Home

عکس شیشه رفلکس طلایی

شیشه رفلکس ها ، این شیشه های جذاب و کاربردی مناسب نما و پنجره‌های ساختمونای لوکس و مدرن ، انواع مختلفی دارن که شیشه رفلکس طلایی یکی از اوناست ، با دیدن عکس شیشه رفلکس طلایی به خوبی جذابیت و زیبایی این شیشه ها رو درک می‌کنین.

تفاوت در ظاهر و جلوه‌دهی فوق‌العاده به بنا از ویژگی‌های بارز این سبک شیشه‌هاست. مخصوصا که شیشه رفلکس طلایی اگر انتخاب ما باشه سبکی لوکس و مدرن در ساختمون‌های اداری و مسکونی به‌وجود خواهد آورد.

اگر مقایسه‌ای با شیشه‌های قدیمی و کم کیفیت گذشته با شیشه‌های رفلکس الان داشته باشیم ، متوجه خواهیم شد که علاوه بر زیبایی و شفافیت جنس دارای کیفیت خیلی بالایی در ساختار شدن.

استقامت این شیشه‌ها خیلی بهبود پیدا کرده و در اصطلاح نشکن و سکوریت شدن. که این امر برای ایجاد امنیت ساختمونای بلند و برج‌ها خیلی لازم و ضروریه. چه بسا در هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه دیگر نگران آسیب دیدگی از جانب این پوشش شیشه‌ای ساختمون نخواهیم بود.

زیرا که هنگام از هم گسستن نشکن و غیر آسیب‌رسان خواهند بود.و دیگه خیالمون ازین بابت آسوده میشه.

شیشه های رفلکس شیشه هایی هستن که این روزها برای نصب بر روی درب های شیشه ای ورودی ساختمون و یا پنجره های ساختمون‌های مسکونی یا اداری استفاده می‌شن ، همچنین از این شیشه ها برای ساخت ساختمون‌های تمام شیشه و برج‌های شیشه ای ، در حالت شیشه رفلکس‌های فریم لس استفاده می‌شه.

شیشه رفلکس چیست

شیشه های رفلکس شیشه هایی هستن که ظاهری همانند آینه دارن ، یعنی هنگامی که در طول روز از بیرون به این شیشه ها نگاه می‌کنیم تصویر خود و فضای اطراف خود رو می‌بینیم و فضای داخلی ساختمان رو نمی‌شه دید. درصد رفلکتیو این آینه متفاوت هستن و هرچه رفلکتیو شیشه بالاتر باشه ، خاصیت آینه طور این شیشه ها بیشتر میشه.

در عکس شیشه رفلکس طلایی زیر مشاهده می‌کنین که از این شیشه ها برای پنجره ی ساختمون‌های بزرگ استفاده می‌شه که ظاهر ساختمون رو کاملا مدرن و زیبا جلوه می‌ده . به طوری که زیبایی این پروژه ساختمونی واقعا حیرت برانگیز هست !

کاربرد استفاده از انواع شیشه

مطمئنا از هر نوع شیشه ای استفاده ی خاصی می‌شه از شیشه های عادی گرفته تا شیشه های طرح دار ، مشبک یا مات هرکدام دارای ویژگی هایی هستن که ما اونا رو در کاربردهای مختلف و متفاوت با یکدیگر استفاده می‌کنیم.به طور مثال از شیشه های مات بهتر هست در فضا هایی استفاده بشه که ما در اون محل مایل به رعایت حریم ها هستیم ، برای مثال انتخابی مناسب برای اتاق های مدیریت یا شیشه های حائل بین اتاق کارمندان یا فضای حمام ها و فضای دوش هست.
یا شیشه عادی و فلوت رو میشه به عنوان شیشه های رومیزی ، شیشه های قفسه و کتاب خانه ها یا انواع میزهای شیشه ای.میز مدیریت شیشه ای ، میز تحریر شیشه ای ، شیشه های رنگی و…استفاده کرد .

انواع شیشه های رفلکس 20
شیشه های رفلکس در ساختمان های بلند

مزیت شیشه رفلکس ها

شیشه های رفلکس مزیت‌های فراوانی به نسبت دیگر شیشه ها دارن ، این مزیت‌ها ما رو مجاب می‌کنن تا از اونا برای شیشه پنجره ها درب های ساختمان و آپارتمان ها ، یا ساختمان های کوچک و بزرگ تجاری و اداری استفاده کنیم.
از جمله این مزیت‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد :

  • زیبایی ظاهری و جلوه ی مدرن و لوکس
  • حفظ حریم خصوصی فضاهای داخلی
  • تعدیل دما در طول شبانه روز
  • جلوگیری از اشعه‌های مضر خورشیدی

حفظ حریم فضاهای داخلی با استفاده از شیشه هایی که در عکس شیشه رفلکس طلایی مشخص هست

هنگامی که در طول روز نور بیرون به دلیل وجود نور خورشید روشنایی بیشتری نسبت به فضای داخل داره، شیشه از بیرون حالت آینه ای داره و همین مسئله باعث می‌شه که دید کمتری به داخل داشته باشیم و بر عکس هنگامی که داخل ساختمان ایستادیم در طول روز می‌تونیم فضای محیط خارج و بیرون رو به خوبی رؤیت کنیم.

تعدیل دمای محیط

هنگامی نور خورشید به طور مستقیم و بدون فیلتر وارد محیط بشه ، نور بیش از اندازه باعث گرمای شدیدی می‌شه.این گرما در طول روز در خونه می‌مونه و ما رو ناچار به استفاده دائمی از وسایل خنک‌کننده می‌کنه که همین یعنی استفاده‌ی بی رویه از انرژی آب و برق.

اما با استفاده از شیشه های رفلکس ، نور خورشید تا حد زیادی فیلتر می‌شه و سپس وارد محیط داخلی ما می‌شه، در نتیجه ما نور کافی رو دریافت می‌کنیم اما در عین حال دچار چشم زدگی با نور بیش از حد و ورود گرمای شدید به داخل نمی‌شیم.عکس شیشه رفلکس طلایی رو مشاهده کنین:

شیشه رفلکس غرب تهران
شیشه رفلکس طلایی در شب

جلوگیری از اشعه های مضر خورشیدی

هنگام تولید شیشه های رفلکس در طول فرایند تولید ، از فلزاتی استفاده می‌شه. این فلزات که در ترکیبات شیشه قرار می‌گیرن ، از ورود اشعه های مضری مثل اشعه فرابنفش و… جلوگیری می‌کنن . در عین حال ویتامین ها و مزیت‌های نور خورشید رو از خود عبور داده و وارد فضا می‌کنن. این دلیل محکمی اس تا در ساخت ساختمانی مسکونی ، اداری، تجاری از این شیشه رفلکس ها استفاده کنیم.

شیشه رفلکس مسی

انواع شیشه رفلکس

شیشه رفلکس صورتی

شیشه طلایی به همراه عکس شیشه رفلکس طلایی

شیشه رفلکس های طلایی یکی از شیشه هایی هستن که این روز ها مورد استقبال بسیاری از معماران و مهندسین ساخت و ساز قرار گرفته اس.شیشه های طلایی روی پنجره ی ساختمان هایی که نمایی روشن (کرم رنگ ، بژ ، سفید ) دارن زیبایی زیادی ایجاد می‌کنه . همچنین از این شیشه ها جهت ساخت برج های تمام شیشه‌ای نیز استفاده می‌شه که انتخابی بسیار مدرن هست.

شیشه رفلکس طلایی با حالت آینه ای مانندی که داره از حریم فضای داخلی شما محافظت می‌کنه .

کاربرد شیشه رفلکس های طلایی

  • صنایع ساختمان سازی برای درب ها و پنجره ها
  • استفاده در ساختمان های تجاری و مسکونی و اداری
  • ساخت برج های نما شیشه ای
  • صنایع دکوراتیو
  • دفاتر معماری و طراحی داخلی و خارجی
  • صنایع خودرو سازی
  • و…

انواع شیشه برای تولید شیشه رفلکس طلایی

  • شیشه های سکوریت
  • شیشه لمینت
  • شیشه فلوت معمولی
  • شیشه ساتینا
  • شیشه های رنگی

شیشه سکوریت ها

یکی از نکات مهمی که هنگام سفارش آینه رفلکس طلایی باید مد نظر قرار بدین این موضوع هست که شیشه‌ هایی که معمولاً برای پنجره های ساختمان یا برج های شیشه ای استفاده می‌شه و قابلیت نشکن و ضد گلوله داشته باشن برای اینکه شیشه رفلکس ما شیشه نشکن باشه باید حتما هنگام سفارش تاکید داشته باشیم تا کارخونه از شیشه سکوریت برای تولید شیشه رفلکس فرکو استفاده کنن هرچند این موضوع بر قیمت شیشه رفلکس تاثیر گذار هست اما اهمیت بسیار زیادی داره زیرا خطرهای مالی و جانی فراوان ممکنه داشته باشه هنگامی که ما از شیشه های معمولی و غیره سکوریت استفاده کنیم.با دیدن عکس شیشه رفلکس طلایی متوجه اهمیت این موضوع می‌شین.

تولید شیشه سکوریت

فرآیند تولید شیشه های سکوریت اینگونه اس که شیشه های فلوت یا معمولی رو در درجه حرارت بسیار بالا و در کوره‌های مخصوص سکوریت قرار می‌دن هنگامی که شیشه به درجه ای نزدیک به ذوب رسید و حالت خمیر مانند پیدا کرد شیشه رو به فرم دلخواه در آورده و سپس بلافاصله اونو در دمای بسیار پایین با سرعت زیاد خنک می‌کنن این عمل باعث می‌شه که شیشه مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه و فشار پیدا کنه.

مزیت های شیشه سکوریت

  • مقاومت بسیار زیاد در برابر ضربه و فشار
  • عمر طولانی این شیشه ها
  • مقرون به صرفه بودن استفاده از شیشه سکوریت

کارخانه تولید شیشه رفلکس با کیفیت

تولیدی فرکو با سابقه طولانی در تولید انواع شیشه های رفلکس ، مفتخر است تا به خدمت شما مشتریان گرامی برسونه که این شرکت با کیفیت ترین شیشه های خاورمیانه رو تولید می‌کنه . بی واسطه و به صورت مستقیم از کارخونه فرکو خرید کنین . محصولات رو به صورت تک و عمده می‌تونین سفارش بدین.

ارتباط با شرکت تولیدی فرکو و سفارش از طریق روش‌های زیر امکان‌پذیر هست

شماره تماس:

tel:+982188068352

واتساپ مجموعه ی فرکو:

tel:+989101767773

خرید حضوری در این آدرس:

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

پیج اینستاگرام فرکو:

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو