Home
قیمت شیشه رفلکس پنجره

قیمت شیشه رفلکس پنجره

قیمت شیشه رفلکس پنجره بستگی به ابعاد و سایز شیشه همچنین به نوع شیشه ای که انتخاب می‌کنین دارده.شیشه رفلکس مناسب برای پنجره دارای انواع مختلفی هست که شما می‌تونین نسبت به پنجره خود و استفاده کردن اون در محیط‌های مختلف نوع این شیشه رو انتخاب کنید .از شیشه رفلکس با سایز های مختلفی تولید می‌شه.که برای شما در متن های زیر نام برده می‌شه.و اطلاعات کافی در مورد هر گزینه ای که نام برده می‌شه بهدست میاریم.

قیمت شیشه رفلکس پنجره

ارسال شیشه رفلکس به تمامی نقاط کشور امکان‌پذیر هست .همچنین صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارسال به کشور های خارجی هم داشته اس .و از لحاظ کیفیت با کشور های خارجی در حال رقابت هست.این شیشه ها به طور خاصی براق و جذاب هستن .که برای شما عملکردی مثل آینه رو داره.یعنی شما می‌تونین تصویر خود رو در شب مشاهده کنین .

شیشه رفلکس تولیدی فرکو یکی از شیشه های پرفروش در بازار هست.


زیرا هم دارای کیفیت بالایی هست .و این کیفیت‌و ضخامت می‌تونه روی طول عمر شیشه تاثیر گذار باشه .و هم این شیشه رفلکس از رنگ های مختلفی برای فروش تولید می‌شه.و هیچ محدودیتی در رنگ برای شما نداره .این که قیمت شیشه رفلکس پنجره برای شما مشخص بشه امکان‌پذیر نیست.زیرا قیمت محصولات تولیدی فرکو در بازار روز به روز در حال تغییر هست. از شیشه رفلکس می‌توان غیر پنجره در مکان های دیگری نیز استفاده کرد‌.برای مثال اگر بخواید می تونیم برای شما در قسمت بالکن با شیشه رفلکس امنیت بالکن رو بالا ببرین .

قیمت شیشه رفلکس پنجره

حفظ امنیت با استفاده از شیشه رفلکس پنجره

با خرید این شیشه می‌تونین برای هر محیطی که در نظر گرفتین که استفاده کنین امنیت رو فراهم کنین
برای مثال می‌تونین از شیشه رفلکس برای پنجره خود به صورت رنگ های متنوع که معروف‌ترین اونا طلایی،نقره ای ،دودی هست خریداری کنین .این سه عدد مخصوصا شیشه دودی امنیت بالایی داره.

قیمت شیشه رفلکس پنجره


برای مثال شیشه رفلکس در روز کامل از داخل محیط بیرون رو نشون میده .و از فضای بیرونی هیچی مشخص نمیشه .این موضوع هم راحتی و آزادی رو برای شما فراهم می‌کنه .هم دکوراسیون شما رو زیبا می‌کنه .و هم در شب قسمت بیرونی مشخص نمی‌شه .و شیشه شما نمای آینه ای برای شما فراهم میاره .و کاملا شیشه شما رو مات می‌کنه .

قیمت شیشه رفلکس پنجره

دیگر مزیتی که این شیشه داره اینه که نور مستقیم خورشید رو کاهش میده .و در تابستون می تونین سریع تر محیط خود رو خنک کنین.زیرا این شیشه می‌تونه از ورود گرما به محیط جلوگیری کنه.شما حتی در تابستون نیز با امنیت کامل می تونین پرده‌های منزل خود رو کنار بزنین .و در درصد کمی از‌ گرما رو حس کنین .به طور کلی شیشه رفلکس در برابر. اشعی به نام رادیواکتیو مقاومه.
تنوع رنگی در این شیشه بسیار بالاست .می‌تونین از این شیشه در نمای داخلی و نمای بیرونی ساختمان یعنی به صورت تزئینی از این شیشه استفاده کنین.

قیمت شیشه رفلکس پنجره

انواع عوامل تاثیرگذار در قیمت شیشه رفلکس پنجره

شیشه رفلکس برنزی

شیشه رفلکس طلایی

شیشه رفلکس صورتی

شیشه رفلکس شب

شیشه رفلکس دودی

شیشه رفلکس آبی

شیشه رفلکس سبز

شیشه رفلکس دو جداره

شیشه رفلکس تک جداره

شیشه رفلکس سکوریت

شیشه رفلکس لمینت شده

شیشه رفلکس دوجداره و تک جداره .

شیشه رفلکس رنگی

قیمت شیشه رفلکس پنجره

شیشه رفلکس دوجداره مناسب ترین شیشه برای پنجره شماست .یعنی برای خرید شیشه رفلکس پنجره ما با شما شیشه رفلکس دو جداره رو پیشنهاد می‌دیم .
این شیشه رفلکس دو جداره از دو شیشه به هم چسبیده تشکیل می‌شه .یکی از این لایه‌های شیشه ساده و یکی رفلکس شده هست .که هم این مسئله هم در ضخامت تاثیر گذار هست .و هم طول عمر استفاده ی این شیشه رو بالا می‌بره .خارج شدن نور و گرمای خورشید از این شیشه 63 درصد هست .در صورتی که شیشه های ساده 23 درصد هست .و میزان نور بالا رو به داخل ارسال میشه که باعث گرمای زیادی می‌شه .

قیمت شیشه رفلکس پنجره

ضخامت رفلکس دوجداره که در قیمت شیشه رفلکس پنجره تاثیر داره


ضخامت های این شیشه متفاوت هست.و می‌تونین اندازه ضخامت رو نسبت به استفاده خود انتخاب کنین .
برای ساختمان سازی دقت کنین که اگر می خواید تاثیری مثبت در نمای ساختمان خود داشته باشین .حتما به این موضوعی که نور آفتاب روی نمای محیط شما قرار بگیرین ، دقت کنین.زیرا. این موضوع تاثیری چشم گیر در زیبای محیط شما داره .از این شیشه رفلکس با نام شیشه آینه ای نام برده می‌شه .زیرا کیفیتی مانند شیشه داره.و همین خاصیت این شیشه رو منحصربفرد کرده اس .
از شیشه دوجداره می‌تونین در کنار سنگ های سفید و مشکی و طوسی قرار بدین و استفاده کنین.و زیبایی این سبک رو به طور کامل لمس کنین .

قیمت شیشه رفلکس پنجره

عواملی که می‌تونه روی قیمت شیشه رفلکس پنجره تاثیر گذار باشه؟

  1. ضخامت
  2. اندازه
  3. اشکال هندسی
  4. حمل و نقل و ارسال محصول
  5. بازبینی مکان شما برای نصب
قیمت شیشه رفلکس پنجره

1.ضخامت

ضخامت روی قیمت شیشه شما بسیار تاثیر گذار هست برای مثال می‌تونین ضخامت شیشه سکوریت خود رو از ۴میل تا ۲۰ میل انتخاب کنین .حالا می‌تونین بنا بر استفاده خود از این شیشه ضخامت شیشه خود رو انتخاب کنین .از شیشه رفلکس در مکان های دیگری و هم به عنوان های دیگری مثال جلو مبلی ،میز ناهار خوری و…استفاده بشه .

قیمت شیشه رفلکس پنجره

2.اندازه و ابعاد

دومین مسئله تاثیر گذار روی قیمت اندازه شیشه هست.هرچی اندازه شیشه بزرگ تر باشه قیمت هم افزایش پیدا می‌کنه .

3. اشکال هندسی

سومین مسئله ساخت شیشه شما در اشکال هندسی هست .برای مثال هرچه اشکال شما سخت تر و پیچیده تر باشه .قیمت هم افزایش پیدا می‌کنه. برای مثال برای میزهای جزیره اگر لگوی میز شما سخت باشه.باید با دستگاه پیشرفته شیشه شما برش داده بشه و مثل شیشه های دیگر یا روش دستی برش داده نمی‌شه .که این مسئله تاثیر گذار روی قیمت هست.

قیمت شیشه رفلکس پنجره

4.هزینه حمل و نقل محصول


هزینه حمل و نقل جداگانه هست و در صورت نیاز اگر برای سفارش نیاز بدونیم که کارشناسان ما به محل نصب ارسال بشن .هزینه ای برای این کار گرفته میشه.

قیمت شیشه رفلکس پنجره

چگونه جهت گرفتن قیمت شیشه رفلکس پنجره با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه‌هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست .
آدرس دفتر : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنی هست
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

قیمت شیشه رفلکس پنجره

راه های زیر می‌تونه به شما در تشخیص سایت های کلاهبردار کمک کنه.

  • نداشتن اساس‌نامه
  • روزنامه رسمی
  • کد های اقتصادی
  • برگه ارزش افزوده
  • اظهارنامه مالیاتی .
قیمت شیشه رفلکس پنجره

شیشه رفلکس دودی

این نمونه از محصول ساخته شده که جزو پرطرفدارترین و مدرن ترین شیشه های ساخته شده در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو هست. از کیفیت کارایی بسیار بالایی برخورداره. این محصول زیبا در صنایع فرکو در سه رنگ طلایی، نقره ای و دودی نیز ساخته شده اس. این سه نمونه از رنگ این شیشه که گفته شد جزو یکی از پرفروش ترین و پر طرفدار ترین تولیدات این صنایع شده اس.

نسبت به اطلاعات بدست آمده در بین این سه محصول گفته شده. شیشه رفلکس نقره ای از میزان خاصیت رفلکسی بیشتری نسبت به دو محصول معرفی شده برخوردار اس. به همین علت اگر دقت کرده باشین بیشتر نماهای ساختمون‌ها از رفلکس نقره هست.زیرا با استفاده از این محصول نه تنها زیبایی رو به نمای ساختمان خود می بخشید بلکه از ایجاد امنیت و برقراری حس ارامش نیز مطمئن می‌باشید.شما می‌تونین بهترین و باکیفیت ترین شیشه رفلکس های دودی رو از صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تهیه کنین.و در تمامی نقاط ایران که باشین در کمتر از ۴۸ ساعت این محصول مورد علاقه خود رو داشته باشین.

راه های ارتباطی برای خرید شیشه رفلکس پنجره چیه ؟

اولین موضوع به صورت اینترنی و تماس مستقیم و …قیمت شیشه رفلکس پنجره

عوامل تاثیر گذار روی قیمت شیشه رفلکس پنجره ؟

ضخامت ‌.رنگ.ابعاد و…قیمت شیشه رفلکس پنجره

انواع شیشه رفلکس چیه؟

تک جداره دوجداره ، سکوریت .لمینت شده و…قیمت شیشه رفلکس پنجره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو