Home
شیشه رفلکس آبی 3

شیشه رفلکس آبی

شیشه رفلکس آبی و انواع شیشه رفلکت در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیره . در این مبحث همچنین به تفاوت بین شیشه‌های ساده و شیشه‌های رفلکس می‌پردازیم . و با مزایای این محصول بیشتر آشنا می‌شیم . شیشه از اجناس جدایی ناپذیر در معماری اس که در پنجره و در بکار برده می‌شه.

شفافیت اون باعث عبور نور و روشنایی به منازل می‌شه . علاوه بر اون شیشه ها در انواع مختلف ، باعث زیبایی نمای ساختمان و داخل اون می‌شن . شیشه ها کاربردای مختلفی در زندگی روزمره دارن که ، استفاده از اون به عنوان ساخت وسایل تزئینی و دکوری از آن جمله اس .

همچنین شیشه رومیزی شفاف در رنگ های مختلف از اون ساخته می‌شه . امروزه صنعت شیشه سازی وارد مرحله ی جدیدی شده اس . و انواع شیشه‌های رفلکس شامل : رنگ طلایی ، رنگ آبی و .. معایب شیشه های ساده رو پوشش داده اس . پیشرفت شیشه سازی به همین امر محدود نمی‌شه. بلکه شیشه سکوریت ، شیشه لمینت ، شیشه حکاکی شده و شیشه ریموت دار به گستردگی تنوع شیشه در سبک و رنگ افزوده اس . برای مشاهده انواع این محصول به وبسایت farkoo.ir مراجعه کنین.

شیشه رفلکس آبی 1
استفاده از شیشه رفلکس در ساختمان ها

تفاوت شیشه ساده و شیشه رفلکس

از هزاران سال پیش شیشه مرکز توجه در ساختمان سازی و معماری بوده اس . و همیشه از شیشه ها برای روشنایی و گرما بخشی منازل استفاده شده اس . اما استفاده از شیشه ساده علاوه بر مزایای اون ، معایبی نیز به همراه داشت . این شیشه ها ، اشعه‌های مضر و گرمای خورشید رو از خود عبور می‌داد .

طیف نوری بعد از رد شدن از شیشه قادر به عبور مجدد از اون نیست . به همین خاطر دمای منازل فوق‌العاده گرم می‌شد . و استفاده از وسایل خنک‌کننده افزایش پیدا می‌کرد . و به الطبع مصرف برق بالا می‌رفت .

همچنین ، برخورد نور و اشعه‌های مضر با چشم آسیب رساننده بود . و باعث ناراحتی چشم می‌شد . بخاطر همین گاهی در منازل نیز از عینک آفتابی استفاده می‌شد . علاوه بر اون شیشه های ساده جنسی شفاف و روشن داشتند . بنابرین تصاویر پشت آن به خوبی قابل رویت بود . و برای حفظ حریم شخصی باید از پرده های سرتاسری استفاده می شد . تا اینکه حریم شخصی و خصوصی افراد مصون بمونن یا در ادارات کارکنان تمرکز بیشتری بر کار خود داشته باشن. که این امر باعث افزایش هزینه‌ی بیشتر می‌شد .

ظهور شیشه‌های رفلکس خط پایانی برای تمام این مشکلات بود . چراکه این شیشه ها خاصیت انعکاس نور و تصویر رو داره.و از عبور نور و گرمای طاقت فرسا به داخل منازل جلوگیری می‌کنه .بنابرین از هدر رفتن بی رویه انرژی جلوگیری می‌کنه . همچنین با رفلاکس تصاویر در خود باعث حفظ حریم خصوصی افراد می‌شه.

رنگ آبی این محصول به عنوان رنگی پر مصرف در بین سایر محصولات مشابه شناخته می‌شه . که زیبایی و قیمت مناسب‌تر اون دلیل این محبوبیت هست و قیمت پایین تری از رنگ طلایی اون و یا شیشه رفلکس سیلور داره . در ساختمون های اداری بیشتر ازین نوع شیشه بهره می گیرن . تنوع این سبک از شیشه در این صفحه بیشتر قابل توجه هست .

شیشه رفلکس آبی 2
نمای شیشه رفلکس آبی

دلیل محبوبیت شیشه رفلکس

شیشه رفلکس ، در صنعت ساختمون سازی، بسیار کاربردی اس . و حضور اون در معماری خونه‌های مسکونی و اداری رو نمی توان ندید گرفت . دلیل این محبوبیت ، ساختار متفاوت اونه. اضافه کردن آلیاژ فلزات به شیشه ، ویژگی‌های این ماده ی پرکاربرد رو تغییر میده. رنگ اون عوض میشه. و نور خورشید رو با درصد کمتری از خود عبور میده . و به جنسی بازتاب کننده تبدیل می‌شه . که نور و تصاویر رو در خود منعکس میده .

همانطور که می‌دونین ، هر طرف از شیشه که نور بیشتری داشته باشه . به صورت آینه عمل می‌کنه . و با انعکاس تصاویر مانع از دیده شدن فضای پشت اون میشه . شیشه‌های رفلکس آبی ، جلوه ای زیبا و جذاب به ساختمون میده. که نمای بیرونی منازل شیک و جذاب می‌شه.

علاوه بر مزایای این شیشه در کنترل گرما و اشعه های مضر که اشاره شد . قیمت مناسب تر رنگ آبی در مقابل شیشه‌های رفلکس طلایی و سیلور بر محبوبیت اون افزوده اس . صنایع تولیدی فرکو در ساخت انواع شیشه‌های رفلکس آبی ، تبحر ویژه ای داره . و شیشه های تولید شده به دلیل مواد اولیه مرغوب ، بسیار شفاف و زیبا هستن . برای مشاهده‌ی انواع بیشتر اون به این صفحه مراجعه کنین .

شیشه رفلکس آبی 3
زیبایی شیشه رفلکس

مشخصات شیشه رفلکس

برای تهیه‌ی شیشه‌های رفلکس آبی ، ابتدا شیشه ساده باید تولید و به انجام برسه . اشاره‌ی کوتاهی به ساخت شیشه ساده شاید خالی از لطف نباشه . در ابتدا شن‌های مخصوصی داخل کوره ها با دمای بالا به شکل ذوب در میان . بعد از اون دمای این مواد رو به طور ناگهانی کاهش می‌دن . تا شیشه به شکلی که با اون آشنا هستین آماده بشه . که ماده ای شفاف و عبور دهنده ی نور و گرماست .

سپس یک سمت اون با آلیاژ های مخصوصی از فلزات پوشانده می‌شه . این آلیاژ باعث تغییر ویژگی های ذاتی شیشه می‌شه. و شیشه‌های رفلکس با خصوصیات رفلکتیو تولید و عرضه میشه . که رنگ آبی یکی از رنگ های زیبای اونه. که می توان اونو برای درب های بزرگ ساختمونی ، پنجره ها و حتی نمای تمام شیشه ای منازل استفاده کرد .

قیمت شیشه آبی با توجه به ضخامت و ابعاد اون متغیر هست . این شیشه باعث کاهش دما در فصول گرم سال می‌شه. همچنین ، برای حفظ حریم شخصی در روز بسیار مناسبه که با خصوصیت آینه ای مانع دید فضای داخل خونه میشه. برای آگاهی از جزئیات قیمت اون و مشاوره به این سایت مراجعه کنین .

شیشه رفلکس آبی 4
کاربرد شیشه رفلکس آبی در پنجره

درصد عبور نور از شیشه

بی شک رنگی که برای شیشه رفلکس انتخاب می‌کنین ، در زیبایی نمای اون تأثیر گذار هست . اما باید فاکتورهای دیگر اون رو مد نظر قرار بدین. برای روشن شدن موضوع ، درصد عبور نور از شیشه های مختلف رو بررسی می‌کنیم . عبور نور از شیشه های ساده حدود ۹۵ درصد هست . یعنی می توان گفت ، که تقریبا تمام نور و گرمای خورشید جز ۵ درصد اون از شیشه ساده عبور می‌کنه. و طبیعی اس که این درصد از نور و گرما آزار دهنده اس.

اما این میزان در شیشه‌های رفلکس آبی حدود ۱۹ درصد هست . و بازتاب نور در رنگ آبی این محصول به ۳۶ درصد می‌رسه. اما رنگ‌های این محصول به آبی محدود نمی‌شه. برای انتخاب درست تر و مناسب تر لازم هست با انواع رنگ های اون آشنا بشین. شیشه‌های برنز رفلکس ، ۲۰ درصد نور رو عبور میده. و بازتاب نوری اون ۴۰ درصد هست .

شیشه‌های رفلکس طلایی ۳۷ درصد نور رو از خود رد می‌کنه . و این میزان در نوع سیلور به ۴۱ درصد می‌رسه. و این شما هستین که میزان نیاز به نور در هر فضا رو مشخص می‌کنین . و متناسب با اون شیشه ی خود رو انتخاب می‌کنین . با مشاهده‌ی انواع شیشه‌های رفلکس در این سایت انتخاب ارجح تری داشته باشین .

شیشه رفلکس آبی 5
بازتاب نور در شیشه رفلکس

نکات مهم در خرید شیشه رفلکس

شیشه رفلکس صورتی و برنز بازتاب بالاتری دارن . پس دقت کنین اگر خواهان بازتاب بیشتری هستین . این دو شیشه انتخاب مناسبی هستن . از اون جایی که شیشه‌های رفلکس میزان شدت عبور نور رو کاهش میده . اما نوع آبی در ساختمون های بلند و تمام شیشه ای بیشتر کاربرد داره . چراکه اگر این شیشه میزان نور و گرما رو کاهش نده، داخل ساختمون گرم و کلافه کننده میشه .

در ساختمون‌های بلند اداری بهترین انتخاب شیشه‌های رفلکس آبی اس. و در آسمان خراش های مسکونی ، رنگ دودی پیشنهاد بهتری اس . که البته این نیز قانونی غیرقابل تغییر نیست . و به سلیقه و ذوق شخصی هر کس بستگی داره ‌. تنوع رنگی اون ، امکان سازگاری رنگ های اونو با سلایق مختلف امکان‌پذیر می‌کنه .

صنایع تولیدی فرکو ، شیشه‌های رفلکس آبی رو در بهترین کیفیت تولید و به فروش می رسونه. که در مراحل تولید از بروز ترین دستگاه‌ها و متخصصان با تجربه بهره می‌گیره . که این امر تولید شیشه هایی متفاوت و منحصر به فرد رو به دنبال داره .

شیشه رفلکس آبی 6
شیشه رفلکس در ساختمان های اداری و مسکونی

چه سبک هایی از شیشه در بازار موجود هست

شیشه رفلکس رنگی ، در تنوع گسترده ای در بازار وجود داره . استفاده از شیشه حکاکی شده یکی ازین انواع هست که ممکنه طرح مورد نظر هم روی شیشه حک بشه . و هم از طرح های چاپی برای این شیشه ها استفاده کرد . برای حکاکی روی شیشه‌های رفلکس به دستگاه‌های پیشرفته ای نیاز هست که این کار در نهایت ظرافت تولید و ساخته بشه .

شیشه‌های رفلکس آبی ، به صورت دوجداره خواهان بیشتری نسبت به سایر شیشه‌های رفلکس داره. دوجداره بودن شیشه‌ها ، بر مزایای این شیشه اضافه می‌کنه . که به میزان زیادی از آلودگی صوتی کم می‌شه . و در ذخیره‌ی انرژی بسیار مثمر ثمر واقع می‌شن . در تولید شیشه دوجداره ، از دو شیشه ای که بین اون گاز آرگون تزریق شده اس، استفاده می‌شه.

شیشه رفلکس سوپر و لمینت

شیشه رفلکس لمینت ، برای ساختمون‌هایی که ایمنی اون اهمیت بیشتری داره ، مناسب تر هست . چراکه شیشه لمینت هنگام شکستن قطعات ریز و کند داره که خطر برندگی اون منتفی اس . رفلکس آبی می‌تونه به صورت ریموت دار نیز تولید بشه . به این صورت که طیف رنگی اون با فشار دادن دکمه ای تغییر می‌کنه . و تنوع در رنگ رو برای شما به ارمغان میاره .

و شیشه‌های رفلکس سوپر از انواع قوی شیشه‌اس که، همانطور که از نام اون پیداست ، بازتاب بالایی در مقایسه با سایر شیشه‌ها داره . شماره تماس برای مشاوره و سفارش شیشه‌های رفلکس آبی : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

بیشتر بخونین: برای اطلاع بیشتر در مورد شیشه رفلکس رنگی کلیک کنین .

شیشه رفلکس آبی 7
استفاده از شیشه رفلکس به صورت گسترده
شیشه رفلکس آبی 8
شیشه رفلکس آبی در ساختمان های بلند
شیشه رفلکس آبی 9
شیشه رفلکس در ساختمان های تمام شیشه ای
شیشه رفلکس آبی 10
شیشه رفلکس در ساختمان های مدرن
شیشه رفلکس آبی 11
ترکیب زیبای شیشه رفلکس در ساختمان
شیشه رفلکس آبی 14
شیشه رفلکس آبی رنگ
شیشه رفلکس آبی 15
شیشه رفلکس در نمای بیرونی ساختمان
شیشه رفلکس آبی 16
انعکاس تصاویر در شیشه رفلکس
دلیل محبوبیت شیشه رفلکس چیه؟

این شیشه ها دارای تنوع رنگی هستند که با هر سلیقه ای قابل هماهنگی هستن . و همچنین برای حفظ حریم شخصی گزینه ی مناسبی هستن و …شیشه رفلکس آبی 12

شیشه رفلکس آبی 17
شیشه آبی رنگ رفلکس
شیشه رفلکس آبی 18
شیشه آبی ساختمان
شیشه رفلکس آبی 19
شیشه پنجره ی آبی
شیشه رفلکس آبی 20
ساختمان تمام شیشه ای رفلکس
شیشه رفلکس آبی 21
شیشه رفلکس ساختمان های مسکونی
شیشه رفلکس آبی 22
شیشه آبی رنگ رفلکس
شیشه رفلکس آبی 23
شیشه رنگی رفلکس
شیشه رفلکس آبی 24
شیشه پنجره ی ریلی رفلکس
شیشه رفلکس آبی 25
شیشه باکیفیت رفلکتیو بالای آبی رنگ
شیشه رفلکس آبی 26
شیشه رفلکتیو
شیشه رفلکس آبی 27
کیفیت برتر شیشه آبی
شیشه رفلکس آبی 28
شیشه های آبی رفلکس

3 پاسخ

  1. سلام . ببخشین شیشه رفلکس آبی را برای پنجره ی منازل مسکونی می توان استفاده کرد ؟

    1. سلام بله شما میتوانید طبق سلیقه ی شخصی از هر رنگ شیشه رفلکس برای پنجره های مسکونی استفاده کنید .

  2. سلام . میخواستم تشکر کنم از کیفیت شیشه رفلکس های نصب شده توسط صنایع تولیدی فرکو . بسیار زیبا و بی نقص نصب شده اند . ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو