Home

انواع آینه دیواری

آینه دیواری

آینه های مختلفی در حال فروشن که بسیار مدرن و بروز هستن .یکی از مدل‌های این آینه های مدرن آینه بک لایت و آینه هالیوودی هس که در سایز های مختلفی از جمله قدی ،رومیزی ، آویزی ‌‌‌‌و… تولید میشه .انواع آینه های دیواری دارای مزیت های مختلفی هستن که شما می‌تونین بر اساس سلیقه و نظر خود یکی از آینه های دیواری رو انتخاب کنین.

دیگه آینه‌های چند دهه پیش به عنوان آینه دیواری استقبال چندانی ندارن. چون آینه‌های خاص و لوکسی تولید و وارد عرصه‌ی فروش شدن که دیگه جایگاهی برای آینه‌های قدیمی نذاشتن. آینه لمسی و نوری از آینه‌های پرکاربرد در قسمت‌های مختلف منازل ، مزون و سالن‌های آرایشی هستن که ، محیط کاری و محل کار رو به فضایی که پرستیژ و کلاس کاری داره تبدیل می‌کنه.

به نظر من آینه هم باید مثل ساعت و کفش خاص باشه. یه آینه‌ی منحصربفرد و تک که تو خودت خصوصیات طرح و مدلشو به سلیقه‌ی خودت تعیین کردی.و حتی اسم یا برند کاریت رو گفتی روش حک کردن تا یه نوعی تبلیغ هم برای آرم سالن آرایشیت باشه.

آینه دیواری بک لایت چیه

آینه دیواری بک لایت آینه‌ای هست، که دارای لامپ های مخفی هست. که این لامپ‌ها از جنس ال ای دی هستن .آینه بک لایت در سایزهای مختلفی از جمله قدی ،رومیزی و تمامی اشکال هندسی تولید میشه، لامپ آینه بک لایت دارای 24 عدد رنگ هستن. که شما می‌تونین رنگ لامپ آینه خود رو انتخاب کرده و سفارش بدین .آینه بک لایت یکی از آینه های پرفروش در تولیدی فرکو هست . آینه بک لایت به چند صورت برای شما نصب میشه که این مدل‌ها شامل ثابت ،متحرک ، آویزی و چرخ دار هستن.

آینه ثابت بک لایت آینه ای هست که برای شما روی دیوار و یا کمد نصب میشه. این آینه مخصوص برای محیط‌هایی هست، که فضای خالی برای نصب آینه و قرار دادن اون ندارن .آینه متحرک دارای هیچ پایه و چرخی نیست که با وزن نسبتأ سبکی که داره به راحتی می‌تونین جای دکوراسیون خود رو تغییر بدین.همچنین آینه ی چرخ دار آینه ای هست که در پایه‌های آینه چرخ نصب شده اس و شما به راحتی تنها با یک فشار دادن ریز می‌تونین جای آینه خود رو تغییر بدین.همچنین نیز می‌تونین آینه خود رو به صورت آویزی داشته باشین .آینه آویزی با کنف ،زنجیر و …نصب میشه.

آینه تخت چیه

قطعه‌ای شیشه‌ای که با جیوه پشت اون پر شده اس. و می‌تونه نور رو به خوبی بازتاب کنه.و بسیار عالی و مناسیب برای مکان‌های ساده اس. این نوع آینه یکی از پر طرفدارترین و ساده‌ترین از انواع آینه دیواری اس،که همیشه طرفداران خودش رو داشته اس.

از خصوصیات این نوع آینه میشه به ساده بودن بازتاب مناسب قیمت مناسب و … اشاره کرد.

انواع آینه دیواری
آینه تخت

آینه دیواری دکوراتیو

آینه های دیواری تزئینی لوازم جانبی مناسبی هستن که می‌تونین از اونا استفاده کنین. تا فضای شما روشن‌تر بشه و جلوه سرگرم‌کننده به اتاق خواب شما اضافه بشه. همچنین می توان از اونا برای ایجاد یک تم منحصر به فرد برای خانه شما استفاده کرد. … آینه های تزئینی دیواری لوازم جانبی مناسبی هستن. که می‌تونین از اونا استفاده کنین تا فضای شما روشن‌تر شده و جلوه‌ای جالب به اتاق خواب شما اضافه بشه.

در اتاق خواب کودکان می توان با استفاده از آینه های دکوراتیو دارای طرح فانتزی، فضایی زیبا و لطیف رو فراهم کرد . نصب آینه دکوراتیو در بالا و دو طرف تخت خواب نیز می‌تونه محیطی بسیار دلنشین و متفاوت رو به‌وجود آورد. از آینه های دکوراتیو در روی کابینت آشپزخونه‌ها نیز استفاده میشه. این کار تصویری متفاوت از آشپزخونه رو به نمایش میذاره.در این صورت میشه از هزینه‌های هنگفت تعویض کابینت بی نیاز شد و با هزینه‌ای بسیار کمتر در طرح آشپزخونه تنوع ایجاد کرد.

از دیگر قسمت‌هایی که می توان از آینه های دکوراتیو بهره برد می توان به دیوار اطراف تلویزیون اشاره کرد. با نصب آینه های دکوراتیو می توان سادگی محیط رو از بین برد و زیبایی اونو دو چندان کرد.

سالن پذیرایی از دیگه بخش‌های منزل هست که همیشه چیدمان این بخش با وسواس خاصی انجام میشه. آینه های دکوراتیو محیطی شاد، مدرن و درخشنده و جذاب رو فراهم می‌کنن. استفاده از آینه های دکوراتیو در سقف می‌تونه علاوه بر زیباتر کردن منزل، ارتفاع محیط رو بیشتر نشون بده. این ایده بیشتر برای فضاهایی با سقف کوتاه مناسبه.در کل استفاده از این نوع آینه همیشه انتخاب مناسبی برای فضاهای خونه بوده اس.

انواع آینه دیواری
آینه دکوراتیو

آینه پازلی

نوعی از آینه اس که با استفاده از چند قطعه کامل میشه. و زیبایی فوق‌العاده‌ای داره. استفاده از این نوع آینه حتما می‌تونه گزینه خوبی برای اتاق‌های شما باشه. استفاده از تکه‌های آینه در کنار هم مانند پازل نقشی زیبا رو طراحی میکنه .که در طرح‌ها و ابعاد متفاوت قابل اجراست.که طرح اون کاملا می‌تونه به سلیقه شما باشه.

انواع آینه دیواری
آینه پازلی

آینه‌ی کاشی مانند

نوع خاصی از آینه که طرح اون مانند کاشی‌های دیوار وآجر هست.که با قرار گرفتن اون در کنار هم مانند آینه های پازلی که طرح زیبایی رو به وجود میاره. که اغلب این آینه های دیواری با آینه های رنگی درست میشه. و باز هم طرح اون به دست مشتری اس. که به عنوان یکی از ر کاربردترین انواع آینه دیواری هستن.که بیشتر شبیه کاشی کاری در کنار هم چیده شدن.

انواع آینه دیواری
آینه کاشی

انواع آینه دیواری در طرح های مختلف

آینه دکوراتیو در طرح‌ها و ابعاد  متفاوت مانند طرح پروانه،  قلب ، کشتی، ابر،  قاصدک و … قابل نصب روی دیوار هستن که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفتن و از پر استفاده ترین انواع آینه دیواری .  و به دلیل انعکاس نور محیط باعث زیبا شدن مکان میشه.سلیقه در انتخاب این نوع آینه ها زیاده چون میشه انواع بسیاری از این آینه ها رو طراحی و تولید کرد.

طرز نصب آینه دکوراتیو

طریقه نصب این محصولات بدین گونه اس که ابتدا کاغذ برچسب پشت قطعات رو جدا نموده و سپس اونا رو به سطح دیوار می‌چسبونیم. و این کار رو با تمام دقت انجام میدیم.

تمیز کردن آینه

بهتره که برای تمیز کردن اون از دستمال معمولی استفاده نشه.برای جلوگیری از خراش افتادن سطح آینه ها،این کار باید به وسیله دستمال مخصوص ال سی دی یا دستمال مخصوص عینک انجام بشه.

آینه گرد

آینه گرد دیواری همیشه یکی از پر طرفدار ترین آینه ها بوده.که با امدن انواع و طرح های دیگه‌ی اون قطعا هم بیشتر هم میشه.
پس از ظهور این نوع آینه در سال های 2017 ،این نوع آینه ها در فضای زندگی در همه جا ظاهر شدن. تا آینه های دیواری مربع مستطیلی رو به چالش بکشن.

از این نوع آینه ها بیشتر در سرویس بهداشتی ها استفاده میشه.که قطعا هم گزینه مناسبی به دلیل شکل زیبای اون هست.

انواع آینه دیواری
آینه گرد

انواع آینه گرد

*آینه گرد ساده

*آینه گرد چوبی

*آینه گرد رنگی

*آینه گرد چند تکه‌ای

*آینه گرد لمسی

*آینه گرد سه بعدی

نحوه برش انواع آینه دیواری گرد

به طور کلی اگر ابعاد آینه زیر قطر یک متر باشه از برش دستی استفاده میشه. سپس اندازه مورد نظر ما تنظیم شده و سپس با الماسی که روی خود گردبر وجود داره آینه رو برش می‌زنیم. اما اگر ابعاد آینه بزرگ بوده و یا الگوی خاصی برای آینه گرد تعیین بشه. باید از دستگاه CNC جهت برش آینه استفاده کرد. که نسبت به کار دستی سریع و دقیق‌تره.

رنگ‌های آینه گرد

در صنعت شیشه میشه از رنگ های طلایی ابی فیروزه ای سبز بنفش و …برای انواع آینه دیواری استفاده کرد.که می توان با توجه به مکان مورد نظر رنگ‌ها رو ست کرد. مثلا برای یک خونه‌ی لاکچری با رنگ مشکی قطعا رنگ طلایی می‌تونه رنگ مناسبی باشه.

نقش آینه های گرد

آقای جیم کاردن از مشهورترین طراحان دکوراسیون داخلی پیرامون round mirror یا همان آینه گرد دکوراتیو صحبت کرد که به طور خلاصه مدرن‌ترین طراحی دکوراسیون داخلی رو طراحی آمیخته با انواع آینه دیواری رنگی و استفاده هرچه بیشتر از شیشه و آینه در تزئین محیط عنوان کردن که البته با رای حداکثری حضار در اون جلسه هم همراه شد .

آقای هری تریپیر سردبیر مجله luxury decoration design هم از نظر روانشناسی به وجود آینه های دکوراتیو رنگی در تزئین خونه و محیط‌های مختلف پرداختن ، ایشان متذکر شدن که طبق آمارهای گرفته شده مغز انسان‌ها بعد از آب هنگام مشاهده آینه پالس‌های مثبتی رو دریافت کرده و بلافاصله پالس های مثبت در یافتی تبدیل به حس مثبت میشه.

آینه گرد لمسی

نوع خاصی از انواع آینه دیواری گرد که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه ، نورپردازی مخفی روشن شده یا رنگ اون تغییر می‌کنه. سپس با لمس کردن همون قسمت نورپردازی خاموش میشه. این نوع آینه ها اغلب در سرویس بهداشتی یا اتاق خواب نصب میشه. ضمنا در طرح‌های جدید ساعت و تاریخ نیز به صورت دیجیتالی روی آینه گرد لمسی نمایش داده میشه.بدین شکل یک آینه کاملا هوشمند رو مشاهده می‌کنین.

آینه دیواری مدرن

یکی از نکات مهم در تزیینات داخلی منازل ایجاد یک هماهنگی بین تزیینات منازل و دکوراسیون داخلی هست عدم هماهنگی و هارمونی لازم زیبایی محیط رو از بین می‌بره.

قطعا گذاشتن یک آینه مدرن در یک مکان قدیمی یا به سبک قدیمی یک کار غلطی به‌حساب میاد.
طراحی آینه دیواری مدرن به گونه‌ای هست که با هر گونه دکوراسیون داخلی هماهنگ بوده و هم می توان در خونه‌هایی با دکوراسیون اسپرت و هم در خونه‌هایی با دکوراسیون کلاسیک یا سلطنتی استفاده کرد.
این آینه های مدرن بسیار شیک، خاص و متفاوت بوده و البته باید قیمت آن هم مورد نظر گرفت. با طراحی جدید و به روز آن حتما در چشم بیننده گیرا و جذاب هستن و حس خوبی رو به آدمهای اون مکان میده.
آینه مدرن مخصوص بر روی سطح صاف، خشک و بدون گرد و غبار و رطوبت نصب شده، ایده ای بسیار مناسب برای تزیین سالن پذیرایی، اتاق خواب، محیط کار و راه روهاست.

تیم فرکو موارد ذيل رو در سفارش‌های آنلاين به شما عزيزان ارائه ميكنه

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه‌هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره.اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست .
آدرس دفتر :استان تهران ،اتوبان فتح ،باغستان ،میدان سعیدآباد ،خ باغ عمارت ،خ 15 متری سلمان ،بن‌بست بنفشه ،انتهای کوچه در سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنی‌اس
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو