Home
قیمت آینه روی کمد دیواری

قیمت آینه روی کمد دیواری

امروزه با توجه به کوچک‌تر و آپارتمانی‌تر شدن خونه‌ها بیشتر از آینه روی کمد دیواری استفاده می‌شه. که هم به عنوان آینه بر روی کمد و هم در آینه می‌شه از اون استفاده کرد. که می توان به بزرگ‌تر کردن فضا اتاق کمک کنه.امروزه تزیین دکوراسیون محیط داخل خونه یکی از مهمترین دغدغه های خانواده‌ها تبدیل شده.با استفاده از این نوع آینه ها هم می توان به تزیین دکوراسیون اتاق کمک کرد و هم از لحاظ اقتصادی به خانواده کمک می‌کنه. در ادامه مطلب به عوامل مؤثر بر قیمت آینه روی کمد دیواری و انواع اون و تزیین آینه روی کمد دیواری می‌پردازیم.

آینه‌ها در انواع قدی ، رومیزی و دیواری همگی در طرح‌های بروز و لوکس تولید و عرضه شدن که زیبایی فضا با عجین شدن این آینه‌ها چندین هزار برار میشه.

دیگه عهد بوق نیس که یهد آینه گرد رو دیوار بزنیم و کیفشو ببریم. آینه‌ها نوری و لمسی شدن . نورش رو به دلخواه خودت کم و زیاد کن رنگشو عوض کن. یا حتی باهاش موسیقی مورد پسندتو گوش کن 🙂

قیمت آینه روی کمد دیواری
آینه روی کمد دیواری

کاربرد آینه روی کمد دیواری

همانطور که گفتیم با کوچک‌تر شدن خونه‌ها استفاده از این نوع آینه ها بیشتر شده. کمد به خاطر ابعاد بزرگش نقش زیادی در دکوراسیون اتاق داره.پس بهتره حساسیت بیشتری برای تزیین آینه استفاده شده در روی در آینه نشون بدیم.این نوع آینه ها با تزیین درست می‌تونن جلوه خوبی رو به اتاق شما هدیه بدن.این نوع آینه ها باید متناسب با اندازه کمد اتاق انتخاب بشن البته ابعاد آینه بر قیمت آینه روی کمد دیواری تاثیر می‌ذاره .چون اگر غیر این باشه، برای نصب اون به مشکل می‌خورین.آینه های دیواری می‌تونن با بازتاب نور اتاق شما رو روشن‌تر و زیباتر کنن.

آینه های کمد دیواری می‌تونن نقض‌های کمد رو بپوشن. برای مثال اگر ضربه‌ای یا خراشی به کمد وارد شده و رنگ کمد رو پرونده باشه رو می‌تونن پوشش بدن.

قیمت آینه روی کمد دیواری
آینه روی کمد دیواری

تاثیر آینه روی کمد دیواری و کاهش هزینه با قیمت آینه روی کمد دیواری

نصب آینه روی کمد دیواری موجب می‌شه تا کمد دیواری ظاهری شکیل و بسیار زیبا پیدا کنه. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شده، استفاده از آینه موجب میشه تا فضا روشن‌تر و بزرگ‌تر از آنچه که هست به نظر بیاد. همچنین با نصب آینه روی کمد دیواری دیگر نیازی به استفاده از آینه در قسمت های دیگه مثل آینه دیواری نیست. درواقع با نصب آینه روی کمد دیواری مزیت‌هایی برای ما ایجاد میشه. از جمله این که دیگه فضایی بابت آینه اشغال نمی‌شه. که این امر به خصوص در فضاهای کوچک یک امتیاز محسوب می‌شه.

مزیت دیگه اینه که با این کار دیگه هزینه‌ای بابت خرید آینه‌ی دیگه مصرف نمی‌کنین. چرا که با صرف هزینه کمتر می‌شه کمد دیواری بسیار زیبا و شکیل با آینه ای داشت که دیگه نیاز به آینه رو به طور کامل در فضای خود رفع می‌کنین. و کاهش هزینه ها با نصب آینه بر روی کمد دیواری اتفاق میوفته.

انواع آینه روی کمد دیواری

این نوع آینه ها رو میشه به چند دسته تقیسم کرد.که می خواهیم به محبوب و پر استفاده‌ترین اونا بپردازیم.

آینه ریل دار

این نوع آینه همان طور که از اسمش پیداست دارای ریل و قرقره اس.که با استفاده از ریل این آینه ها که بر روی درب کمد نصب هستن ، به راحتی باز و بسته میشن.البته امروزه از ریل‌هایی استفاده می‌شه ،که به اهستگی باز و بسته شدن درب آینه ای کمک می‌کنه. و از ضربه خوردن اونا به ته کمد جلوگیری می‌کنن.در این نوع آینه ها جنس و اندازه ریل بر قیمت نهایی آینه روی کمد دیواری تاثیر می‌ذاره.

قیمت آینه روی کمد دیواری
آینه روی کمد دیواری

آینه گرد کمدی

از این نوع آینه های روی کمدی که بسیار هم محبوب هستن، نمی توان در تمامی کمدها استفاده کرد.این نوع آینه ها باید به کمدی که قراره بر روی اونا نصب بشن بیان.معمولا این آینه های گرد رو همراه با خود کمد دیواری به فروش می رسونن. همچنین میزان بزرگی و جنس این نوع آینه بر قیمت آینه روی کمد دیواری تاثیر داره.

آینه روی کمد دیواری
آینه روی کمد

آینه کمد سنترال

این نوع آینه ها دقیقا باید درون کمد نصب و پیاده شوند.در این کار باید ظرافت بالایی به خرج داد.چون باید دقیقا سطح آینه با سطح کمد یکی باشد.و بر خلاف کمد حرکت نکنیم.یا در اون زاویه ایجاد نکنیم.

آینه پازلی

این نوع آینه ها با استفاده از چند قطعه آینه کامل می‌شن و طرح های جالبی می توان با اونا درست کرد.هر یک از این قطعه‌های آینه نقش یک قطعه در پازل رو دارن. و پازل بدون حتی یک قطعه هم کامل نمی‌شه.این شیشه ها با طرح قبلی درست شده و روی کمد یا درب کمد نصب می‌شن.قیمت این نوع آینه روی کمد دیواری به اندازه آینه-تعداد قطعات در آخر به طرح آینه دیواری بستگی داره.

قیمت آینه روی کمد دیواری
قیمت آینه روی کمد دیواری

آینه طرح دار

در این نوع آینه ها آینه با درخواست و نیاز مشتری با توجه به محیط و دکوراسیون داخلی اتاق تولید می‌شن.این نوع آینه ها با دستگاه‌های مخصوص طرح از قبل آماده شده رو روی آینه پیاده می‌کنن در این نوع آینه روی کمد دیواری میزان ظرافت طرح و اندازه ابعاد آینه ب روی قیمت اون تاثیر می‌ذاره. در آینه های طرح دار می توان انواع لوگوها و نوارهارو به صورت منظم و نامنظم بر روی آینه روی کمد ایجاد کرد.

آینه مستطیلی

این نوع آینه ها رو که پراستفاده‌ترین نوع اینه های روی کمد دیواری هستن ،رو می توان در بیشتر کمدها به دلیل مستطیلی بودن اونا به کار برد.در این آینه ها ابعاد آینه بیشترین تاثیر رو بر قیمت آینه روی کمد دیواری داره. در واقع رایج ترین نوع استفاده از آینه روی کمد دیواری همین حالت هست. همانطور که توضیح داده شد اغلب به دلیل شکل کمدهای دیواری هست.

آینه روی کمد دیواری
آینه روی کمد دیواری

تزیین آینه کمد

برای تزیین آینه کمد اول می توان از طرح خود آینه شروع کرد.یعنی می توان به‌جای استفاده از اینه ساده از آینه پازلی یا طرح دار استفاده کرد. البته باید به قیمت انواع آینه روی کمد دیواری توجه کرد. بعد از انتخاب آینه میشه برای افرادی که می‌خوان از آینه دیواری شون به عنوان آینه آرایش استفاده کنن ،به آینه هاشون چراغ نصب کنن. البته باید توجه داشته باشن که چراغ‌های آینه هنگام باز و بسته شدن به جایی برخورد نکنه. برای رفع همین مشکل هم می‌تونن از همون آینه ریلی استفاده کنن. که هنگام جا به جایی سرعت آینه روی کمد کنترل می‌شه.

همچنین می‌شه برای زیبایی بیشتر آینه های بر روی کمد اونا رو به‌صورت متقارن و موازی هم به صورت اعداد زوج روی کمد نصب و پیاده کرد. برای این کار اول اینه ها رو به صورت دقیق به اندازه خواسته شده درمیارن و سپس اونا رو بر روی کمد با فاصله مناسب و درست نصب می‌کنن. همانند عکس زیر:

قیمت آینه روی کمد دیواری
آینه روی کمد دیواری

عوامل مؤثر بر قیمت آینه روی کمد

  • جنس آینه : یکی از تاثیر گذارترین عوامل بر قیمت آینه روی کمد جنس آینه هست که هر چه جنس بهتری داشته باشه، قیمت آینه روی کمد بیشتر میشه.برای مثال برای تولید آینه های پازلی و طرح دار که ظرافت بالایی دارن از آینه جنس خوب استفاده می‌شه. و همین باعث افزایش قیمت آینه روی کمد دیواری میشه.در صورتی که این امکان هم وجود داره که ،در تولید آینه های روی کمد دیواری عادی یا گرد از جنس معمولی هم استفاده کرد.
  • ابعاد آینه : مشخص هست که هر چه ابعاد آینه روی کمد دیواری بیشتر باشه به دلیل استفاده بیشتر شیشه قیمت اون نیز بیشتر می‌شه.البته فقط ابعاد مهم نیس و در کنار آن باید به جنس آینه نیز توجه کرد.برای کمد های بزرگ باید از آینه های بزرگ و متناسب با اندازه اون استفاده کرد که همین موضوع باعث افزایش قیمت آینه روی کمد دیواری میشه.
  • طرح آینه : هرچه طرح آینه روی دیواری ظرافت بیشتری داشته باشه و زمان بیشتری برای تولیدش مصرف شد قیمت اون نیز بیشتر می‌‌شه. البتهاگر طرح شما شخصی‌ساز باشه به دلیل زمان بیشتر قیمت آینه روی کمد دیواری بیشتر می‌شه.
  • نصب آینه : هر چه نصب آینه روی کمد دیواری سخت‌تر و طولانی تر بشه قیمت و هزینه نصب هم بیشتر میشه. با توجه به سخت‌تر بودن نصب آینه های پازلی و طرح دار بر روی کمد معمولا هزینه نصب این آینه ها بیشتره.
  • ضخامت و تراش آینه : با افزایش ضخامت موجب می‌شه که به طور طبیعی متریال بیشتری برای ساخت آینه استفاده بشه. همینطور تراش‌هایی که دور تا دور آینه انجام می‌شه، تا از تیز و برنده بودن لبه‌ها جلوگیری بشه و همینطور زیبایی آینه افزایش پیدا کنه ،که باعث افزایش در قیمت آینه روی کمد دیواری می‌شه.
قیمت آینه روی کمد دیواری
آینه روی کمد دیواری

سفارش محصولات فرکو

تمامی محصولات شیشه‌ و آینه‌ای فرکو دارای ضمانت بی‌قید و شرط یکساله هستن . و تا دوازده ماه هر گونه خرابی و افت کیفیت انواع آینه رو به طور کاملا رایگان پشتیبانی میکنه.

تماس از طریق شماره تلفن 02188068352
همچنین می‌تونین از طریق شماره به اپلیکیشن واتساپ رفته و در اونجا به ما پیام بدین و از قیمت محصولات با خبر بشین.

09101767773

ما در اینستاگرام هر روزه به معرفی محصولات تولید شده در کارگاه فرکو می‌پردازیم در قسمت نظرات به پاسخگویی مشتریان عزیز مشغول هستیم و در دایرکت ، شما رو از قیمت محصولات رو به صورت نهایی مطلع می‌کنیم. پیج اینستاگرام فرکو رو در این اپلیکیشن دنبال کنین.

قیمت آینه روی کمد دیواری
آینه روی کمد دیواری

آدرس جهت مراجعه حضوری : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو