زیرا از لحاظ روانشناسی این طرح حس ابدیت و جاودانگی به ما القا می‌کنه و ناخودآگاه به این طرح حس خوبی داریم.شما می‌تونین خود رو به یک آینه محدود نکنین و چند تکه آینه گرد استفاده کنین و تنوع زیادی به اونا بدین.
دلیل اون اینه که هزینه اش مقرون به صرفه اس و با سادگی که داره تغییرات جالبی در محیط ایجاد می‌کنه.

خرید آینه دکوراتیو
خرید آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو دیوارپوش

در صورتی که از آینه دکوراتیو برای پوشوندن کل دیوار استفاده کنین محیط شما بسیار بزرگ‌تر بنظر میاد.
در این مدل شما یک دیوار رو از بالا تا پایین با آینه می پوشونین.
توصیه‌ی ما اینه که برای استفاده از آینه دکوراتیو دیوارپوش از آینه CNC استفاده کنین.
مکان‌هایی که مناسب استفاده از آینه دکوراتیو دیوارپوش هستن شامل اتاق پذیرایی و حمام و اتاق نشیمن و سرویس های بهداشتی هستن.


آینه دکوراتیو پتینه( آنتیک)

آینه دکوراتیو پتینه بسیار مورد توجه خاص معماران امروزی قرار گرفته‌اس.
دلیل توجه معماران امروزی به آینه دکوراتیو پتینه مدل خاص اوناست.
شاید در اولین مرحله ظاهر این آینه ها عجیب باشه ، یعنی این جور بنظر برسه که جیوه‌ی پشت اون آسیب دیده و کیفیت اون تغییر یافته اس، اما واقعیت اینه که اصولا طراحی این آینه ها به گونه‌ای هست که باید به شکل کهنه بنظر بیان.
در واقع جذابیت این آینه‌ها به همان حالت کهنه و قدیمی بودنشون هست. موارد استفاده از آینه دکوراتیو پتینه ، مکان هایی هستن که دکوراسیون‌شون کلاسیک هست. معمولا اندازه‌ی جام آینه دکوراتیو پتینه دو سایز در ابعاد۲۴۳در ۱۸۳ سانتی‌متر و ۲۸۳در ۱۸۳ تولید می‌شن . ضخامت این آینه‌ها نیز به اندازه ۵-۶ میل هست. گروه فرکو کوتینگ جیوه این آینه‌ها رو گارانتی می‌کنه. نام دیگر آینه دکوراتیو پتینه آینه ونیزی هست.


آینه دکوراتیو زغالی

منحصربفردترین نوع آینه دکوراتیو آینه زغالی‌اس.
همان طور که می‌دونین قیمت آینه دکوراتیو به ضخامت و سایز جام و جنس و رنگ بندی اون بستگی داره.
از جمله رنگ‌های خاص آینه دکوراتیو رنگ زغالی اون هست. مزیت دیگر این آینه رفلکسه زیادی اس که بازتاب می‌کنه.
به دلیل همین ویژگی اس که از آینه دکوراتیو زغالی برای رومیزی و دیوارپوش و میز و ساخت باکس و کنسول استفاده می کنن.
نام دیگر آینه دکوراتیو زغالی آینه کربن هست. سایز جام آینه زغالی معمولا۳۲۱در۲۲۵ سانتی‌متره. ضخامت این آینه‌ها ۴-۵ میل هست. مکان‌های مناسب برای استفاده از آینه دکوراتیو زغالی لابی هایی با نور غیر طبیعی و نور طبیعی اس.
گروه فرکو کتینگ جیوه آینه دکوراتیو زغالی رو گارانتی می‌کنه. ویژگی این آینه اینه که به راحتی قابل برش با دستگاه CNC اس .
همچنین قابلیت ابزار زنی با دستگاه تراش و دیاموند و لول رو داره.
از آینه دکوراتیو زغالی در آسانسورها به شکل لمینیت با استفاده از یک شیشه سکوریت استفاده میشه.

انواع آینه‌های تزئینی دکوراتیو

در نصب اون باید مرکز آینه با چشماتون متناسب باشه . ارتفاع نصب آینه از زمین عموما ۱۵۰ سانتی‌متره . اما جایگاه اونو می‌تونین تغییر بدین . تا آنچه رو که می‌خواین در آینه منعکس بشه.

اگر نیت قرار دادن آینه بالای مبل رو دارین . باید از بالای مبل تا پایین آینه فاصله ی ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متر رو رعایت کنین. قبل از سفارش ابعاد مورد نظر رو اندازه گیری کنین.

بهتره که آینه از دو طرف روی دیوار ثابت بشه. اگر از یک نقطه اونو محکم کنین، مقاومت اون پایین میاد . و آینه صاف نمی ایسته . هرگز جالب نیست که آینه با سیم پشت اون به دیوار نصب بشه. چون زاویه دار بودن ، امنیت اونو پایین میاره . و تصاویر انعکاس خوبی ندارن.

خرید آینه دکوراتیو
خرید آینه دکوراتیو

انواع آینه در صنایع فرکو

خرید آینه دکوراتیو
خرید آینه دکوراتیو

آینه ونیزی

نوعی از آینه های پرطرفدار محسوب میشن . که تولید اون به ظرافت و دقت بیشتری نیاز داره . این آینه ها در سایزهای کوچکتری تولید میشن. و سبک خاص اون خیره کننده اس. با توجه به پیچیدگی مراحل تولید ، زمان بیشتری برای ساخت نیاز دارن . به همین دلیل قیمت و خرید آینه دکوراتیو ونیزی هم متفاوت‌تره.

آینه هندسی

آینه‌های هندسی اشکال مختلفی دارن. در گذشته آینه‌ها بیشتر به شکل دایره و مربع بودن. خرید آینه دکوراتیو دایره‌ای خواهان بیشتری داشت . امروزه تنوع اشکال آینه‌ها رو به فزونی اس . طرح وشکل مورد سلیقه‌ی خود رو به مجموعه فرکو ارسال کنین. و آینه‌ای متفاوت داشته باشین. صنایع تولیدی فرکو از متخصصان حرفه‌ای در تولید بهره می‌گیره . و کیفیت اون تضمین شده‌اس.

آینه حجمی

آینه هایی هستن که حالت سه بعدی دارن . و سطح اون دارای پستی و بلندی اس . سبک خاص اون این آینه ها رو متفاوت کرده اس. می توان این آینه ها رو به صورت دیوارکوب یا رومیزی استفاده کرد . در خرید آینه دکوراتیو ، آینه های حجمی مرکز توجه ان ‌. جلوه بخشی متفاوت این آینه ها سبب محبوبیت اون شده.

آینه تراش خورده

در این نوع ، آینه ها مطابق الگوی خواسته شده تراش و صیقل داده می‌شه .وجود آینه دکوراتیو در محیط جذابیتی در اون ایجاد می‌کنه که تقریبا هیچ یک از اشیا دکوراتیو توان ایجاد چنین فضای روشن و شیکی رو ندارن. از مهمترین توصیه‌ی دکوراتورها اینه که حتما در فضاهایی با متراژ پایین از آینه دکوراتیو استفاده نمایین، تا بدین وسیله فضای محیط بسیار بزرگ‌تر و دلبازتر دیده بشه.

خرید آینه دکوراتیو
خرید آینه دکوراتیو

آینه آنتیک یا پتینه

آینه هایی که از گذشته به یادگار مونده، در زوال گذشت سالیان ظاهر آن دچار تغییراتی میشن . شفافیت اون کمتر شده ، دچار زنگ زدگی میشن. و حالت آنتیک به خود می‌گیرن . داشتن یکی از این آینه ها بسیار حیرت انگیز و جالبه .

امروزه ساخت این آینه ها توسط شرکت‌های متخصص رواج یافته اس . و هر کس می‌تونه با خرید آینه دکوراتیو پتینه یکی از اونو در خونه داشته باشه.

آینه های هالیوودی یا همون چراغ دار

آینه های هالیوودی به نام های دیگر آینه گریم یا چراغ دار نیز معروف هستن . آینه هایی هستن که حاشیه‌های اون لامپ هایی تعبیه شده‌اس. این آینه ها برای سالن‌های آرایش ، اتاق خواب ها و … مناسبن .

لامپ‌های اون باعث وضوح و شفافیت تصویر می‌شه. شما می‌تونین چهره و ظاهر خود رو با جزئیات ببینین. و مثل یک آرایشگر حرفه‌ای به آراستن خود بپردازین.

آینه ضد بخار

همه‌ی ما با مشکل بخار آینه در حموم آشنا هستیم . بخار کردن آینه پیرایش و آراستن رو مشکل می‌کنه . آینه ضد بخار راهکاری برای این مسئله اس . خرید آینه دکوراتیو از نوع ضدبخار آن بسیار کاربردی هست . و در سرویس‌های بهداشتی ، حموم و استخر بسیار کارامده. شاید براتون سؤال باشه که این آینه چگونه کار می‌کنه؟ باید بدونین که پشت اون الیمنتی تعبیه شده اس . که کار اون گرم کردن سطح آینه اس. تا هنگاهی که بخار گرم به آینه می‌رسه . در سطح اون نشست نکنه .

برقی که برای این کار استفاده می‌شه ولتاژ پایینی داره. و حتی گاهی از باتری برای انرژی اون استفاده میشه . پس جای هیچ نگرانی از خطر برق اون وجود نداره.

خرید آینه دکوراتیو بک لایت

آینه بک لایت نوع دیگری از آینه‌های هالیوودی اس. در آینه هالیوودی نور روی آینه به صورت ظاهر کار شده اس. ولی در آینه بک لایت به صورت مخفی اس.

این مدل از آینه ها سبک مدرن از آینه گریم هستن. و نور ملایم‌تری دارن. و در دکوراسیون‌های داخلی محبوبیت بیشتری دارن. در خرید آینه دکوراتیو ، بک لایت گرد طرفداران زیادی داره. زیرا این آینه‌ها زاویه ندارن . و هر جایی از خونه قابل استفاده هستن.

این آینه ها از جذاب‌ترین آینه ها محسوب می‌شن . که زیبایی اون انکار ناپذیره ‌. و ترکیب گردی اون با نور مخفی فضایی لاکچری به دکور شما میده . لامپ‌های اون کم مصرف هستن. و عمری طولانی دارن.

همچنین این آینه ها نصب آسانی دارن. و به راحتی در هر مکانی قابل استفاده هستن. نور ملایم این آینه ها رو به عنوان چراغ خواب نیز می‌توان استفاده کرد.

خرید آینه دکوراتیو کنسول

آین آینه تاثیر به سزایی در زیبایی دکوراسیون منزل شما داره. در عین حال از مزایای استفاده از اون نمی‌توان غافل شد . خاصیت نوربخشی آینه در پذیرایی ، نشیمن و … باعث دلباز شدن فضای شما می‌شه.

این آینه ها ابعاد و اشکال متفاوتی دارن. شکل چوبی اون از قدیم الایام در پذیرایی و اتاق خواب ها رواج داشته اس. آینه کنسول چوبی دارای سبک کلاسیک هست. که امروزه سبک سلطنتی و اسپرت نیز به اون اضافه شده اس. در سبک‌های اسپرت آینه های سیاه و سفید رنگ پرطرفدارن . و در سبک‌های سلطنتی نیز رنگ طلایی ارجح تر هست.

خرید آینه دکوراتیو
خرید آینه دکوراتیو

خرید آینه دکوراتیو جورچینی

این آینه ها به صورت تکه‌های جدا از هم هستن . که مثل تکه‌های پازل کنار هم چیده می‌شن . خرید آینه دکوراتیو پازلی ، پذیرایی ، نشیمن و اتاق خواب شما رو مدرنیته تر می‌کنه . و شما صاحب فضایی لاکچری میشین.

خرید آینه دکوراتیو از مجموعه ی فرکو

داشتن منازلی شیک و جذاب رو با خرید آینه دکوراتیو تجربه کنین. صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو می‌تونه پیشنهاد خوبی برای سفارش باشه.

خرید آینه دکوراتیو
خرید آینه دکوراتیو

شیشه و آینه فرکو از برترین متریال شیشه و آینه در تولید بهره می‌گیره. و طراحانی مجرب و کارآزموده برای این امر داره. برای سفارش با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل فرمایین . یا می‌تونین برای دیدن نمونه‌های بیشتر به این سایت مراجعه کنین.

مدت زمان تحویل سفارش

با تماس شما به صنایع فرکو ، کارشناسان تیم حرفه‌ایی فرکو در کمتر از ۴۸ ساعت شیشه ی مورد نظر رو در محل تحویل میده.

خرید آینه دکوراتیو
خرید آینه دکوراتیو

چگونه از فرکو ثبت سفارش کنین

امروزه بدلیل وجود دلالان در بازار هزینه شیشه و آینه بسیار بالاتره. اما به دلیل اینکه شما از یک تولیدی معتبر و شناخته شده خرید می‌کنین در هزینه شما بسیار صرفه جویی می‌شه و بدلیل حذف دلالان محصول مورد نظر خود رو با هزینه بسیار مناسب و بهترین متریال خریداری می‌کنین .شما عزیزان می‌تونین برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از آینه برای آرایشگاهای خود با ابعاد مورد دلخواه و مورد نیاز خود ، از طریق واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 ما در ارتباط باشین تا بتونین سفارش خود رو ثبت کنین.

آدرس: تهران، اتوبان فتح،باغستان ،میدان سعیدآباد ،خ باغ عمارت ، خ 15 متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ،انتهای کوچه در سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو