Home

شیشه رفلکس برنزی

شاید وقتی نام شیشه رفلکس به گوش‌تون بخوره ،ابتدا اونو نشناسین! اما بسیار در کوچه و خیابان های متعدد این نوع شیشه رو دیدین. شیشه رفلکس همان شیشه هایی اس که در ساختمون های مرتفع نیز از اون به صورت یک سره استفاده می‌شه . که علاوه بر مقاومت اون یکی از دلایل دیگر استفاده از شیشه رفلکس زیبایی و یک دستی اون هست.

شیشه رفلکس چیه ؟

وقتی به دنبال خونه یا ملک و مغازه با موقعیت مسکونی یا تجاری هستین. به شما می‌گن که شیشه ها رفلکس هست .! زیرا یک مزیت برای پنجره‌ها بشمار میاد.!حالت و ویژگی شیشه رفلکس همیشه با تقاضای بسیار مردم رو به رو می‌شه . و بسیار تنوع رنگ و فواید کاربردی دارد.

اولین استفاده از این نوع شیشه برای پنجره هاست. البته که در بالکن‌ها نیز بسیار پرطرفداره.

قیمت شیشه های رفلکس 21
شیشه طلایی رنگ رفلکس

در صنایع شیشه و آینه فرکو می‌تونین بهترین متریال های شیشه و آینه رو زیر نظر بهترین کارشناسان به فرکو سفارش بدین . تا در ظرف 48 ساعت آینده زیباترین آینه ها رو تحویل بگیرین.برای اطلاع از هزینه اجرای شیشه در ساختمان مورد نظر خود و ارائه متراژ و نوع شیشه‌ای که قصد به کار بردن اونو دارین، به کارشناسان و مجریان فرکو پیام بدین.

رفلکس 2

شیشه های بوروسیلیکات با کیفیت بالا (“فوق‌العاده سخت”) یا آلومینوسیلیکات ساخته می‌شن. شیشه در فرآیند تولید در معرض پرداخت و سخت شدن قرار می‌گیره. این منجر به محصولاتی می‌شه که، با مقاومت مکانیکی بالا و مقاومت بالا در برابر مواد قلیایی ، اسیدها و میعانات مشخص می‌شن.

در فرآیند تولید کنترل مداوم و دقیق شفافیت و ابعاد شیشه تولید شده انجام می‌شه. از شیشه های رفلکس برای خوندن سطح مایع به طور مستقیم یا با استفاده از دوربین مدار بسته (تلویزیون صنعتی) استفاده می‌شه. شیشه رفلکس برنزی در سمت محفظه (سمت متوسط) شیارهای طولی (3 یا 4) حک شده اس که دیواره ها با زاویه 90 درجه به یکدیگر زاویه دارن. روند فشار دادن باعث تشکیل شیارها می‌شه. در سطح شیارها لایه شیشه ای بسیار صاف و سخت ایجاد می‌شه. بسیار مقاوم در برابر محیط هست. با افزایش شیار زاویه شکست باعث می‌شه که دید سطح ما بسیار بهتر از استفاده از شیشه صاف باشد.

رفلکس 3

برای رفتن به واتساپ و اطلاع از قیمت ها اینجا کلیک کنین.

ویژگی های شیشه رفلکس متعدد هس که چند مورد مهم رو در اینجا به شما یاد آوری می‌کنیم:

  • باتوجه به اینکه شیشه رفلکس رنگ بندی بسیاری داره می‌توان زیبا کردن ساختمان رو یکی از ویژگی‌های مهم این نوع شیشه دونست
  • یکی دیگر از مزایای مهم که از نام این شیشه رفلکس مشخصه بارتاب بیشتر نور و کم کردن گرما و حرارت خورشید به ساختمون هست.در واقع مانند آینه عمل می‌کنن .و طیف های مختلف نور رو بازتاب می‌کنن .
  • شیشه رفلکس ها باعث می‌شن که اشعه‌های رادیو اکتیو و حرارت بسیار کم‌تر وارد بشن.
  • از شیشه رفلکس هم می‌توان در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کرد. اجرای نرده‌های شیشه‌ای برای پله‌های داخلی، اجرای پارتیشن فضای داخلی و بهره‌گیری از نور و جداسازی فضاها به صورت همزمان هم می‌تونه از مزایای اولیه و محبوب این نوع شیشه‌هاست.
  • اونا در برابر خوردگی مقاوم هستن و نشانه کاملاً واضحی دارن یعنی بسیار شفاف و واضح هستن.
رفلکس 4

معایب شیشه رفلکس

از معایب شیشه رفلکس می توان به این موضوع پرداخت که باعث تاریک شدن فضای داخلی می‌شه.به خاطر همین می‌گیم اگر موقعیت ملک شما نورگیر نیست از شیشه رفلکس استفاده نشه. و یا حداقل از شیشه رفلکس نقره ای استفاده بشه.یکی دیگر از معایب این شیشه قیمت اونه.ناگفته نمونه که استفاده از اکسید فلزات و اجرا فرایند رفلکس کردن شیشه هزینه بر هست و بالا بودن قیمت اون نسبت به شیشه‌های شفاف طبیعی اس.

انواع شیشه های رفلکس 1
شیشه های رفلکس در نمای ساختمان


شیشه بازتابنده رفلکس چگونه ساخته می‌شه؟

شیشه بازتابنده شیشه ای شفاف یا رنگی اس که روی سطح اون یک لایه بسیار نازک از فلز یا اکسید فلز وجود داره. پوشش بازتابنده در طی فرآیند شناور اعمال می‌شه. هرچه ضخامت شیشه بیشتر باشه ، نور کمتری از پنجره عبور می‌کنه. … شکل ظاهری: شیشه های انعکاسی ظاهری آینه‌مانند ، به ساختمون می‌بخشه.

شیشه رفلکس چقدر در کارایی و ظاهر ساختمون مؤثر هست؟

پنجره های شیشه ای انعکاسی به عنوان یک راه حل با مصرف انرژی بسیار مفید هستن. آنها مزایای بی شماری مانند راحتی نوری ، نور روز ، صرفه جویی در انرژی ، افزایش حریم خصوصی ، زیبایی برتر و انعطاف پذیری طراحی رو به کاربران خود ارائه میدن. و همچنین برای چندین کاربرد جهت شیشه داخلی و خارجی مناسب هستن.


چرا شیشه به تنهایی به عنوان آینه کافی نیست؟

شیشه خود بازتابی رو برای شما فراهم نمی کنه این فلز هست که باعث این کارایی میشه. آینه ها با استفاده از یک پوشش بازتابنده روی یک بستر مناسب تولید می‌شن. این بستر تقریباً منحصراً فقط شیشه اس و پوشش بازتابنده اون معمولاً نقره ای یا آلومینیومی اس.

رفلکس 6

چرا از شیشه در آینه استفاده می‌شه؟

در دوران باستان ، آینه ها از فلزات گرون‌قیمت مانند برنز و نقره ساخته می شدن. اکنون ، آینه ها اغلب با پوشوندن شیشه های تخت با یک پوشش بازتابنده ، مانند نقره ساخته می‌شن. شیشه به دلیل سطح صاف و سختی اون ، پایه محکمی برای آینه ها فراهم می‌کنه.

رفلکس 7

نحوهی سفارش شیشه رفلکس برنزی در صنایع شیشه و آینه فرکو


برای سفارش شیشه رفلکس برنزی مورد نظر خود در هر اندازه و مدلی ، می‌تونین با تماس با کار شناسان فرکو ( شماره های تماس :02188068352 شیشه ی مورد نظر خود را سفارش داده. ویا یا زدن بر روی لینک از طریق واتساپ سفارش خود را ثبت نمایین . و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرین. یا این که می‌تونین به مراجعه حضوری به آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن در دفتر کار صنایع فرکو حضور یافته و شیشه ی مد نظر خور رو سفارش بدین.

شیشه رفلکس چیه ؟

شیشه رفلکس شیشه‌ای است که خاصیت بازتاب دهنده نور رو ….

شیشه رفلکس چه کارایی‌هایی داره؟

پنجره های شیشه ای انعکاسی به عنوان یک راه حل با مصرف انرژی بسیار ….

چرا از شیشه در آینه استفاده می‌شه؟

در دوران باستان ، آینه ها از فلزات گرون‌قیمت مانند ….

چرا شیشه به تنهایی به عنوان آینه کافی نیست؟

شیشه خود بازتابی را برای شما فراهم نمی‌کنه …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو