Home

سقف تمام شیشه‌ای

سقف بالای سرتون تمام شیشه‌ای باشه! هر چی که سقف بلندتر باشه محیط دلبازتر می‌شه حالا اگه دوست دارین سقف بالای سرتون اندازه آسمان باشه راهش استفاده از سقف شیشه ای هست! اما آیا سقف شیشه ای می‌تونه مناسب باشه؟ الان شیشه‌های ضد گلوله هم تولید می‌شه پس قطعا شیشه‌هایی داریم که همه جوره برای سقف مناسب باشن. خصوصا که استفاده از سقف شیشه‌ای خیلی جاها واقعا نیازه. مثلا خیلی وقت‌ها لازمه که از سقف نوربگیریم. البته که ویوی یه محیط که سقف شیشه‌ای داره هم رقیب نداره! نمای آسمان آبی و همیشه زیبا و شاید یه درخت! البته برای روزهای پاکیزه نه آلوده!

اما باید دقت داشته باشین که هر نوع شیشه‌ای هم برای ساخت سقف مناسب نیست. خصوصا که سقف به ایمنی بیشتری هم نیاز داره و اگه ایمن نباشه می‌تونه حسابی خطرآفرین باشه. البته که به جز جنس ، از نظر ظاهری هم شیشه‌ها مدل‌های مختلفی دارن و قطعا همشون مناسب ساخت سقف نیستن! اما سوال اینجاست که کدوم نوع شیشه برای سقف بهترین گزینه هست و کدومش رو نباید بخریم؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشین.

زیباترین و با دوام‌ترین محصولات شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

کدوم نوع سقف شیشه ای ایمن تره

همونطور که می‌دونین شیشه‌های ایمن هم این روزها تولید می‌شن. مشخصه که همه مدل‌های شیشه ایمنی لازم رو ندارن. مثلا شیشه ساده به هیچ عنوان مناسب نیست چون با یه برف یا تگرگ ساده هم ممکنه بشکنه. اما دو نوع شیشه که ایمنی بیشتری دارن شیشه سکوریت و شیشه لمینت هستن. هر کدوم از این مدل‌ها یعنی شیشه سکوریت و لمینت نسبت به نوع و شکل سقف می‌تونن گزینه مناسبی باشن.

شیشه لمینت

شیشه لمینت ایمن‌ترین نوع شیشه هست که می‌تونه تو بعضی از مدل‌ها حتی ضد گلوله باشه. تو مدل شیشه لمینت از دو لایه شیشه‌ای و یه لایه طلقی pvb استفاده می‌شه. این لایه طلقی باعث می‌شه شیشه محکم‌تر بشه و از طرفی شیشه رو ایمن می‌کنه! به این صورت که اگه هم شیشه بشکنه ، قطعات شیشه محکم به این لایه طلقی که چسپناک هم هست می‌چسبن و پرتاب نمی‌شن! پس مشخصه که شیشه لمینت هیچ ایرادی نداره اما باید اشاره کنیم که قیمت شیشه لمینت ارزون نیست!

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت نسبت به شیشه لمینت ضعیف‌تره اما خیلی از شیشه ساده محکم‌تر و ایمن‌تره! برای ساخت شیشه سکوریت از عملیات حرارتی ویژه استفاده می‌شه. مدل شیشه سکوریت حداقل 5 برابر از شیشه معمولی قوی‌تره. جدا از این در صورت شکستن ، کاملا پودر می‌شه! همونطور که می‌دونین قطعات بزرگ‌تر شیشه خطرناک هستن اما شیشه تو حالت پودری خطر زیادی نداره. از طرفی شیشه سکوریت نسبت به شیشه لمنیت خیلی ارزون‌تره. پس اگه دوست دارین کمتر خرج کنین می‌تونه گزینه مناسبی باشه. البته شیشه سکوریت برای سقف‌های کوچک گزینه مناسب‌تری هست. یا برای جاهایی که احتمال ضربه خوردن به سقف کمتره. چون نشکن نیست.

سقف تمام شیشه‌ای
زیباترین و با دوام‌ترین محصولات شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

تفاوت شیشه سکوریت ، سکوریت لمینت و لمینت تو سقف تمام شیشه‌ای

برای سقف شیشه‌ای از شیشه سکوریت با ضخامت 10 میلی‌متر استفاده میشه به طور پیش فرض برای جاهاییه که تردد به روی اون‌ها خیلی کمه. مثل سقف پاسیو‌ و شیشه‌های لمینت و لیمیت سکوریت برای جاهای پر تردد با ترافیک بالا و تحت فشاره مثل: کافی‌شاپ‌ها ، رستوران‌ها و یا سقف یا کف پارکینگ‌ها و … .

زیباترین و با دوام‌ترین محصولات شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

محل قرارگیری سقف‌های شیشه‌ای

برای مثال جاهای که می‌تونی تو اون‌ها از این متریال منحصر به فرد و زیبا استفاده کنی میشه به رستوران‌ها ، استخرها ، سالن‌های ورزشی ، کافی شاپ‌ها ، ویلاها و ساختمون‌های مسکونی ، پاسیوها و اتاقک‌های شیشه‌ای و یا پارکینگ‌های ساختمونی و عمومی ، بالکن‌ها و تراس‌های عمومی و خصوصی و … استفاده کرد.

زیباترین و با دوام‌ترین محصولات شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

رنگ سقف شیشه‌ای

رنگ سقف شیشه‌ای کاملا سلیقیه. طبق نظر کارفرما می‌تونه از رنگ‌های با تلورانس و اپسیتی صفر تو رنگ‌های سبز ، دودی ، آبی ، برنز و یا کاملا شفاف اجرا بشه.

در صورتی که محل اجرا کار به نحویه که قراره دید رو کاملا ببندی و یا از زهوارهای نوری استفاده کنی پیشنهاد مجموعه فرکو بهت استفاده از شیشه‌های رنگ کوره‌ای با تنوع و طیف رنگی بالاست. تو این حالت تو هم محرمیت فضا رو حفظ کردی و هم به سطحی زیبا و بی‌بدیل رسیدی که با کمی چاشنی خلاقیت و تزئینات می‌تونی اونو منحر به محصر به فرد کنی.

سقف تمام شیشه‌ای
زیباترین و با دوام‌ترین محصولات شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

ضخامت شیشه مصرفی سقف شیشه‌ای

سقف تمام شیشه‌ای با توجه به محل قرارگیری و اصطلاحا محل نصب و وزن و میزان تردد و جرمی که روی اون قرار می‌گیره. و همینطور سازه موجود و میزان بودجه کارفرما می‌تونه از انواع شیشه‌های سکوریت ، شیشه سکوریت لمینت و یا شیشه لمینت‌ساخته و اجرا بشه. بسته‌به محل اجرای کار از ضخامت‌های 10 میلی‌متر تو قالب شیشه سکوریت و ضخامت‌های 2 تا 3 لایه با ضخامت‌های 6 ، 8 ، 10 میلی‌متر به صورت شیشه سکوریت لمینت و یا لمینت ساده استفاده بشه.

زیباترین و با دوام‌ترین محصولات شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

استراکچر یا ساختار سقف شیشه‌ای 

همون طور که می‌دونی استخوان‌بندی هر پروژه‌ای سازه اون پروژه‌ست. اسکلت هر کاری تعیین می‌کنه که طراح تو چه بازه‌ای می‌تونه به روی سطح بارگذاری کنه و به عنوان بستر عملکردی از اون استفاده کنه.

سازه یا اسکلت پروژه‌های شیشه‌ای اعم از استراکچرها یا ساختارهای بتنی ، آهنی و یا فلزیه که بستر و سطح ترازی رو برای اجرائیات شیشه آماده‌می‌کنه. و به طراحای سقف تمام شیشه‌ای این اجازه رو میده که از اون به عنوان ساپورت برای هدایت وزن شیشه به دیوارهای باربر استفاده کنه.

سقف تمام شیشه‌ای
زیباترین و با دوام‌ترین محصولات شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

مزایای سقف‌های تـمام شیشه‌ای

سقف‌های تمام شیشه‌ای ایده فوق‌العاده و اعجاب انگیزن. که تلفیق یا ترکیب اون‌ها با انواع متریال‌ها مثل: فلز ، سنگ ، بتن و چوب می‌تونه باعث زیبایی و شکیل شدن هر چه بهتر این سازه‌ها بشه در ذیل به بعضی از این ویژگی‌ها اشاره میشه که عبارتند از:

  • زیبایی و قشنگی
  • ایمنی و امنیت
  • تنوع تو ابعاد و شکل‌ها
  • قابلیت اجرا برای دهانه‌های بزرگ
  • عایق رطوبتی در صورت اجرای درست و صحیح استراکچر یا ساختار
  • عایق حرارتی و برودتی
  • سهولت تو نظافت
  • ایجاد بازشو با دید بصری زیبا و جذاب
  • اقتصادی و مقرون به صرفه
  • تنظیم نور و عبور نور درون محیط
  • قابل اجرا به صورت رنگی ، شفاف و سندبلاست
زیباترین و با دوام‌ترین محصولات شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

قیمت سقف‌های شیشه‌ای

فیمت تولید و اجرای انواع سقف تمام شیشه‌ای بسته‌به سطح محل اجرا ، نوع ساختار یا استراکچر ، میزان شیشه مصرفی و تایل‌های شیشه‌ای ، تنوع محصول و سلیقه کارفرماها و نوع شیشه اجرایی از جمله شیشه سکوریت ، شیشه سکوریت لمینت و یا شیشه لمینت متفاوته. که مشتری محترم می‌تونه با کارشناسان تولیدات صنایع فرکو تماس گرفته. و با ارائه اطلاعات پروژه اعم از اندازه و ابعاد و عکس از محل اجرا قیمت حدودی اونو در بیاره. و همچنین در صورت نیاز به راهنمایی از مشاورای فرکو بهره‌مند بشه.

زیباترین و با دوام‌ترین محصولات شیشه‌ای تولیدات صنایع فرکو

برای سفارش و خرید سقف‌های تمام شیشه‌ای به روش‌های زیر اقدام کن

از طریق شماره‌های: 09101767773 _ 02188068352 می‌تونی برای مشورت و پاسخ به‌ سوالاتت درباره سقف شیشه‌ای و همچنین برای ثبت سفارش‌های خرید خودت و برای دونستن قیمت سقف شیشه‌ای به صورت غیر حضوری تماس بگیری.

و همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات شیشه‌ای دیگه تولیدات صنایع فرکو می‌تونی با پیج اینستاگرام فرکو نیز همه روزه در ارتباط باشی.

می‌تونی با مشاهده محصولات بیشتر درباره قیمت سقف‌های شیشه‌ای و محصولات بی‌نظیر و خارق‌العاده شیشه‌ای دیگه تولیدات فرکو به صورت حضوری نیز به آدرس زیر مراجعه کنی.
آدرس کارخونه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو