Home

قیمت میز شیشه ای

میز شیشه ای

دکوراسیون در محیط اطراف زندگی روزانه تأثیر چشمگیری داره. هر انسانی برای محیط اطرافش به یک انگیزش نیاز داره. یکی از علایق و روش‌های جذابیت و مدرن بودن محیط میز شیشه ای هست که طرفداران خودش رو همیشه داشته . زیرا میز شیشه ای با ظاهر شفاف خودش صمیمیت و کنار هم جمع شدن چند نفر رو به همراه داره. در میز شیشه ای این امکان وجود داره که، در چند طبقه طراحی بشه. و چون میز شیشه ای همان‌طور که از اسمش مشخصه می‌توان از طبقه اول میز طبقات پایین‌تر رو نگاه کرد.البته که باید به قیمت میز شیشه توجه داشته باشین . اما باید بدونی که این جنس هم قیمت پایین‌تری از چوب و سایر آلیاژها داره و هم خیلی سبک و شیکه .مخصوصا که شیشه امروزه مستحکم و نشکن تولید میشه. و هر سبکی که تو بخوای با هر مدل و طرحی توسط شرکت‌های معتبری مثل فرکو قابل شخصی‌سازی هست.

استفاده از شیشه در دکوراسیون بسیار کاربردی و مفید هست. که تنوع گسترده‌ای در طراحی و سبک‌های روز با رنگ‌بندی متفاوت داره. به دلیل شفافیت شیشه، فضا رو بزرگ‌تر نشون می‌ده

میز شیشه ای فرکو

در گذشته میزهای چوبی با تنوع و رنگ های متنوع تقریبا در منازل و محیط های کاری همه ما وجود داشت. و با استقبال بسیار زیادی هم از طرف مردم مواجعه بود. اما رفته رفته در کشور ما هم طراحان دکوراسیون و مشتریان میل بیشتری به استفاده از شیشه در دکوراسیون نشان دادند و قیمت میز شیشه ای هم یک چالش به حساب می آید. می شود گفت که عصر امروزی عصر شیشه است .

بنابراین طبق استقبال بسیار زیاد بخاطر زیبایی و سادگی آن مشتریان استفاده از شیشه تا جایی پیش رفته است. که حتی میز های ناهارخوری و جلومبلی هم امروزه کاملا شیشه ای ساخته می شوند. شاید در نگاه اول عجیب بنظر رسد اما امروزه در لوکس ترین ساختمان ها میز شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد .

میز شیشه ای تزیینی
میز شیشه ای

عوامل موثر بر قیمت میز شیشه ای

در ساخت میز شیشه ای تعیین ضخامت شیشه از اهمیت زیادی برخوردار است .چرا که چیزی جز شیشه در تولید این نوع میزها استفاده نمی شود. و سنگینی وزن تمامی وسایل روی آن به شیشه وارد خواهد شد.در کشورهای اروپایی نیز به کرات از میز شیشه ای برای تزیین فضای داخلی ساختمان استفاده می کنند. به طور مثال در شرکت اپل و مایکروسافت حتی میزهای اداری نیز تمام شیشه ای تولید می شود .

یکی دیگر از عوامل مهم در میز شیشه ای پایه های آن است. که از اهمیت زیادی برخوردار است.زیرا هم باید شیشه را نگهدارد و هم وسایل روی شیشه و همینطور در تعیین تعادل کل میز نقش مهمی را دارد .

موارد بسیاری بر قیمت میز شیشه ای تأثیرگذار است. در اداره‌ها و سازمان‌ها ابعاد شیشه ‌بر قیمت میز شیشه ای اداری برایشان مهم است. برای بیمارستان‌ها نوع شیشه بر قیمت میز شیشه تأثیرگذار است. برای شرکت‌ها رنگ شیشه بر قیمت شیشه میز و همین‌طور برای منازل لوکس ضخامت و شکل و فرم شیشه بر قیمت میز شیشه ای اهمیت می‌دهند. و برای ابزار دور شیشه قیمت شیشه رومیزی دارای اهمیت است.

انواع میز شیشه ای

  • میز تمام شیشه
  • میز با پایه چوبی
  • میز شیشه ای خم
  • میز شیشه ای سه بعدی
  • میز هوشمند
  • میز شیشه ای گرد
  • میز شیشه ای رنگی
  • میز شیشه ای مات
  • میز شیشه ای کنسول
  • و غیره…
میز شیشه ای
میز شیشه ای

میز شیشه ای رنگی

همیشه شیشه های رنگی از محبوب ترین شیش ها در بازار بوده است.برای تولید میز های شیشه ای رنگی از دو نوع شیشه رنگی ساده و لاکویل می توان استفاده کرد. در اغلب میزهای شیشه ای رنگی از شیشه لاکوبل رنگی استفاده می شود لازم به ذکر است که ابتدا شیشه توسط دستگاه چاپ تبدیل به رنگ مورد نظر می شود.به طور مثال در ساختمانی که رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته شده است باید از میز شیشه ای دودی استفاده کرد .

میز شیشه ای کنسول

طراحان دکوراسیون داخلی از میز کنسول جهت تزیین فضای داخای ساختمان به کرات استفاده می کنند حال اگر میزهای کنسول به صورت شیشه ای تولید شود به طبع نمای بسیار زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد.میز شیشه ای کنسول معمولا دارای ارتفاع یک متر ، عرض ۲۵ الی ۳۵ سانتی متر و طول ۱ متر می باشد البته توجه داشته باشید که این نوع میزها را می توان در هر ابعادی تولید کرد که بر قیمت میز شیشه ای هم تاثییر مستقیم دار .

میز شیشه ای گرد

شیشه های گرد یکی دیگر از پر طرفدارترین نوع از شیشه ها هستند. به طور کلی میزهای گرد دارای جلوه ی خاصی در تزیین طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان است. که به صورت های مختلفی مانند میز های شیشه ای گرد با پایه چوبی میزهای شیشه ای گرد با پایه استیل و میز تمام شیشه ای گرد تولید می شود.برای تولید میز شیشه ای گرد ابتدا یک صفحه گرد شیشه ای با قطر مورد نظر تولید شده سپس تعدادی پایه شیشه ای در طرح های مختلف زیر شیشه قرار داده می شود .

میز شیشه ای جلو مبلی

میزهای شیشه ای جلو مبلی مدرن به صورت خم تولید می شوند به طوری که پایه های میز به سمت پایین خم شده و به صورت یک تکه می باشد. برای ساخت میز های شیشه ای جلو مبلی خم بسته به ابعاد میز باید از شیشه های ۱۵ میل و ۲۰ میل استفاده کرد زیرا وزن اشیای روی میز کاملا روی شیشه قرار می گیرد .

ساخت میز شیشه ای جلو مبلی با استفاده از شیشه کریستال یا اکسترا کلیر موجب زیباتر شدن میز خواهد شد زیرا شفافیت شیشه کریستال بسیار بالاست و حتی لبه های شیشه شفاف می باشد ،به عبارتی از لبه های شیشه می توان داخل شیشه را مشاهده کرد از همین رو اغلب طراحان دکوراسیون داخلی از شیشه کریستال جهت تولید میز شیشه ای جلو مبلی استفاده می کنند .

میز شیشه ای آشپزخانه

وسایلی هستند که می توانند در بیشتر قسمت های خانه کاربرد داشته باشند. اگر اینگونه میزها را در داخل آشپزخانه ها به عنوان میز شیشه ای جزیره آشپزخانه انتخاب کنید. باعث می‌شوید که ظاهر آشپزخانه زیبایی دوچندان پیدا کند. و هر موقع که لازم به تمیز کردن آشپزخانه باشد این میزها به راحتی تمیز می شوند. شما برای پاک کردن آنها دردسر نخواهید داشت.

میز شیشه ای پایه سنگین

برای تولید این نوع میزها معولا دو عدد پایه سنگی به فاصله ۱ تا ۲ متر از هم قرار گرفته. سپس شیشه ۲۰ میل کریستال یا اکسترا کلیر روی پایه ها قرار خواهد گرفت. این نوع میزها با نام میز مدرن نیز شناخته شده است. در کشورهای اروپایی مانند ایتالیا نیز از میز شیشه ای با پایه سنگی برای تزیین فضای داخلی و اجرای طراحی دکوراسیون کلاسیک استفاده می کنند .

کاربرد میز شیشه ای خم

در چیدمان مبلمان محیط اداری استفاده از میز شیشه ای خم به‌عنوان میز جلو مبلی کاری جذاب و خلاقانه ای است. معمولاً میزها با پایه چوبی و یا از خود شیشه طراحی می‌شوند. میز شیشه ای خم جزو پربازده‌ترین خواهان میز جلو مبلی و یا میز کار شیشه ای می‌باشد.یکی از دلایل استفاده از میز شیشه ای خم تغییر در دکوراسیون شیشه ای است. میز کار شیشه ای جلوه‌ی بیشتری به محیط کاری شرکت و محیط کاری شما می‌دهد.

خصوصیات میز اداری

میز شیشه ای اداری هرچه تیره‌تر باشد بهتر است زیرا تمام جزئیات زیر میز به‌راحتی قابل‌مشاهده نیست از جمله کثیفی های روی میز و شیشه و همین‌طور مرتب بودن و شیکی میز می‌تواند همین موضوع باشد. می‌توانید از میز شیشه ای اداری تمام شیشه داشته باشید و یا میزی با پایه های چوبی با کیفیت ؛ و حتی دارای کشوهایی از جنس شیشه. به نظر خیلی شیک می‌آید استفاده کنید.

میز شیشه ای
میز شیشه ای

نحوه سفارش

شما می توانید هر مدل و طرحی که می‌خواهید و در ذهن دارید را به ما سفارش بدهید . برای تولید و طراحی از مجرب ترین افراد در کارگاه فرکو و از جدیدترین دستگاه های موجود در ایران استفاده می کنیم . برای سفارش و مشاوره با شماره 02188068352 تماس بگیرید. ویا با کلیک بر واتساپ به صورت مجازی سفارش خود را ثبت کنید.

میز شیشه ای
میز شیشه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو