Home
آینه کلاسیک دیواری

آینه کلاسیک دیواری

به کار بردن آینه کلاسیک از بهترین ایده‌ها برای دکوراتیو کردن دیوار هس. به کار بردن آینه سبب میشه که محیط و اتاق بزرگ‌تر از اندازه واقعی به نظر برسه. همچنین با اشکال منحصر به فرد و قاب‌های تزئینی ، آینه ها می‌تونن به عنوان عنصری شیک به دکوراسیون دیوار جلوه‌ای خیره کننده ببخشه. انواع آینه کلاسیک دیواری عبارت است از : آینه گرد ، آینه قدی دیواری و…

در ادامه مطلب به بررسی 7 ایده برتر دکوراتیو محیط با آینه دیواری کلاسیک می‌پردازیم. این ایده ها به دو دسته تقسیم می‌شن: 3 ایده برای بزرگنمایی و بزرگتر دیده شدن محیط با آینه و 4 ایده آینه جهت زیباسازی و دکوراتیو محیط.

3 ایده دکور آینه برای افزایش فضای شما

1.گالری

با استفاده از آینه‌های دیواری با اشکال ، اندازه‌ها، رنگ‌ها ، طرح‌ها و قاب‌های مختلف ، یک پیچ و تاب بی‌نظیر به دیوار گالری کلاسیک بدهید. بهترین بخش در مورد این ایده دکوراتیو با آینه ، این است که می توان از آینه با سبک های مختلف بهره برد.

آینه کلاسیک دیواری

2.نقطه کانونی اتاق غذاخوری

با قرار دادن یک آینه بزرگ روی دیوار مرکزی (یک نقطه محبوب روی دیوار موازی میز ناهارخوری) اتاق ناهارخوری تاریک را روشن کنید. یا فضای اتاق را افزایش دهید. آینه های بزرگ می توانند مانند پنجره های روی دیوارهای پهن به نظر برسند. که می تواند به بزرگتر دیده شدن اتاق کمک کند.

3.آینه به سبک پنجره

آینه های دیواری با قاب پنجره ها یک ایده برای اتاق هایی هستند که فاقد پنجره و نور طبیعی هستند. آنها نور مصنوعی را تقویت می کنند و اتاق را بزرگتر نشان میدهند.

آینه  به سبک پنجره

4 ایده دکور آینه برای تقویت استایل شما

1.سبک راستیک عربی

آینه های کلاسیک دیواری بزرگ با قاب‌های عربی سفید کاملاً با حال و هوای فضای خانه‌های روستایی مناسب هستند. بسیاری از اتاق‌های خانه‌های روستایی نیز با دیوارهای سفید یا مایل به سفید خود مشخص می‌شوند که روشنایی آن‌ها به زیبایی با یک آینه دیواری با موقعیت مناسب تقویت می‌شود.

2.آینه با قاب طلاکاری شده

آیا به طرح های پر زرق و برق علاقه دارید؟ یک آینه کلاسیک دیواری می تواند ایده آل ترین گزینه برای شما باشد. آینه‌های دیواری با قاب‌های تزیین شده طلاکاری‌شده و رویه‌های تاج‌دار می‌توانند حتی در کوچک‌ترین اتاق‌ها جذاب باشند.

.آینه با قاب طلاکاری شده

3.آینه معلق

آینه های کلاسیک دیواری گرد با آویزهای آشکار ، قطعات گزینه خوبی هستند. با رنگ و اندازه قاب بازی کنید تا آینه شما با بقیه دکوراسیون خانه شما مطابقت داشته باشد. اگر دکوراسیون شما مدرن است ، یک قاب براق و ساده انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:بررسی جدیدترین آینه گرد

4.آینه آفتابی

یک آینه کلاسیک دیواری آفتابی با پرتوهای ظریف طلایی می تواند به تنهایی یک قطعه تزئینی خیره کننده از دیوار باشد. از یکی به عنوان نقطه کانونی در اتاق نشیمن یا ناهارخوری خود استفاده کنید، یا اجازه دهید در سالن یا راهرو شما بدرخشد. اگر استایل محیط شما دراماتیک یا پر زرق و برق است ، یک آینه کلاسیک دیواری آفتابی با پرتوهای بلندتر و ضخیم‌تر انتخاب کنید.

آینه آفتابی

انواع آینه کلاسیک

آینه های کلاسیک دیواری بر اساس قاب و مواد پشتی شیشه و همچنین سبک و هدف متفاوت هستند. در واقع ، هر آینه یک ترکیب منحصر به فرد است. اما در اینجا چند گروه اساسی برای ایده دادن به شما وجود دارد!

آینه های بدون قاب: بدون قاب ، فقط شیشه بازتابنده دارند.

آینه های بدون قاب


آینه‌هایی با قاب‌های پرآذین: به‌طور معمول برای سبک‌های ویکتوریایی ، باروک یا روکوکو (یا ترکیبی) به کار گرفته میشوند. این آینه های کلاسیک دیواری قاب‌های زیبایی دارند و اغلب طلاکاری شده‌اند.
آینه های سیروکو:

این آینه ها نیز می توانند درون قاب پرزرق و برق قرار بگیرند ، اما مواد در اینجا بسیار مهم است. آینه های سبک سیروکو از مواد قالب گیری شده از خمیر چوب ساخته شده اند، بنابراین آنها سنگین و ماندگار هستند. (برند سیروکو در سال 1890 در سیراکوز، نیویورک شروع به کار کرد.)
آینه‌های شیشه‌ای جیوه‌ای: بیشتر آینه‌های کلاسیک با روکش نقره‌ای، و از شیشه‌های پشت جیوه‌ای استفاده می کردند. اما امروزه از سبک وینتیج استفاده می شود.

آینه آنتیک


آینه‌های دیواری:

منظور از آینه های دیواری آینه هایی هستند که بر روی دیوار نصب میشوند. از آینه در اشکال و قاب های مختلف بر روی دیوار استفاده میشود. به ویژه اگر فضای وسیعی در دسترس نداشته باشید ، این گزینه بهترین خواهد بود.
آینه های روشویی: این آینه ها برای استفاده در بالای میزهای روشویی در نظر گرفته شده اند. می توان از آینه دیواری کلاسیک نیز استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:جدیدترین مدل های آینه قدی

آینه‌های دستی: آینه‌هایی با اندازه‌ای کوچک هستند که برای استفاده های نزدیک استفاده میشود.

نحوه انتخاب آینه دیواری کلاسیک برای حمام

اکثر مردم زمان زیادی را صرف فکر کردن به آینه های حمام نمی کنند. آینه ها به عنوان جزئیات تزئینی عمل می کنند که در بیشتر موارد توجه زیادی به آن نمی شود. با این حال، افراد باید بیشتر و عمیق‌تر به آینه دیواری حمام خود نگاه کنند، زیرا هر روز از آن استفاده می‌شود. آینه نه تنها رسیدگی به نظافت روزانه را آسان می کند، بلکه آینه دیواری کلاسیک مناسب می تواند به حمام استایل و ظاهر زیبا ببخشد. همچنین هزینه نصب یک آینه جدید بسیار کمتر از تعویض سینک ، توالت یا دوش است. یک آینه حمام می تواند مکمل دکوراسیون اجزا دیگر باشد تا سبکی که شما ترجیح می دهید ارائه دهد.

آینه گرد روشویی

انتخاب اندازه ایده آل آینه دیواری حمام

در بیشتر موارد، اندازه آینه حمام بر اساس اندازه روشویی تعیین می شود. آینه های دیواری کلاسیک معمولاً دو تا چهار اینچ باریک‌تر از روشویی هستند. اما بسته به سبک و پیکربندی فضای شما می تواند متفاوت باشد. می توانید تصمیم بگیرید که یک آینه را در امتداد یک روشویی باریک و طولانی آویزان کنید یا چیزی کوچکتر را انتخاب کنید که فقط روی سینک وجود دارد.

برای اطمینان از اینکه آینه دیواری کلاسیک حمامی نیازهای شما را برآورده می کند یا نه ، سینک یا روشویی را اندازه بگیرید و از این اندازه ها برای محدود کردن گزینه های خود استفاده کنید. در حالی که بیشتر مردم آینه دیواری کلاسیک کوچکتری را برای روشویی انتخاب می کنند، این یک الزام نیست.

آینه گرد

بیشتر بخوانید:منظور از آینه ضد بخار چیست؟

یک یا دو آینه دیواری روی یک روشویی دو نفره

اگر حمامی دارید که شامل روشویی پهن است ، به خصوص حمامی با دو یا چند سینک ، ممکن است از خود بپرسید که آیا باید برای هر یک از سینک ها یک آینه بزرگ آویزان کنید یا دو آینه کوچکتر. هیچ قانون وجود ندارد. این در درجه اول به اولویت و نحوه چیدمان حمام شما بستگی دارد. استفاده از دو آینه کوچکتر باعث می شود فضای شما بلندتر و عمودی تر بنظر برسد. در حالی که یک آینه بزرگ باعث می شود کل اتاق بزرگتر به نظر برسد. زیرا قسمت بیشتری از حمام را منعکس می کند.

آینه قدی قوسی

خرید و سفارش آینه کلاسیک دیواری

اگر قصد سفارش آینه ایستاده اتاق خواب به روز با بهترین کیفیت و قیمت دارید. مجموعه فرکو با مجرب ترین کارکنان آماده خدمت به شما است . مجموعه فرکو محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند. نگران شکستن خرید های خود نباشید. خرید های شما به بهترین شکل بسته بندی می شود بدون کوچک‌ترین شکستگی به دست شما می رسد.

آینه قدی قوسی دیواری

آینه های سفارشی

آینه سفارشی می تواند نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشد. تیم طراحی آینه فرکو می تواند شما را برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کند. برای سفارش محصولات فرکو میتوانید به روش های حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده است.

آینه کلاسیک دیواری ،آینه گرد با قاب چوبی

راه های ارتباطی

  • می‌تونید با یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و09101767773
  • برای مشاهده پیج اینستاگرامی فرکو کلیک کنید.

برای مشاهده پیج اینستگرامی کلیک کنید.

آیا آینه قدی را می توان بر روی دیوار نصب کرد؟

 آینه قدی دیواری برای دکوراتیو محیط گزینه مناسبی است.که می توان … برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

2 پاسخ

  1. سلام. از آینه های طرح آفتاب تون میخواستم فروش حضوری دارین چه ساعت هایی هستید؟

    1. سلام روزبخیر
      روز های کاری مجموعه فرکو از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 برای هماهنگی بیشتر با شماره های 02188068352 یا 09101767773 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو