Home
کارخانه طلق هوشمند 4

کارخانه طلق هوشمند

کارخانه طلق هوشمند فرکو ، اقدام به تولید طلق های رنگی زیبا ، با نازل ترین قیمت کرده . طلق پلیمری به دو دسته‌ی بزرگ تقسیم می‌شه که ، طلق پلکسی گلاس و طلق پلی کربنات نامیده می‌شه . در کل هر دو گروه طلق به دلیل کیفیت جنسی و مزیت‌هایی که ، در برابر نفوذ اشعه و نورهای مزاحم خورشید دارن ، بسیار مرکز توجه هست.

محبوبیت این طلق ها ، باعث افزایش تقاضا برای تولید اون شده که ، بالطبع این امر توجه صنعتگران رو به بهبود شرایط تولید جلب کرده و همه روزه ، طلق هایی با ویژگی‌های منحصر به فرد وارد بازار می‌شه . تا پیش از پیش تامین کننده‌ی نیاز مشتریان عزیز به این طلق ها باشه.

امروزه طلق ها به حالت طلق یو وی ، طلق شیشه ای و یا طلق هوشمند تولید می‌شن . که در عین حال که ، از عبور اشعه های مضر خورشید جلو گیری می‌کنه ، دارای تفاوت رنگی اس که می توان رنگ مات اونو به روشن تغییر داد . همینطور رنگ روشن اون به رنگ مات عوض می‌شه. که این امر توسط مایعی که ، در دو سمت اون وجود داره امکان‌پذیر میشه. .

کارخانه طلق هوشمند 1
طلق های هوشمند

قیمت طلق رنگی … کلیک کنین .

چه طلق هایی در کارخانه طلق هوشمند تولید می‌شه

کارخانه طلق هوشمند فرکو ، اقدام به تولید انواع طلق کرده اس. طلق شیشه ای شفاف از معروف ترین انواع اونه. که به نام های طلق اکریلیک و طلق شفاف کریستال نیز شناخته می‌شه . طلق شفاف ، از جمله شبیه ترین اجناس به شیشه هست که ، در مکان‌هایی که شفافیت و وضوح تصویر پشت اون ، مد نظر باشه کاربرد داره .

طلق شیشه ای رنگی از اقسام دیگر اونه . طلق رنگی دارای رنگ بندی متنوع ، و بسیار زیباست . که برای مشتریان عزیز ، گزینه‌های بیشتری برای انتخاب می‌ده . تا رنگ طلق خود رو با محیط حیاط یا ساختمان خود هماهنگ کنن . ناگفته نمونه که رنگ های تیره و روشن ، درصد عبور نوری متفاوتی دارن . پس هر شخص متناسب با نیاز به نور پردازی ضعیف و قوی ، رنگی مناسب از اونو انتخاب می‌کنه ‌. که می‌تونه برای قسمت‌های مختلف از بنا کاربردی باشه.

طلق مات ، طلق هایی به مانند شیشه مات هستن که کار اون حفظ حریم خصوصی و شخصی افراد هست . و حفظ دید از مزایای عمده ی اون محسوب می‌شه . برای پارتیشن سرویس های بهداشتی ، در و پنجره ها و بالکن بیشتر از طلق مات استفاده می‌شه. تنوع طلق ها به این موارد محدود نمی‌شه . طلق یو وی از جمله طلق هایی اس که ، اشعه های مضر خورشید رو مهار می‌کنه. و مانع آسیب رسانی اون به پوست می‌شه. و همچنین ظروف پلاستیکی و البسه با استفاده از طلق یو وی ، رنگ رفته و بی کیفیت نمی‌شن . علاوه بر اون باید گفته بشه که طلق دوجداره از طلق های پرطرفدار هست . که استحکام اون به دلیل دولایه بودن بیشتر هست . و جلوی نفوذ گرما و سرما به داخل رو می‌گیره.

کارخانه طلق هوشمند
طلق شیشه ای رنگی

طلق هوشمند و نحوه‌ی کارکرد اون

در کارخانه‌ی طلق هوشمند ، برای تولید این طلق حالتی از کریستال مایع رو بکار می‌گیرن . کریستال مایع جنسی شفاف و نرم داره . این ماده در ساخت تلویزیون و نمایشگرها نیز بسیار کاربرد داره . وقتی که سطح طلق با این مایع پوشش داده می‌شه. عبور جریان برق از اون باعث تفاوت رنگی محصول می‌شه .

هنگامی که جریان برق اون وصل نباشه طلق ، مات به نظر میاد. و وصل اون به انرژی الکتریکی باعث جهتگیری مولکول‌های اون می‌شه. که طلق به برق وصل شده ، باطلق بدون برق ، جهت گیری مولکول هایش متفاوت هست . و هنگام قطع برق ما طلقی مات رو تجربه خواهیم کرد . با وصل جریان برق ، مولکول های کریستالی اون ، نور رو به صورت منظمی پخش می‌کنن . پس وصل انرژی الکتریکی حالت شفاف به طلق می‌ده . البته میزان شفافیت طلق هوشمند ، با ولتاژ برق وارد شده قابل تغییر هست . انواع طلق شیشه ای رنگی و طلق یو وی رو می توان به صورت هوشمند تولید کرد .

کارخانه طلق هوشمند 3
طلق هوشمند مات

طلق شیشه ای شفاف … بیشتر بخونین

کاربرد طلق هوشمند

کارخانه طلق هوشمند ، این طلق ها رو به منظور نصب در محل‌هایی که می‌خوایم ، رنگ مات و رنگ روشن از طلق رو یکجا جمع داشته باشیم ، کاربردی اس . برای مثال گاهی نیاز داریم که مناظر طبیعی بیرون رو تماشا کنیم . یا نور طبیعی و انرژی بیشتری رو ، از بیرون دریافت کنیم . در این هنگام ، طلق هوشمند رو به حالت روشن انتخاب می‌کنیم .

گاهی نیز نیاز داریم که حفظ محرمیت کنیم . راحت و آزاد از فضای داخلی ساختمان استفاده کنیم . که در این صورت انتخاب طلق مات ، از طلق های هوشمند انتخاب درست تری هست . انتخاب طلق شیشه ای بالکن به صورت طلق هوشمند ، ایده ای جالب و جذاب هست که ، تنوع ، زیبایی و کارایی رو برای شما به ارمغان میاره . که با فشار دادن دکمه ای از رنگ مات یا روشن اون استفاده می‌کنین.

گاهی در فصول سرد سال ، نیاز داریم تا گرما و نور بیشتری رو به داخل هدایت کنیم . در این هنگام با نصب انرژی الکتریکی ، میزان ورود نور و گرما رو کنترل می‌کنیم . حتی ما می‌تونیم این طلق رو به صورت طلق یو وی سفارش بگیریم . که تابش اشعه‌ی ایکس و فرابنفش ، نتونه به وسایل پشت اون آسیب برسونه.

کارخانه طلق هوشمند 4
کاربرد های متنوع طلق هوشمند و رنگی

طلق مات … بیشتر بخونین .

فاکتورهای تعیین کننده‌ی قیمت

کارخانه طلق هوشمند فرکو ، تولید کننده‌ی بهترین کیفیت از طلق ها با قیمتی مناسب هست . اما در این میان آشنایی با عواملی که ، قیمت طلق رو دستخوش تغییر می‌کنه ، خالی از لطف نیست. اگر برای خریدی ساده به بازار تشریف ببرین ، بی گمان جنس هایی که ، مواد اولیه ی خالص تر و مرغوب تری در ساخت اون بکار رفته اس ، قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارن .

طلق شیشه ای شفاف و همچنین طلق دوجداره ، نیز از این قضیه مستثنا نیستن . و بغیر از اون ، سبک طلق ها نیز عامل دیگر تعیین کننده ی قیمت هست . به عنوان مثال طلق یو وی یا طلق هوشمند که آپشن های بیشتری دارن ، طبیعی اس که ، نسبت به طلق ساده تفاوت در قیمت داشته باشن . ضخامت طلق به عبارتی دیگر طلق های دو جداره ، که مواد بیشتری در ساخت اون بکار رفته ، با طلق تک جداره در بها اختلاف دارن . انتخاب خرید از فروشگاه‌ها و تولیدی‌های بی واسطه قیمت رو متعادل می‌کنه . نوسانات بازار رو نیز در این میان نمی‌توان نادیده گرفت .

کارخانه طلق هوشمند 5
طلق شیشه ای شفاف
کارخانه طلق هوشمند چه طلق هایی رو تولید می‌کنه ؟

این کارخانه ، طلق هوشمند ، طلق یو وی ، طلق رنگی ، طلق مات ، طلق شفاف و …رو تولید می‌کنه .

طلق ها به چند گروه رنگی تقسیم می‌شن ؟

طلق ها شامل رنگ های مات و روشن هستن که طلق قرمز ، آبی ، صورتی ، بنفش ، زرد ، سفید و … از آن جمله هستن .

طلق هوشمند چیه ؟

طلق هوشمند ، نوعی پیشرفته از طلق ها محسوب می‌شه که ، قابلیت تعویض رنگ اون از مات به روشن و برعکس وجود داره. و …

پل ارتباطی

جهت مشاوره‌ی رایگان در مورد انواع طلق هوشمند ، با کلیک در تصویر زیر با شماره ی مستقیم اون وصل بشین.

شماره تماس فرکو
شماره تماس فرکو

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو