Home

قیمت شیشه رفلکس سبز

با پیشرفت روزافزون علم ،همه چیز تغییر کرد و به روز شد. این به روز شدن‌ها مشکلاتی پیش آورد و مشکلاتی رو از بین برد. صد سال پیش چه کسی می‌تونست امروز رو تصور کنه؟ شهرهای بزرگ با برج های آسمان خراش؟ استفاده از شیشه در ایران از گذشته رواج داشته اما دچار تغییرات ناگزیری هم شده. برای مثال طی روندی سؤال معمارها از “شیشه” رو در کجای خونه بذارم که حریم حفظ بشه”. به ” قیمت شیشه رفلکس سبز یا رنگ مورد نظرم چقدر تمام می‌شه” .تغییر حالت داده و حفظ حریم با وجود استفاده از شیشه حتی در نمای ساختمون کاملا بدیهیه!

و چقدر هم که این شیشه‌ها رنگ‌های خوشگل و شفافی دارن !!!

زیبایی منحصربفرد رنگ سبز جلوه‌ای متفاوت و جذابی در بنا رقم میزنه. هرچند که هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ و سبک ندارید و هر مدل و تناژ رنگی که در نظر داری توسط کمپانی‌های معروفی مثل فرکو قابل ساخت و آفرینش هست.

شیشه رفلکس سبز 1

امروزه بسیاری از متخصصین طراحی دکوراسیون داخلی بر این باور هستن. که استفاده از شیشه یکی از واجبات هر دکوراسیونی محسوب می‌شه. زیرا این پنجره ها هستن که علاوه بر فضای خارجی خونه ، فضای داخلی رو نیز تحت تاثیر قرار می‌دن.

در گذشته معماران ایرانی برای حفظ حریم خانه،پنجره ها رو به سمت به حیاط می‌ذاشتن. و از این طریق حریم رو حفظ می‌کردن که این روش با استفاده از روش ساختمان سازی و دید باز ساختمون‌ها به داخل حیاط همسایه تقریبا غیر ممکن شد. استفاده نکردن از شیشه هم که غیر ممکن بود. پس باید تغییری در جنس شیشه داده می‌شد.

البته تا الان فقط در مورد مسئله‌ی حفظ حریم گفتیم اما استفاده از شیشه ی عادی در نمای ساختمان معایب دیگری نیز داره که به اونا نیز می‌پردازیم.

شیشه رفلکس سبز 2

چرا از شیشه معمولی استفاده نکنیم؟

استفاده از شیشه های عادی معایب زیادی رو به همراه داره برای مثال پنجره ها تمام نور رو عبور می‌دن و نور با عبور از شیشه طول موجش تغییر میکنه و دیگر از خانه خارج نمیشه. این یعنی حتی نور منعکس شده از مبلمان خونه هم می‌تونه به چشم ما آسیب بزنه!
از طرفی عبور کامل نور همراه خود عبور کامل گرما به داخل خانه رو داره و ما مجبور به استفاده ی مداوم از دستگاه‌های تعدیل هوا بودیم.

شیشه رفلکس سبز 3

و هم این که به طور کلی بازی با رنگ ها در ساختمان سازی و معماری شهری چهره ی شادابی به شهر و خیابان‌های اون می‌ده و این دقیقا همان چیزی اس که همه‌ی شهروندان خواهان اون هستن. به همین دلیل رنگ سبز انتخابی مناسب میشه .در همه ی ادیان و آیین ها و در همه‌ی تفرات رنگ سبز نماد ایمان و آرامش هست. از این رو ما پیشنهاد می‌کنیم رنگ سبز رو با استفاده از شیشه سبز به خونه‌ی خود دعوت کنین. نگران قیمت شیشه رفلکس سبز نیز نباشین هنگامی که از فرکو خرید می‌کنین همه‌ی محصولات با قیمت تولیدی به دست‌تون می‌رسه.

شیشه رفلکس چیه؟

به دلیل مشکلات زیادی که شیشه های معمولی برای ما به‌وجود میارن ، تولید کنندگان شیشه به دنبال راه حل افتادن. شیشه رفلکس راه حلی بود که در بازار عرضه شد. در ساختار شیشه تغییراتی داده شد و از آلیاژ فلزات استفاده کردن .

سطح اونو هم با یک منعکس کننده ی نور و گرما پوشوندن. منعکس کننده ای که طیف های خاصی از نور خورشید رو عبور نمی‌ده و تا حد متعادلی نور و گرمای طبیعی رو وارد خونه ها میکنه. شیشه های رفلکس در انواع اقسام رنگ ها تولید میشن و قابل سفارش هستن.

البته برای سفارش به غیر از کیفیت قیمت هم مهمه. شیشه رفلکس سبز یا هر رنگی رو که بخواید می‌تونین با بهترین قیمت و کیفیت از شرکت فرکو خریداری کنین.

شیشه رفلکس سبز 4

مزایای شیشه رفلکس و تاثیر اون بر قیمت شیشه رفلکس سبز

  • حفظ حریم خصوصی
  • متعادل کردن دمای شب و روز
  • کمک به محیط زیست

حفظ حریم خصوصی با شیشه رفلکس

شیشه های ساده با شفافیت صد در صدی که داشتن به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای حفظ حریم  خصوصی هیچ محیطی نبودن. برای مثال یکی از مشکلات شرکت‌های بزرگ در گذشته این بود. که افرادی که از کنار شرکت شون رد می شد می‌تونستن در کار کارمندان اون سرک بکشن.

یا در خونه افراد مجبور بودن با پرده های بزرگ و سراسری تمام پنجره‌شون رو بپوشونه. که اصلا به صرفه نبود و مانع از عبور نور بود و استفاده از پنجره رو بیهوده می کرد.ضمن اینکه مطمئنا همه ی ما مایل هستیم در طول روز از دیدن فضای بیرون خانه یا اداره ی خود لذت ببریم . اما با شیشه های معمولی این امر امکان‌پذیر نبود زیرا در این صورت به هیچ عنوان حریم فضای داخلی خانه حفظ نمی‌شد!

شیشه رفلکس سبز 5

متعادل کردن دمای شب و روز

در طول روز این شیشه ها از عبور صددرصدی گرما خورشید جلوگیری می کنه و باعث می‌شه که دمای محیط داخل از حد نرمال خود گرم تر نشه. در عین حال در طول شب که هوای بیرون از محیط مورد نظر ما سردتر هست از خروج گرمای محیط داخل به سمت بیرون جلوگیری می‌کنه. این یعنی اینکه محیط داخل رو متعادل نگه می‌داره که این موضوع به هنگام شب و روز اهمیت فراوانی داره.

شیشه رفلکس سبز 6

کمک کردن به محیط زیست از طریق استفاده از شیشه رفلکس

همان طور که گفتیم در گذشته با استفاده از شیشه های عادی تمام گرمای خورشید به محیط داخل منتقل می‌شد .و به همین دلیل محیط داخل بسیار گرم می‌شد و مجبور به استفاده از دستگاه‌های تعدیل هوا بودن که‌، تمام این دستگاه ها از سوخت‌های فسیلی یا آب استفاده می‌کنن که استفاده کمتر از هرکدوم اونا کمک بسیار زیادی به حفظ محیط زیست می‌کنن.

برای همین شیشه رفلکس که خود دمای محیط داخل رو متعادل میکنه. و نیاز ما به استفاده مداوم از دستگاه های تعدیل هوا رو از بین میبره به حفظ محیط زیست کمک سرشاری می‌کنه

انواع شیشه رفلکس

  • شیشه رفلکس معمولی
  • شیشه رفلکس سوپر

شیشه های رفلکس نرمال دارای ۳۰ درصد آلیاژ فلز در ترکیبات خود هستن و شیشه های رفلکس سوپر دارای ۵۰ درصد آلیاژ هستن. درصد این آلیاژ ها ارتباط مستقیمی با درصد آینه ای بودن شیشه داره. یعنی هرچه این درصد بالاتر بره شیشه ی شما آینه ای تر هست و افرادی که خود رو در شیشه از بیرون ببینن خود رو شفاف تر می‌بینن.

خواص روانشناختی استفاده از رنگ سبز

رنگ سبز نماد طبیعت هست و مباحثه طبیعی بودن و واقعیت و پاکی و صافی و صداقت رو القا می‌کنه.  استفاده از رنگ سبز برای شیشه رفلکس به خود حالت آینه ای داره.مفهوم بسیار عمیقی داره چرا که آیینه نماد به خود نگاه کردن و بازنگری در مورد خود اس و زمانی که این دو مفهوم در کنار هم قرار می گیره باعث می‌شه که ما به درون خود رجوع کنیم و پاکی و صافی و صداقت واقعی خداوند در وجود ما قرار داده اس رو پیدا کنیم.

عوامل تاثیر گذار روی قیمت شیشه رفلکس سبز

سکوریت شدن چیه؟

به شیشه ی سکوریت شده شیشه نشکن هم گفته میشه.
برای رسیدن به این حالت دمای شیشه رو تا دمای ۷۰۰ درجه سانتیگراد بالا می‌برن و سپس دو طرف اونو از طریق هل دادن باد با شدت زیاد خنک می‌کنن.

یعنی دو طرف اون سریع تر هست و سطح اون و مواد داخل اون خنک می‌شه. در این حالت استحکام شیشه به قدری بالا می‌ره که به اون شیشه نشکن هم گفته می‌شه. به دلیل این تغییراتی که در شیشه انجام می‌شه قیمت اون بالاتر میره.

لمینت کردن چیه؟و تاثیری بر قیمت شیشه رفلکس سبز داره؟

لمینت کردن شیشه به این معناست که چند قطعه از اون شیشه رو در کنار هم قرار می‌دن. و از این طریق  استحکام شیشه رو چند برابر می‌کنه. افزایش استحکام مخصوصاً برای طبقات پایین بسیار مهم هست چرا که  امنیت شیشه رو بالا می‌بره. اما در نهایت به دلیل استفاده از چینش قیمت اونا نیز بالاتر میره.

سوپر یا نرمال بودن چه تاثیری بر قیمت شیشه رفلکس سبز داره؟

همان طور که توضیح دادیم تفاوت شیشه رفلکس سوپر و شیشه رفلکس نرمال در درصد آلیاژی اس که در اونا به کار میره.

و خب طبیعتا به دلیل اینکه در شیشه رفلکس سوپر درصد بالاتری از اون به کار رفته اس و قیمت اون نیز بالاتر از شیشه ساده‌اس.شیشه رفلکس سوپر رفلکتیو بیشتری داره و زیبایی اون دو چندان هست . برای ساختمان های مدرن استفاده از این شیشه ها پیشنهاد می‌شه . به طور کلی شیشه رفلکس سبز زیبایی زیادی داره که نشات گرفته از رنگ طبیعت هست .

یک ، دو ، یا سه جداره بودن

به کنار هم قرار گرفتن ۲ یا ۳ شیشه در کنار هم که بین آن ها فاصله کمی وجود داشته باشه شیشه های دو یا سه جداره میگن. در این حالت  اصولاً فقط برای لایه شیشه بیرونی از شیشه رفلکس استفاده میشه. و برای شیشه داخلی از شیشه فلوت یا سکوریت استفاده میشه.

خرید با بهترین قیمت شیشه رفلکس سبز یا هر رنگی که شما بخواید

پیشنهاد ما به شما شرکت فرکو هست چراکه این شرکت به دلیل فروش مستقیم پایین ترین قیمت ممکن رو داره. با وجود اینکه از بهترین متریال ها استفاده می‌کنن و بالاترین کیفیت در ایران رو داره.متخصصین شرکت فرکو سالیان درازی اس که در تولید شیشه مهارت کسب کردن. امروزه با پشتکار قوی و تجربه ای فراوان خدمات تولید شیشه ها ی با کیفیت رو ارائه می‌دن.

راه های ارتباطی با شرکت فرکو

آدرس دفتر :
تماس و مشاوره ی تلفنی از طریق شماره تلفن : tel:+982188068352
پیغام به واتساپ از طریق شماره :tel:+989101767773
همچنین شما می توانید پیج اینستاگرام شرکت فرکو رو فالو کنین. و از آن طریق سوالات‌تون رو بپرسین و ثبت سفارش کنین.پیج اینستاگرام مجموعه ی فرکو یکی از فعال‌ترین پیج‌ها در زمینه‌ی فروش و تولید انواع شیشه و اینه های کاربردی و دکوراتیو هست . برای دیدن محصولات تولید شده در کارگاه تولیدی فرکو این صفحه رو دنبال کنین در قسمت دایرکت می‌تونین سفارش خود رو ثبت بفرمایین.

آدرس :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

شیشه رفلکس سبز 1
شیشه رفلکس سبز 2

شیشه رفلکس سبز 3
شیشه رفلکس سبز 4

7 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      قیمت بر حسب جنس شیشه ، ضخامت و ابعاد شیشه متغیر است. برای دریافت قیمت با شماره تلفن : 02188068352 تماس بگیرید.

  1. شیشه رفلکس همان شیشه آیینه شکل هست ؟ قیمت بفرمایید برای پنجره معمولي آشپزخانه چقدر می‌شود

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز شیشه رفلکس از نمایی آینه‌ای برخوردار است. محاسبه قیمت بسته به ابعاد ، ضخامت و رنگ شیشه متفاوت است. برای دریافت قیمت دقیق با شماره تلفن : 02188068352 تماس بگیرید.

  2. سلام خسته نباشید ، پمنون می‌شم اگر برای خرید شیشه برای پنجره های یک ساختمان ۴ طبقه کمکم کنید .شیشه رفلکس متری چند در میاد ؟

  3. بالا یک کلام حدود قیمت تون رو اعلام کنید یعنی چی هی تبلیغ میگنید و وقتی فی رو میپرسیم، میگید تماس بگیرید یا فالو کنید ، قیمتها متفاوت هست و از این قبیل انحرافی ها؟!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو