Home
شیشه رنگی جدید

شیشه رفلکس رنگی

شیشه رفلکس رنگی یکی از پر فروش ترین شیشه های بازار شناخته میشه . و یکی از خصوصیات این نوع شیشه اینه که حریم خصوصی رو حفظ میکنه. کسی نمی‌تونه داخل خونه رو اگر پرده به کنار زده باشه ببینه. این نوع آینه بلکه بسیار زیبا و مدرن هست از اینکه نور خورشید در تابستون از اون بتابه ، جلوگیری کرده و به داخل خونه وارد نمی‌شه . تنوع فراوانی در این نوع شیشه داره و طرح های بسیار زیبا و متفاوتی داره . ولی یکی از معایب اون اینه که ورد نور رو به خانه کاهش میده و این به دلیل رنگ اونه . و شیشه رفلکس میزان نوری و گرمایی که از این نوع آینه رد میشه به نرتیب : برابر 61 و 63 است . که این نوع آینه به صرفه تر و قیمت بسیار مناسبی در سایت فرکو داره . و در زیر این مطالب به شما ضخامت های شیشه رفلکس رو می‌گیم .

شیشه رفلکس جدید

شیشه رفلکس جدید بسیار زیبا و مدرنه هرچه شیشه ها جدید تر میشه . طرح ها و رنگ های بیشتری برای ان تولید میشن مثل شیشه رنگی ساختمان که بسیار زیباست . در قدیم ها شیشه ها رو بسیار ساده می‌ساختن ولی در حال حاضر شیشه و آینه ها رو بسیار پیشرفته میسازن که بسیار طرح های زیبا و جدیدی دارن . که تمام انواع شیشه رفلکس رو میتوان در سایت فرکو پیدا کرد . که بسیار زیباست . شیشه های قدیم بسیار ساده بودن و شیشه رنگی تولید نمی‌کردن .

شیشه رفلکس رنگی
شیشه رفلکس رنگی

چه عواملی بر قیمت شیشه رفلکس رنگی تاثیر داره

عواملی که بر قیمت شیشه رفلکس رنگی تاثیر داره : این 4 عوامل زیر عوامل ماثر بر قیمت آینه اس .

  1. ضخامت شیشه : ضخامت هایی که برای شیشه رفلکس تولید میشه آین نوع ضخامت‌هاست . 8 میل 10 میل 12 میل 14 میل 16 میل 18 میل و 20 میل هست .
  2. نوع رنگ شیشه : شیشه ها و آینه ها رنگ های متفاوتی دارن مثل رنگ های . شیشه سبز شیشه زرد شیشه قرمز و …… که تمام این نوع رنگ ها با هم تفاوت قیمت دارن .
  3. ابعاد شیشه : ابعاد شیشه در قیمت تاثیر دارد و فرکو در تمام ابعاد آینه ها رو تولید می‌کنن . آبعاد ها در آینه ها هم تاثیر بر قیمت داره و می‌تونین از آینه های فرکو دیدین کنین.
  4. کیفیت شیشه : کیفیت شیشه مهم ترین تاثیر رو در قیمت داره که فرکو با بالاترین کیفیت ممکن شیشه رو تولید میکنه ولی با پایین ترین قیمت شیشه رفلکس رو به فروش می‌ذاره تا شما از خریدتون راضی باشین .
شیشه رفلکس رنگی

شیشه رفلکس رنگی چیست

آینه مسی آینه ای برای دکو تزیین و کلاسیک کردن خونه اس . و آین نوع آینه انواع بسیاری داره حتی در رنگ‌های مختلف هم تولید میشه، مثل : آینه رفلکس رنگی ابی . شیشه رفلکس رنگی ساختمان . شیشه رفلکس رنگی زرد . شیشه رفلکس رنگی مات. و …. تمام انواع شیشه ها رفلکس رو می‌تونین به راحتی داشته باشین . که بعضی از انواع ان را در مطالب زیر میتوانید ببینید .

انواع شیشه رفلکس رنگی

این نوع شیشه رفلکس های رنگی رو تمام میتوان در کارگاه فرکو سفارش داد . این نو ع شیشه های رفلکس بسیار زیبا هستن .به دلیل زیبا و مدرن بودن این نوع شیشه ها در این بخش گذاشته میشه . بعضی از این نوع شیشه ها درباره اون مطالب گذاشته میشه . و در مورد 4 گزینه نوشته میشه . این 4 گزینه بهترین نوع شیشه رفلکس رنگی اس و میتوان اونودر فرکو سفارش داد.

  • شیشه رفلکس زرد
  • شیشه رفلکس سبز
  • شیشه رفلکس ساختان
  • شیشه رفلکس شرابی
  • شیشه رفلکس برنزی
  • شیشه رفلکس پنجره
  • شیشه رفلکس ابی
  • شیشه رفلکس دودی
  • شیشه رفلکس طلایی
  • شیشه رفلکس نقره ای

شیشه رفلکس رنگی ساختمون

شیشه های رفلکس ساختمان مشهور و پر طرفدار ترین شیشه اس . این نوع آینه ها حریم خصوصی داره و نمی‌ذاره گسی پشت شیشه رو نگاه کنه . شیشه های ساختمان بسیار زیباست برای ساختمونها بسیار مفیده و بسیار پیشنهاد میشه . و می‌تونین اونو از فرکو با پایین ترین قیمت ممکن خرید کنین .

شیشه رفلکس رنگی
شیشه رفلکس رنگی

شیشه رفلکس رنگی سبز

شیشه ها انواع مختلفی دارن مثل شیشه رفلکس که این نوع شیشه به نوبه‌ی خودش انواع دیگه قابل تقسیم هس مثل شیشه رفلکس رنگی و بی رنگ شیشه رفلکس رنگی هم باز به چند دسته‌اس. مثل شیشه رفلکس رنگی سبز . شیشه رفلکس رنگی سبز بسیار زیباست و برای دکور سختمون‌ها بسیار استفاده میشه .

شیشه رفلکس نقره ای

شیشه های رفلکس نقره‌ای نسبت یه سایر شیشه های رفلکس از خاصیت رفلکتیو بیشتری برخوردار هستن . به همین دلیل هم با نام شیشه های رفلکس آینه ای شناخته شده . این نوع شیشه ها برای سنگ نمای سفید انتخاب مناسبی محسوب میشه . در ساختمون هایی که از سنگ نمای سفید استفاده شده .شیشه رفلکس نقره ای یا سفید بهترین انتخاب برای شیشه پنجره های دوجداره هست .

شیشه رفلکس رنگی پنجره

شیشه های پنجره همیشه باید زیبا و با دکور زیبا باشه که ما یک پیشنهاد بسیار عالی داریم برای شما . این نوع شیشه هم بسیار زیبا و هم بسیار دکور جذابی داره . این نوع شیشه برای پنجره خونه بسیار مناسبه که ما حتما این نوع شیشه رو برای پنجره ها مناسب می‌دونیم .

شیشه رفلکس رنگی
شیشه رفلکس رنگی

سفارش‌ها

صنایع فرکو برای شما بهترین جنس آینه رو با بالا ترین کیفیت موجود در ایران و حتی جهان در نظر داره. قیمت ما عالی اس چون بدون واسطه و از تولید به مصرف کالا ی مورد نظر خود رو دریافت می‌کنین . هرچند که ما هرگز کیفیت رو فدای قیمت نمی‌کنیم . اما تمام سعی ما اینه که شما کیفیت بالا رو باقیمت مناسب ، طبق سلیقه ی خودتون ، یکجا داشته باشین! و به تمامی نقاط کشور ارسال میشه اصلا نگاران پیک نباشین بسیار تمیز و زیبا به تمامی نقاط کشور ارسال میشه .شما می‍‌تونین برای دیدن نمونه های بیشتر. و دقیق تر محصولات فرکو ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین .همچنین با تماس با شماره هایی که در پایین درج شده می‌تونین با مشاورین فرکو در ارتباط باشین.برای اطلاع از قیمت ها و سفارش با این شماره تماس بگیرین : 02188068352و همچنین برای سفارش غیر حضوری. در واتس آپ منتظر پیام شما هستیم با این شماره : 09101767773

ادمین های فرکو همیشه با تلاش های فراوان در خدمت شما هستن . و هرگونه مشکلی داشتین می‌تونین به شماره‌های بالا زنگ بزنین.

چه نوع شیشه ای پیشنهاد میشه برای خرید

شیشه رفلکس ساختمان بسیار زیاد پیشنهاد میشه . برای افرادی که بسیار دکور خونه برای اونا مهمه و اگر می‌خواید این نوع شیشه رو سفارش بدین می‌تونین به شماره بالا تماس بگیرین و این نوع شیشه رو با خیال راحت سفارش بدین . واگر رنگ شیشه برای شما مهمه شیشه رنگ سبز و زرد بسیار زیبا و قیمت بسیار مناسبی داره . اگر مشکلی پیش اومد می‌تونین به ادمین فرکو که شماره اون درج شده زنگ بزنین . و تمام اشکالات اونو به ادمین اطلاع بدین.. شیشه رفلکس پنجره بسیار برای پنجره ها مناسبه .این نوع شیشه رنگ های زرد – قرمز – آبی – سبز و ….. تولید میشه .

شیشه رفلکس رنگی
شیشه رفلکس رنگی

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو