Home
میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای جدید

میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای جدید

امروزه در دکوراسیون داخلی هر محیطی ، میزها نقش مهمی‌رو ایفا می‌کنن. از انواع میزهای ناهارخوری و جلومبلی گرفته تا میزهایی برای محیط‌های اداری و تجاری. اما در بین انواع میز باید گفت ، که‌میز تلویزیون جایگاهی ویژه و متمایز در ایجاد دکوری زیبا و جذاب داره. از این‌رو استفاده از طرح‌های بسیار زیبای میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای جدید ، می‌تونه در ایجاد دکوراسیونی شیک و مدرن ، تاثیر بسزایی داشته باشه.

هنوز وقتش نرسیده که‌دکور خونه‌تو عوض کنی ؟!

بیا دست از وسایل قدیمی‌ بردار و یه‌تحول چشم‌گیر رو به‌خونه و خونوادت هدیه بده.

بهتره این تغییر رو از میز تلویزیونت شروع کنی!

چرا میز تلویزیون ؟!

برای این‌که توی دکوراسیون داخلی ، میز تلویزیون ، یکی از شاخصه‌های مهمه دکوراتیوه و توی هر محیطی وجودش الزامیه و مخصوصا تو سالن پذیرایی اهمیت خاصی داره.

پس وقتشه که‌با میز تلویزیون‌ جدید آشنا بشی و سبک زندگی‌تو عوض کنی 😉

میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای چیه؟ چه‌طرح‌هایی داره ؟ از طرح‌های روز و مدرن محسوب می‌شه؟ مقاومت و موندگاری لازم‌رو داره؟ قابل سفارشه؟

شاید باورت نشه ولی شماهم می‌تونی این‌ محصول فوق‌العاده‌رو توی خونت داشته باشی 🙂

میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای مدرن
میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای جدید
میز شیشه‌ای TV با کشوهای چوبی
میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای جدید
میز tv شیشه‌ای با طبقه چوبی

میز تلویزیون

در رابطه با میز تلویزیون باید بگم‌که انواع قدیمی‌تره این محصول ، که‌تا چند سال اخیر هم‌چنان استفاده می‌شد ، از جنس شیشه و استیل بود. یعنی استیل ، پایه‌های میز و شیشه طبقات اون رو تشکیل می‌داد. و تقریبا در همه منازل با طرحی یکسان و ابعادی مشخص دیده می‌شد. اما خوشبختانه با روی کار اومدن میز تلویزیون‌های جدید ، یکنواختی و تکراری بودن مدل‌های اون ، کاملا از بین رفته و تنوع بالا و مدل‌های زیبای تولید شده ، ایجاد دکوراسیون‌هایی شیک و زیبارو بسیار آسون کرده.

میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای جدید
میز چوبی با سطح و طبقه شیشه‌ای

میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای چیه

و اما در طراحی مدل‌های جدید این محصول ، استفاده از چوب و شیشه بسیار رایج شده. انواع بسیار زیبایی از میز تلویزیون با این ترکیب تولید شده که‌نقش مهمی در افزایش جذابیت اون داشته. بر خلاف میزهای قدیمی که از یک اصل همیشگی پیروی می‌کردن ، میزهای جدید با کمک شیشه‌های نشکن تونستن این اصل رو تغییر بدن و شیوه‌هایی کاملا متمایز و خاص رو به‌نمایش در بیارن. بر این اساس شیشه نه‌در جایگاهی فرعی و به‌عنوان شیشه رومیزی ، بلکه نقشی اساسی در ساخت میز رو بازی می‌کنه.

میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای جدید
میز کشودار شیشه‌ای با کفی چوبی

انواع طرح‌های میز تلویزیون جدید

میز تلویزیون چوبی با سطح شیشه‌ای

میز تلویزیون شیشه‌ای با سطح چوبی

میز تلویزیون چوبی با شیشه منحنی

میز تلویزیون شیشه‌ای با کشوی چوبی

میز تلویزیون چوبی با طبقات شیشه‌ای

میز تمام شیشه تلویزیون با طبقات چوبی

میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای جدید
میز ساده تلویزیون با سطح و طبقات شیشه‌ای

میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای از طرح‌های روز و مدرن محسوب می‌شه

این محصول‌رو می‌شه از جمله لوازم خونگی چوبی دونست ، که‌در طی سال‌های اخیر دچار تغییرات فاحشی در طراحی و ساخت شده. و البته می‌شه این تغییرات رو مدیون تحول و پیشرفتی تلقی کرد ، که‌توی شکل ظاهری تلوزیون‌‌ها رخ داده. از زمانی‌که‌ تلویزیون‌های مدرنی مثل led و lcd وارد بازارهای لوازم خونگی شدن ، تلویزیون‌های قدیمی‌ که‌دارای لامپ‌ تصویر بودن ، از رده خارج شدن. با تغییر تلویزیون‌ها ، میزهای قدیمی هم از رده خارج شده و مدل‌های جدیدی از میز تلویزیون چوبی و شیشه‌ای با طراحی‌های زیبا و مدرن به‌بازار اومدن و تونستن جایگاهی ویژه در دکوراسیون مدرن باز کنن.

میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای جدید
میز شیشه‌ای با پایه چوبی

میز تلویزیون برای سبک‌های متنوع دکوراسیون

امروزه که‌سبک‌های مختلفی از دکوراسیون استفاده می‌شه ، برخلاف گذشته که‌‌یک میز تلویزیون‌ با ابعاد کوچیک و طرح‌های ساده‌ در همه محیط‌ها استفاده می‌شد ، امکان استفاده از یک نوع خاص از میز تلویزیون برای تمام محیط‌ها و دکورها وجود نداره. ولی با کمک مدل‌های جدید و طرح‌های متنوع امروزی ، می‌شه براحتی برای هر سبکی از دکوراسیون ، مدل مناسبی رو پیدا کرد. مدل‌های مینیمالی که‌هم فضای کمی‌ اشغال می‌کنن و هم طراحی‌های جدید و زیبایی دارن. مدل‌های بزرگ با طراحی‌های لوکس که‌برای سبک کلاسیک مناسبن و انواع مدرن که‌با طراحی خاص و شیک خودنمایی می‌کنن ، تنها انواعی از سبک‌های این محصول هستن.

میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای جدید
میز مینیمال تلویزیون با شیشه خم و پایه چوبی

چرا میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای جدید

یه‌میز شیشه‌ای تلویزیون به‌تنهایی می‌تونه کلی تاثیرگذار باشه ، حالا فکر کن وقتی اونو با چوب ترکیب می‌کنی ممکنه چه‌تاثیری توی زیبایی اون داشته باشه. از اونجایی‌که‌ این میزهای شیشه‌ای چوبی خیلی خاص هستن ، طرف‌داران خاص خودشونم دارن. و بیش‌تر افرادی‌که عاشق وسایل خاص و تک هستن همین‌طور افراد معروف که‌دکوراسیونشون از طراحی‌های ویژه‌ای تبعیت می‌کنه ، از این سبک میز تلویزیون در خونه‌هاشون استفاده می‌کنن.

میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای جدید
میز TV با کف و کشوی چوبی و سطح شیشه‌ای مات

تلویزیون وسیله‌ای هست که‌‌در خونه و مخصوصا سالن پذیرایی مرکزیت داره و لوازم دیگه اصولا بعداز تلویزیون مورد توجه قرار می‌گیرن. به‌همون نسبت ، داشتن یک میز تلویزیون شیک و زیبا می‌تونه این مرکزیت رو به‌خودش اختصاص بده و کنترل دکوراسیونت رو به‌دست بگیره. به‌همین دلیل در طراحی دکوراسیون ، انتخاب درست میز تلویزیون در جذابیت و زیبایی اون نقش به‌سزایی رو ایفا می‌کنه. یه میز شیشه‌ای که‌تلفیقی از چوبه ، با طراحی منحصربه فرد می‌تونه کل دکوراسیون خونه‌ات رو تحت‌الشعاع قرار بده.

میز شیشه‌ای تلویزیون و ست کامل پذیرایی با کشوی چوبی

مقاومت و موندگاری لازم‌رو داره

علاوه بر ظاهر محصول که‌از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخورداره ، توجه به‌کیفیت اون هم بسیار با اهمیته. چراکه‌ میزان موندگاری و طول عمر اون محصول به‌کیفیتش بستگی داره. مخصوصا زمانی‌که یکی از المان‌های تشکیل دهنده اون محصول از جنس شیشه‌باشه نیاز به‌امنیت ، بیش‌تر احساس می‌شه. البته این موضوع کاملا به‌ذهنیت قدیمی ما از شیشه بر می‌گرده ، که‌اون‌رو جنسی ضعیف و خطرناک می‌دونیم. درحالیکه صنعت شیشه در این زمینه پیش‌رفت‌های فوق‌العاده‌ای داشته و شیشه‌های بسیار مستحکم و نشکنی رو تولید کرده که‌ایمنی کاملی دارن. شیشه سکوریت و شیشه لمینت ، محصولاتی کاملا ایمن و بی‌خطر هستن که‌مقاومت زیادی در مقابل ضربه و تحمل وزن بالا دارن.

میز چوبی TV با پایه شیشه‌ای

این محصول قابل سفارشه

علت اصلی محبویت این میز ، تلفیق چوب و شیشه‌ای هست که‌تو این میزها وجود داره. این تلفیق باعث شده تا این میزها براحتی با لوازم دیگه‌ی خونه ، خودشونو هماهنگ کنن و این هماهنگی تو دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخورداره. بدلیل تنوع بالایی که‌در انواع این محصول وجود داره (که‌البته یک حسن بزرگه) اصولا یافتن مدل مورد نظر از بین انواع میز تلویزیون‌ها ، به‌نسبت وقت گیرهستش مخصوصا برای خریدهای غیر آنلاین و حضوری. ولی نگران نباش شرکت تولید کننده شیشه و آینه فرکو بهترین تولید‌کننده این میزها در سراسر کشوره که‌می‌تونی با انتخاب و سفارش طرح مورد نظرت ، بدون هیچ زحمتی ، میز دلخواهت رو دم خونه تحویل بگیری. در زمانی کم ، یعنی حدود 48 ساعت ، محصولی زیبا و باکیفیت‌رو با گارانتی یک‌ساله و خدمات پس از فروش دریافت کن.

میز تلویزیون با دیواره‌ی شیشه‌ای و طبقات چوبی

با محصولات فرکو آشنا شو

پیج اینستاگرام فرکو ، معرف محصولات و راهنمای خرید آنلاین جهت ثبت سفارش

شماره‌های تماس با فرکو : 09101767773_ 02188068352 جهت پاسخگویی و مشاوره تخصصی

آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای از شیشه خم هم تولید می‌شه؟

بله بسیاری از مدل‌های جذاب این محصول از شیشه خم ساخته می‌شه. برای آشنایی با این مدل‌ها به‌مقاله مراجعه کن.

شیشه استفاده شده در ساخت میز تلویزیون چوبی شیشه‌ای ، چقدر مقاومه ؟

برای ساخت این محصول از شیشه سکوریت و شیشه لمینت استفاده می‌شه که‌هفت برابر و حتی بیش‌تر ، از شیشه عادی مقاوم ‌تر هستن. برای شناخت انواع میز تلویزیون زیبا و مقاوم از مطالب و تصاویر مقاله استفاده کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو