Home
لمینت پنجره

لمینت پنجره چیست

با بالا رفتن تعداد طرفداران استفاده از پنجره های uPVC ، تولید این محصول برای تمامی سلیقه‌ها به یکی از مهم‌ترین اقدامات تولید کننده‌های در و پنجره تبدیل شده‌. در و پنجره های uPVC عمدتا با رنگ سفید تولید می‌شه. این ویژگی uPVC موجب شده بود تا بسیاری از افراد که مایل به استفاده از رنگ سفید در نمای طراحی خود نبودن مزایای دیگر این در و پنجره ها رو نادیده بگیرن . لمینت‌های رنگی تولیدی شگرف بودن که به تمامی این معضل‌ها پایان دادن . در ادامه این مقاله به بررسی این موضوع که اصلا لمینت پنجره چیست می‌پردازیم . با ما همراه باشین.

مشاوره

پنجره دو جداره ساختمان چیست و چه مزایای داره

لمینت چیست

لمینت پنجره

به طور خلاصه ، لمینیت چیزی نیست جز بستن یک فویل مقاوم در برابر آب و هوا به پروفیل های uPVC با چسب کارآمد و مقاوم در برابر آب و هوا از طریق دستگاه لمینت . در واقع لمینت ها فیلم‌های رنگی و یا با طرح چوب هستن که بر روی متریال سفید رنگ uPVC چسبونده می‌شن. این لمینت ها می‌تونن در انواع رنگی و در رنگ های متنوع تولید بشن . همچنین این امکان نیز وجود داره که ما انواع طرح‌های مختلف چوبی رو برای لمینت‌های خود داشته باشیم . انواع چوب ها در رنگ‌ها و هارمونی‌های مختلف وجود دارن.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بر روی این متن کلیک کنین

انواع لمینت پنجره

لمینت‌ها علاوه بر اون که در انواع رنگی و یا طرح چوب تولید می‌شن می‌تونن در دو نوع نیز بر روی لایه uPVC نصب بشن . بسته به طرای نمای ساختمون و طراحی داخلی خونه شما نوع لمینت شدن در و پنجره ها می‌تونه متفاوت باشه . شما می‌تونین در نمای ساختمون خود از لمینت مشکی استفاده کنین. در حالیکه قسمت داخلی درب و پنجره uPVC شما در حالت سفید رنگ خود باقی بمونه . یا حتی کمی طراحی داخلی خونه خود رو به طبیعت نزدیک تر کنین و از طرح چوب برای اون استفاده کنین .

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی دستشویی بر روی این متن کلیک کنین

لمینت پنجره uPVC

لمینت پنجره

بهتر هست به شما بگیم که لمینت کردن تنها برای درب و پنجره uPVC قابل استفاده اس . و درب و پنجره آومینیومی لمینت نمی‌شن . لمینت مانند یک لایه محافظ بر روی درب و پنجره شما قرار می‌گیره . اگر ما برای لمینت کردن از یک لایه لمینت استفاده کنیم طبیعی اس که در صورت خراش برداشتن درب و یا پنجره لایه زیرین که سفید رنگ هست نمایان میشه . لذا معمولا برای اینکه این لمینت بتونه تا سال‌های سال مانند روز اول و بدون خط و خش برای شما کار کنه از چند لایه لمینت استفاده می‌شه .

طبیعی اس که قیمت محصول بالاتر از uPVC خام میشه اما باید در نظر گرفت که این محصول مزایای بسیار زیادی نیز داره که ، در ادامه به اونا می‌پردازیم.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره آلومینیومی بر روی این متن کلیک کنین

مزایای استفاده از پنجره لمینت شده upvc

لمینت پنجره

لمنت پنجره علاوه بر آنکه اولین راه حل برای منطبق کردن درب و پنجره با سلیقه شماست . مزایای دیگری نیز داره . از مزایای لمینت پنجره می توان به موارد زیر اشاره کرد :

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دوجداره ترمال بریک بر روی این لینک کلیک کنین

زیبایی

لمینت پنجره

در مبحث تولید در مورد اینکه لمینت پنجره چیست بهتر هست به اولین کارایی اون بپردازیم . زیبایی . مهم نیست که شما برای درب و پنجره خود از لمینت رنگی استفاده می‌کنین یا چوبی . لمینت کردن اولین گام به سوی همسو کردن درب و پنرجه با نمای بیرونی و یا داخلی خونه‌تون هست . شما می‌تونین از رنگ‌های مختلف برای ایجاد هارمونی در طراحی داخلی خونه خود استفاده کنین. و نمای بیرونی رو به حالت خود باقی بذارین . و یا هر دو رو تغییر بدین.

هنگامی که در طراحی داخلی خونه خود می‌خواید روح طبیعت رو به خونه خود وارد کنین و در اون احساس آرامش کافی رو حس کنین ، پیشنهاد ما به شما استفاده از لمینت چوبی بر روی پنجره دوجداره uPVC هست . شما با این کار نه تنها حس طبیعت رو به خونه خود وارد کردین . بلکه مشکلات یک پنجره چوبی رو نخواهید داشت . همچنین پنجره دو جداره نیز جلوی ورود آلودگی های صوتی به داخل خونه شما رو می‌گیره.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره آلومینیومی بر روی این متن کلیک کنین

مراقبت

لمینت پنجره

اضافه شدن یک لایه امینت به متریال uPVC درب و پنجره شما مانند یک پوشش محافظ از این متریال حافظت می‌کنه . اگرقبل از این با برخورد لوازم به پنجره اونا به راحتی دارای خط و خش می‌شدن . بعد از لمینت شدن می‌تونین کمی خیال خود رو آسوده‌تر کنین . همچنین برای این لایه می‌تونین از فیلم‌هایی که خاصیت نرمی الاستیسیته بالاتری نسبت به uPVC دارن، استفاده کنین تا با هر ضربه ای جلوی شدت اون به درب و پنجره شما گرفته بشه.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دوجداره ترمال بریک بر روی این لینک کلیک کنین

مقاومت بالاتر در برابر تغییرات آب و هوایی

لمینت پنجره

درب و پنجره uPVC خود به تنهایی مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی از خود نشون می‌دن. اما با لمینت کردن uPVC می‌تونین این مقاومت رو چند برابر کنین . ایجاد یک لایه محافظ از قرار گیری مستقیم درب و پنجره در برابر سرما و گرما و همچنین تابش مستقیم آفتاب محافظت می‌کنین . لذا اطمینان داشته باشین که این تغییرات باعث تغییر رنگ در متریال درب و پنجر خانه شما نمیشه . مخصوصا تابش مستقیم آفتاب که باعث زرد شدن و یا رنگ پریدگی متریال می‌شه .

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی شیشه خور بر روی این لینک کلیک کنین

نظافت و مراقبت

لمینت پنجره

نظافت و شست و شوی پنجره های لمینت شده بسیار راحت هستن . می‌تونین اطمینان حاصل کنین که با لمینت کردن پنجره های uPVC خود نیازی به مراقبت و نگهداری زیادی از اونا ندارین. با لمینت کردن درب و پنجره uPVC می‌تونین طول عمر این درب و پنجره ها رو تا سالیان بیشتری تمدید کنین . حال که شما عزیزان می‌دونین لمینت پنجره چیست بیایید قیمت اونو نیز بررسی کنیم .

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی ورودی ساختمان بر روی این لینک کلیک کنین

قیمت پنجره لمینت شده

طبیعی‌اس که قیمت پنرجه لمینت شده uPVC نسبت به نوع معمولی اون بالاتر هست . معمولا هزینه پنجره uPVC لمینت شد 30 الی 40 درصد از نوع معمولی آن گرون‌تر هست . این قیمت بسته به تعداد لمینت و نوع فیلم مصرفی می‌تونه متغیر باشه . برای استعلام دقیق قیمت درب و پنجره لمینت شده uPVC می توانید با کارشناسان فرکو تماس حاصل فرمایید .

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی کشویی بر روی این لینک کلیک کنین

سفارش درب و پنجره uPVC

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن hosseinnajafi-callbanner.jpg است

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در این مورد که لمینت پنجره چیست نیاز دارین با مشاوران فرکو تماس بگیرین . کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین انواع مدل پنجره آلومینیومی و uPVC و خدمات پس از فروش هست . تلفن تماس : 02188068352 ، همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین .

می‌تونین برای مشاهده نمونه کارها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایید .

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو